الهی بگردم، از اکثر آدمایی که توی عمرم دیدم حتی بعضی از کسانی که یه عمری اشتباهی بهشون دوست و رفیق میگفتم هم با معرفت تر بود.
من از الان دلم براش تنگ شده
نمیتونم برم پایین و کاکلی رو تنها ببینم...
با این اوضاع روحیم، توی گروه کلاسی هم دعوا شده.
من احمق رو بگو اولش اومدم آرومشون کنم. خیلی راحت میتونن هرچی از دهنشون در میاد بگن و بعدم بگن نظرشونو گفتن.
تا اطلاع ثانوی خوشحالی نمونده که بفروشم، پس خوشحالی فروشی ساکورا فعلا بسته ست.
خود ساکورا هم فعلا توی افسرده ترین حالت ممکنه.
دیگه نمیکشم این همه رو باهم، حالم یجوریه که دیگه خودم هم خودمو نمیشناسم.
پس لطفاً مراقب رفتار و حرفاتون باشین.
مشکل همینه، خیلی دوستش داشتم.
انقدر زیاد که انگار بچه خودم بود.
اگه انقدر دوستش نداشتم الان انقدر زیاد جگرم نمیسوخت.
گریه هام بند نمیان.
وقتی آدم خبر مرگ یکی رو میشنوه، طول میکشه تا کامل درکش کنه، باورش کنه،
و این مکانیزم ذهن خیلی چیز خوبیه چون خبرهای سنگین رو آروم آروم هندل میکنه.
من آروم نمیگیرم و برام خیلی بیشتر از توانمه چون خودم مرگشو دیدم و ازون موقع تا حالا انگار سرم داره منفجر میشه.
هدایت شده از قم زیبا
🔴مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران
🔹مهاجم باشگاه المپیاکوس یونان و سابقاً پورتو و اینتر میلان، به مسئولان باشگاه فعلی خود اطلاع داده است که مایل است به کشورش بازگردد تا در کنار رهبری ارتش و فرماندهی نظامی بایستد و اسلحه به دست گیرد و از جمهوری اسلامی ایران دفاع کند.
🔹مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در تلاشند تا این بازیکن را متقاعد کنند که در یونان بماند، اما پاسخ مهاجم ایرانی قوی و قاطع بود:
🇮🇷 «این لحظهای است که کشورم بیشترین نیاز را به من دارد.»
✅ @qome_ziba