هدایت شده از پایگاه خبری علوم انسانی مفتاح
💢 گزارش خبرنگار پایگاه خبری – تحلیلی مفتاح اندیشه از سخنرانی حضرت آیتالله العظمی جعفر سبحانی از آیین رونمایی از مجموعه۱۷ جلدی «نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی»؛
📝 این اتهام که شیعه پیشگام علوم اسلامی نیست، پیشینه تاریخی دارد. در زمان سید مرتضی ایشان احساس میکند که در بغداد به تشیع اتهاماتی زده میشود، از این رو نجاشی را مأمور بر رد این اتهام میکند و نتیجه فعالیت نجاشی کتابی به نام رجال نجاشی است که نه تنها کتابی رجالی بلکه کتابی است که به تاریخ علمی شیعه پرداخته است.
📝 احمدبن تیمیه در کتاب خود مینویسد: اهل سنت در علم احادیت از شیعه مقدم است و شیعه سهم کمی در این باره دارد. در قرنهای 14 و 16 نیز این اتهامات رشد کرده به گونهای که از زبان جرجی زیدان مسیحی جاری میشود، او میگوید شیعه آثار ندارد و اگر هم داشته باشد از بین رفته است.
📝 در آن زمان 3 نفر برای پاسخ به این اتهام احساس مسئولیت میکنند، نخست سید حسن صدر، دوم آقا بزرگ تهرانی و کاشف الغطاء. نتیحه فعالیت این بزرگان چنین است؛ سید صدر کتاب تأسیس الشیعه لعلوم الاسلام را نوشت. آقا بزرگ تهرانی کتب شیعه را به تفصیل فهرست میکند و کتابی به نام الذریعه الی تصانیف الشیعه را به نگارش در میآورد و کاشف الغطاء کتاب المراجعات ریحانیه را نوشت.
📙 متن کامل: http://meftahandishe.com/?p=24792
ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_
#مبانی_علوم_انسانی_اسلامی
#گزارش
#قم
🔳 با #مفتاح همراه باشید
🆔 @meftahandishe_com
هدایت شده از پایگاه خبری علوم انسانی مفتاح
✅ گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی مفتاح از "بررسی روش تحقیق در فقه تربیتی" توسط استاد مجید طرقی در مدرسه پائیزه «فقه تربیتی و نیازهای تربیتی جامعه اسلامی»
💢 دانش تربیت کردنی که بر اساس دین باشد را فقه تربیت میگوییم. دانش فقه تربیتی دانشی است که موضوع شناختش مثل موضوع شناخت دیگران است یعنی مطالعه راجع به کارهایی که کسانی که میخواهند میل فرزند آوری خودشان را تحقق دهند انجام دهند.
💢 فقه تربیتی به دو قلمرو تقسیم میشود. یکی دانش تربیت اگر بر اساس دین به دست بیاید به آن فقه تربیتی میگوییم. اما فقه تربیتی خاص فقط راجع به وظایف و تکالیف بحث میکند. چهکارهایی والدین باید انجام دهند و چگونه. روش فرزند پروری. بایدها و نبایدها را مورد مطالعه انجام میدهد.
💢 یکی از مباحثی که پیرامون هر دانشی باید پرداخته شود مشخص شود که این دانش روش تولیدش یا بهاصطلاح امروز روش تحقیقش چیست تا کسانی که وارد مطالعه این دانش میشوند آنها هم کسانی شوند که در عرصه این دانش معارف بیشتری تولید میکنند تا این دانش توسعه پیدا کند.
💢 به عبارت امروزیتر با روش تحقیق این علم یاد میگیرند چگونه مجهولات و مشکلات علمی و عمل تربیتی را مورد تحقیق و بررسی قرار دهند تا دانش تولید شود و بر اعتبار و ارزش این دانش افزوده شود تا جزء دانشهای ماندگار شود و توسعه و گسترش بسیار بالایی پیدا کند.
📝 متن کامل: http://meftahandishe.com/?p=24824
ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_ـ_
#فرهنگ
#گزارش
#قم
🔳 با #مفتاح همراه باشید
🆔 @meftahandishe_com
هدایت شده از معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران
عضویت رایگان
💡به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت، طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی استان قم اجرا میشود.
🔰 علاقه مندان می توانند در روزهای ۱، ۲ و ۳ آبان ماه به صورت رایگان عضو کتابخانه های عمومی استان قم شوند. با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم جلوگیری از تجمع متقاضیان، ضروری است علاقه مندان در روزهای یاد شده عدد ۱ را به سرشماره ۵۰۰۰۲۹۲۹ ارسال کنند. پس از پایان مهلت مذکور، کد تخفیف معتبر تا پایان آبان در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.
#عضویت_رایگان #عضویت_کتابخانه
#کتابخانه_های_عمومی
#نهاد_كتابخانه_های_عمومی_كشور
#کتابخانه_های_عمومی_قم
#publiclibrary
#library
@iranplir
@qomplir
@eduwhc | معاونت آموزش مرکز
هدایت شده از مجمع مشاوران و روانشناسان حوزوی
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
◻️🍂
🍂🌺🍃🌺🍃🌺
01 - 🎙 فایل صوتی اولین جلسه درس خارج «قرآن و روانشناسی»؛ ❇️
⬅️ استاد: حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد کاویانی آرانی؛
🗓 29 مهرماه 1400 🗓
هدایت شده از مجمع مشاوران و روانشناسان حوزوی
جلسه اول خارج قرآن و روانشناسی29-7-1400.docx
16.9K
01 - 🎙 خلاصه متن فایل صوتی اولین جلسه درس خارج «قرآن و روانشناسی»؛ ❇️
⬅️ استاد: حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد کاویانی آرانی؛
🗓 29 مهرماه 1400 🗓
هدایت شده از معاونت آموزش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران
💢ثبت نام حدیث خوانی شروع شد💢
⚜ مجازی رایگان برای همگان
📝گواهینامه از دانشگاه قرآن و حدیث
📅 مهلت ثبت نام : تا هشتم آبان ماه
💻 شروع دوره: ۱۵ آبان ماه
🌐 لینک ثبتنام👈
yun.ir/hr4d66
♦️مدیریت آموزش های آزاد
@eduwhc | معاونت آموزش مرکز
هدایت شده از آکادمی لوحه
14693694957618.pdf
4.91M
هدایت شده از وحید یامین پور
📚
🔶️به اطلاع پژوهشگران و علاقمندان به فرهنگ، هنر و رسانه میرساند که نسخه الکترونیک دهها کتاب از آثار پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی در طاقچه منتشر شده.
از جمله آثار دکتر محمد مددپور، دکتر بلخاری، شهریار زرشناس، مجموعه مطالعات شهرت و سلبریتی، تاریخ هنر اسلامی، سینما، عکاسی و...
#پژوهشکده_فرهنگ_و_هنر_اسلامی
#هنر #هنر_اسلامی #حوزه_هنری
#کتاب
#کتاب_خوب 📚
🔶️میتوانید معرفی برخی از آثار را در صفحه پژوهشکده ببینید: @rcica_ir
https://www.instagram.com/p/CTME2rrNVVk/?utm_medium=share_sheet
🔴 ابراز ناراحتی رهبر معظم انقلاب از بی عدالتی در فضای مجازی
🔹 رهبر معظم انقلاب: امروز در فضای مجازی انسان گاهی اوقات بیعدالتی مشاهده میکند؛ خلاف میگویند، تهمت میزنند، دروغ میگویند، قول بغیر علم میگویند؛ اینها بیعدالتی است، اینها نباید انجام بگیرد.
🔹 آن کسی که با فضای مجازی سر و کار دارد، باید خودش مراقبت کند، و آن کسی که فضای مجازی را در اختیار دارد، بایستی مراقبت مضاعف بکند که این کارها انجام نگیرد. یاد بگیریم، عادت کنیم که عادلانه با مردم رفتار بکنیم؛ عادلانه.
🔹 حرف هم که میزنیم، شما ممکن است با یک نفری بد باشید، او را قبول هم نداشته باشید؛ عیبی ندارد، نظر شما است، ممکن است نظر درستی هم باشد امّا این را با تهمت، با دروغ، با اهانت، با این چیزها نبایستی آلوده کرد؛ آلوده شدنِ اینها خیلی بد است.
#اخلاق_فضای_مجازی
🌷🇮🇷🌷
«پاسخ به نبرد مخفی با ایران»-۱/ قدرت اسرائیل را ببین، بیشتر به او کمک کن!
کتاب «نبرد مخفی با ایران» در سال 2008 میلادی به قلم «رونین برگمن» خبرنگار مشهور صهیونیست و توسط انتشارات سایمون اند شوستر در ایالات متحده آمریکا منتشر شدهاست.
عباس سلیمی نمین مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران در قالب یک کتاب به نقد مفصل «نبرد مخفی با ایران» پرداخته است:
رونن برگمن نویسنده کتاب «نبرد مخفی علیه ایران» برخلاف معمول هیچگونه ابایی از آشکار شدن ارتباط خود و آثار مکتوبش با «موساد» و سایر دستگاههای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی ندارد. مرتبط بودن یک نویسنده با سرویسهای مخفی، علیالقاعده اعتبار وی و آثارش را به لحاظ استقلال به شدت زیرسؤال میبرد؛ زیرا در اولین نگاه اغراض دیگری بهجز اهداف فرهنگی در تولید چنین آثاری به ذهن متبادر میشود؛ لذا طرح این پرسش که «دستگاههای اطلاعاتی با سرمایهگذاری در عرضه یک اثر مکتوب کدام مقصود را دنبال کردهاند» کاملاً طبیعی خواهد بود.
اولین پاسخی که در این زمینه در نظر میآید ملهم از عنوانی است که به این اثر داده شده است. این عنوان میخواهد این پیام را منتشر سازد که صهیونیسم به نمایندگی از جهان سرمایهداری نبرد پنهانی بیامان و پیروزمندانهای را علیه قدرت روزافزون ایران دنبال میکند و اگر چنین تلاش بیوقفهای نبود، تهدیدات به مراتب جدیتری متوجه آمریکا و انگلیس میشد؛ لذا براساس این ادعای مدون، دولتهای حامی صهیونیسم نه تنها نباید نسبت به کارآمدی پایگاه ایجاد شده به نام «اسرائیل» در قلب جهان اسلام تشکیک کنند، بلکه بر مبنای چنین گزارش کار آراسته شدهای توسط نویسندهای مطرح میبایست کمکهای بیشتری به این پایگاه سرازیر شود.
این تلاش فوقالعاده و غیرمعمول برای اثبات توانمندیهای سرویسهای اطلاعاتی اسرائیل در سراسر جهان- ولو به صورت نمایشی- از این روست که کارکرد صهیونیستها در پایگاه غرب سرمایهداری در غرب آسیا- یعنی اسرائیل- مدتهاست نه تنها مورد تردید جدی واقع شده، بلکه حتی ادامه سرمایهگذاری برای حفظ آن نیز به صورت فزایندهای با چالش مواجه است.
نمیتوان فراموش کرد که دارندگان افراطیترین تمایلات نژادپرستانه قبل از حاکم شدن بر سرزمین فلسطین، بیپروا و جسورانه از مأموریت خود در میان ملل مسلمان، تحت عنوان کنترل جماعتی وحشی و بربر یاد میکردند. این نکته را هرتسل- بنیانگذار فتنه صهیونی- بهصراحت ابراز کرده است: «ما در آن جا باید بخشی از برج و بارو و استحکامات اروپا علیه آسیا را تشکیل دهیم؛ یک برج دیدهبانی تمدن علیه وحشیگری بسازیم.» (نقل از کتاب اعراب و اسرائیل، اثر ماکسیم رودنسون)
اما بعد از اشغال فلسطین و تشکیل رژیم جعلی اسرائیل و مواجه شدن با مقاومت جدی ملتهای مسلمان، تابلوی دیگری بر فراز این پایگاه برافراشته شد: «حامی قدرتمند کشورها در برابر تهدیدات ارتش سرخ». تحت این پوشش بسیاری از دولتهای کشورهای اسلامی وابسته به غرب رابطه پنهان اطلاعاتی با این پایگاه صهیونیستی را کلید زدند؛ ترکیه، اردن، عربستان، ایران و ... متعاقباً مصر بعد از ناصر، مجذوب خدمات اطلاعاتی و آموزشی صهیونیستها شدند؛ زیرا بهدرستی به این باور رسیدند که آنان حتی ملاحظات حقوق بشری ظاهری آمریکا و انگلیس را مدنظر نمیگیرند و آخرین فنون و تجهیزات شکنجه را در اختیار قرار میدهند.
در دوران جنگ سرد بین آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی عمدتاً اعتراضات در کشورهای وابسته به بلوک غرب از جانب بلوک شرق پشتیبانی میشد؛ لذا شعار دفاع قدرتمندانه از رژیمهای غربگرا طرفدارانی یافت که در رأس آنان محمدرضا پهلوی بود. اما سقوط دولت کودتا در ایران ضربه سخت و جبرانناپذیری به توانمندی ادعایی صهیونیستها در حفظ رژیمهای وابسته به غرب در منطقه وارد ساخت.
شاید اگر در ایران تغییری با حمایت اتحاد جماهیر شوروی صورت میگرفت به این میزان اسرائیل بیاعتبار نمیشد و کارکردش زیر سؤال نمیرفت. صهیونیستها که مدعی بودند از پیشرفتهترین تجهیزات و آخرین شیوههای سرکوب طغیان ملتها برخوردارند و همه توانمندیهای خود را به ساواک (پلیس مخفی پهلوی دوم) انتقال دادهاند، در برابر اراده ملتی بیدفاع و بدون پشتیبان خارجی که تحت سبعانهترین شکنجهها قرار داشت مجبور به پذیرش شکست شدند.
منبع:
خبرگزاری تسنیم
https://www.tasnimnews.com/fa/news/1400/01/18/2480769/
هدایت شده از طرح «عریف»
✨عملبزرگماندنینیست...
🔺آنچهماندنیاست؛ عملمقّدساست
با
#نیت
#سنت
#اهمیت
#عمل_مقدس
#مرد_میدان_عمل
🌷🇮🇷🌷
💥 کارگاه آنلاین «بررسی انتقادی نظریه فروید و مکتب روانکاوی »
از سلسله کارگاه های نقد مکاتب روانشناسی
👤 مدرس: دکتر سید علی مرعشی
(پزشک، روانشناس، و عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز )
⏰ ۳ ساعت آموزش
⁉️همراه با پرسش و پاسخ
🕰جمعه ۱۴ آبان ماه
👈 ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر:
📲09027200618
🆔 @fatehan_admin3
سالگرد نامگذاری " ایران " گرامی باد .🌹
در سال ۱۳۱۴ شمسی طبق بخشنامه ی وزارت امور خارجه و تقاضای دولت وقت ، و تصویب مجلس شورای ملی ، نام رسمی ایران (به جای پارس، پرشیا ) برای کشور ما انتخاب شد .
اسمی که امروز ایران گفته می شود ،
بیش از ۶۰۰ سال پیش " اِران " تلفظ می شد.
زنده یاد سعید نفیسی نویسنده و محقق مشهور ایرانی در دی ماه ۱۳۱۳ نام " ایران " را به جای "پرشیا" پیشنهاد کرد .
واژه ی "ایران" بسیار کهن و قبل از آمدن آریایی ها به سرزمین مان اطلاق می شد و نامی تازه و ساخته و پرداخته ای نیست .
واژه " ایران" از دو قسمت ترکیب شده است ، قسمت اول " ایر " به معنی اصیل، نجیب، آزاده و شریف است .
قسمت دوم به معنی سرزمین
یا جا و مکان است .
معنی واژه ایران :
"سرزمین آزادگان و مهرورزان" است.
آرین Aryan از واژه آریا Arya مشتق است . اجداد ما خود را ایرمن معرفی می کردند .
واژه ایران ، خود از همین ریشه است .
مرا شادی از نام ایران بود
دلم پر زیاد نیاکان بود
ز ایران جهان پیش من گلشن است
هماره زیادش دلم روشن است 🌹.
هدایت شده از جهادتبیینی
🗓۴ آبان ماه سال ۱۲۹۸ و ۱۳۴۶ش
🏴ولادت و تاجگذاری محمدرضا
💠امام خمینی
‼️روز چهارم آبان، روز عزای ملی و مبدأ بدبختیهای ایران مظلوم است. ۵۷/۸/۴
💠رهبرانقلاب
‼️ما در دوران سلطنت پهلوی یکی از مرتجعترین حکومتها را داشتیم. سلطنت موروثی بود؛ یک نفر بمیرد، مردم مجبور باشند فرزند او را در هر سنّی، با هر خصوصیّاتی، به حاکمیت مطلق خودشان قبول کنند؛ نه معیاری، نه علمی، نه تقوایی، نه عقلی، هیچ چیز ملاک نباشد! چنین رژیمی را در ایران در قانون اساسی هم برده بودند؛ قانون اساسی که زیر چکمههای رضاخان در همین تهران تصویب شده بود. ایران در دنیا ذلیل شده بود. صدقهبگیر و محل آزمایش دیگران بود! از لحاظ مادّی، معنوی، سیاسی و غیره فقیر بود! امام در مقابل چنین جامعه و چنین کشوری قرار گرفته بود و قیام کرد! ۷۸/۷/۹
‼️برای مسؤولان یک ملت، هیچ خدمت و وظیفهای بزرگتر از این نیست که استقلال او را حفظ کنند. انقلاب اسلامی، چنین است. حکومت ایران در زمان رژیم طاغوت منحوس، رژیم ذلیل، رژیم فاسد که تا گردن در لجنزار وابستگی گیر کرده بود، اصلاً وابسته زاییده شده بود. محمدّرضا که پدرش وابستگی داشت، از ابتدای تولّد در محیط وابستگی حرکت و تنفّس کرده بود و اصلاً غیر از این را تصوّر نمیکرد. آنها این ملت را به سوی وابستگی سوق داده بودند. انقلاب اسلامی که آمد، آنها را از این ملت ازاله کرد. انقلاب اسلامی، پیکر این ملت را ازاله کرد و آنها رفتند. انقلاب اسلامی، حکومتی را بر سرِ کار آورد که مستقل است. از امریکا حرف نمیشنود. از هیچ کس دیگر هم حرف نمیشنود! ۷۸/۱/۲۸
#نشربامنبع
@Jahade_tabeini
طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
🔰 معرفی مستند نام: بیتربیت کارگردان :سید حسین امام جمعه زمان : ۳۲ دقیقه موضوع: 🔹بعد از انقلاب ا
https://www.aparat.com/v/Ut4rS
✨دانلود مستند «بیتربیت»؛ 👆 اجرای سند بومی و ملی
تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش که بعد از انقلاب نوشته شده؛ با بیتوجهی مسئولین به حاشیه رفته و متوقف شده است و در مقابل عزم راسخ تمام ارکان دولت براجرای سند ۲۰۳۰ به کار گرفته شده؛ سندی که در خارج از مرزها تنظیم شده و سکان تربیت نسل آیندهی ایران را بدون در نظر داشتن ارزشهایمان در تربیت نسل به دست خواهد گرفت و دولت خودت را موظف به انجام بیکم کاست آن میداند.
هدایت شده از طرح رشد علمی 🇮🇷🇵🇸
ششمین کنگره بینالمللی علوم انسانی اسلامی در آبان ماه ۱۴۰۰ محورهای اصلی فراخوان مقاله ششمین کنگره بینالمللی علوم انسانی شامل ۱۷ محور از جمله بررسی کلیات نسبت و مناسبات و تأثیرات متقابل فقه و علوم انسانی و رشتههای گوناگون، تأثیر انسان شناسی اسلامی بر تحول و توسعه فقه، تأثیر مبانی علوم انسانی اسلامی بر پیش فرضهای ابواب گوناگون فقه، تأثیر موضوع شناسی علوم انسانی اسلامی بر موضوع شناسی ابواب فقه، تأثیر روش شناسی علوم انسانی اسلامی بر مساله شناسی ابواب فقه، تأثیر روش شناسی علوم انسانی اسلامی بر روش شناسی اجتهاد، تأثیر مباحث علوم انسانی اسلامی بر قاعده سازی برای ابواب گوناگون فقه و … میشود.
تأثیر غایت شناسی رشتههای گوناگون علوم انسانی اسلامی بر کارکردهای فقه، خسارتهای نظری و کاربردی عدم لحاظ مباحث علوم انسانی اسلامی در اجتهاد و مطالعات فقه، تأثیر الگوی طبقه بندی علوم انسانی اسلامی بر مهندسی و ساختارمندی فقه، تهدیدات و مخاطرات اشراب علوم انسانی سکولار در فقه، تأثیر انسان شناسی فقهی بر تحول انسان شناسی علوم انسانی اسلامی، تأثیر مبانی فقه بر پیش فرضهای علوم انسانی اسلامی، تأثیر سبک زندگی متشرعانه و فقه محور بر مسائل و موضوعات مطالعات علوم انسانی اسلامی، ظرفیتهای اصول فقه برای توسعه و ارتقای روش شناسی علوم انسانی اسلامی، تأثیر فقه بر کارکردها و غایات علوم انسانی اسلامی، تأثیر ساختار بندی فقه بر طبقه بندی رشتههای علوم انسانی اسلامی دیگر محورهای این کنگره به شمار میرود.... https://b2n.ir/h01312
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📝 #عهد_علمی دانشگاهیان با حضرت ولیعصر عجلالله تعالی فرجه
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
@mahdaviatsahebazaman
#بیست_و_یکمین_دورۀ_کارگاه_آموزش_مجازی_پایان_نامه_نویسی:
⏪ معاونت پژوهش سطوح عالی حوزۀ علميۀ امام کاظم علیه السلام اقدام به برگزاری بیست و یکمین دورۀ کارگاه آموزش مجازی پایان نامه نویسی نموده است.
✅ ✅این دوره در سطح مقدماتی - متوسطه و به صورت آنلاین در سامانه سی روم، به مدت 10 جلسه،و همه روزه به غیر از ایام تعطیل رسمی برگزار خواهد شد.
📌علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به آیدی @kmpheekq مراجعه نمایید
و یا با شماره 02537108159☎️
(از ساعت 13 تا 17) تماس حاصل فرمایید.
✅ لینک کانال معاونت پژوهش سطوح عالی حوزه علمیه امام کاظم علیه السلام:
https://eitaa.com/joinchat/1895825422Ce681497775
حوزه علمیه امام کاظم علیه السلام:
🆔👉@Hemamkazem
هدایت شده از ایستاده تا ظهور
🔻مقاله علمی نخستین واکسن ایرانی کرونا در نشریه علمی معتبر بینالمللی منتشر شد
🔸اصغر عبدلی، فناور پروژه واکسن برکت: پس از ارائه مقاله علمی و مستندات تولید واکسن برکت و عبور از مراحل داوری و پاسخ به پرسشهای تخصصی داوران ، مقاله پیشبالینی واکسن "کووایران برکت" درمجله مدیکال وایرولوژی با ضریب تأثیر ۶/۹۸۹ و در رده نشریات Q1 منتشر شد.
🔸دغدغه ستاد اجرایی فرمان امام و مدیران پروژه واکسن برکت از ابتدا این بود که مقالات مربوط به تلاش دانشمندان نخبه کشور برای تولید نخستین واکسن ایرانی کرونا در معتبرترین مجلات بینالمللی منتشر گردد؛ كه البته مقالات متعددی از واكسن كووايران برای مجلات معتبر ارسال شده و در مرحله داوری است.
🔸از اعتماد و صبر جامعه علمی کشور و حمایت مردم عزیز ایران دراین مسیر برای دستیابی به این نقطه و کسب افتخار وعزت برای کشور قدردانی کنیم.
لینک نشریه:
onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/rmv.2305
هدایت شده از ◾️تبلیغ نیوز | دفتر تبلیغات اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 #ببینید | نمایشگاه دستاوردهای علمی واحدهای آموزشی تخصصی حوزه
🌸 صداوسیما
🔔 #تبلیغ_نیوز| پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
🌐 Tablighnews.Dte.ir
🆔 @tablighnews
👌✨یک خبر خوب
🔺بنیاد علمی و فرهنگی استاد شهید مرتضی مطهری با همکاری انتشارات صدرا برای اولین بار اقدام به تهیه نسخه PDF همه کتاب های آیت الله مرتضی مطهری باکیفیت بالا و عرضه #رایگان آن در فضای مجازی نموده است. لازم به ذکر است که تاکنون نسخه های گوناگونی از متن و فایل PDF کتاب های استاد در محیط مجازی منتشر شده بود که اولا شامل همه آثار آن استاد شهید نمی شد. ثانیا دارای اغلاط فراوان تایپی و نگارشی بود و ثالثا با نسخه چاپی کتاب ها منطبق نبود. از امکانات و مزایای نسخه فعلی می توان موارد زیر را برشمرد:
– تطبیق کامل نسخه PDF کتاب ها با آخرین نسخه چاپی آنها
– درج فهرست تفصیلی کتاب ها در کنار متن هر کتاب
– حجم پایین اغلب فایل ها
فایل PDF همه کتاب های آیت الله مرتضی مطهری • صدانت 👇
https://3danet.ir/morteza-motahhari-books-pdf/
🌷🇮🇷🌷
هدایت شده از ◾️تبلیغ نیوز | دفتر تبلیغات اسلامی
👈کارگاه آموزشی آشنایی با ابزارهای پژوهشی گوگل ویژه اعضای هیأت علمی و محققین
📌از سوی فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم وفرهنگ اسلامی
📝ارائه دهنده: مهیار موسوی
⏱یکشنبه 1400/8/9 ساعت 9 الی 12
سرفصل های ارائه:
✅یادداشت برداری پژوهشی
✅ابزارهای تبدیلی با کاربرد پژوهشی
✅افزونه های پژوهشی گوگل
✍️لینک ثبت نام جهت صدور گواهینامه: https://evnd.co/ZmKvC
🌐لینک شرکت در کارگاه: http://dte.bz/itconf
🔔 #تبلیغ_نیوز| پایگاه خبری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
🌐 Tablighnews.Dte.ir
🆔 @tablighnews
هدایت شده از خانه اخلاقپژوهان جوان
کارگاه 54 - دکتر مهدی سپهری.mp3
9.67M
◾️ کارگاههای فلسفه اخلاق
🎙 صوت جلسه با حضور دکتر مهدی سپهری
«عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق (ع)»
با موضوع:
«اخلاق توحیدی - انفسی از دیدگاه علامه طباطبایی»
اینجا چراغی روشن است...!
به کانال خانۀ اخلاقپژوهان جوان بپیوندید:
@EthicsHouse