هدایت شده از | اندکی اندیشه |
👁🗨👁🗨 تصویر اخلاق از پشتِ «گِلَس» گوگل
✍️حسینعلی رحمتی
♈️ خبرگزاری ایسنا (22 اردیبهشت 01) گزارش داده که شرکت گوگل اخیرا در حال کار بر روی «عینک مترجم» است که به نوعی تکامل یافته کار قبلی این شرکت یعنی #گوگل_گلس است. به همین مناسبت مطلبی که چند سال قبل درباره بررسی اخلاقی گلس نوشته بودم با تلخیص خدمت مخاطبان گرامی تقدیم می کنم.
✅با دوست تان نشسته اید و با خوشحالی از هر دری سخنی به میان می آورید، و بدون حضور اغیار پشت سر دوستان دیگر، و حتی رئیس تان، صحبت می کنید. از این که در چنین فضای صمیمی سیر می کنید بسیار لذت می برید. تنها چیزی که تا اندازه ای ذهن شما را مشغول کرده این است که دوست تان عینکی به چشم دارد که چندان به عینک های معمولی شبیه نیست. می دانید که چشمانش ضعیف نیست ولی با این حال نمی توانید تعجب خود را از عینک او پنهان کنید. صحبت از یک اصطلاح فنی می شود و وقتی برای فهم معنای آن قصد دارید سراغ کامپیوترتان بروید دوست تان تاکید می کند که نیازی به روشن کردن کامپیوتر نیست و او هم اکنون برایتان این واژه را در اینترنت جست و جو می کند. در حالی که او هنوز از جای خود تکان نخورده به جایی خیره می شود و معنای واژه را به شما می گوید. گردی چشمان وقتی بیشتر می شود که او صدای صحبت های خودمانی شما را که چند لحظه قبل درباره رئیس تان گفته بودید برای شما پخش می کند و حتی می گوید اگر دوست داشتید می تواند فیلم آن را به شما بدهد. در اینجاست که اندکی نگران می شوید و متوجه می شوید هر آتشی هست زیر سر آن عینک نسبتا غیرمعمولی است. دوست تان شما را بیش از این معطل نمی گذارد و می گوید به تازگی یک عینک گوگلی خریده است و تقریبا همه کارهای کامپیوتر و موبایل را با آن انجام می دهد.
عینک گوگل (یا گوگل گلس) گجت جدیدی است به صورت یک عینک است شامل امکاناتی چون دوربین ضبط صدا و تصویر، دریافت و پاسخ به تماس های تلفنی، و صفحه ای برای اتصال به اینترنت و جست و جو در آن است. در این راستا موارد زیر باید مورد توجه قرار گیرد:
🔻1. عینک گوگلی گر چه یکی از جدیدترین پدیده های دنیای فناوری اطلاعات است ولی بی تردید آخرین آنها نیست. بنابراین مدرسان، محصلان و محققان اخلاق همواره باید به رصد این موضوع ها بپردازند و برای کاستن از پیامدهای غیراخلاقی آنها چاره اندیشی نمایند.
🔻2. گلس به «ما» هم مربوط است. با توجه به نفوذ سریع فناوری در زندگی انسان امروز باید منتظر بود که حتی با وجود تحریم هایی که کشورمان با آن مواجه است به زودی در کشور خودمان هم شاهد استفاده از این ابزار باشیم. بنابراین بایستی به عنوان یکی از مسائلی که به جامعه ما هم مربوط می شود آن را مورد بررسی و تحلیل قرار داد تا افراد جامعه ما با آمادگی هر چه بیشتر به سراغ ابزارهایی چون گوگل گلس بروند.
🔻3. از فناوری هم باید مطالبه اخلاقی داشت. مجموعه انتقادها به گوگل و واکنش این موسسه نشان می دهد که اگر مطالبه اخلاقی از سوی جامعه به طور جدی پیگیری شود سازندگان فناوری ها هم آن را جدی می گیرند.
🔻4. مهم ترین دغدغه های اخلاقی و حقوقی که درباره عینک گوگلی مطرح شده عبارت است از نقض حریم خصوصی افراد، همچنین به خطر افتادن امنیت جامعه، جاسوسی، و سوءاستفاده از این عینک برای تهدیدیا اخاذی از دیگران. طبیعی است که به مرور زمان و با پیشرفته شدن نرم افزاری و سخت افزاری این گجت، مسائل و مشکلات اخلاقی آن نیز گسترده تر خواهد شد.
🔻5. هر محصولی بایدیک «پیوست نگاری اخلاقی» هم داشته باشد. نمی دانم امروزه شرکت های سازنده ابزارهای اطلاع رسانی، مانند گوگل، آیا مشاورانی در حوزه اخلاق دارند یا خیر. با توجه به مخاطرات جدی ای که این گونه ابزارها از جهت نقض اصول اخلاقی دارند و هزینه های کلان و گاه غیرقابل جبرانی که از منظر اخلاقی می توانند بر جامعه تحمیل کنند به نظر می رسد لازم است هر شرکت و موسسه ای با بهره گیری از صاحب نظران عرصه اخلاق، محصولات خود را از نظر تضمین امنیت اخلاقی کاربران نیز بیمه کند.
🔻6. اساتید و دانشجویان اخلاق و فلسفه در کشور ما می توانند گوگل گلس را به عنوان یک «بررسی موردی» در باب مباحث جدید در اخلاق کاربردی مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند. این تمرینی برای دانشجویان و طلاب هم خواهد بود که چگونه می توانند با یک موضوع جدید مواجهه اخلاقی و فلسفی، و حتی فقهی، داشته باشند. توجه داشته باشیم که اگر امروز در برخی کشورها مباحث اخلاقی و فلسفی ارتباطی جدی و کاربردی با موضوعات جامعه دارد و به نوعی فلسفه در زندگی مردم تا اندازه زیادی جریان و سریان دارد به این علت است که آنان حتی المقدور خود را در مباحث معمول کلاسیک فلسفه و در دپارتمان های فلسفی محصور ومحبوس نمی کنند.
29 ارديبهشت 1392
#بازنشر_مطالب_پیشین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✨استاد #رفیعی 👌
#جهاد_تبیین / مقابل #تحریف
🔺ویژگیهای جهاد تبیین:
1⃣#فریضه
2⃣#قطعی
3⃣#فوری
4⃣#عینی
┏━━━🇮🇷🌷🇮🇷━━┓
🆔 @Roshdelmi
┗━━━🍃🕊━
هدایت شده از 📖کتاب خاص📚
✅ جشنواره کتاب و کتابخوانی استارت آپ آنی نو
💥💥همزمان با نمایشگاه کتاب تهران و هم پا با غرفه داران در نمایشگاه تا ۳۱ اردیبهشت: #تخفیف_20% به کتابها تعلق گرفته.👌👌
😍 12 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش 5،000،000 ریال🌹
🔹کاری کنیم که کتابخوانی یک امر رائج بشود و کتاب از دست جوان ما نیفتد. (مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی))
💥تاریخ قرعه کشی ۳۰ اردیبهشت
💥با سفارش هر کتاب یک امتیاز به دست آورید و نام شما در قرعه کشی تکرار خواهد شد.
💥 در صورت بروز مشکل در ثبت سفارش در سایت به ادمین برای ثبت سفارش پیام دهید.
@admin_modiriyat
💥💥💥مبلغ ما باشید
#ترویج_فرهنگ_کتابخوانی
✅ سایت آنی نو👇:
https://onino.ir/book/
https://onino.ir/book/
✅کانال #غذای_ذهن👇
@fekr_dorost
هدایت شده از فارس پلاس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نماد جهانی زن در ریاضیات، پروفسور مریم میرزاخانی
به مناسبت سالروز تولد نابغه علم ریاضیات ایران و دارنده مدال طلای المپیاد جهان
@Fars_Plus
هدایت شده از فارس پلاس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حرکت زیبای استاد دانشگاه آزاد ارومیه برای دانشجوی کمتوان
زیبایی ببینیم:)
حامد عاقل
@Fars_Plus
🔰تخفیف ویژه کتاب های استاد علی صفایی حائری (عین_صاد)
به همراه🚚 ارسال رایگان
🔺برای سفارشات بالاتر از ۱۰۰ هزارتومان
📅مهلت استفاده تا ۳۱ اردیبهشت
🔸جهت سفارش میتوانید به سایت انتشارات مراجعه بفرمایید:
🔗www.einsad.ir
🔸و یا به 📱شماره 09930682214 در واتساپ پیام دهید.
🔹برای سفارش به آی دی زیر پیام بدهید.
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
@einsadshop_ad
╭✤ 🛒 @EinSadShop ✤╮
⭕️خب #یارانه_ده_برابری دولت هم که قابل برداشت شد...
دیگه #واردات_خودرو رو هم که دارن حل می کنن...
از روزی ۸۰۰ تا هم #کشته های کرونا رو رسونده به دو سه نفر..
بعد از گرونی هم اومده متواضعانه توضیح داده و منتقد رو به #جهنم حواله نداده...
از کشاورز هم داره #گندم رو تضمینی حدود #سه_برابر دولت قبل می خره...
پنج و نیم #ملیون_نفر رو هم رایگان #بیمه سلامت کرده...
از چند روز دیگه داره #حقوق_مدیران رو شفاف سازی می کنه...
تقریبا چند هزار ملیارد #بدهی_دولت قبل رو صاف کرده ...
نسبت به قبل #فروش_نفت رو چند برابر کرده توی همین شرایط تحریم...
پیمان های استراتژیک با کشورهای قدرتمند بسته ...
صادرات غیر اصولی به کشور های همسایه رو کنترل کرده...
و هزاران مثال دیگه...
اگه این ها توی این ۸ ماهه کار نیست پس چیست؟!
علیرضا داوودی
@twiita
هدایت شده از موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا
🔹موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع) با همکاری دبیرخانه هم اندیشی فقه حکومتی برگزار می کند:
🔻سومین پیش نشست #همایش_ملی_فقه_نظام_ساز
🔸#هم_اندیشی: رویکردشناسی فقه نظام ساز (1)
✔️ دیدگاه:
1. آیت الله اراکی
2. آیت الله اعرافی
3. آیت الله مبلغی
✔️ مقررین:
1. حجت الاسلام علی صالحی منش
2. حجت الاسلام علی بخشی
3. حجت الاسلام سید مهدی موسوی
✔️ دبیر علمی: حجت الاسلام محمد جواد تاکی
🕰 زمان: شنبه 24 اردیبهشت 1401، ساعت 17 تا 19:30
🔻 برنامه به صورت #حضوری برگزار می گردد.
🌐 امکان حضور #مجازی نیز فراهم است. لینک شرکت در هم اندیشی: 👇
https://join.skype.com/I7qOg2slYw3U
#همایش_ملی_فقه_نظام_ساز
🌐 رابط خبر(+)
💢 کانال رسمی موسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا علیه السلام تهران
eitaa.com/joinchat/3703439518C704ac87f9c
برنامه «چند دقیقه برای تفکر» شبکه چهار با
موضوع مکتب سازی در روانشناسی بحث روانشناسی (گزاره های نرم) و پیش فرضهای اثبات نشده. بسیار جالب بود. الان تمام شد تمایل داشتین در تلوبیون مشاهده کنید.
🔹 در روانشناسی اسلامی تعقل و یقین و وحی مهم است در حالی که در روانشناسی فقط تجربه و حس، علم محسوب میشود.
🔹نسبی گرایی وجود دارد و پیش فرض ها اثبات نشده اند.
🔹معنویت سکولار، معنویت مادی، انسان را طوری معنا می کند که جهان فاقد معنا میشود جهت و غایت و معاد ندارد در حالی که در معنویت معنوی جهان دارای حکمت و غایت میباشد.
🔹هستی شناسی آنها مادی، معرفت شناسی آنها هم مادی است و مکتب تعلیم و تربیت و روانشناسی هم بر مبنای معرفت حسی بنا گذاشته شده است.
🔹 طبیعت گرایی دارند .
هدایت شده از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان
•┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈•
💠 دستورالعمل شرکت اساتید در چهاردهمین دوره جشنواره علامه حلی (ره)
💎 بخش اساتید در چارچوب آییننامه جشنواره علامه حلی(ره) و بر اساس اصول، ضوابط و مقررات ذیل برگزار میشود: 👇
💠۱. بخش آثار علمی اساتید به عنوان یکی از بخشهای جانبی جشنواره ی امسال با شرایط زیر برگزار شود:
الف)اساتید دارای مجوز فعال تدریس
ب)حداکثر سن اساتید تا ۵۰ سال❌
💠۲. در دوره فعلی، آثار اساتیدی پذیرش میشود که مجوز تدریس سطوح ۲ و ۳ حوزههای علمیه خواهران را داشته و هنگام شرکت در جشنواره، به تدریس در این سطوح اشتغال داشته باشند.
💠۳. اساتید برادر شاغل به تدریس در حوزه خواهران که حائز شرایط هستند می توانند آثارشان را در سامانه ثبت نمایند.
💠۴. در دوره فعلی، فقط قالب اثر مقاله و کتاب برای اساتید پذیرفته می شود.
💠۵. کتابهای چاپ شده در ۴ سال اخیر امکان شرکت در جشنواره را دارند.
💠۶. آثار ارسالی نباید قبلاً به همایش های مشابه هم چون «کتاب سال حوزه» و «کتاب سال بانوان» ارسال شده باشد.
💠۷. ارزیابی آثار اساتید بر اساس فرمهای متناظر موجود در جشنواره انجام میشود.
💠۸. ازکلیه آثار منتخب اساتید در قالب برگزیدگان بخش اساتید جشنواره تجلیل میشود.
💠۹. لوح تقدیر آثار برگزیده بخش اساتید در جشنوارههای استانی توسط رئیس و نایبرئیس شورای جشنواره استانی و در مرحله کشوری توسط رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره امضاء میشود.
#طلبه_مولف
#طلبه_پژوهشگر
#جشنواره_علامه_حلی
#فراخوان_مقاله_نویسی
╔══🌺🍃🌸🍃🌺═══╗
🅿️ @pajoohesh_esfahan
╚════🌺🍃🌸🍃🌺═╝
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥پخش مستند زندگینامه شهید دکتر کاظمی آشتیانی "داستان آینده"
🔹کاری از خانه فیلم و نمایش مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج
🔹 امشب (جمعه) ساعت ۲۱:۳۰ شبکه سه سیما
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از ◾️تبلیغ نیوز | دفتر تبلیغات اسلامی
🔻انتشار کتاب «گونه شناسی طلاب کنشگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام»
🔸این کتاب، نگارش دکتر سید محمد کاظمی دکترای فرهنگ و ارتباطات و عضو هیأت علمی پژوهشکده مطالعات تمدنی و اجتماعی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی است.
🔰 درباره کتاب: طلاب و روحانیون در ایران همیشه از کنشگران فعال اجتماعی در نهادهای دینی سنتی بودند. این گروه اجتماعی که دارای مرکزیت در حوزه دین و دینداری است به دلیل وجود نقش های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به عنوان یکی از مراجع اصلی در مسائل جامعه شناخته می شوند. طلاب به دلیل بسترهای تربیتی همچون نهاد حوزه علمیه دارای وجهه ی نخبگانی هستند و به دلیل حضور در عرصه تبلیغ به عنوان روشنفکران اجتماعی نقش آفرینی می کنند. وقوع انقلاب اسلامی و پررنگ شدن نقش آفرینی و جایگاه اجتماعی طلاب و از سوی دیگر تحولات فناورانه در سطح اجتماعی باعث شد طلاب در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی کنشگری خود را پی بگیرند.
🔹این کتاب در صدد است با کاوش صفحات و پست های طلاب کنشگر در شبکه اجتماعی اینستاگرام، گونههای کنشگری روحانیت در فضای مجازی را بررسی و تبیین نماید.
🔸همچنین این کتاب بر این نکته تاکید دارد که در سیاست گذاری فضای مجازی تاکید تنها بر پلتفرم و زیرساخت مشکل را حل نخواهد کرد و متغیرهای اجتماعی واقعی و کنشگری در فضای مجازی نیز باید لحاظ گردد.
این کتاب به تمام کسانی که کنشگری روحانیت، مطالعات روحانیت، تبلیغ دین و دینداری و اساساً فعالیت در فضای مجازی موضوعات مورد علاقه آنهاست توصیه می شود.
🔔 #تبلیغ_نیوز| پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
🆔 @tablighnews
هدایت شده از سعداء/حجت الاسلام راجی
🔰 #بخوانید | برخورد امام با خرید #پرتقال_ارزان !!!
🔶 زهرا مصطفوی، فرزند #امام_خمینی ره تعریف میکند:
روزي در نوفل لوشاتو به دليل #ارزانی دو كيلو پرتقال خريدم و چون هوا خنك بود، فكر كردم تا سه چهار روز پرتقال خواهيم داشت.
🔸 امام با ديدن پرتقال ها فرمود: اين همه ميوه براي چيست! اين كار خود را توجيه كنيد. عرض كردم پرتقال ارزان بود، برای چند روز اين قدر خريدم.
🔷 فرمود: دو گناه مرتكب شده ايد، يك گناه براي اينكه ما نياز به اين همه پرتقال نداشتيم و ديگر اينكه شايد امروز در نوفل لوشاتو كسانی باشند كه تا به حال، به دليل گران بودن پرتقال نتوانستهاند آن را تهيه كنند و شايد با ارزان شدن آن میتوانستند بخرند، درحالی كه شما اين مقدار ميوه را براي چند روز خريدهايد، ببريد مقداری از آن را پس بدهيد.
🔹 گفتم: آخر اينجا حساب ها با كامپيوتر صورت میگيرد و برگرداندن آن مشكل است. فرمودند: بايد راهی برايش يافت. پس پرتقالها را پوست بگيريد و آنها را پرپر كرده نگاه داريد، شب هنگام كه مردم براي نماز می آيند، آن را به چادر بياوريد و بينشان توزيع كنيد تا همه بخورند؛ شايد از اين رهگذر خداوند از سر تقصير شما بگذرد.
📚 منبع: کتاب سنگ محک اثر سیدمحمدحسین #راجی به نقل از کتاب پابهپای آفتاب ص 312
#احتکار
#گران_فروشی
#به_فکر_هم_باشیم
💠 اندیشکده راهبردی #سعداء
🆔 @soada_ir
هدایت شده از پرسمان اعتقادی
امیرالمؤمنین عليه السلام:
آرامش، نشانه خردمندى است
السَّكينَةُ عُنوانُ العَقلِ
غررالحكم حدیث785
🔰 @p_eteghadi 🔰
هدایت شده از پرسمان اعتقادی
📖 #معرفی_کتاب
🔻 چاپ دوم کتاب «پژوهشی نو درباره مادر امام زمان(عج)»
🔸این کتاب اثر ناهید طیبی در پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تهیه و به همت مؤسسه بوستان کتاب در ۳۰۸ صفحه منتشر شد.
🔹در این اثر، ابتدا گونه های روایی مربوطه طبقهبندی شده و سپس به بررسی سندی و دلالی روایات و انطباق با منابع غیر اسلامی پرداخته و پس از قراردادن یک روایت که بیشتر قابل قبول بوده به عنوان مبنا، شخصیت و زندگانی مادر امام زمان(عج) واکاوی می شود.
🔸یکی از مبناهای تحقیق حاضر، روایت شیخ صدوق قول مشهور مبنی بر رومی بودن مادر آن حضرت است که هم در مورد این بحث به عنوان فرضیه اصلی و هم اقوال غیر آن همچون سودانی یا عرب بودن به عنوان فرضیه های رقیب بحث خواهد شد.
🔹این اثر در چهار فصل تهیه و تالیف شده است که عناوین فصول آن عبارتند از:
✨ گونه های روایی مربوط به مادر امام زمان(ع)
✨ روایات و دیدگاهی مسلمانان در خصوص مادر امام زمان(عج)
✨ اوضاع سیاسی اجتماعی سامرا و بیزانس در سال های ۲۴۸ تا ۲۵۵ هجری قمری و ۸۶۲ تا ۸۶۹ میلادی
✨شخصیت و حیات مادر امام زمان(عج)
🔰 @p_eteghadi 🔰
هدایت شده از پرسمان اعتقادی
✨﷽✨
🌼تشویق فقط شکلات دادن نیست!
✍شما پیوسته واژههایی مانند «تشویق» و « پاداش» را برای تقویت کارهای خوب کودک میشنوید. در وهلهی نخست به ذهن بسیاری از والدین خطور میکند که منظور از #تشویق و #پاداش، استفاده از #مادیات است؛ مانند دادن یک اسباببازی یا شکلات؛ در حالی که بیزحمتترین اما موثرترین و پایدارترین تشویق، دادن #حس_افتخار به کودک است.
وقتی سلمان کوچولوی سهساله به پدرش که تازه از سر کار برگشته بود سلام کرد، مادر به او گفت: «وقتی به بابا سلام میکنی، خیلی خوشحال میشوم. با خودم میگویم چه پسر خوب و فهمیدهای دارم. من به داشتن پسری مثل او افتخار میکنم». در اینجا مادر نخست رفتار سلمان را توصیف کرد( وقتی به بابا سلام میکنی)؛ سپس احساس درونی خود را شرح داد( خیلی خوشحال میشوم)؛ و در ادامه او را تکریم کرد( با خودم میگویم چه پسر خوب وفهمیده ای دارم. من به داشتن پسری مثل تو افتخار میکنم).
در واقع مادر سلمان طی عبارتی کوتاه، سه نوع از بهترین و موثرترین اصول تربیت کودک را به کار گرفت: 1. توصیف رفتار مطلوب کودک؛ 2.بیان احساس خود دربارهی آن؛ 3.دادن حس افتخار به او.
📕 برگرفته از کتاب «یک قدم تا باور»
📖 صفحات 45و46
👤 مبین صالحی، معصومه قلی زاده
🔰 @p_eteghadi 🔰
هدایت شده از مجمع مشاوران و روانشناسان حوزوی
مقاله صفات.pdf
1.14M
اساتید آقایان شجاعی ، جان بزرگی، عسگری ، غروی راد و پسندیده
هدایت شده از مجمع مشاوران و روانشناسان حوزوی
#وبینار_تخصصی
دومین وبینار تخصصی کارگروه خانواده مرکز مشاوره حوزه
✅موضوع: #آسیب_شناسی مشکلات شایع دوران کودکی
💠ارائه دهنده: آقای دکتر #ساطوریان
درمانگر کودک و عضو کارگروه کودک مرکز مشاوره حوزه
📅زمان برگزاری: پنجشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
ساعت ۱۷ تا ۲۰
💰هزینه ثبت نام:
👨برای اعضای گروه خانواده ۱۰هزار تومان
👨برای افراد مهمان ۲۰ هزار تومان
👈جهت #ثبت_نام از طریق لینک زیر اقدام نمایید.
https://samah.ir/product/v-e-koodak/
🌐پاسخگویی به سوالات مربوط به ثبت نام: @golverdi110
◀️شرکت در وبینار به عنوان رزومه اعضای گروه خانواده لحاظ میگردد.
✅لینک جلسه، همان روز به صورت پیامکی برای شرکت کنندگان ارسال خواهد شد.
هدایت شده از مجمع مشاوران و روانشناسان حوزوی
☘️مرکز مشاوره اسلامی سماح قم برگزار میکند☘️
کارگاه آموزشی تربیت مربی خانواده
💊 طبیب خانواده 💊
✅ ویژه دانشپژوهان رشتههای روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی، فعالین فرهنگی و مبلغین حوزه خانواده
🔹🔸 خواهران و برادران
👤ارائه توسط:
🔸اساتید توانمند کشوری کارگروه خانواده مرکز مشاوره حوزه🔸
🔻32 جلسه
👥 حضوری و
🖥 مجازی
👈 به جهت بالا بردن کیفیت کارگاه، دوره حضوری و مجازی به صورت مجزا برگزار خواهد شد.
🕓 زمان: پنجشنبه و جمعهها ساعت 8 تا 19
📆 شروع: بعد از تکمیل ظرفیت
💢شهریه دوره:
با تخفیف 🎁 50 درصدی: 640 هزار تومان
⏯ همراه با ارائه محتوای آموزشی ـ صوت و فایل ارائه pdf ـ
💢ثبت نام:
https://samah.ir/product/tarbiat-kh/
💢ارسال تصویر واریزی به:
🆔 Eitaa.com/Kargah_Erfani
📲 09025891214
🔺
هدایت شده از سماح مرکز مشاوره اسلامی حوزه قم
🎉🎉 مسابقه کتابخوانی🎉🎉
📖 کتابِ تلاشِ بانشاط: تعدیل کمالگرایی افراطی
🛑 ثبتنام:
🌐 https://samah.ir/book1
🛒 خرید کتاب با ۲۵٪ تخفیف:
🌐 اینترنتی: فروشگاه مجازی سماح
🏢 حضوری: مرکز مشاوره حوزه (قم، خ شهدا، ک۳۷)
🔰 مهلت ثبتنام: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
🔰 زمان آزمون: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱
🔺اطلاعات_تکمیلی
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
🌐 #سماح (مرکز مشاوره اسلامی حوزه علمیه)
سایت | ایتا | کارگاهها | آپارات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
*🎥استاد دانشگاه ، یه جوری کار دولت را توضیح داد که بچه اول ابتدایی هم متوجه بشه*
✍🏼فکر نمیکنم جای شبهه برای عزیزی باقی بمونه و یقینا به درستی کار دولت پی خواهد برد.
هدایت شده از :: ماهنشان؛ تربیت اسلامی ::
-1748885759_2017423453.pdf
2.62M
🔴 سند راهبرد ملی و تمدنی تحول تربیت عمومی و رسمی
🔵 نسخه پیشنهادی برای جایگزینی در بازنگری سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به پیشنهاد اردوان مجیدی
🔶بحث و گفتگو در مورد این سند و ارائه نقدها و نظرات در گروه تحول نهادی تعلیم و تربیت ایران در بله: ble.ir/join/NDJkYjU1OD
و در تلگرام: https://t.me/+PYTwBNHoUJvH2Tky
انجام می شود.
ارسال این فایل برای دیگران، فقط با همین توضیحات، بلامانع است.
🔰
https://eitaa.com/joinchat/1722679342Cb46645e389
هدایت شده از پایگاه خبری صدای حوزه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ببینید| انتقاد حجتالاسلام #پناهیان از ستاد امر به معروف و نهی از منکر
🔹خیلی زشت است که امر به معروف و نهی از منکر به موضوع #حجاب خلاصه بشود
🔸ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید مسئول اصلاح و استاندارد سازی #حکمرانی_اسلامی و افزایش مشارکت مردم در اداره امور باشد.
🔹متاسفانه در جامعه ما به بخش امر به معروف کاری ندارند و منتظرند نهی از منکر کنند.
🆔 @sedayehowzeh