eitaa logo
کانال دانش پژوهان واحیاگران (امربه معروف ونهی ازمنکر)
1هزار دنبال‌کننده
4.4هزار عکس
8.5هزار ویدیو
40 فایل
#باسلام:این کانال توسط آمرین احمدی ازمربیان آموزش مجازی مسایل وشرایط ومراحل وشیوه های مختلف امربه معروف ونهی از منکرایجاد شده است. ان شاءالله خداوندتوفیق خدمت بدهد. آیدی ارتباط بامدیر: 🆔 @Hsr34954 لینک کانال: #دانش_پژوهان_امربه_معروف 🆔@Rsh34954
مشاهده در ایتا
دانلود
✍️پیامبر اسلام (ص) میفرمایند: " ... إِنَّ عِندَهَا یَکُونُ المُنکَرِ مَعرُوفاً وَالمَعرُوفُ مُنکَراً ... " "... در آخر الزمان، منکر تبدیل به معروف و معروف تبدیل به منکر میشود ... "
‍‏🏙 اذان صبح به افق تهران شنبه 1402/06/18 ‏———————————— اوقات شرعی امروز هدیه 🏙 اذان صبح 04/16 🌅 طلوع آفتاب 05/42 ☀️ اذان ظهر 12/02 🌄 غروب افتاب 18/21 🌃 اذان مغرب 18/39 🌘 نیمه شب 23/18 ‏———————————— 📺. .👇 ╔═ 💎 💫 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💫 💎 ═╝ 📡به کانال دانش پژوهان و احیاگران امربه معروف ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.👌🌸
سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران از میان جوانان مومن ، انقلابی و مذهبی متولدین سال ۱۳۷۴ به بعد با حداکثر سن 30 سال هم رزم میپذیرد. 🔰 انواع عضویت : 1⃣ افسر محصل از 18 الیٰ 22 سال 2⃣ درجه دار رسمی از 18 الیٰ 24 سال 3⃣ افسر دانش آموخته از 20 الیٰ 26 سال 4⃣ عضویت پیمانی از سنین 24 الیٰ 30 سال در شاخه های ؛ پیمانی-نظامی پیمانی-اداری پیمانی-خدماتی 🔸 شرایط اختصاصی جذب از تمامی رشته ها در مقاطع دیپلم ، کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد ✅ افراد علاقه‌مند جهت عضویت میتوانند به نیروی انسانی نواحی مقاومت بسیج، یگان های امنیتی، لشکر عملیاتی ۲۳ حضرت خاتم الانبیا (ص) استان تهران و یا مرکز گزینش سپاه استان تهران به آدرس زیر مراجعه نمایند. 🔹 آدرس مرکز گزینش : تهران ، شهر ری، میدان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ، خیابان قم، جنب مخابرات، مرکز گزینش سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران 🌷اللّهُـمَّ عَجـِّـل لِوَلیِّـکَ الفَــرَج 🔊لطفاً در ارسال این پیام به سایرین رسانه باشید.
140265.mp3
2.58M
🟢 برنامه 🔸 با حضور با محوریت 🎙پخش از شبکه رادیویی رضوی 🔺پاسخ به 👇🏻 اسلام دین اعتداله، چرا در مورد حجاب اینقدر تندروی میکنید؟!.. 📺. .👇 ╔═ 💎 💫 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💫 💎 ═╝ 📡به کانال دانش پژوهان و احیاگران امربه معروف ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
4_6037199008433181007.mp3
17.99M
مداحی که امسال در اربعین ترند شد ... جالبه که هم عرب‌زبان‌ها و هم فارس‌ها ارتباط عجیبی با آن گرفتند 👇👇 📺. .👇 ╔═ 💎 💫 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💫 💎 ═╝ 📡به کانال دانش پژوهان و احیاگران امربه معروف ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
7.13M
👇 ☘☘☘ ازدیدگاه عقل وآیات وروایات اهل بیت علیهم السلام حتما گوش کنید عزیزان... 📺. .👇 ╔═ 💎 💫 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💫 💎 ═╝ 📡به کانال دانش پژوهان و احیاگران امربه معروف ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
39.97M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 🔰اگر امر به معروف و نهی از منکر اینه... 🔸گاهی یک امر به معروف زندگی ها را خدایی میکند. 📺. .👇 ╔═ 💎 💫 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💫 💎 ═╝ 📡به کانال دانش پژوهان و احیاگران امربه معروف ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.👌🌸
1_1177375548.mp3
3M
👇 💎صوت جلسه اول دوره آموزش عمومی امربه‌ معروف و نهی‌ از منکر 📺. .👇 ╔═ 💎 💫 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💫 💎 ═╝ 📡به کانال دانش پژوهان و احیاگران امربه معروف ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸:‏اگرازبنده بپرسند،مهمترین سخنان رهبری تا امروز و چکیده و برگزیده توصیه‌های ایشان کدام است، این یک دقیقه رو انتخاب می‌کنم.ده بار گوشش دادم ولی سیر نمی‌شم، کاش بهش عمل کنیم. 📺. .👇 ╔═ 💎 💫 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💫 💎 ═╝ 📡به کانال دانش پژوهان و احیاگران امربه معروف ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.👌🌸
11.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 کوچکترین کوتاهی در مراعات اصول امنیتی گناه بزرگ شناخته می‌شود! (امام خمینی ره) 📺. .👇 ╔═ 💎 💫 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💫 💎 ═╝ 📡به کانال دانش پژوهان و احیاگران امربه معروف ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.👌🌸
🔅🦋﷽🦋🔅 ✨️يُؤْمِنُونَ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ وَيَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَيَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ وَ يُسَارِعُونَ فِي الْخَيْرَاتِ وَ أُولَٰئِكَ مِنَ الصَّالِحِينَ 🌱آنان به خدا و روز قیامت ایمان دارند،امربه معروف و نهی ازمنکر می‌کنند و در انجام کارهای نیک، پیشی می‌گیرند و آن‌ها از صالحانند. 《آل عمران، آیه شریفه ۱۱۴》 📺. .👇 ╔═ 💎 💫 ═══╗ 🆔 @RSh34953 ╚═══ 💫 💎 ═╝ 📡به کانال دانش پژوهان و احیاگران امربه معروف ونهی ازمنکر🔗بپیوندید.👌🌸
🔴 ریشه یابی وضع کنونی حجاب جامعه 🔺درحالی‌که وضع کنونی حجاب، حاصل «یک علّت» نیست، بلکه چون «کنشگری کارگزاران فرهنگی» دربارۀ حجاب، بسیار اقلّی و ناچیز بوده است، باید بیش از هر چیز، وضع امروزین حجاب را به «جبهۀ مهاجم» نسبت داد. به زنجیرۀ تدریجی کشف حجاب در دهه گذشته بنگرید: 1️⃣ مرحلۀ اول:«برهنه‌گی بازیگرانِ مهاجرت‌کرده» که از سال نود آغاز شد و به این واسطه، «برهنگی» نیز به «مهاجرت» به عنوان نماد مخالفت سیاسی افزوده شد. 2️⃣ مرحلۀ دوم:کشف حجاب در فضای مجازی در قالب «آزادی‌های یواشکی» که از سال نودوسه شکل گرفت و جلوۀ فراوان یافت و به خط مقدّم مبارزه مدنی تبدیل شد. 3️⃣ مرحلۀ سوم:کشف حجاب به صورت «خیابانی اما پنهان» که در قالب «چهارشنبه‌های سفید» از سال نودوشش پدید آمد و به دلیل تازگی طرح، با استقبال از سوی نیروهای هوادار سبک زندگیِ غربی مواجه گردید. 4️⃣ مرحلۀ چهارم:کشف حجاب به صورت «آشکار اما نمادین» که در قالب «دختران خیابان انقلاب» و «نه به حجاب اجباری» در سال نودوشش به وقوع پیوست و موج ویرانگری را به وجود آورد. 5️⃣ مرحلۀ پنجم:کشف حجاب در داخل خودرو از سال نودوهشت به عنوان این‌که حریم خصوصی است و حاکمیت، حق مداخله در آن را ندارد. 6️⃣ مرحلۀ ششم:کشف حجاب به صورت «خیابانی و آشکار» که از سال نودونه مشاهده شد و در اوج ناباوری، گسترش یافت، چنان‌که شصت درصد از زنان مکشفۀ کنونی، در همین مقطع و پیش از اغتشاش، کشف حجاب کرده‌اند. 7️⃣ مرحلۀ هفتم:کشف حجاب به صورت «گسترده و بی‌پروا» که در پی اغتشاش سال گذشته تحقق یافت و به این ترتیب، چهل درصد بقیۀ زنان مکشفه، در این مقطع به آن پیوستند. 🔺حال پرسش این است که کارگزاران و مدیران فرهنگی در کدام نقطه از این «روند ده ساله» حضور داشتند و چه روشی را به کار بردند؟! آیا آنها حرکت تدریجیِ این روند را احساس کردند؟! از همان نقطۀ آغاز این روند، کدام روند موازی طراحی شد؟! اکنون که طرح به نهایت خودش رسیده و دشمن در آن سوی مرزها، میوه‌های طرحِ اباحه‌گریِ عملی می‌چیند، رواست که بگوییم به‌کارگیری روش سخت و قانونی، چنین نتیجه‌ای را به دنبال داشته است؟! وضع کنونی، برآمده از «بی‌عملی» و «تساهل» و «بی‌روشی» و «خواب‌زدگی» ما است. این صحنه، حاصل «کنشگری حداکثری جبهۀ دشمن در منطقۀ فرهنگی ما» است. ما عرصه را برای فاعلیّت جبهۀ مهاجم «خالی» کردیم و او نیز به‌آسانی، طرح خویش را پیش برد؛ چنان‌که گویا حاکمیّتی در میان نیست و فرهنگ، بی‌دولت است. اگر اکنون نیز بخواهیم همان «روایت دشمن‌ساخته» را تکرار کنیم و بگوییم «سیاست‌های انقباضی» با ما چنین کرده است، وضع از این نیز آشفته‌تر خواهد شد. آری، وقتی ما در خواب بودیم، باغ فرهنگ‌مان به تاراج رفت. ✍ جمشیدی