نمیدونم چیکار کنم، نمیدونم چطوری خوب بشم، نمیدونم...
فقط میدونم نمیخوام تنها باشم.
خب، تعطیلات خوشحالی فروشی ساکورا به پایان رسید و دوباره برگشتم. ^^
آخه هنوز خیلی خوشحالیا مونده که با بقیه تقسیم کنیم.
برای کاهش استرس جوابه:
https://eitaa.com/store_app/app?startapp=app_377&btn=مرکز.برنامک.های.ایتا
یکی از علایق عجیب من، لیست نوشتنه.
هر موقع هم که میخوام کار مهمی بکنم، یا چیز جدیدی رو شروع کنم، یا مثل الان بخوام از علافی در بیام، لیست مینویسم.
با نوشتن #لیست کتاب هایی که نصفه خوندم شروع کردم.
شاید حوصله شروع کردن کتابای جدید نداشته باشم، ولی میتونم کتابای نصفه رو تموم کنم. 😎
اگه کتابی میخواین که نتونین دست از خوندنش بردارین و برگاتون بریزه و دهنتون باز بمونه، «بخش دی» رو حتما بخونین.
بچه که بودیم یه انیمه ای پخش میشد به نام نجات رباتیک. انقدر عاشق این انیمه بودم، دیوونش بودم اصلا. من حتی با اون، انیمه بین شدم.
یکی از بهترین تصمیمات عمرم در حوزه سرگرمی این بود که چند وقت پیش زدم توی کار دیدن این انیمه بصورت زبان اصلی.
اسم اصلیش Shutsugeki machine robo ئه و زیرنویس فارسی نداره باید با زیرنویس انگلیسی ببینین.
انقدر حال میده، انقدر حس خوبی میده، تازه چون نسخه کامل و زبان اصلیه یسری چیزایی ازش میبینم و میفهمم که تلویزیون پخش نکرده بود.
این جناب روبو دریل به ژاپنی عادی حرف نمیزنه، لهجه داره! 😭🤌
حالا نمیدونم لهجه کجای ژاپنه ولی خیلی خفنه. 🤌✨
↝#Screenshots
↝#machine_robo