eitaa logo
رشدانه(سبک زندگی)
257 دنبال‌کننده
5.6هزار عکس
1.4هزار ویدیو
455 فایل
رهرو آن نيست كه گه تند و گهي خسته رود... رهرو آنست كه آهسته و پيوسته رود. 📝نظرات مشفقانه خود را در باره مطالب کانال با نشانی زیر در میان بگذارید. ممنونم صفری @Tebyan_313
مشاهده در ایتا
دانلود
📚 اجوبة الإستفتائات تجدید چاپ شد 🌸 کتاب «اجوبة الإستفتائات» مشتمل بر پرسش و پاسخ‌های شرعی است که بر اساس فتاوای فقهی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی) تنظیم و تدوین گردیده است و در حال حاضر چاپ هفدهم آن توسط انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) روانه‌ی بازار نشر گردیده است. 🌺 این کتاب حاوی ۲۱۱۸ استفتاء است که در ابواب فقهی گوناگونی از جمله: تقلید، طهارت، نماز، روزه، خمس، معاملات، موسیقی، وقف و بسیاری از موضوعات روز و مبتلابه دیگر تنظیم گردیده است. از جهت گستردگی و تنوّع مسائل شرعی در موضوعات مختلف می‌توان این اثر را کامل‌ترین کتاب فقهی معظّم‌له در موضوع بیان احکام و مسائل شرعی برشمرد. 🌸 لازم بذکر است از چاپ ۱۳ ام این کتاب علاوه بر بروزرسانی فتاوا و اعمال برخی اصلاحات محتوایی، با قطع، طرح جلد و صفحه آرایی جدید به زیور طبع آراسته گردیده است. 🌺 چاپ جدید کتاب مذکور، در ۶۴۷ صفحه و با شمارگان ۵ هزار جلد در دسترس علاقمندان قرار گرفته و گفتنی‌ست در حال حاضر بالغ بر ۲۵۰ هزار جلد از این کتاب در طی چاپ‌های متعدد منتشر شده است. مقلدان معظّم‌له می‌توانند کتاب «اجوبة الاستفتائات» را از کتابفروشی‌های سراسر کشور و همچنین از پایگاه اینترنتی انتشارات انقلاب اسلامی تهیه نمایند. 📌 ثبت سفارش نسخه‌ی فیزیکی: https://shop.khameneibook.ir/اجوبة-الإستفتائات 📌 ثبت سفارش نسخه‌ی الکترونیکی: https://taaghche.com/details/110990/اجوبه-الاستفتائات-پاسخ-به-پرسش-های-شرعی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▶️ ازدواج، عامل توسعه فردی و رشد اجتماعی 🔹دکتر جعفر هوشیاری کارشناس روانشناسی برنامه عقیده دارد که بیشترین عوامل ازدواج دیرهنگام یا عدم ازدواج جوانان، مسائل روانی و خانوادگی هستند هر چند مشکلات اقتصادی هم در این بین دخیل هستند. 🔹به گفته او، زمینه‌های فردی باید در فرد ایجاد شوند تا شخص برای ازدواج آماده شود زیرا نوع نگاه به ازدواج، زیربنای یک زندگی با دوام است ولی هنوز برخی جوانان فکر می‌کنند در یک سن خاص، باید ازدواج کنند در حالیکه اصلا فلسفه این کار را نمی‌دانند. 🔹آقای هوشیاری البته به این نکته هم اشاره می‌کند که نوع رابطه بین پدر و مادر، در ایجاد آمادگی فرزندان آنها برای ازدواج موثر است. ⏰خونه خودتونه؛ هر روز ساعت ۱۷ از شبکه افق بازپخش ساعت ۱۰ صبح روز بعد
🌸چه تفکرات اشتباهی باعث می شود حالمان خراب شود؟ شناخت انواع افکار میتواند شناخت بهتری بوجود بیاورد. برخی خطاهای فکری عبارتند از: 1️⃣ ذهن‌خوانی فکر می کند، بدون شواهد کافی می داند که دیگران به چه چیزی فکر می کنند. مثل : ”جواب سلامم را نداد، پس حتما از دست من ناراحت است”. 2️⃣ پیش‌گویی پیش بینی می کند که حوادث آینده، بد از آب در می آیند یا این که خطرات زیادی او را تهدید می کند. مثل : ”در امتحان شکست می خورم” یا ”کاری گیر من نخواهد آمد”. 3️⃣ فاجعه‌سازی معتقد است هر چه اتفاق افتاده یا خواهد افتاد به شدت افتضاح، ناخوشایند و غیر قابل تحمل است. مثل : ”افتضاح می شود اگر در دانشگاه قبول نشوم”. 4️⃣برچسب زدن به خودش یا دیگران، صفات کلی و منفی نسبت می دهد. مثل : ”من آدم بدبختی هستم” یا من آدم بی ارزشی هستم”. 5️⃣ نادیده گرفتن جنبه‌های مثبت مدعی هست که کار های مثبت خودش یا دیگران پیش پا افتاده و ناچیز هستند. مثل: ”این کار از عهده همه بر می آید” یا ”قبول شدن در کنکور که کار مهمی نیست”. 6️⃣ فیلتر منفی تقریبا همیشه جنبه های منفی را می بیند و به جنبه های مثبت توجه نمی کند. مثل: ”هیچ کس مرا دوست ندارد”. 7️⃣ تعمیم افراطی بر پایه یک حادثه، الگو های کلی منفی را استنباط می کند. مثل: ”این اتفاق همیشه برای من اتفاق می افتد” یا ”در همه کار ها شکست می خورم”. 8️⃣ تفکر دوقطبی به وقایع پیرامون و انسان های اطراف با دید همه یا هیچ نگاه می کند. مثل : ”همه مرا طرد می کنند” یا همه وقتم تلف شد“. 9️⃣ باید اندیشی به جای این که حوادث را بر پایه چیزی که هستند ارزیابی کند. بیشتر آن ها بر اساس چیزی که باید باشند، تفسیر می کند. مثل : ”باید کارم را خوب انجام بدهم” یا ”باید در کنکور قبول شوم”. 🔟 شخصی‌سازی علت بروز حوادث منفی را به خودش نسبت می دهد و سهم دیگران را در بروز مشکل نادیده می گیرد. مثل : ”ازدواجم بهم خورد، چون من مقصر بودم”. ◀️ سرزنش‌گری دیگران را علت مشکلات و احساسات منفی خود می داند و از طرفی مسئولیت تغییر رفتارش را نیز فراموش می کند. مثل : ”دیگران باعث عصبانیت من می شوند” یا ”والدینم باعث و بانی همه مشکلات من هستند”. ◀️ مقایسه‌های نا عادلانه حوادث را طبق معیار های ناعادلانه تفسیر می کند. خودش را با کسانی مقایسه می کند که از او برترند و به این نتیجه می رسد که آدم حقیری هست. مثل : ”او خیلی موفق تر از من است” یا ”شاگرد اول کلاس در امتحان خیلی بهتر از من عمل کرد”. ◀️ تاسف‌گرایی (کشکول ای کاش) به جای این که در حال حاضر به کاری فکر کند که از دستش بر می آید، بیشتر به این مسئله می اندیشد که ای کاش در گذشته بهتر عمل می کرد. مثل : ”اگر تلاش کرده بودم ، شغل بهتری پیدا می کردم” یا ”ای کاش این حرف را نمی زدم”. ◀️ چی می‌شد اگر دائم از خودش سوال می کند چی می شود اگر چنین اتفاقی بیفتد و با هیچ جوابی راضی نمی شود . مثل : ”حرف شما درست است، اما چی می شود اگر مضطرب شوم؟” یا ”چی می شود اگر نفسم در سینه حبس شود؟” ◀️ استدلال هیجانی از احساسات خود برای تفسیر واقعیت استفاده می کند. مثل : ”چون دلم شور میزند، پس اتفاق ناگواری می افتد."
🌺پیامدهای مقایسه صعودی 🔸در زندگی، چیزهای فراوانی وجود دارند که می‌شود به خاطر آنها زندگی بانشاط و شادی داشت. 🔹مقایسه صعودی (یعنی مقایسه کردن خود با افراد بالاتر در مادّیات) سبب می‌شود که انسان آنچه را در خود دارد، نبیند و پیوسته حسرت زندگی دیگران را بخورد. امام صادق علیه‌السلام در این باره می‌فرماید: بپرهیزید از این که به آنچه در دست فرزندان دنیاست، چشم بدوزید؛ چرا که هرکس به آن چشم بدوزد،... نعمتی را که نزد اوست، کوچک می‌شمرد و در نتیجه، سپاس گزاری او کاهش می‌یابد. 🔸زندگی در این دنیا برای هیچ کس کامل نیست. بدون شک، زندگی «داشته‌ها» و «نداشته‌ها»ی فراوانی دارد. 🔹اگر انسان به داشته‌های خود توجّه کند و از آنها لذّت ببرد، راحت‌تر می‌تواند نداشته‌ها را تحمّل کند. اما اگر کسی داشته‌های خود را نبیند، زندگی را یکسره محرومیت می‌داند و در آن، هیچ نقطه امیدی نمی‌یابد و همه زندگی، یکپارچه برای او سختی و تلخی است و واقعاً چنین زندگی ای را نمی‌توان تحمّل کرد. 🔸لذا بردباری نیز از میان می‌رود و فرد، توان تحمّل سختی‌ها را نخواهد داشت و این گونه است که مقایسه صعودی، زندگی را به پرتگاه نارضایتی سوق می‌دهد. 📙کتاب : هنر رضایت از زندگی، ص۵۲ حجة الاسلام عباس پسندیده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹عبدالعظیم حسنی کسی که راه به باغ تو چون نسیم گرفته‌ست صراط را ز همین راه مستقیم گرفته‌ست تو از عشیرهٔ عشقی، تو از قبیلهٔ قبله که عطر، مرقدت از جنّة ‌النعیم گرفته‌ست گدای کوی تو امروزه نیستم من و، دانی سرم به خاک درت، اُنس از قدیم گرفته‌ست همیشه سفرهٔ دل باز کرده‌ام به حضورت که فیض باز شدن غنچه از نسیم گرفته‌ست همیشه عبد حقیر است در برابر معبود به جز تو کی سِمَت عبد، با عظیم گرفته‌ست؟ بر این بهشت مجسّم قَسَم که زائر صحنت به کف براتِ نجاتِ خود از جحیم گرفته‌ست مَلَک غبار، ز قبر تو تا نَرُفته نرَفته در این مقام، فلک خویش را مقیم گرفته‌ست چگونه چشم کرم زین حرم نداشته باشم؟ که هر کبوتر تو ذکر «یا کریم» گرفته‌ست کسی که زائر تو شد، حسین را شده زائر که رنگ و بو حرم تو، از آن حریم گرفته‌ست 🖊علی انسانی
🌹 سهم هفته چهل ونهم مطالعه نهج البلاغه از نامه ۷۹ تا ۷۷ ┄┄┅┅✿❀🌿🌹🌿❀✿┅┅┄┄ 📜 : نامه به فرماندهان لشگر،پس از به دست گرفتن خلافت 🔹علل نابودی ملتها ♦️پس از ياد خدا و درود! همانا ملتهای پيش از شما به هلاكت رسيدند، بدان جهت كه حق مردم را نپرداختند، پس دنيا را با رشوه دادن به دست آوردند، و به راه باطلشان بردند و آنان اطاعت كردند. ┄┄┅┅✿❀🌿🌹🌿❀✿┅┅┄┄ 📜 : جواب نامه ابوموسی اشعری پیرامون حکمیت 1⃣علل سقوط جامعه ♦️همانا بسياری از مردم تغییر کردند، و از سعادت و رستگاری بی بهره ماندند، به دنياپرستی روی آورده، و از روی هوای نفس سخن گفتند، كردار اهل عراق مرا به شگفتی واداشته است، كه مردمی خودپسند در چيزی گرد آمدند، می خواستم زخم درون آنها را مداوا كنم، پيش از آنكه غير قابل علاج گردد. 2⃣ تلاش امام در تحقق وحدت ♦️پس بدان در امت اسلام، هيچ كس همانند من وجود ندارد كه به وحدت امت محمد (صلی الله علیه و آله وسلم) از من حريص تر، و انس او از من بيشتر باشد، من در اين كار پاداش نيك و سرانجام شايسته را از خدا می طلبم، و به آنچه پيمان بستم وفا دارم، هر چند تو دگرگون شده، و همانند روزی كه از من جدا شدی نباشی. همانا بدبخت كسی است كه از عقل و تجربه ای كه نصيب او شده است محروم ماند، و من از آن كس كه به باطل سخن گويد يا كاری را كه خدا اصلاح كرده برهم زند، بيزارم. آنچه را نمی دانی واگذار، زيرا مردان بدكردار، با سخنانی نادرست به سوی تو خواهند شتافت، با درود. ┄┄┅┅✿❀🌿🌹🌿❀✿┅┅┄┄ 📜 : نامه به عبدالله بن عباس 🔹روش مناظره با دشمن مسلمان ♦️به قرآن با خوارج به جدل مپرداز، زيرا قرآن دارای ديدگاه كلی بوده، و تفسيرهای گوناگونی دارد، تو چيزی می گویی ، و آنها چيز ديگر، لكن با سنت پيامبر (صلی الله علیه و آله وسلم) با آنان به بحث و گفتگو بپرداز، كه در برابر آن راهی جز پذيرش ندارند. ┄┄┅┅✿❀🌿🌹🌿❀✿┅┅┄┄
شرح کلی و ساختاری نامه ۹۷ تا ۷۷.mp3
3.21M
🔈 شرح کلی و ساختاری نامه های ۷۹ تا ۷۷ 🎙حجت الاسلام مهدوی ارفع 🌹 پویش « با علی تا مهدی »
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آب-حیات؛-کامل.pdf
12.72M
📙 آب حیات گزیده ای از گفتارهای آیت الله ناصری پیرامون امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف 🔹این کتاب که ☆مجید هادیزاده☆ آن را تهیه و تنظیم کرده است، از هشت گفتار تشکیل شده و عناوین آن عبارت است از: 🔹 «نگاهی به سیمای حضرت ولی عصر»، «درباره غیبت»، «خصوصیات و مراتب حضرت حجت(ع)»، «حضرت ولی عصر در آئینه وحی»، «انتظار»، «شبهاتی پیرامون حضرت حجت(ع)»، «ظهور» و «تشرف». 🔹 این کتاب در سال 1401 توسط انتشارات خُلُق وابسته به موسسه فرهنگی دارالهدی به چاپ رسیده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺محققان ایرانی توانستند تجهیزات درمانِ سرطان به روش خون محیطی را بسازند
seir.pdf
7.55M
🌸انواع سیرهای مطالعاتی مجموعه آثار استاد شهید مطهری (رحمةالله‌علیه) 🔹دانش آموزان 🔹دانشجویان 🔹طلاب 🔹اقشار مختلف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺 معلم و تربیت: معلم وقتی در مقام تربیت قرار می‌گیرد، وظیفه‌اش غیر از آن است که می‌خواهد آموزش بدهد. در تربیت باید از طفل مطلب بیرون کشید و فرصتی برای دانش‌ آموز باز کرد که اظهار نظر کند؛ نه اینکه صرفا معلم نکاتی بگوید و در ذهن او انباشته شود. اما در مقام تعلیم، زمینه باید به گونه‌ای فراهم شود که دانش‌آموز از معلم مطلب بکشد و معلم هم به او مطلب بدهد. 📙تربیت دینی کودک.ص ۸۵
🌺تربیت و اصلاح خودبزرگ بینی 🔹 تربیت باید از اصلاح اراده شاگرد برای انتخاب آرزو آغاز شود. راه این است که مربی بتواند اراده شاگرد را به مسیر آرزوی فطری او بکشاند. 🔹 برای این کار زمینه‌ای باید فراهم شود تا فرزند، بتواند استعدادهای فطری را که خدا به او داده نوعی بدهی تلقی کند. بچه وقتی بفهمد هوشش از دیگران بیشتر است، باید به نحوی بفهمد که در مقابل خدا، از دیگران بدهکارتر است. بداند اینها خوبیِ او نیست، بلکه بارهایی است که بر دوش اوست. وقتی فرزند اینطور با مسائل برخورد کند، بزرگ‌بینی در او برطرف می‌شود و متواضع خواهد شد. 📖آیت الله حائری شیرازی، تربیت دینی کودک، ص۹۰
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸 برنامه «قرآن و علوم» 🔹 شگفتی آفرینش: مقایسه ابعاد زمین با خورشید و سایر ستاره‌ها 📆 شنبه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه قرآن و معارف سیما بازپخش: روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنچشنبه ساعت ۱۴:۱۵
1_2520460543.pdf
4.02M
📙والدین و روانشناسی کودک و نوجوان 🌸معرفی کتاب: بی تردید فرزندانی که خوب تربیت بشوند تاثیرات مثبت در زندگی آینده و جامعه دارند؛ لذا برای داشتن آینده مثبت برای فرزندان باید برایشان وقت بگذاریم و با آگاهی های لازم، برای پیشرفت آنان تلاش کنیم. 🌺برخی فصول کتاب: 🔶اصول و قوانین رشد کودک 🔹تأثیر رسانه بر کودک 🔹رشد از دیدگاه اسلام 🌸خصوصیات کودک 🔶اختلالات دوران کودکی 🔹مشکلات کودکان 🌺خلاقیت کودکان 🔶عزت نفس کودکان 🔶دوران نوجوانی
📙«چگونه فرزندانی مسئولیت پذیر پرورش دهیم؟» این کتاب به نقش مهم خانواده و مدرسه در مسئولیت‌پذیری کودکان و نوجوانان اشاره می‌کند. پرورش حس مسئولیت پذیری، انواع مسئولیت‌پذیری، ابعاد مسئولیت‌پذیری و راه‌های ایجاد حس مسئولیت‌پذیری در محیط خانه و مدرسه از اهمیت زیادی برخوردار است. امروزه یکی از مهمترین اهداف نظام آموزش و پرورش در سراسر جهان، پرورش انسان‌هایی مسئولیت‌پذیر و دارای حس مشارکت اجتماعی است. لذا آموزش مسئولیت‌پذیری به کودکان و نوجوانان از جانب والدین و مسئولین مدرسه می‌تواند به تربیت بزرگسالانی مسئول و خدمتگزار در آینده منجر شود. نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که شیوهٔ آموزش از بین شیوه‌های جامعه‌پذیری، خانواده بیشترین اثر را بر میزان مسئولیت‌پذیری فرزندان دارد. پدر و مادر به‌عنوان الگوی رفتاری فرزندان بر مسئولیت‌پذیری آن‌ها تأثیر می‌گذارند، به این معنا که هر چه قدر والدین مسئولیت‌پذیرتر باشند، فرزندان هم مسئولیت‌پذیرتر می‌شوند. تحقیقات همچنین نشان می‌دهد که رابطهٔ عاطفی گرم بین والد و فرزند با میزان مسئولیت‌پذیری نوجوان رابطهٔ مستقیم دارد.
رشدانه(سبک زندگی)
#معرفی_کتاب 📙«چگونه فرزندانی مسئولیت پذیر پرورش دهیم؟» این کتاب به نقش مهم خانواده و مدرسه در مسئو
🌸بخشی از کتاب چگونه فرزندانی مسئولیت پذیر پرورش دهیم؟ چرا انسان باید مسئولیت‌پذیر باشد؟ یکی از مباحث مرتبط با زندگی انسان، مسئولیت‌پذیری است. از آن جایی که بخشی از هویت آدمی، در قلمرو مسئولیت‌ها و تکالیف فردی وی شکل می‌گیرد، این موضوع نیز مورد توجه زیادی قرار گرفته است. مسئولیت در سه جلوه رخ می‌نماید: مسئولیت فردی، مسئولیت اجتماعی و مسئولیت الهی که به ترتیب در قبال خود، خلق و خدا معنا پیدا میکنند. با ایفای نقش انسان در این سه حوزه و عبور خط سیر زندگی آدمی از این مراحل، موفقیت و کامیابی و خود شکوفایی نصیب وی خواهد شد. هر چند این موضوع با برخی مباحث فلسفی و کلامی و روانشناسی ارتباط پیدا می‌کند، لکن سعی بر آن است که این موضوع را تا آن جا که با زندگی انسان مرتبط میشود و با رویکردی اخلاقی، بررسی کنند. انسان، موجودی رها شده نیست تا همانند حیوانات، تمام همتش پر کردن شکم باشد و خود را در برابر هیچ‌کس پاسخگو نداند. تفاوت انسان با سایر موجودات، افزون بر عقل و خِرد، وظایفی است که توسط آفریننده انسان برای او وضع شده است تا با عمل به آن‌ها، سعادت دنیا و آخرت را به دست آورد. از منظر اسلام خداوند متعال در برابر هر نعمتی، مسئولیتی را بر عهده انسان قرار داده و به میزان آن مسئولیت از انسان بازخواست خواهد نمود. لذا لازم است که مسئولیت‌ها را به خوبی بشناسیم و در مقام عمل به وظیفه خود، عمل کنیم. خداوند حکیم، برای آفرینش انسان و جهان، هدفی داشته است. خداوند در قرآن مجید، هدف از خلقت انسان را عبادت و بندگی می‌داند: جنّ و انس را نیافریدم جز این که مرا عبادت کنند. بر این اساس، خداوند طریقه عبادت و بندگی خود را به صورت برنامه‌هایی به رسول خویش ابلاغ کرده و پس از پیامبراکرم، امامان معصوم علیهم السلام، وظیفه آموزش معارف دین را برعهده داشته‌اند. پس بزرگ‌ترین مسئولیت انسان، در برابر نعمتِ هدایت و ولایت است، زیرا بدون تشریح دین و هدایت انسان، تمامی راه‌ها به سوی کمال و سعادت او مسدود می‌شد و خلقت انسان، بی فایده بود. اگر آدمی در مقابل نعمت هدایت و ولایت، احساس مسئولیت نکند، خود را به مرتبه حیوانیت تنزل داده و از خود واقعی فاصله گرفته است.
مرکز مشاوره سماح 📙نباشه برای بعد 🌺 راهنمای رهایی از اهمال‌کاری و تنبلی 🖊دکتر محمد فرهوش، عماد رحیمی 🔖درباره کتاب برای کسانی که از تنبلی رنج می‌برند و کارها را دقیقه‌ی ۹۰ انجام می‌دهند و به فردا می‌اندازند و همیشه احساس خستگی می‌کنند و... بیش از ۸۰ درصد مردمان جهان چنین احساسی دارند و از احساس کسلی، تنبلی و بی‌حالی رنج می‌برند. این کتاب، برای همه‌ی ما نوشته شده است! 📚 نباشه برای بعد؛ راهنمای رهایی از اهمال‌کاری، با نگرشی جدید به مقوله اهمال‌کاری و با بیش از یکصد و یازده راه حل زیستی، شناختی، رفتاری، هیجانی و معنوی، https://eitaa.com/mahsoolat_samah1/203
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌸 اتاق عقد حرم قم برای ایام دهه کرامت 🔹نوبت‌گیری اتاق عقد حرم مطهر بانوی کرامت برای برگزاری مراسم عقد ازدواج طی دهه کرامت از روز گذشته آغاز شده است و علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به fatemi.amfm.ir/wed فرایند ثبت نام را انجام دهند. 🌸پیوند در مکان معنوی و در زمان متبرک
🔰 حضور مرکز نشر هاجر (ناشر تخصصی زن و خانواده) در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با بیش از 300 عنوان کتاب 🔸نمایشگاه کتاب تهران یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی کشور است که نشر هاجر هم در این رویداد سهمی دارد... 🔹این انتشارات در قسمت مجازی و در 2 بخش انتشارات هاجر و فروشگاه هاجر فعالیت خواهد داشت. 🕌 مکان: مصلی امام خمینی(ره)؛ شبستان اصلی؛ راهروی 14؛ غرفه 5 ⏰ زمان: 20 تا 30 اردیبهشت ماه 1402 📌منتظر حضور گرمتان هستیم 🌸کانال رسمی حوزه‌های علمیه خواهران 🆔 @kowsarnews 🌐 news.whc.ir
🥀سالگرد شهادت سردار شهید حاج محمد ناظری فرمانده نیروی ویژه دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پدر علم تاکتیک ایران وی رکوردار پرش هوایی در سطح تکاوری سپاه بود، متخصص در فنون دریایی، غواصی، بارریزی هوایی، هلی برن و رشته‌های رزمی از جمله جودو و همچنین از متخصصین طرح‌ریزی عملیات‌های منظم و نامنظم به‌شمار می‌رفت. ایشان در ۱۱۷ روز ابتدای حضور نیروهای ایران در خلیج عدن نقش اساسی داشت. سرانجام در ۲۱ اردیبهشت ۹۵ در هنگام انجام مأموریت در منطقه دریایی نازعات به دلیل عارضه شیمیایی آسمانی شد .
📙مجموعه سیزده جلدی من دیگر ما محسن عباس ولدی ، نویسنده آشنایی است که مفاهیم دینی را با قلمی دلنشین به مخاطبان می رساند. از شناخته شده ترین آثار ایشان در حوزه مشاوره خانواده، مجموعه 13 جلدی « من دیگر ما » است. 🌸ویژگی ها: ✅ مناسب در زمینه تربیت دینی ✅ تنوع در محتوا ✅ ساده و بدون پیچیدگی