انباری کتابخانه
جوری که همه از اول میدونستیم قراره از اول تا آخرش خون گریه کنیم و بله این هم سکوی آخر:). عجب سریال
انباری کتابخانه
خوشحالم که این زیبایی رو از چشمهات دریغ نکردی و بر سوگ زیاد این سریال، صبور موندی. #OurMovie #Kd
خودم توی جنگ 12 روزه این سریال رو دیدم و از هزار طرف منهدم شدم. واقعا کاش من و رفیقهام دست از عذاب دادن خودمون با تماشای همچین سریالی توی اوضاع جنگی و این همه مصیبت بکشیم.
I mean, yes... They go very well together, aren't they? I WANT them staring in an action drama as a couple man... Only thinking of it makes me feel overwellming, like the cat laying under sunshine closing his eyes and enjoying bcz he's gotten what he's been wishing for!!
#Happiness
#KingTheLand
#Kdrama
انباری کتابخانه
-مثلا اگه بچرخونمش، اژدهایی چیزی احظار میشه؟ +من احظار میشم. :». #PerfectCrown #Quotation #Kdra
Yep, highly recommend!!
واقعا زمانتون رو به خوبی پُر میکنه و خب دیدنش سرشار از خنده و حال خوب و هیجان و صد البته فشاره=))).
فعلا شش قسمت اومده، زودتر شروع کنین که به پخش برسین بتونین هفتهها فشار بخورین 🙏🏻.
#PerfectCrown
انباری کتابخانه
Yep, highly recommend!! واقعا زمانتون رو به خوبی پُر میکنه و خب دیدنش سرشار از خنده و حال خوب و هی
973.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
در همین راستا، خود عوامل سریال هم این ویدئو رو منتشر و همراهی کردن:).
#PerfectCrown
#Kdrama
اوم حتی اسمهاشون رو هم نشنیدم. برم پوسترهاشون رو ببینم اگه خوشم اومد، میبینم حتما.
ــــــــــــ
خیلی زیاد سریال😂😂
رمز و راز مهتاب (چینی)
ثبت عاشقی
معکوس
مترسک
تاج بینقص🤍
امروز هم فروخته شد🤍
و کلی دیگه که دراپ نشدن ولی طول کشیده دیدنشون مثل آیدل من، رودخانه ماه، قهرمان پولکی و آشوب.
خوبی اون همه سریال بالا اینه در حال پخشن و خب اینطوری زمان یکم مدیریت شدهتر مثلا پیش میره😬.
#Kdrama
انباری کتابخانه
اوم حتی اسمهاشون رو هم نشنیدم. برم پوسترهاشون رو ببینم اگه خوشم اومد، میبینم حتما. ــــــــــــ خی
آخ راستی نتفلیکس هفتهی پیش که آرزوهای مرگبار بود رو همون فرداش نشستم نصف شب توی تاریکی و تنهایی دیدم و کیف کردم😂😂. اگه اهل ژانر وحشت هستین، پیشنهاد میکنم. هشت قسمت حدودا نیم ساعتهست و ماجراش اونقدر جذاب هست نتونین چشم از روی اسکرین بردارین(:.
#IfWishesCouldKill
#Kdrama
انباری کتابخانه
اوم حتی اسمهاشون رو هم نشنیدم. برم پوسترهاشون رو ببینم اگه خوشم اومد، میبینم حتما. ــــــــــــ خی
ببین خوبه بد نیست، خب؟
ولی من ترجیحم از این ژانر، سریالهای دیگهای هستن. نظر شخصیام اینه روایت خوبه ولی شخصیتپردازیها، ضعیفن و این شاید بزرگترین نقصش باشه. به نظرم دیدنش متناسب با سلیقهها فرق میکنه.
قدر مطلق رو هم شنیدهام، ولی واقعا همین الان هم بین سریال دیدنها، یه درسی هم دارم میخونم، خیلی اوضاع بیریخته😂😂😂😂.
#Reverse
#Kdrama