eitaa logo
طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
478 دنبال‌کننده
7.5هزار عکس
3.9هزار ویدیو
1هزار فایل
تلاش، معرفی آخرین رویدادها و اخبار علمی روز کشور؛ نشستها و پژوهشهای مرتبط با اخلاق؛ تربیت و مشاوره اسلامی است به جامعه علمی مشتاق به امید رشد و پویایی بالنده‌تر و مؤثرتر.
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از فارس پلاس
| عاشق شوید ‌ 🔰رونمایی از تازه‌ترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) با تصویری از شهید بهشتی و یارانش @Fars_Plus
هدایت شده از فارس پلاس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▪️ زائر دیروز میهمان امروز با موافقت تولیت آستان قدس رضوی پیکر مرحوم احمد مهدوی دامغانی در حرم امام رضا (ع) تشییع و به خاک سپرده می‌شود. مرحوم پروفسور احمد مهدوی دامغانی از سال ۱۳۶۶ مقیم آمریکا و در دانشگاه‌های هاروارد و پنسیلوانیا مشغول به تدریس در مقطع دکتری و پست دکتری بود. وی هر روز که از ساختمان محل اقامت خود در فیلادلفیا خارج می‌شد با ایستادن به سمت ایران به امام هشتم حضرت امام رضا(ع) سلام می‌فرستاد. @Fars_plus
هدایت شده از فارس پلاس
▪️ | آماج تهمت‌ها ‌ ◽️بنای دشمن‌های شما بر این است که افرادی که لیاقتشان بیشتر است، بیشتر مورد حمله قرار بگیرند. آن‌ها افرادی را هدف قرار می‌دهند که از آن‌ها خوف دارند که مبادا یک وقتی به آن‌ها صدمه بزنند و این را من مکرراً گفته‌ام که مرحوم آقای بهشتی در این مملکت مظلوم زیست. | صحیفه امام @Fars_plus
☀️آنچه درتابستان ۱۴۰۱خواهد گذشت 🗓 بروزرسانی تقویم برنامه های تابستانه مجموعه میثم تمار @mfmt_ir
🔉فهرست مجموعه صوتی کارگاه «روش مطالعه» 🎙استاد: دکتر مرتضی باصری دکتری روانشناسی یادگیری 🕌برگزارکننده: پژوهش مدرسه علمیه سلیمانیه 📌جلسه یکم«تبیین ضرورت و اهمیت روش مطالعه در موفقیت تحصیلی» 📌جلسه دوم: «مثلث آمادگی ذهنی» 📌جلسه سوم: «حفظ و تثبیت» 📌 جلسه چهارم: مرور / تندخوانی 🔊رسانه علوم انسانی اسلامی 🆔https://eitaa.com/joinchat/1640431707C83fef8f05c
💠صوت سخنرانی «روش مطالعه کتب تخصصی (الهیات)» 🎙دکتر پاکتچی 1⃣صوت بخش اول 2⃣صوت بخش دوم 🔊رسانه علوم انسانی اسلامی 🆔https://eitaa.com/joinchat/1640431707C83fef8f05c
38.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 آموزش چگونگی در تحقیقات علوم اسلامی 🔹 استاد دکتر وطن دوست ▫️تدوین از مدرسه‌علمیه‌ ولیعصر کرمانیها «عج» ❇️ واحد پژوهش مدرسه علمیه ولیعصر کرمانیها (عج) 🔊رسانه علوم انسانی اسلامی 🆔https://eitaa.com/joinchat/1640431707C83fef8f05c
✅ فراخوان حمایت از آثار و طرح های پژوهشی 🔰این طرح با اهداف زیر برگزار می‌گردد: - جهت‌دهی پژوهش‌های حوزوی در راستای حل مسائل و پاسخ به نیازهای جامعه و نظام اسلامی و مسائل کلان و راهبردی حوزوی - تشویق و ترغیب پژوهشگران و واحد های پژوهشی حوزوی در جهت انجام پژوهش‌های نو، کارآمد و روزآمد - ارتقای سطح کمی و کیفی پژوهش‌های حوزوی 📝 کمیته های علمی: اخلاق،ادبیات، ادیان، اقتصاد، فرق و ادیان، روان شناسی، حقوق، مدیریت، رسانه و فضای مجازی، انقلاب و تاریخ معاصر، تاریخ و سیره و تراجم، حدیث و رجال و درایه، فقه و اصول، عرفان، تفسیر و علوم قرآن، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، علوم تربیتی، فلسفه، کلام، مطالعات بین المللی، مطالعات زن و خانواده، مطالعات تمدنی. 💢 ارسال آثار: @dabirkhanehemaiat ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ 🔳 با همراه باشید 🆔 @meftahandishe_com
💢 ادله و مبانی مردمی‌سازی تربیت 🔰 حجت‌الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری، معاون تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه: 📚 یکی از مهم‌ترین پیامدها بلکه اهداف ثانویه‌ی این رویه، کمک به تعالی و ارتقای مسئولان مدارس است. مردمی عمل کردن و کارسپاری با رویکرد راهبری، یکی از ممتازترین الگوهای تربیتی مدیران سازمان‌هاست. 📚 حتی در سطح خانواده، گرچه مادران و پدران گمان می‌کنند مشارکت‌دهی و مسئولیت‌بخشی به فرزندان بیشتر برای رشد و تربیت فرزندان است؛ اما می‌توان ادعا کرد خود آنان پیش از فرزندانشان در مقام یک راهبر تربیتی رشد می‌کنند. 📚 اصولاً یکی از مهم‌ترین موانع شکل‌گیری تربیت مسئولانه و درون‌زا، ضعف اولیا و مربیان در ایفای شأن یک «راهبر تربیتی» است که باید از یک مدیر تصدی‌گر و اقتدارگرا در جایگاه یک راهنما و راهبر تربیتی قرار گیرند. 📚 مسئولان باید از حیثت معرفتی توجیه شوند که کارسپاری به جوانان و راهبری تربیتی آنان گرچه آنان را به زحمت می‌اندازد و فکر و ذهنشان را مرتب درگیر می‌کند اما برای آنان سازنده است. 📚 طلاب حوزه‌های علمیه با هدف شورآفرین بنا کردن پایگاهی تربیتی از مدرسه‌ی خود دغدغه‌ی تشکیل یک جامعه‌ی کوچک تربیتی را مشق می‌کنند. تلاش و همبستگی فکری و عملی برای تحقق این هدف بزرگ، موجب تقویت «ولایت و اخوت» و «روح جمعی» در میان طلاب می‌شود. 📝 متن کامل: http://ihkn.ir/?p=28548 ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ 🔳 با همراه باشید 🆔 @meftahandishe_com
✅ هدف اصلی تربیت 🔻 حجت‌الاسلام والمسلمین محسن عباسی ولدی، کارشناس مسائل تربیتی: 🔹 در بیان ارتباط بحث اهمیت هدف قرار دادن عبودیت با تربیت باید گفت فردی که از چنین اعتقادی بهره ببرد، صرفا به دنبال نمازخوان کردن یا محجبه نمودن فرزندان نبوده و در واقع با برنامه‌های تربیتی، اعتقاد به ربوبیت را در فرزندان و در جامعه ایجاد می‌کند. 🔹 در واقع هدف ما در تربیت باید حرکت به سمت صراط مستقیم باشد و باید فرزندان (متربیان) را به وسیله ربوبیت به صراط مستقیم سوق دهیم. اگر از این مسیر تخطی کردید شاید بتوانید بچه ها را نمازخوان کنید ولی آنها هیچگاه عبد خداوند نمی‌شوند. 🔹 اینکه برخی از افراد با ورود به فضای دانشگاه یا محیط‌های دیگر، از معنویت سابق خود فاصله می‌گیرند بدین دلیل است که (اصْطَبِرْ لِعِبادَتِهِ) صبر و استقامت در مسیر عبادت آنها دچار مشکل شده است. حال برای بدست آوردن این روحیه، باید نسبت به ربوبیت الهی بر آسمان­ها و زمین کار کنیم. 🔹 تبیین ربوبیت الهی به طور ویژه‌ای در عبودیت اثر دارد و با پذیرش ربوبیت الهی، باید عبودیت را بپذیرید بنابراین اگر پذیرفتیم که خدا ربّ است، صرفا باید از خداوند متعال نقشه تربیتی را در خواست نماییم. اگر برای دریافت نقشه تربیتی، سراغ کسی جز خداوند برویم، مبتلا به شرک شده‌ایم. 📚 متن کامل: http://ihkn.ir/?p=28544 ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ 🔳 با همراه باشید 🆔 @meftahandishe_com
🍃 📓 نام : " از سیادت تا وزارت " ✍ نویسنده : " محمدجعفر غفرانی " 📑 ناشر : " نشر قرآن و اهل بیت نبوت " 📖 توضیحات : برای پرورش گُل آن را آب داده و در نور می‌گذارند و همه ی زمینه ها را برای شکفتن آن فراهم می نمایند تا باز شود . آیا انسان می‌تواند با دست به باز شدن گل کمک کند و به آن شکوفاییِ دهد ؟ مسلماً آن را خراب می‌کند ! امکان ندارد کسی ادعا کند که حاضر است گلی را باز کند بدون اینکه خراب شود . زیادِ والدین هم برای خوب شدن فرزند ، اگر به حدِ شکوفایی مصنوعی رسید ، همین طور می‌شود و کار را خراب می کند . بسیاری از پدران دلشان می‌خواهد وقتی فرزندشان بزرگ شد ، دکتر ، مهندس یا مرجع تقلید شود ‌. بدین منظور از همان بچگی تشویقش می کنند و مرتب به او چیزهای خوب تعلیم می دهند که یاد بگیرد ؛ آنان با این تصرفی که در او می‌کنند از او یک موجود تصنّعی می‌سازند . 📕 ... لذا بدترین کار در فرایندِ رُشد کودکان این است که ما بگوییم ، تو باید این چنین باشی ، این کار را نباید بکنی . یعنی توقعات و تشخیص خودمان را به بچه کنیم ، بچه باید خودش باشد و خودش را شکوفا کند . 📚 https://eitaa.com/joinchat/3344760855C17713c4a73
هدایت شده از مغز خاکستری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این دو دقیقه رو ذخیره کنید و هر روز گوش بدین، شاید سبک زندگیتون عوض شد ... مخصوصا شما مسئول محترم 🇮🇷 🔺 🔻 @khakestary_amar
هدایت شده از فارس پلاس
| عاشق شوید ‌ 🔰رونمایی از تازه‌ترین دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) با تصویری از شهید بهشتی و یارانش @Fars_Plus
ویژه نامه شهدای هفتم تیر.pdf
2.95M
🔰ویژه نامه | 🔻شهادت آیت الله دکتر و 72 نفر از اعضای 🔔 | پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم 🌐 Tablighnews.Dte.ir 🆔 @tablighnews
🔴 تمدید شد ✳️ فراخوان مقاله همایش بین المللی علوم انسانی اسلامی در اندیشه علامه محمدتقی مصباح یزدی(ره) ✅ محورهای همایش: 1️⃣ دیدگاه‌های علامه مصباح یزدی(ره) درباره: 🔷 چیستی، امکان و اعتبار علوم انسانی 🔷 مبانی علوم انسانی 🔷 روش و فرآیند تولید علوم انسانی اسلامی 🔷 مسایل علوم انسانی 2️⃣ مطالعه تطبیقی اندیشه‌های علامه مصباح یزدی(ره) با دیگر متفکران در حوزه علوم انسانی 3️⃣ منظومه فکری علامه مصباح یزدی(ره) در علوم انسانی اسلامی 4️⃣ انعکاس و تأثیرگذاری اندیشه علامه مصباح یزدی(ره) در آثار اندیشمندان علوم انسانی 🗓 آخرین مهلت ارسال مقالات: 1401/05/31 🗓 زمان برگزاری: 25 و 26 خرداد 1402 🏢 دبیرخانه: قم، خیابان جمهوری اسلامی، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، طبقه 4 🔷 دریافت ریزموضوعات از سایت همایش 🌐 www.ihsam.iki.ac.ir 🔷 کانال همایش در ایتا، سروش و بله 🔰 @ihsam_ir 🌐 پایگاه اطلاع‌رسانی آثار حضرت علامه مصباح(ره) 🌐 https://mesbahyazdi.ir ☎️ دبیرخانه همایش: 02532113456 ☎️ اداره همایش‌ها: 02532113429 ☎️ روابط عمومی: 02532113627 🔔 | پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم 🌐 Tablighnews.Dte.ir 🆔 @tablighnews
🔰کتاب صعود چهل ساله 🔻کتاب صعود چهل ساله اثر حجت الاسلام سید محمدحسین راجی است که در 320 صفحه و توسط انتشارات آستان قدس رضوی چاپ و منتشر شده است.کتاب صعود چهل ساله مروری دارد بر دستاوردهای چهل‌ساله‌ی انقلاب اسلامی بر اساس آمارهای بین‌المللی. 🔸 این کتاب یکی از کتاب‌های شاخص در زمینه انقلاب اسلامی است؛ کتابی که در حوزه‌ انقلاب نیاز به آن حس می‌شد.این کتاب کارهای انجام گرفته در انقلاب اسلامی را با کارهای قبل از انقلاب مقایسه می‌کند و از مهم‌ترین کارهای این کتاب می‌توان پرداختن آن به موضوعات متنوع و کارهای مختلف انقلاب اسلامی را نام برد.کسانی که به علوم سیاسی و اجتماعی علاقه دارند می‌توانند از خواندن این کتاب لذت ببرند و خوانندگان کتاب صعود چهل ساله با خواندن آن می‌توانند به عمق و فعالیت‌های انقلاب اسلامی کاملا پی ببرند کتاب صعود چهل ساله نشان می‌دهد جمهوری اسلامی ایران در این چهل سال به کدامیک از آرمان‌های عدالت، استقلال، آزادی، معنویت، کرامت زن، مردم‌سالاری دینی، گسترش رفاه عمومی و دیگر آرمان‌های انقلاب دست پیدا کرده است. 🔴 یکی از شاخصه‌های اصلی کتاب صعود چهل ساله ارجاع به منابع معتبر بین‌المللی مانند سازمان ملل متحد، بانک جهانی، سازمان جهانی غذا و کشاورزی، دفتر برنامه توسعه ملل متحد و دیگر مراجع معتبر است.
❌🎥 مستند «ترور سرچشمه» مستندی جالب درباره حادثه هفت تیر و بمب گذاری در دفتر حزب ریاست جمهوری و شهادت بهشتی و هفتاد و دو تن از مسئولین از دست ندهید: ▪️https://Roshangari.ir/video/69366 •┈┈•❀🕊🍃🌺🍃🕊❀•┈┈•
روانشناسی اسلامی و چشم انداز آن.mp3
30.65M
┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄ 🎵 سخنرانی با موضوع: و چشم انداز آن 🗣 دکتر هادی بهرامی احسان 🗣 دکتر سیدمحسن اصغری 🗣 دکتر علی نقی فقیهی 🗣 دکتر سیدعلی مرعشی ⏱ ۱۲۷ دقیقه 💽 ۲۹ مگ ✍ آیا محتوای موجود به حدی رسیده اند که بتوان یک سیر آموزشی برای تعلیم روانشناسی اسلامی تدوین کرد؟ ✍ در حوزه روش شناسی جایگاه روش اجتهادی و روش تجربی در نظر اساتید روانشناسی اسلامی چیست؟ ✍ موانع پیش روی روان شناسی اسلامی چیست؟ ‌ –┅═ঊঈ🌿🦋🌿ঊঈ═┅– ره ‎‎‌‌‎‎ ‌‎‎‌‌ 👇به جمع ما بپیوندید👇 ╔═🍃🌹🍃═════╗ @kemtik_mi Mtik.ismc.ir ╚═════🍃🌹🍃═╝
تاریخچه روان شناسی اسلامی.mp3
15.14M
┄┄┅═✧❁﷽❁✧═┅┄┄ 🎵 سخنرانی با موضوع: تاریخچه 🗣 حجت الاسلام والمسلمین دکتر ⏱ ۸۳ دقیقه 💽 ۱۴ مگ ‌ –┅═ঊঈ🌿🦋🌿ঊঈ═┅– ره ‎‎‌‌‎‎ ‌‎‎‌‌ 👇به جمع ما بپیوندید👇 ╔═🍃🌹🍃═════╗ @kemtik_mi Mtik.ismc.ir ╚═════🍃🌹🍃═╝
هدایت شده از فلسفه زبان اسلامی
🔸 نشست علمی تخصصی متاورس و تجربه دینی 🔰 قطب علمی فلسفه دین اسلامی پژوهشگاه به صورت مجازی برگزار می‌کند: 🎙 با حضور: ⏰ یکشنبه ۱۲ تیرماه، ساعت ۱۷ 💠 ارتباط از طریق: 🌐 join.skype.com/IJbhW66gNCLX 🆔 @iictchannel
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 رهبر انقلاب: خدای سال ۶۰ همان خدای امسال است/ سعی کنیم خودمان را مصداق سنت‌های الهی در راه پیشرفت قرار بدهیم 🔻حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار مسئولان قوه قضائیه: قوانین الهی، سنت‌های الهی تغییرپذیر نیست. این قوانین الهی قوانین متقنی است. خدا با کسی هم قوم و خویشی ندارد. اینکه ما بگوییم ما مسلمانیم و شیعه هستم و جمهوری اسلامی هستیم. پس ما هر کاری که دلمان میخواهد بکنیم، نه. ما با دیگران هیچ فرقی نداریم. ما در سال ۶۰ در مقابل این همه حادثه و شدت عمل توانستیم بایستیم روی پای خودمان دشمن را ناامید بکنیم، امروز هم میتوانیم. خدای سال ۶۰ همان خدای امسال است، خدای دورانهای سختی و دورانهای گوناگون یکی است. سنت‌های الهی همه سر جایش است. خب؛ سعی کنیم خودمان را مصداق سنت‌های الهی در راه پیشرفت قرار بدهیم سعی‌مان این باشد. 🔹 این آیه‌ی شریفه‌ی سوره حج تکلیف همه‌ی ما را روشن کرده؛ «الَّذِينَ إِن مَّكَّنَّاهُمْ فِي الْأَرْضِ أَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّكَاةَ وَأَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ وَنَهَوْا عَنِ الْمُنكَرِ» اقاموا الصلاة یعنی اقامه‌ی نماز. این اشاره است به اینکه حکومت الهی و اسلامی باید تعبد را و توجه به خدا را توجه به معنویت را گسترش بدهد. اقامه‌ی صلاة به این منظور است. باید روح تعبد در جمهوری اسلامی گسترش پیدا کند و اتوالزکاة، اتوالزکاة یعنی زکات بدهد، زکات هم معلوم است چیست لکن اشاره‌ای، نکته‌ای که در این اتوالزکاة‌ها یا اتوالزکاة‌های متفرقه در قرآن است این است که در جامعه‌ی اسلامی بایستی عدالت در توزیع مورد نظر باشد. این جور است. وَأَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ. امر به معروف. حالا در صلات و زکات و اینها بالاخره یک کارهایی شده، أَمَرُوا بِالْمَعْرُوفِ عقبیم. وَنَهَوْا عَنِ الْمُنكَرِ. معروف چیست؟ معروف عدالت، انصاف، برادری، ارزشهای اسلامی، اینها معروف است. باید امر به معروف بکنیم. 🔺 «نَهَوْا عَنِ الْمُنكَر» از منکر نهی، منکر چیست؟ ظلم است، فساد است، تبعیض است، بی‌انصافی است، اینها، عدم اطاعت الهی است، اینها ظلم است، اینها منکر است. از اینها باید نهی بشود. ۱۴۰۱/۴/۷ 🏷 | 💻 @Khamenei_ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰رهبر انقلاب خطاب به قوه قضائیه: هرجا احساس شد حقوق عامه دارد تضییع میشود وارد میدان بشوید/ مسئله پیشگیری از جرم و قانون مربوط به تعیین حدود زمینها را دنبال کنید 🔻حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار مسئولان قوه قضائیه: در حوزه‌ی حقوق عمومی دادستان کل وظائفی دارد، رصد کامل نسبت به حقوق عامه داشته باشند. که حالا یک موردش را بعداً عرض خواهم کرد. رصد داشته باشند که حقوق عامه تضییع نشود، هر جا احساس شد حقوق عامه تضییع دارد میشود وارد میدان بشوند، وارد میدان بشوند به طور جدی، با استناد به قانون، بنده با اعمال احساسات و شعارگونه وارد شدنِ در این قضایا موافق نیستم اما با استناد به قانون محکم وارد بشوند. این مثلاً، خب این یک کار مهمی است. 🔹 یا مسئله‌ی پیشگیری از جرم که یکی از وظائف قوه‌ی قضائیه است در قانون اساسی هم آمده، این بایستی جدی گرفته بشود، هیچ اهمالی روا داشته نشود. در مورد این باصطلاح قوانین عادی و معمولی و باصطلاح کارهای متعارف قوه، این قانونی که مربوط به زمینها بود که هر یک متر زمینی را مشخص کنند در شهرها و روستاها که حکمش چیست، مال کیست، این باید به نتیجه برسد. 🔺 این باید به نهایت برسد، این باید دنبال بشود، اگر این کار شد، این زمین‌خواری‌ها و این کوه‌خواری‌ها و اینها دیگر از بین خواهد رفت که خود آن زمین‌خواری‌ها هم باز زمینه‌ی مشکلات دیگری است. ۱۴۰۱/۴/۷ 🏷 | 💻 @Khamenei_ir
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 رهبر انقلاب: قوه تحت تأثیر نظر ضابطین قرار نگیرد و به موضوعات، مستقل رسیدگی کند/مراقبت بشود از رفتار ضابط که تندروی و زیاده‌روی انجام نگیرد/ البته از نظرات کارشناسی ضابطین استفاده کنید 🔻حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار مسئولان قوه قضائیه: نوع ارتباط قوه‌ی قضائیه با ضابطین قضایی خیلی مهم است. از چند طرف باید ملاحظه وجود داشته باشد. یک طرف این است که بایستی رفتار ضابطین مراقبت و نظارت بشود که خب من در تلویزیون شنیدم ایشان همین چندی پیش یک دستوراتی دادند در مورد بعضی از این کارهایی که ضابطین میکنند که نباید این کارها نسبت به متهم انجام بگیرد. خب این یک بخش قضیه است که مراقبت بشود از رفتار ضابط که تندروی و زیاده‌روی و اینها انجام نگیرد. یک جهت دیگر این است که قوه تحت تأثیر نظر ضابط قرار نگیرد. خب ضابطین، دستگاههای مؤثر و مهمی هستند دیگر، قدرتهایی دارند، نظراتی نسبت به اشخاصی، نسبت به قضایا دارند. 🔺 قوه‌ی قضائیه خودش بایست مستقل رسیدگی کند. تحت تأثیر نظر او قرار نگیرد. یک طرف دیگر قضیه این است که همین ضابطین گاهی نظرات کارشناسی‌ای دارند که اینها تحقیق‌شده است، این نظرات کارشناسی را هم ندیده نگیرند. قوه‌ی قضائیه از این نظرات کارشناسی استفاده کند، حالا چه نیروی انتظامی، چه وزارت اطلاعات، چه جاهای دیگر ضابطینی که هستند، گاهی نظراتی دارند، نظرات تخصصی و کارشناسی‌شده، به این نظرات توجه بشود. یک مسئله‌ی دیگر غالباً ضابطین به ما شکایت میکنند مکرر که مثلاً ما وقتی اعتراض میکنیم که چرا فلان مورد را برخورد نکردید، میگویند ما برخورد کردیم، دادیم به قوه‌ی قضائیه، قوه‌ی قضائیه رها کرد. از قوه‌ی قضائیه میپرسیم چرا؟ میگویند قانون نداشتیم. خب اگر قانون ندارید، قانون را چه کسی باید فراهم کند؟ شما باید فراهم کنید دیگر. لایحه درست کنید، تنظیم کنید، بدهید به مجلس تصویب کند برایتان. ۱۴۰۱/۴/۷ 🏷 | 💻 @Khamenei_ir