"Руби Похоронное бюр"
خاکبرسرم چقد دافن اینا
YAYAYAYAYYAYAYAYYY
من نمیدونم اگر یهویی بخواید از بدی های جیزارف بخاطر قیافش بگذرید خودم با سامت میوفتم دنبالتو_
"Руби Похоронное бюр"
چقدر بهم میاننن
اگر جیزارف کمتر عنتر بود شاید موافقت میکرد_
"Руби Похоронное бюр"
Meet Nael parentsssss #Gachiakuta
با اینکه باباش شخصیت منفیه و نفرتانگیزه ولی جذابه🗿
البته من فکر میکنم چون تو کشیدیش جذابه🌝✨
وای مامانش چقدر خوشگلهههه😭😭😭
اگر باباش اینقدر آناناسی نبود میشد گفت زوج خیلی خوشملین و به هم میان
روبی یه آرت ازشون میزنی که اگه باباشون خوب بود چیمیشد؟-