eitaa logo
طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
478 دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
3.9هزار ویدیو
1هزار فایل
تلاش، معرفی آخرین رویدادها و اخبار علمی روز کشور؛ نشستها و پژوهشهای مرتبط با اخلاق؛ تربیت و مشاوره اسلامی است به جامعه علمی مشتاق به امید رشد و پویایی بالنده‌تر و مؤثرتر.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از خبر فوری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یکبار برای همیشه طریقه‌ی صحیح پارک دوبل رو به همین راحتی یاد بگیر @AkhbareFori
هدایت شده از خبر فوری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تفاوت بحث و دعوا بین زن و شوهرها چیست؟ امید حسینی، روانشناس در گفتگو با خبرفوری: 🔹بحث و مشاجره خیلی متفاوت هستند، گفتگو با منطق و احترام و درک مقابل بحث بوده این درحالی است که گفتگو با تحقیر و سرزنش و بی احترامی مشاجره تلقی می‌شود. 🔹در بحث افراد علاوه بر اینکه گفتگو کردن را بلد هستند، شنونده خوب بودن را نیز آموخته‌اند. 🔹یکی از عوامل اصلی ایجاد مشاجره نداشتن مهارت گفتگوست. 🔹اگر زن و شوهر خودشان را جای هم بگذارند و از دریچه نگاه طرف مقابل به معضلات بنگرند می‌توانند منطقی بحث کنند و ختم به مشاجره نخواهد شد. @AkhbareFori
صوت لایو دکتر پیغامی.m4a
23.29M
🎧 صوت پخش زنده (لایو) آقای دکتر عادل پیغامی با صفحه کرامت 📒 موضوع: فرزندان 🔰 https://eitaa.com/joinchat/1722679342Cb46645e389 °❁°═━═━°❁
🔰ناکامی روان پزشکی مدرن از درمان انسان 📚دکتر ویلیام گلسر؛ روان پزشک مشهور آمریکایی و صاحب کتاب «تئوری انتخاب»: "در زمینه مشاوره موفقیت های بسیاری داشته‌ام ولی هنوز صدای استاد راهنمایم دکتر جی. ال. هرینگتون، ماهر ترین روانپزشکی که تاکنون شناخته ام، را می شنوم که می گفت «اگر تمام متخصصان رشته ما ناگهان ناپدید شوند دنیا متوجه غیبت آنها نمی شود» البته منظور تحقیر کار ما نبود بلکه منظورش این بود که اگر هدف روانپزشکان کاهش بدبختی و ناخشنودی در دنیا و کمک به مردم برای بهتر کنار آمدن با یکدیگر است، تلاش‌های آنها چندان موثر نبوده است."(گلسر، تئوری انتخاب، ترجمه دکتر علی صاحبی ، صفحه ۲۸ ) 🔰 https://eitaa.com/joinchat/1722679342Cb46645e389
هدایت شده از بر پا
پاسدار یا آخوند ❤️چند وقت قبل کنار خیابان دو نفر را که منتظر ماشین بودند سوار کردم. منزلشان جایی بود که اطرافش عموما بیابان و کوه بود و پر از سگهای ولگرد. حدود ساعت ده یازده شب بود. اما آن محله ها آنقدر خلوت بود که گویا دو و سه نیمه شب بود. در مسیر از کنار یک دبیرستان عبور میکردیم. روبروی دبیرستان پسر نوجوانی ایستاده بود. چهارده پانزده ساله، دست تکان داد، او را هم سوار کردم. ❤️آن دو نفر به مقصدشان رسیدند و پیاده شدند. به آن پسر نوجوان گفتم منزل شما کجا است که برسانمتان، گفت خیلی دورتر از اینجا است. گفتم میرسانمت. تشکر کرد. پرسیدم این موقع شب اینجا خیلی ماشین عبور نمیکند، چطور میخواستی برگردی؟ گفت «مثل همیشه پیاده.» پیاده خیلی راه بود. گفتم خسته نمیشوی؟ گفت: «عادت دارم. اینجا مدرسه ما است. فقط شبها کمی ترس دارم.» گفتم از چی؟ گفت از گله سگها. چند باری شبها دوره ام کردند و به من حمله ور شدند. ❤️با تعجب پرسیدم، خوب چه کار واجبی داشتی که تک و تنها تا این موقع شب در مدرسه بودی؟ گفت هیچی، فردا در مدرسه مان مراسم هیات داشتیم من اجازه گرفته بودم از مسوولین و پدر و مادرم که بگذارند بعد از کلاسهایم اینجا را آماده کنم برای هیات. جالب بود. اما پرسیدم خوب حالا چرا تنها؟ گفت دوستانم هم بودند ولی پدرانشان آمدند دنبالشان باید زودتر میرفتند. ما که ماشین نداریم. کارهای هیات هم باقی مانده بود مجبور شدم بمانم کار را تمام کنم. بعد شروع کرد با آب و تاب از خاطراتش درباره حمله سگها به او برایم تعریف کرد. ❤️من گوش میدادم اما از اینکه چه چیزی باعث میشود یک نوجوان با این سن و سال بر همه ترسهایش غلبه کند و در مدرسه بایستد و کارهای هیات را انجام دهد، ذهنم مشغول بود. پدر و مادرش چطور به او اجازه داده بودند. صحبتهایش درباره حمله سگها که تمام شد پرسیدم، خوب پسرم برای آینده ات هم فکری کرده ای؟ میخواهی چه کاره شوی؟ ❤️گفت میخواهم آخوند شوم. خنده ام گرفت. فکر کردم چون من طلبه ام مثلا شایدمیخواهد سر کارم بگذارد. که یک دفعه ادامه داد: «البته آخوند آخوند، نه ها! آخوند پاسدار» خنده ام گرفت گفتم : «چطور آخوند پاسدار؟!» گفت:«خیلی ممنون رسیدیم، خوب آخوند پاسدار بهتره چون» پیاده شد. تشکر کرد و رفت. ❤️در راه بازگشت به این فکر میکردم که آیا من هم حاضرم با اینکه میدانم شب باید از میان ترسهایم عبور کنم و بازگردم، تنها بمانم و بایستم و کارم را برای «هیات مدرسه» تمام کنم؟! و به این جمله فکر میکردم که «آخوند پاسدار بهتره » انگار بین این جمله و آن پرسش رابطه ای مبهم میفهمیدم. رابطه ای که هم مرا به چالش میکشید و هم اما دلم را روشن میکرد. @ali_mahdiyan
هدایت شده از هادیانه ها
🌱یک زندگی پر برکت🌱 ⭕️ امشب هم نفس رو دیدم گزارش زندگی پروفسور مهدی بلالی مود 🔹 اهل خراسان جنوبی پدر سم شناسی ایران شخصیت بین المللی ایرانی 🔹 در دوره جنگ آسایش زندگی در غرب رو رها می کنه و خودش رو به ایران می‌رسونه برای درمان جانبازان جنگی و شیمیایی 🔹به خاطر جایگاه علمیش مانع حضورش در جبهه می شن و از راه دور پزشکان حاضر رو راهنمایی می کنه 🔹 مراکز پیشرفته درمان جانبازان جنگی و شیمیایی رو در بیمارستان امام رضا ع مشهد راه می اندازه و در شهرهای مختلف ایران به تربیت شاگرد می پردازه 🔹او در مسؤولیت ها و پروژه های متعدداش در سازمان های جهانی همچون سازمان منع گسترش سلاح‌های شیمیایی کارهای بزرگی کرده است 🔹 کل مستند و این همت و تلاش و زندگی پر برکت او مرا تحت تاثیر قرار داد 👈مخصوصا این تعبیر که ۳۳ سال اخیر در علم سم شناسی متمرکز بوده یعنی بیش از کل عمر من در یک علم کار کرده و اینطور مایه افتخار ایران بلکه جهان شده اونوقت ما چهار سال درس می خوونیم مثلا فوق لیسانس یا دکترا یا سطح سه و چهار میگیریم خیال میکنیم تمومه و قله رو فتح کردیم 🧗‍♂ 🏆 😒 🔸همت بلند دار که مردان روزگار از همت بلند به جایی رسیده اند پ ن: 1⃣ مایه تأسف این که امثال این عزیزان ناشناخته اند و چهارتا سلبریتی مرکز توجه مردم شدند 2⃣ توجه ویژه ایشون به سلامت و خودش و نیز توجه خاص به اش در کنار این حجم از عبرت آموز بود 3⃣ عکس دکتر و لیست رزومه ایشان را در تصویر ببینید @hadianeha
هدایت شده از هادیانه ها
هدایت شده از هادیانه ها
🌺 ده فراز دلربای مناجات شعبانیه 🌺 ✅ فامیلمون گفت : تو دوره سربازی خیلی مطالعه میکردم و بهترین فراز مناجات شعبانیه برا من فقط اونجایی بود که می گفت 👇 1⃣ وَاِنْ اَدْخَلْتَنيِ النّارَ اَعْلَمْتُ اَهْلَها اَنّي اُحِبُّكَ و اگر مرا وارد دوزخ كني، به اهل آن اعلام میکنم كه تو را دوست دارم❤️ ❇️ با خودم گفتم : خوب هرکسی با یک قسمت دعا بیشتر ارتباط میگیره راستش علاوه بر این جمله، بعضی تعابیر و فرازهای دیگر دعا هم به طور ویژه نظر من رو جلب کرده پیشبینی ام ۳,۴ فراز بود ولی وقتی با نگاه مشتری رفتم سراغش این چند فراز رو گلچین کردم💐 ✨ انصافا اونایی که با این مناجات انس دارن میدونن که جمله به جمله اش خاص و فوق العاده است 🌸واقعا نتونستم به کمتر از ۱۰ فراز و حذف حتی یکیشون راضی بشم؛ شما هم اگر به معانی این موارد توجه کنی به من حق میدی 👇 2⃣ وَبِيَدِكَ لا بِيَدِ غَيْرِكَ زِيادَتي وَنَقْصي وَنَفْعي وَضَرّي فزوني و كاستي ام و سود و زيانم تنها به دست تو است و نه به دست غیر تو 👈 کسی که این معنا در جانش بنشیند چقدر بزرگ خواهد شد🤔 3⃣ اِلـهي كَاَنّي بِنَفْسي واقِفَةٌ بَيْنَ يَدَيْكَ، وَقَدْ اَظَلَّها حُسْنُ تَوَكُّلي عَلَيْكَ، فَقُلْتَ ما اَنْتَ اَهْلُهُ وَتَغَمَّدْتَني بِعَفْوِكَ خدايا!گويي من با همه هستي ام در برابرت ايستاده ام، درحاليكه حسن اعتمادم بر تو،بر وجودم سايه افكنده است، و آنچه را تو شايسته آني بر من جاري كرده اي و مرا با عفوت پوشانده اي 4⃣ اِلـهي لَمْ يَزَلْ بِرُّكَ عَلَيَّ اَيّامَ حَيوتي، فَلا تَقْطَعْ بِرَّكَ عَنّي في مَماتي خدايا نيكي ات بر من در روزهاي زندگي ام پيوسته بود، پس نيكي خويش را در هنگام مرگم از من قطع مكن 5⃣ اِلـهي وَقَدْ اَفْنَيْتُ عُمْري في شِرَّةِ السَّهْوِ عَنْكَ، وَاَبْلَيْتُ شَبابي في سَكْرَةِ التَّباعُدِ مِنْكَ خدايا عمرم را در حرص غفلت از تو نابود ساختم، و جواني ام را در مستي دوري از تو پير نمودم😢 6⃣ اِلـهي لَمْ يَكُنْ لي حَوْلٌ فَانْتَقِلَ بِهِ عَنْ مَعْصِيَتِكَ اِلاّ في وَقْت اَيْقَظْتَني لِمَحَبَّتِكَ، وَكَما اَرَدْتَ اَنْ اَكُونَ كُنْتُ خدايا برايم نيرويي نيست(نمی توانم) كه خود را بوسيله آن از عرصه نافرماني ات بيرون برم، مگر آنگاه كه به محبّتت بيدارم سازي،و آنچنآن كه خواستي باشم 👈 شاه راه دوری از گناه👌 7⃣اِلـهي اَقِمْني في اَهْلِ وِلايَتِكَ مُقامَ مَنْ رَجَا الزِّيادَةَ مِنْ مَحَبَّتِكَ خدايا، جایگاه مرا در ميان اهل ولايتت جایگاه کسی قرار ده كه به افزون شدن محبّتت اميد بسته❤️ 8⃣ وَهِمَّتي في رَوْحِ نَجاحِ اَسْمآئِكَ وَمَحَلِّ قُدْسِكَ و همّتم را در نسيم كاميابي نام هايت و جايگاه قدرست قرار ده 👈 همت ما صرف چی میشه❓همت بعضیا صرف چی میشه😢 9⃣ اِلهي هَبْ لي كَمالَ الإِنْقِطاعِ اِلَيْكَ، وَاَنِرْ اَبْصارَ قُلُوبِنا بِضِيآءِ نَظَرِها اِلَيْكَ، حَتّي تَخْرِقَ اَبْصارُ الْقُلوُبِ حُجُبَ النُّورِ، فَتَصِلَ اِلي مَعْدِنِ الْعَظَمَةِ، وَتَصيرَ اَرْواحُنا مُعَلَّقَةً بِعِزِّ قُدْسِكَ خدايا كمال جدايي از مخلوقات را، براي رسيدن كامل به خودت به من ارزاني كن، و ديدگان دلهايمان را به پرتو نگاه به سوي خويش روشن كن، تا ديدگان دل پرده هاي نور را دريده و به سرچشمه عظمت دست يابد، و جانهايمان آويخته به شکوه قدست گردد 👈 براستی معدن عظمت چیست❓ استاد خسروپناه می‌گفت: ارزش داره آدم برای فهمیدن مناجات شعبانیه عمری طلبگی کنه 🔟 وَاَنْ تَجْعَلَني مِمَّنْ يُديمُ ذِكَرَكَ وَلا ويَنْقُضُ عَهْدَكَ، وَلايَغْفُلُ عَنْ شُكْرِكَ، وَلا يَسْتَخِفُّ بِاَمْرِكَ و مرا از كساني قرار دهي كه ذكرت را همواره بر زبان دارند، و پيمانت را نمي شكنند، و از سپاست غافل نمي شوند، و فرمانت را سبك نمي شمارند 👈چه نسبتی بین ذکر مدام و پای پیمان خدا بودن و دو فراز بعدی هست❓🤔 @hadianeha
هدایت شده از هادیانه ها
مختصری درباب روش تدریس.pdf
580.2K
🌺عیدی به اساتید محترم🌺 ♦️ ♦️♦️ ♦️♦️♦️ ✅ آنچه در این فایل می بینید ✅ 1⃣ نمای کلی از نکات روشی تدریس 2⃣ اهمیت شناخت روش های تدریس 3⃣ ملاک های روش خوب و مناسب 4⃣ توضیح مهم ترین روش های تدریس 🔷🔶🔸 ✍ در این فایل در قالب جدولی منظم، با چیستی و ویژگی ها و محدودیت های ۱۱ روش تدریس آشنا می شوید 🔰مهم ترین روش های مستقیم: 1-سخنرانی 2-توضیحی 3-حفظ و تکرار 4-آموزش برای یادگیری در حد تسلط 🔰 مهم ترین روش های غیر مستقیم: 1- بحث گروهی 2- اکتشافی 3- حل مسئله 4- مشارکتی 5- ایفای نقش 6- پروژه یا واحد‌کار 7- بدیعه‌پردازی 👈 این فایل خلاصه ای دقیق و جذاب از ۴۰ صفحه یک کتاب علمی درباب روش های تدریس است 🆔 @hadianeha
neshast.daneshmoshavere.ostad.d.saforaee.14001216.mp3.mp3
42.13M
neshast.daneshmoshavere.ostad.d.saforaee.14001216.mp3 📢 معاونت پژوهش با همکاری گروه علمی رشته مشاوره خانواده برگزار کرد: 📃نشست علمی " دانش مشاوره خانواده: ضرورت، کارکرد، روش یادگیری" 🔹با حضور استاد ارجمند حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر محمد مهدی صفورایی 🔹دوشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ ساعت ۱۰ 🔸سالن اجتماعات مرکز ملی پاسخگویی جلسه خوبی بود 👌 استاد صفورایی مدیر کارگروه رشته مشاوره در مرکز مدیریت خواهران بعد ارائه ضرورت و کارکرد و روش یادگیری در سه قسمت 15 دقیقه ادامه نشست را از دقیقه 50 به مسائل و مشکلات دانشپژوهان رشته اختصاص دادند: زیادی واحد ها و فرسایشی شدن، نبود رویکرد اسلامی، استعدادسنجی و هدایت مطابق توانمندیها - اعتبار مدرک - گرایشی شدن رشته به مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده و...از ترم 4 به بعد متناسب سازی رساله ها با شرایط رشته و تغییر روش پژوهشهای سنتی - تجهیز موسسه های مجری رشته به کتابهای مورد نیاز رشته از طریق مرکز مدیریت و چاره اندیشی برای گرایشی و مفید شدن دروس عمومی رشته و...... 🌷🇮🇷🌷
🚨اخبار موسسه 📢 معاونت پژوهش با همکاری گروه علمی رشته مشاوره خانواده برگزار کرد: 📃نشست علمی " دانش مشاوره خانواده: ضرورت، کارکرد، روش یادگیری" 🔹با حضور استاد ارجمند حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر محمد مهدی صفورایی 🔹دوشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۶ ساعت ۱۰ 🔸سالن اجتماعات مرکز ملی پاسخگویی جلسه خوبی بود 👌 استاد صفورایی مدیر کارگروه رشته مشاوره در مرکز مدیریت خواهران بعد ارائه ضرورت و کارکرد و روش یادگیری در سه قسمت 15 دقیقه ادامه نشست را از دقیقه 50 به مسائل و مشکلات دانشپژوهان رشته اختصاص دادند: زیادی واحد ها و فرسایشی شدن، نبود رویکرد اسلامی، استعدادسنجی و هدایت مطابق توانمندیها - اعتبار مدرک - گرایشی شدن رشته به مشاوره ازدواج و مشاوره خانواده و...از ترم 4 به بعد متناسب سازی رساله ها با شرایط رشته و تغییر روش پژوهشهای سنتی - تجهیز موسسه های مجری رشته به کتابهای مورد نیاز رشته از طریق مرکز مدیریت و چاره اندیشی برای گرایشی و مفید شدن دروس عمومی رشته و...... قرار شد یک جلسه دیگر با استاد صفورایی با حضور همه اعضای گروه مشاوره داشته باشیم. 🎁استاد صفورایی لطف کرده برا افرادی که در نشست حضور داشتن عیدی دو کارگاه ارزشمند وعده دادند: کارگاه اعتماد به نفس و کارگاه حسادت کودکان 🌺🌺 🌴 @masoumiyeh
هدایت شده از نهضت مردمی جمعیت
❇️ موسسه‌ی امیر بیان شعبه‌ی قم برگزار می‌کند: 💠 دوره‌ی تربیت کنشگر جمعیتی 🔶 (مقدماتی) 🔶 سرفصل ها: ۱: بیان تاریخچه فرایند کاهش جمعیت ایران الف: تبین واژه‌ی مرتبط با جمعیت (نرخ زاد و ولد، نرخ رشد جمعیت ،پنچره جمعیتی، تله جمعیتی ..) ب: ارائه آمار و تحلیل آمار با موضوع کاهش جمعیت، آمار ناباروری، سقط جنین و..) ج: بررسی علل و دلیل کاهش جمعیت د: بررسی موانع فرزندآوری ۲: تبین جایگاه و ارزش مادری و فرزندآوری ۳: پاسخ به شبهات مرتبط به فرزندآوری ۴: ارائه راهکاری های عملیاتی تشویق مردم به فرزندآوری و ایده های جمعیتی ۵: گره های فرزندآوری و مه رمضان و تکنیک های تبلیغی ترغیب مردم به فرزندآوری ۶: تدابیر پیشگیری از ناباوری (سلامت دختران و مادران) 🔶 مزایا ◀️ گواهی پایان دوره ◀️ اعزام به عنوان کنشگر جمعیتی به سراسر کشور ◀️ محتوای کاربردی و مناسب تحقیق ◀️ اولویت در بکارگیری در عملیات های تبلیغی ◀️ و ... 🗓 تاریخ 🔶 ۱۹ و ۲۰ اسفند ✳️ با همکاری موسسه اندیشه‌ی کوثر ✅ جهت ثبت نام عدد ۱۴ را به سرشماره‌ی 30007650110110 پیامک کنید. 🆔 کانال دوره‌ی تربیت کنشگر جمعیتی موسسه‌ی امیر بیان قم 🌐 https://eitaa.com/koneshgar 🌀 @koneshgar ❤️ موسسه امیر بیان علیه السلام 🆔 Eitaa.com/AmireBayan_ir 🔶 کانال نهضت مردمی جمعیت👇👇 https://eitaa.com/joinchat/2386952243Ca908266e74
هدایت شده از مراقبت معنوی اسلامی 🇵🇸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شما کجای زندگی ما هستید؟ 👌🇮🇷
شرکت در وبینار Https://meeting.alzahra.ac.ir/basijasatid درخواست صدور گواهی نامه Https://b2n.ir/basijasatid1400
🚨اخبار موسسه 🔹قابل توجه طلاب محترم 🛎 شیوه برگزاری کلاسهای درس در ماه مبارک رمضان ✅کلیه کلاسها در ماه مهمانی خدا به صورت برخط و از طریق سامانه مدرس برگزار می گردد. ✅کلیه کلاسهای درسی از 18 لغایت 23 ماه رمضان جهت بهره مندی از فیوضات لیالی قدر تعطیل است. 🌺🌺 🌴 @masoumiyeh
🚨اخبار موسسه 📢معاونت پژوهش موسسه آموزش عالی جوزوی معصومیه با همکاری گروه فقه و اصول برگزار می کند: 📃نشست علمی "مباحث کاربردی حقوق خانواده از منظر فقه و حقوق مدنی" 🔹با حضور استاد ارجمند آقای دکتر سلطانی، معاون پژوهش قوه قضائیه. 🔺زمان: چهارشنبه ۱۴۰۰/۱۲/۱۸ ساعت ۱۴ الی ۱۶ 🔺مکان: بلوک۱، طبقه اول، اتاق جلسات 🔴لینک ورود: dte.bz/Goabn 🌺🌺 🌴 @masoumiyeh
🚨اخبار موسسه 📢دویست و نود و سومین جلسه دفاعيه پايان نامه سطح 3 موسسه معصومیه رشته تفسیر و علوم قرآن 🔹خانم نفيسه ثقفي 🔺با عنوان " مستندات قرآني روش هاي تربيت فرزند در نامه 31 نهج البلاغه " 🌺🌺 🌴 @masoumiyeh
🌙 پیشواز رمضان؛ سلسله نشست‌های علمی و تخصصی تبلیغ با محوریت نهج‌البلاغه 🌸 مدیریت فیش های منبر / حجت الاسلام و المسلمین مهدی دانشمند / چهارشنبه ۱۸ اسفند 🌸 تربیت خردمندانه فرزند با محوریت نهج البلاغه / دکتر احمد عابدی، روان درمانگر کودک / شنبه ۲۱ اسفند 🌸 مهارت بیان نهج البلاغه / حجت الاسلام حمید محمدی، رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور / پنجشنبه ۱۹ اسفند 📝 ثبت نام: dte.bz/pishvaz 🔔 | پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم 🌐 Tablighnews.Dte.ir 🆔 @tablighnews
💠 انتشار کتاب «بایسته‌های تبلیغ فرهنگ جهاد و شهادت» 🔸 این کتاب، اثر محمدباقر نادم از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و معاونت پژوهش و مطالعات راهبردی مؤسسه تهیه و به همت مؤسسه دفتر تبلیغات اسلامی در ۳۳۱ صفحه منتشر شد. 🔹این اثر، جزو اولین منابع جامعی به حساب می رود که آداب و مهارت‌های تبلیغ فرهنگ جهاد و شهادت را به صورت مبسوط و کاربردی در اختیار مبلغان و راویان روحانی قرار می‌دهد. 🔸مجموعه حاضر با بهره‌گیری از منابع علمی و تجربه عملی راویان روحانی طی اعزام های مختلف به محافل شهدای مناطق جنگی و کاروان های زیارتی راهیان نور تدوین شده است. 🔰 این اثر در شش فصل تهیه و تنظیم شده است که عناوین فصول آن عبارتند از: ✅ راوی شناسی ✅ آداب و اصول روایت‌ گری ✅ مهارت های مخاطب شناسی ✅ ساماندهی فرصت ها در روایتگری ✅ مهارت محتوایابی و شیوه های ارائه در روایتگری ✅ مهارت پاسخگویی به شبهات و سؤالات دفاع مقدس 🔔 | پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم 🌐 Tablighnews.Dte.ir 🆔 @tablighnews
📚 فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی در راستای نیازهای جامعه 📝 معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه از طرح‌های علمی پژوهشی مساله محور حمایت مالی می‌کند. 💢 در ۲۱ کمیته علمی: فقه و اصول، علوم سیاسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی، عرفان، اخلاق، روان شناسی، هنر، رسانه، حقوق، تفسیر، حدیث، تاریخ، انقلاب اسلامی، اقتصاد، ادیان، ادبیات، مدیریت، فلسفه، کلام 🌐 تارنما: www.pazhuhesh.ir 📝 ارسال طرح: hdabirkhane@hemail.ir 🌷🇮🇷🌷
. 💡اولين کارگاه ارتقاء مهارت مسئله محوری 🔰🔰🔰🔰 . 🔍چگونه معضلات خود را شناسائی کنيم؟ 🔦چگونه فهم خود را از معضلات عمق ببخشيم؟ 🧠چگونه به ايده‌ای برای حل‌مسئله خود برسيم؟ ⚙چگونه ايده خود را اجرائی کنيم؟ . 🕰زمان برگزاری:‌ ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۰ . 💎با حضور هسته‌های پيشرفت «تعليم و تربيت» در شهرستان قم 🆔آیدی اینستاگرام: http://yun.ir/xqs29b 🆔لینک کانال ایتا: https://eitaa.com/maana_hamandishi