از همین تریبون به همهی کسایی که درباره از آینده بودن دختره توی سریال ساهره درست حدس زده بودن، تبریک میگم.
کی گفته سریال دیدن تاثیر نمیذاره؟ حتی منی که خیلی بیحس سریال نگاه میکنم هم، تحت تأثیر نوش جان اعلیحضرت به مامانم گفتم افطار با من.
11.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینو حتما امتحان کنید، خیلی خوشمزه میشه:
آموزش پخت تاکوی راحت با نون لواش
↝#Video ↝#Educational
「خوشحالی فروشی ساکورا」
اینو حتما امتحان کنید، خیلی خوشمزه میشه: آموزش پخت تاکوی راحت با نون لواش ↝#Video ↝#Educational
من بجای مرغ با گوشت چرخ کرده درست کردم، شما هم با هرکدوم خواستین درست کنین.
توصیه میکنم قبل از ریختن گوشت یا مرغ، حتما پیاز بریزید.
اگه مثل من پنیر گودا (همون زردا) دوست نداشتین، میتونین یکمی پنیر پیتزای عادی بریزید یا کلا قاطی مواد پنیر پیتزا نریزین؛ علت اینکه قاطی مواد پنیر ریخته بخاطر دوام و چسبندگی مواده.
اگه دوست داشتین آخر سر به مواد ذرت و گوجه فرنگی رنده شده هم اضافه کنین، خیلی خوش طعمش میکنه. (فقط حواستون باشه آبش کاملا تبخیر شه بعد زیر ماهیتابه رو خاموش کنین.)
درباره ادویه هاش هم، یه سرچ بزنید بهتون میگه. هرکدوم رو نداشتین اجباری نیست.
و درآخر برای نونها؛ اگه قالب ندارین میتونین مثل من یه کاسه سایز مناسب بردارین بذارین روی نون، و دورشو با چاقو بکشین.
وای این یکی از بزرگترین سوالهای منه توی کیدراماهای ژانر قدیمی.
واقعا چرا محافظین وقتی بارون میومد حتما زیر بارون نگهبانی میدادن؟ دو قدم میومدن عقب تر زیر سقف بودن و خیس نمیشدن.
اصلا محافظت وقتی خیسی سخت تره، احتمال میره سرما بخوری حتی.
↝#Screenshots ↝#Bon_Appetit_Your_Majesty
واقعا آرزو میکنم دوباره روزی برسه که منم بتونم اینو بگم.
↝#Screenshots ↝#Bon_Appetit_Your_Majesty
بعد چانسو اولین باره از یه کاراکتر اینجوری خوشم اومده. 🤌
خیلی خوب بود این پسره.
↝#Screenshots ↝#Bon_Appetit_Your_Majesty