چایخونه.
روشنا حالم بده امروز خیلی گریه کردم . منم همینطور
امیدوارم جفتتون اوکی بشید
الکی نچرخید تو ایتا هرکی این پیامو خوند باید بره سوره فتح بخونه😡(آفرین گلدخترا برید)