eitaa logo
انباری کتابخانه
133 دنبال‌کننده
663 عکس
303 ویدیو
2 فایل
دیلی احتمالاً و هجویات📻✨. کنارم سکنا گزین و به تماشای بنشین صنعت سرگرمی را🎭. گریز خواهیم زد به لبخند و احوالات گاها بیگار:)). کتابخانه‌ی محقر: https://eitaa.com/pagliuzzaandcoffee خواهیم شنید: https://eitaa.com/34433042/1679
مشاهده در ایتا
دانلود
انباری کتابخانه
تازه با این سریال خو گرفته بودم:)))))))))
میدونید قضیه چیه؟! برای سلبریتی ها مرگ معنای عجیبی داره... یه دنیای بزرگی از غم و اندوه رو برامون به همراه میاره و در عین حال باورمون هم نمیشه که از بینمون رفتن... یکی از خواننده هایی که به شدددت به اهنگاشون گوش میکردم و کلی مایه‌ی انگیزم بودن، واقعا واقعا نتونستم هیچوقت دیگه به اون اهنگا گوش بدم... به محض اینکه صدای اون فرد پخش میشد دیگه نمیتونستم... و این دردناکه... این حس در درونی ترین مکان های ادم ذخیره شده و مثل یک خاطره‌ی وحشتناک همیشه هست و تو رو در بند خودش داره...
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
_خب چندلر سلبریتی بوده😂بعد هر سلبریتی ای نبوده، یکی از محبوب ترین کاراکترای یکی از پرطرفدار ترین سریالا تو جهان بوده که از هر نسلی فن داشته و باهاش خاطره داشتن، مشخصه میترکه خبر🥲💔
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
خفه شد تو جکوزی خونش🥲از مزخرف ترین باگای زندگی تنهایی غربی، که تو ی چیزیت بشه گیر کنی بیهوش شی یا سکته کنی بری زیر آب کسی نیست درت بیاره خفه نشی🚶
انباری کتابخانه
خفه شد تو جکوزی خونش🥲از مزخرف ترین باگای زندگی تنهایی غربی، که تو ی چیزیت بشه گیر کنی بیهوش شی یا سک
چقدر مرگ غم انگیزی داشته خدایاااا🚬 اینقدر یه وقتایی مرگ ها، مرگ هایی سطحی هستن مثلا میگی به قتل رسیدن، اتش سوزی، چمیدونم یه جور دیگه که دلت نمیسوخت، اما اینجور قلبت رو حجم زیادی از اندوه میپوشونه... نه اینکه در اونصورت این اتفاق نمیوفتاد، نه ولی شدتش شاید کمتر و کنار اومدن باهاش قابل تحمل تر میبود شاید... That's what I talk about
انباری کتابخانه
_خب چندلر سلبریتی بوده😂بعد هر سلبریتی ای نبوده، یکی از محبوب ترین کاراکترای یکی از پرطرفدار ترین سری
یه حسی شبیه عضو خانواده شکل میگیره... اون لول برای من لاک بوده چون دو سه فصل بیشتر ندیدم ولیییی کاملا در جریان بودم که افرادی که دیده بودن این سریال رو با برخی از شخصیت ها چه ارتباط و حس عمیقی داشتن...
Ill be the first one who die first.
خوابم میاد و کلاس دارم