eitaa logo
مدرسه اقتصاد
818 دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
950 ویدیو
195 فایل
اینجا محلی‌است برای اشتراک‌گذاری تحلیل‌ها، درسگفتار، صوت، کلیپ،فیلم، سخنرانی اساتید و جزوات اقتصادی،برای رشد و پیشرفت مردم و کشور درعرصه اقتصاد و سبک زندگی‌اقتصادی سالم ذیل تمدن جهانی اسلام.منتظرنظرات شمادر: http://eitaa.com/joinchat/715718678C6b9ae86a0b
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
: هفته ‌پنجم قرنطینه 😂 @SchoolofEconomics ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌
زرسالاران_یهودی_و_پارسی_استعمار_بریتانیا_و_ایران_جلد1.pdf
4.89M
💥👈 پیشنهادی قابل توجه برای مطالعه در این روزها 💥👈 متن کامل پنج جلدی یهودی و پارسی، استعار بریتانیا و ایران، اثر عبدالله شهبازی که از منابع مهم و و دوران معاصر است و نگاهی به و و و و دارد، در این پست و چهار پست بعدی خدمت شما مخاطبان ارجمند ارائه می‌گردد. فایل‌ PDF کتاب را نویسنده در وب خود نیز منتشر کرده است. 👇👇👇 @SchoolofEconomics ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
زرسالاران_یهودی_و_پارسی_استعمار_بریتانیا_و_ایران_جلد2.pdf
4.71M
💥👈 متن کامل یهودی و پارسی، استعار بریتانیا و ایران، اثر عبدالله شهبازی (جلد 2) @SchoolofEconomics ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
زرسالاران_یهودی_و_پارسی_استعمار_بریتانیا_و_ایران_جلد3.pdf
4.51M
💥👈 متن کامل یهودی و پارسی، استعار بریتانیا و ایران، اثر عبدالله شهبازی (جلد 3) @SchoolofEconomics ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
زرسالاران_یهودی_و_پارسی_استعمار_بریتانیا_و_ایران_جلد4.pdf
4.99M
💥👈 متن کامل یهودی و پارسی، استعار بریتانیا و ایران، اثر عبدالله شهبازی (جلد 4) @SchoolofEconomics ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
زرسالاران_یهودی_و_پارسی_استعمار_بریتانیا_و_ایران_جلد5.pdf
3.63M
💥👈 متن کامل یهودی و پارسی، استعار بریتانیا و ایران، اثر عبدالله شهبازی (جلد 5) @SchoolofEconomics ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
📍 اهداف استعماری پولی و مالی از زبان کارشناس آمریکایی 🔻دکتر در کتاب : یکی از اهداف درهم شکستن دولت‌های کشورهای در حال توسعه‌ای است که دنبال استقلال هستند. 🔻 جان پرکینز سال‌ها برای سازمان‌های آمریکایی به عنوان یک کار می‌کرده تا خواسته‌های شرکت‌های آمریکایی را از طریق وام‌های صندوق بین‌المللی پول و برآورده کند./مشق مقاومتی @SchoolofEconomics ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😅 واکنش کمدین آمریکایی به در کشور ابرقدرت کدخدا: آمریکا! @SchoolofEconomics ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چرا ویروس در کشورهای اروپایی مثلاً ، کشنده‌تر است؟ به نظر شما این کلیپ حق مطلب را ادا کرده یا ضعف‌های نهفته در نظامات اجتماعی و حکومتی کشورهای مدعی پیشرفت غربی را به ضعف مدیرتی تقلیل داده است؟ 💥👈 حقیقتاً اینها ماسک و اکسیژن به اندازه کافی ندارند، یا و را به دلایل در دستور کار خود در کشورهای غربی قرار داده‌اند؟ لطفا پست بعدی، را از دکتر قدیری که سفیر ایران در ایتالیا و آمریکای جنوبی بوده‌اند، با دقت بخوانید و تأمل بفرمائید.... eitaa.com/SchoolofEconomics/3058 💥 به کانال مدرسه اقتصاد بپیوندید: eitaa.com/joinchat/3142254611C50a304a13b
💥👈دکتر محمدحسن قدیری ابیانه در یادداشت مهمی نوشت: غربی‌ها می‌خواهند را در جامعه خویش حاکم کنند. 🔶در جنگل حیواناتی که پیر می‌شوند و یا ناقص به دنیا می‌آیند شکار حیوانات دیگر می‌شوند و لذا قوی‌ترها و جوان‌ترها باقی می‌مانند و در نتیجه نسل بعدی‌شان هم سالم‌تر به دنیا می‌آیند. این قانون جنگل است. و . eitaa.com/ghadiri1404/2018 🔷حالا کرونا فرصتی شده تا قانون جنگل را در جامعه خودشان پیاده کنند و تا بمیرند و جامعه از مخارج و دردسرهای پیری جامعه که گرفتار آن هستند، رهایی یابد. بخصوص که آنها گرفتار کمی زاد و ولد هم هستند. ♦️زیبایی و جذابیت زنان یکی از ارزش‌های مهم در جوامع غربی است. از آنجا که زایمان می‌تواند موجب برهم خوردن اندام و کاهش زیبایی زنان شود و در نتیجه ارزش اجتماعی آنان مطابق با معیارهای غربی آسیب ببیند؛ لذا از باردار شدن اجتناب می‌کنند و همین امر موجب شده بار هزینه‌های پیری جامعه بر دوش جوانان سنگینی کند. 👌😳 و برای آنها اهمیت لازم را ندارد. این فقط مختص دولتمردان نیست و در جوامع غربی با عاطفه در جوامع اسلامی و شرقی قابل مقایسه نیست. این‌گونه است که در ایتالیا دستور می‌دهند کمک به کرونایی‌های بالای ۸۰ سال را رها کنند و در اسپانیا دستور می‌دهند که اکسیژن را به بیماران بالای ۶۵ سال اختصاص ندهند. در اسپانیا جنازه‌های زیادی را در خانه‌های سالمندان پیدا کردند زیرا کارکنان این خانه‌ها، سالمندان را به حال خود رها کردند و به خانه‌های خود رفتند. 👌در گذشته نیز در آفریقا افراد جوان و قوی را از خانواده‌‌های خود جدا کرده و آنها را به عنوان و بیگاری به کشورهای خود بردند. اینکه سیاه‌پوستان در کشورهای استعماری از بنییه قوی بررخوردارند نتیجه چنین سیاستی بوده و برعکس، محرومیت جوامع آفریقایی و ضعیف بودن بنیه آنان نیز نتیجه چنین سیاستی هست. 🔷دولتمردان غربی تماماً و مردم غرب عموماً و غالباً خواستار بر جوامع دیگر هستند تا خود زندگی بارفاه‌تری داشته باشند. جمعیت بالای کشورها از موانع سلطه آنان است. جمعیت ۸۰ و چند میلیونی و نظام سلطه‌ناپذیر و انقلابی ایران هم از موانع سلطه، اشغال، تجزیه تصاحب منابع نفتی ایران است. لذا به راه‌انداختن جنگ‌ها اگر توانایی انجام آن را داشته باشند هم برای رسیدن به رفاه بیشتر خودشان امری مجاز بلکه مطلوب است. 🔶هم اکنون نیز وقتی حتی عده‌ای در آمریکا و انگلیس و ... می‌خواهند برضد جنگ‌هایی که به دیگر کشورها مردم را بسیج کنند، نمی‌گویند چرا مردم سایر کشورها را به کشتن می‌دهیم؛ بلکه می‌گویند چرا باید جوانان خود را به کشتن بدهیم. یا اینکه چیزی از این جنگ نصیبمان نشد. ♦️اگر دولتمردان بتوانند بگویند که با جنگ و کشتن افراد بیشتر توانستیم رفاه مردم خود را بیشتر کنیم مورد رضایت و حمایت بیشتر مردم کشور خود قرار می‌گیرند و به جشن و پایکوبی می‌پردازند. دبیرکل سازمان ملل در توجیه ضرورت رفع تحریم‌ها به خاطر کرونا می‌گوید ضعیف‌ترین کشورها می‌توانند عامل گسترش مجدد کرونا شوند، پس باید به آنها کمک شود تا کرونا از جهان رخت بربندد. یعنی اگر کمک نکنید دوباره جوامع ثروتمند هم گرفتار کرونا خواهند شد. 👈💥خلاصه قانون جنگل نه تنها در شورای امنیت سازمان ملل به خاطر حق وتو بلکه در ذهن مردم و نظام‌های غربی حاکم است. دولتمردان فعلی ایران، بخصوص روحانی و ظریف اشتباه می‌کنند که ایران را ضعیف و آسیب‌پذیر جلوه می‌دهند تا از این طریق ترحم غربی‌ها را برانگیزانند. 👌💥در جوامع اسلامی و انسانی حرمت افراد پیر بسیار زیاد است و تا بتوانند از سالخوردگان نگه‌داری و محافظت می‌کنند اما خطر پیر شدن جوامع در این کشورها از جمله در ایران وجود دارد. راه‌حل در جوامع اسلامی برای جلوگیری از پیری جامعه، نیست بلکه است. جوانی و جمعیت زیاد یک کشور عامل قدرت استراتژیک و ضامن حتی استقلال یک کشور و ملت است. آنچه ایران را تهدید می‌کند، بیش از تهدیدها و توطئه‌های خارجی، تأخیر در ازدواج و کاهش زاد و ولد است و البته آموزش و تربیت افراد به نحوی که اهل کار و تلاش و دارای مهارت‌های زندگی باشند مکمل لازم برای پیشرفت و مصونیت جامعه است. 😎👌قدر دین، نظام، جامعه و مردم عاطفی و با محبت خود را بدانیم و به آن افتخار کنیم و در صدد رفع موانع پیشرفت برآییم. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 💥 به کانال مدرسه اقتصاد بپیوندید: eitaa.com/joinchat/3142254611C50a304a13b
😉😏 (قسمت سیزدهم) 🔹روزی بود و روزگاری؛ دو دوست در کنار رودخانه بودند که ناگهان فردی را در حال غرق شدن دیدند لذا رفتند و نجاتش دادند و هنوز از نجات اولی فارغ نشده بودند که یکی دیگر را در حال غرق شدن دیدند، دومی را هم نجات دادند که سومی و چهارمی و به همین ترتیب عده‌ای روی آب در حال غرق شدن بودند؛ آندو مشغول نجات غریق‌ها بودند اما بعضی وقتها هم از پس بیرون کشیدن افراد در حال غرق شدن بر نمی‌آمدند. 🔸 یکی از این دو دوست دست از کار کشید و رفت ولی دوست دیگر همچنان به بیرون کشیدن افراد در حال غرق شدن ادامه می داد که البته فقط بعضی ها را می‌توانست نجات دهد این موضوع ادامه داشت تا اینکه دیگر کسی برای نجات دادن پیدا نشد، دوست اولی هم نزد او بازگشت، وقتی از دوست اول علت ترک ناگهانی آنجا را جویا شد، پاسخ شنید که: 🔻 وقتی دیدم این‌گونه غرق شدن مردم غیر طبیعی است، به سمت بالای رودخانه رفتم تا علت را بیابم، آنجا دیدم که دیوانه‌ای روی پل بالای رودخانه ایستاده و رهگذران را به داخل رودخانه پرت می‌کند لذا دیوانه را به داخل رودخانه پرت کردم تا بقیه را نجات دهم. 🔹 کار هر دو نفر صحیح بود ولی کار دوست اول که ریشه مشکل را یافت بسیار هوشمندانه تر و زیرکانه‌تر بود. 👈 وضعیت فعلی فضای مجازی ما و جوانان انقلابی ما که در حال مبارزه با دشمن در فضای مجازی هستند مانند همین داستان است. 👌 قطعاً نیاز است، عده‌ای در فضای مجازی غرق شده‌ها را نجات دهند ولی کار هوشمندانه این است که ریشه ها را بیابیم و برای رفع مشکلات راهکارهای مبنایی ارائه کنیم. ☝️ هوشمندی آنجا نمایان می‌شود که بتوانیم کودکان و نوجوانان و عموم مردم را از زمین دشمن در فضای مجازی خارج کنیم و ایجاد کنیم که در عین جذابیت، آسیب‌های فضای مجازی ساخته دشمن را نداشته باشد یا تا آنجا که ممکن است آسیب‌زدایی شده باشد. 🔹 کار همه دوستان در فضای مجازی که خالصانه در حال تلاش هستند قابل تقدیر است؛ ولی دوستان انقلابی توجه داشته باشند که هدف چیست و هوشمندانه عمل‌کردن چیست. ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم/ محسن غفاری، مدیرعامل ایتا در مطلبی با عنوان «یک مثال ساده در مورد کار در و دو دیگاه متفاوت فعلی» 💥 به کانال مدرسه اقتصاد بپیوندید: eitaa.com/joinchat/3142254611C50a304a13b
👈درنگی در قیمت‌گذاری دلاری بر بنزین و برق و گاز 💥 سیدیاسر جبرائیلی نوشت: پیرو کاهش ارزش ریال در نتیجه سیاست‌های ضد تولید، جماعتی به راه می‌افتند و با قیمت‌گذاری دلاری برای و و ، مدعی می‌شوند دولت در حال ارزان‌فروشی انرژی به مردم است و این باید حذف شود؛ یعنی باید قیمت انرژی به دلار حساب شده و معادل ریالی از مردم گرفته شود. ‏👌منشاء این یارانه پنهان، در واقع مردم است و هرچه ریال تضعیف شود، میزان یارانه ادعایی افزایش می‌یابد. لذا مردمی که با کاهش ارزش ریال، ارزش دارایی‌های نقدی‌شان کاهش یافته، اینک متهم به دریافت یارانه پنهان می‌شوند. ارزش ریال را تقویت کنید، یارانه پنهان حذف می‌شود! @SchoolofEconomics ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
4_5764946245630036097.pdf
208.2K
✍️تاملی درتکذیبیه بر همکاری با پیرامون اصلاح‌ساختاری @syjebraily @SchoolofEconomics ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 بسیار دیدنی: 😱 گزارش یک کانادایی از در 🔌 کرونا تبدیل به فیلترشکنی قوی شده است که قابل بستن نیست. / در مواقع و برتر خود را نشان می‌دهد. @kharej2025 @SchoolofEconomics ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️#قرارگاه_جهادی_طلاب اصفهان در مبارزه با #کرونا @SchoolofEconomics
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ طبق قواعد عقل و عرف و شرع، باید جلوی و و در غرب و دنیای گرفته شود. 🎥 نماینده قم که مددکار بیمارستان‌های در شهر بوده و هستند: حاضریم را حتی در منازل خود نگهداری کنیم، نباید اجازه این قتل عام را داد. 💥😳 اگر باور نمی‌کنید که چنین چیزی صحیح باشد، متن نوشته دکتر قدیری، سفیر پیشین ایران در ایتالیا و آمریکای جنوبی را بخوانید: eitaa.com/SchoolofEconomics/3058 💥 به کانال مدرسه اقتصاد بپیوندید: eitaa.com/joinchat/3142254611C50a304a13b
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 چکونگی تولید اولین کیت تشخیص کرونای ایرانی 🔸 کیت تشخیص ویروس با سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام و با استفاده از فناوری‌های روز در مرکز نوآوری پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی تولید شده و از انیستیتوپاستور تاییدیه گرفته است. 🔷 راه‌حل ترمیم دوران کرونا، و است نه وام و کدخدای نامردی که خود در این بحران عاجز است. @SchoolofEconomics
✅ ۷۰۰ اصفهان در خط مقدم با حضور دارند حجت الاسلام مومنی معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان از برگزاری جلسه مشترک با معاون دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد و گفت: در حال حاضر نزدیک به ۷۰۰نفر از طلاب و روحانیون جهادی حوزه علمیه اصفهان مشغول فعالیت در عرصه خدمت رسانی به مردم و مبارزه با کرونا هستند./حوزه نیوز پ.ن: عناصر طیف شیرازی کجا قایم شدند. این هفتصد نفر فقط از یک استان از سی و یک استان‌های کشور هستند. فقط بلد هستید برید درب حرم رو بشکونید؟ بدانید! منش این‌ها اینگونه است... 🦊 @antirobah @SchoolofEconomics
الحمدلله رب العالمین...
👆👆 بابت چند تابلو بالالازم است که از دوستان کانال @tamaddone تشکر کنیم... @SchoolofEconomics
📝 ♦️اولویت‌ها و موانع تحقق «جهش تولید» 🔰احمدعلی یوسفی مدیر گروه اقتصاد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رئیس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه‌های علمیه 🔹باید توجه داشته باشیم که منظور از صرفا تولید کالاهای فیزیکی نیست؛ بلکه تولیدات علمی و فرهنگی به خصوص تقویت تولیدات فرهنگی مناسب در فضای مجازی را هم شامل می‌شود؛ ولی با این حال تولید کالاها و خدمات فیزیکی حائز اهمیت فراوانی است. @fekrat_net @SchoolofEconomics
📝 ♦️اولویت‌ها و موانع تحقق «جهش تولید» 🔰احمدعلی یوسفی مدیر گروه اقتصاد پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رئیس مرکز راهبری اقتصاد مقاومتی حوزه‌های علمیه 🔹باید توجه داشته باشیم که منظور از صرفا تولید کالاهای فیزیکی نیست؛ بلکه تولیدات علمی و فرهنگی به خصوص تقویت تولیدات فرهنگی مناسب در فضای مجازی را هم شامل می‌شود؛ ولی با این حال تولید کالاها و خدمات فیزیکی حائز اهمیت فراوانی است. 🔹همچنین باید توجه داشت که جهش تولید باید تا جایی ادامه یابد که اقتصاد کشور را تحریم‌ناپذیر کند، همانطوریکه پیشرفت نظامی کشور، دشمن را از فکر حمله نظامی ناامید کرده است. 🔹برای پیگیری و تحقق شایسته شعار سال در سه محور نکات مهمی ارایه می‌شود: 1️⃣ محور اول؛ شناسایی، اولویت‌گذاری و بهره‌برداری از ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه تولید کشور برای جهش مطلوب. 2️⃣ محور دوم؛ رفع موانع: انواع موانع برای وجود دارد که برخی از آنها عبارتند از: 🔸موانع قانونی 🔸فساد اقتصادی 🔸رانت‌خواری 🔸سود زیاد واسطه‌گری و دلالی 🔸عدم ثبات ارزش پول ملی یکی از بزرگترین موانع برای تولید و جهش آن است. 🔸وجود مافیای اقتصادی 3️⃣ محور سوم. شعار سال ۱۳۹۹ همانند شعارهای سال‌های پس از ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی بعدی از ابعاد اقتصاد مقاومتی است...ادامه مطلب در لینک زیر: 💠 http://fekrat.net/?p=574 @fekrat_net @SchoolofEconomics