eitaa logo
انباری کتابخانه
133 دنبال‌کننده
663 عکس
303 ویدیو
2 فایل
دیلی احتمالاً و هجویات📻✨. کنارم سکنا گزین و به تماشای بنشین صنعت سرگرمی را🎭. گریز خواهیم زد به لبخند و احوالات گاها بیگار:)). کتابخانه‌ی محقر: https://eitaa.com/pagliuzzaandcoffee خواهیم شنید: https://eitaa.com/34433042/1679
مشاهده در ایتا
دانلود
انباری کتابخانه
خوش‌حالم که این زیبایی رو از چشم‌هات دریغ نکردی و بر سوگ زیاد این سریال، صبور موندی. #OurMovie #Kd
خودم توی جنگ 12 روزه این سریال رو دیدم و از هزار طرف منهدم شدم. واقعا کاش من و رفیق‌هام دست از عذاب دادن خودمون با تماشای همچین سریالی توی اوضاع جنگی و این همه مصیبت بکشیم.
I mean, yes... They go very well together, aren't they? I WANT them staring in an action drama as a couple man... Only thinking of it makes me feel overwellming, like the cat laying under sunshine closing his eyes and enjoying bcz he's gotten what he's been wishing for!!
-مثلا اگه بچرخونمش، اژدهایی چیزی احظار می‌شه؟ +من احظار می‌شم. :».
انباری کتابخانه
-مثلا اگه بچرخونمش، اژدهایی چیزی احظار می‌شه؟ +من احظار می‌شم. :». #PerfectCrown #Quotation #Kdra
Yep, highly recommend!! واقعا زمانتون رو به خوبی پُر می‌کنه و خب دیدنش سرشار از خنده و حال خوب و هیجان و صد البته فشاره=))). فعلا شش قسمت اومده، زودتر شروع کنین که به پخش برسین بتونین هفته‌ها فشار بخورین 🙏🏻.
اوم حتی اسم‌هاشون رو هم نشنیدم. برم پوسترهاشون رو ببینم اگه خوشم اومد، می‌بینم حتما. ــــــــــــ خیلی زیاد سریال😂😂 رمز و راز مهتاب (چینی) ثبت عاشقی معکوس مترسک تاج بی‌نقص🤍 امروز هم فروخته شد🤍 و کلی دیگه که دراپ نشدن ولی طول کشیده دیدنشون مثل آیدل من، رودخانه ماه، قهرمان پولکی و آشوب. خوبی اون همه سریال بالا اینه در حال پخشن و خب این‌طوری زمان یکم مدیریت شده‌تر مثلا پیش می‌ره😬.
انباری کتابخانه
اوم حتی اسم‌هاشون رو هم نشنیدم. برم پوسترهاشون رو ببینم اگه خوشم اومد، می‌بینم حتما. ــــــــــــ خی
آخ راستی نتفلیکس هفته‌ی پیش که آرزوهای مرگ‌بار بود رو همون فرداش نشستم نصف شب توی تاریکی و تنهایی دیدم و کیف کردم😂😂. اگه اهل ژانر وحشت هستین، پیشنهاد می‌کنم. هشت قسمت حدودا نیم ساعته‌ست و ماجراش اون‌قدر جذاب هست نتونین چشم از روی اسکرین بردارین(:.
انباری کتابخانه
اوم حتی اسم‌هاشون رو هم نشنیدم. برم پوسترهاشون رو ببینم اگه خوشم اومد، می‌بینم حتما. ــــــــــــ خی
ببین خوبه بد نیست، خب؟ ولی من ترجیحم از این ژانر، سریال‌های دیگه‌ای هستن. نظر شخصی‌ام اینه روایت خوبه ولی شخصیت‌پردازی‌ها، ضعیفن و این شاید بزرگترین نقصش باشه. به نظرم دیدنش متناسب با سلیقه‌ها فرق می‌کنه. قدر مطلق رو هم شنیده‌ام، ولی واقعا همین الان هم بین سریال دیدن‌ها، یه درسی هم دارم می‌خونم، خیلی اوضاع بی‌ریخته😂😂😂😂.