13990815 پیشنهاد چشم انداز انجمن علمی گروه پیشنویس اول.pdf
581.4K
13990815 پیشنهاد چشم انداز انجمن علمی گروه پیشنویس اول
j.2-7.anjomanelmi.13990815.mp3
2.28M
j.2-7.anjomanelmi.13990815 برنامه آینده
13990815 پیشنهاد چشم انداز انجمن علمی گروه پیشنویس اول.docx
977.6K
13990815 پیشنهاد چشم انداز انجمن علمی گروه پیشنویس اول.docx
سه منبع برگزیده از بین منابعی که شاید به آشنایی شما با چشم انداز و سند اهداف کمک کند و بکارتان بیاد.👇
نظام تربیت رسمی و عمومی جمهوري اسلاميايران در افق چشم انداز.pdf
2.38M
نظام تربیت رسمی و عمومی جمهوري اسلاميايران در افق چشم انداز
برنامه پنج ساله حوزه خراسان بر اساس چشم انداز مصوب عبدالحمید واسطی.pdf
248.8K
برنامه پنج ساله حوزه خراسان بر اساس چشم انداز مصوب عبدالحمید واسطی
هدایت شده از نویسندگان حوزوی
#با_مخاطبانِ_جان
💐 سلام همراهان گرانمایه
برخی از فضلا گلایه می کنند که چرا تبادل و تبلیغات ندارید.
پاسخم این است که نویسندگان حوزوی همه اش تبلیغات است؛ تبلیغ نویسندگان. از اسمش هم پیداست؛ اما با شیوه مرسوم در دیگر کانال ها و گروه ها متفاوت عمل می کنم، به این دلیل که معرفی دیگران هم باید روشمند و دارای اهدافی بالاتر از جذب به اصطلاح «ممبر» باشد. کسانی هستند که شب ها خواب «چند K یی» شدن می بینند، به اعتقاد من این آسیب جدی در تولید فکر و فرهنگ است.
رویکرد کانال نویسندگان معرفی فعالان، نویسندگان و نوقلمان حوزوی است.
درباره خودتان و صفحات مجازی تان بنویسید و به دست @rahil1357 برسانید.
تردیدی ندارم ⏬
اگر نوشتن را عمل کنیم، شعارش فراگیر می شود.
اگر کتاب بخوانیم، شعارش همگانی می شود.
✍ از این که در کنارم هستید سپاس وافر. من و شما می خواهیم در کنار «به میدان آوردن استعدادهای گمنام و خوشنام» باشیم.
#نویسندگان_حوزوی
https://eitaa.com/joinchat/3834314754C58903f67c6
اطلاع رسانی معصومیه:
قابل توجه طلاب گرامی!
زمان کارگاه مجازی مشاوره پژوهشی سطح ۳، به پنجشنبهها عصر منتقل شد.
ساعت دقیق آن، در صبح روز پنجشنبه اطلاعرسانی خواهد شد.
دکتر ابراهیمی:
شروع کارگاه مشاوره مجازی
هم اکنون
مشاوره پژوهشی در زمینه مقاله نویسی و پایان نامه نویسی، با محوریت موضوعات زیر انجام میگردد:👇👇👇
1. موضوع یابی کاملاً کاربردی و عملیاتی در تحقیقات ساده و تطبیقی و میان رشته ای (ویژه طلابی که در مرحله انتخاب موضوع قرار دارند)
2. منبع یابی و جست و جو در منابع حقیقی و نرم افزارها و سایتهای الکترونیکی (ویژه طلابی که در آغاز مرحله طرح تفصیلی هستند)
3. طرح نویسی و مهارت فصل بندی و استخراج تیترهای اصلی و فرعی موضوع (ویژه طلاب در مرحله طرح تفصیلی)
4. گردآوری اطلاعات و فیش نویسی از منابع مرتبط (ویژه طلابی که طرح تفصیلی آنان به تازگی تصویب شده است)
5. پردازش اطلاعات در تحقیقات ساده و تطبیقی و میان رشته ای (ویژه طلابی که در مرحله تدوین و تجزیه و تحلیل اطلاعات هستند)
6. نظام ارجاعات و چگونگی مستندسازی اقوال و یافته ها (ویژه طلاب در مراحل پایانی پژوهش)
7. روش نگارش علمی و باید و نبایدهای قلمی و درست نویسی (ویژه طلاب نزدیک به مرحله دفاع)
8. امکانات نرم افزار Word Microsoft برای سهولت و تسریع در امر تحقیق (ویژه طلاب مشتاق به مهارتهای حروف نگاری و صفحه بندی)
9. چگونگی تدوین ونگارش لایحه دفاعیه و طراحی آن در قالب اسلاید با کمک نرم افزار Power point (ویژه طلاب آماده دفاع)
10. روش استخراج مقالات پژوهشی از پایان نامه (ویژه طلابی که از پایان نامه خود دفاع کرده اند)👇👇
https://eitaa.com/joinchat/413138991C65e2681e04
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 #ببینید | #موشن_گرافیک | بیانیه
◽️ما در بیانیه #نه_به_کتابخوانی میخواهیم دلایل کاملا قانعکنندهمان برای کتاب نخواندن را توضیح دهیم.
◽️به مناسبت هفتهی کتاب و کتابخوانی.
#هفته_کتاب
🌐 #انجمن_علمی_گروه_اخلاق، تربیت و مشاوره 👌✨😂📚
May 11
هدایت شده از طرح « رشد علمی »
sid.apk
4.35M
#نرم_افزار اندروید
مرکز اطلاعات علمی
جهاد دانشگاهیSID
با نصب این نرم افزار مقالات فراوانی به رایگان در اختیار شماست.
هدایت شده از « معنویت افزایی طلاب ناب »
ایکس مایند بسیاری از سوره های قرآن.pdf
37M
💎نمودار بسیار عالی از سوره های #قرآن_کریم
💎با استفاده از نرم افزار #ایکس_مایند
(نرم افزار نقشه ذهنی XMind)
🌐سایت طلبگی تا اجتهاد
▫️▫️▫️▫️▫️
«معنویت افزایی طلاب ناب»
#معاونت_آموزش
هدایت شده از شهید سید محمدباقر صدر
💠 کتاب با من زندگی میکند و من با کتاب
- در شبانهروز چند ساعت مطالعه میکنید؟
+ جور دیگری این را بپرس؛ اینکه در شبانهروز چقدر با کتاب هستی؟
- چه فرقی بین این دو سؤال هست؟
+ اگر بپرسی چند ساعت مطالعه میکنی، میگویم بین هشت تا ده ساعت؛ اما اگر بپرسی چند ساعت با کتاب هستی، جوابم این است که تا وقتی بیدارم و خوابم نرفته باشد با کتاب همنشینم: وقتی در خیابان قدم میزنم، به موضوعی فکر میکنم تا حل شود؛ زمانیکه با قصاب حرف میزنم، در ذهنم مسئلهای است که قصد دارم حلش کنم؛ کنار سفره که مینشینم تا غذایی بخورم، سؤالی برای حلشدن در ذهنم میچرخد. بنابراین من مدام با کتاب هستم؛ کتاب با من زندگی میکند و من با کتاب زندگی میکنم.
اگر شاگردانش را میدید که بین راه سرشان به اینور و آنور میچرخد، تشر میزد که از فرصت بین راه برای فکرکردن استفاده کنند. میگفت: «بیشتر از آنچه میخوانید، فکر کنید. اگر به صِرف خواندن عادت کنید، در بین متنها و سطرها محدود میشوید. آنوقت نوآور نمیشوید.»
📚 نا، ص٩٢
🔗 ما را در اینستاگرام دنبال کنید
🆔 @shahidsadr