مشکل همینه، خیلی دوستش داشتم.
انقدر زیاد که انگار بچه خودم بود.
اگه انقدر دوستش نداشتم الان انقدر زیاد جگرم نمیسوخت.
گریه هام بند نمیان.
وقتی آدم خبر مرگ یکی رو میشنوه، طول میکشه تا کامل درکش کنه، باورش کنه،
و این مکانیزم ذهن خیلی چیز خوبیه چون خبرهای سنگین رو آروم آروم هندل میکنه.
من آروم نمیگیرم و برام خیلی بیشتر از توانمه چون خودم مرگشو دیدم و ازون موقع تا حالا انگار سرم داره منفجر میشه.
هدایت شده از قم زیبا
🔴مهدی طارمی، ستاره تیم ملی ایران
🔹مهاجم باشگاه المپیاکوس یونان و سابقاً پورتو و اینتر میلان، به مسئولان باشگاه فعلی خود اطلاع داده است که مایل است به کشورش بازگردد تا در کنار رهبری ارتش و فرماندهی نظامی بایستد و اسلحه به دست گیرد و از جمهوری اسلامی ایران دفاع کند.
🔹مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در تلاشند تا این بازیکن را متقاعد کنند که در یونان بماند، اما پاسخ مهاجم ایرانی قوی و قاطع بود:
🇮🇷 «این لحظهای است که کشورم بیشترین نیاز را به من دارد.»
✅ @qome_ziba
نمیدونم چیکار کنم، نمیدونم چطوری خوب بشم، نمیدونم...
فقط میدونم نمیخوام تنها باشم.
خب، تعطیلات خوشحالی فروشی ساکورا به پایان رسید و دوباره برگشتم. ^^
آخه هنوز خیلی خوشحالیا مونده که با بقیه تقسیم کنیم.
برای کاهش استرس جوابه:
https://eitaa.com/store_app/app?startapp=app_377&btn=مرکز.برنامک.های.ایتا