نمیدونم چیکار کنم، نمیدونم چطوری خوب بشم، نمیدونم...
فقط میدونم نمیخوام تنها باشم.
خب، تعطیلات خوشحالی فروشی ساکورا به پایان رسید و دوباره برگشتم. ^^
آخه هنوز خیلی خوشحالیا مونده که با بقیه تقسیم کنیم.
برای کاهش استرس جوابه:
https://eitaa.com/store_app/app?startapp=app_377&btn=مرکز.برنامک.های.ایتا
یکی از علایق عجیب من، لیست نوشتنه.
هر موقع هم که میخوام کار مهمی بکنم، یا چیز جدیدی رو شروع کنم، یا مثل الان بخوام از علافی در بیام، لیست مینویسم.
با نوشتن #لیست کتاب هایی که نصفه خوندم شروع کردم.
شاید حوصله شروع کردن کتابای جدید نداشته باشم، ولی میتونم کتابای نصفه رو تموم کنم. 😎