(( عوامل گرانی دلار و مسبب تاثیر گذار مشکلات اقتصادی موجود را بهتر بشناسید ))
سعید حجاریان خطاب به شبکه رسانهای اصلاح طلبان :
اگر می خواهید روحانی رئیس مجلس و لاریجانی رئیس جمهور بعدی شوند ، جو رسانهای را به سمت دلار ۱۰۰ هزار تومانی سوق دهید .
واقعاً پشت پرده افزایش قیمت ارز چیست ؟
پزشکیان ( نجسیان ) : من و تمام کسانی که برای اولین بار جریان مهسا امینی را در کشور راه انداخیم می توانیم با سخنرانی و مصاحبه ، جریان دلار را تا انتخابات کش دهیم و دولت رئیسی را ساقط کنیم .
سرمایه اجتماعی که در فاز اول هدف قراردادیم برای قشر متوسط بود و امروز نوبت به قشر مستضعف جامعه رسیده که پایگاه اصلی رای رئیسی است .
نهاوندیان وارد صحنه می شود!
نهاوندیان خطاب به روحانی : به همه دوستان گفتم دلارها را جمع کنند و عرضه را متوقف کنند !
سید رضا صالحی امیری :
جریان مهسا امینی پاس گل بود و جریان دلار خود گل است.
تاجیک در گفتگو با ربیعی :
قرار بود در زندان مهدی هاشمی را بکشند و تقصیر نظام بیاندازند ، موضوع لو رفت و مهدی را به مرخصی فرستادند . حالا مهدی در کار انجام پروژه دلار است تا از نظام تشکر کند!
حسن روحانی خطاب به علی یونسی :
رئیسی و دولت او در دفاع از خود و توضیح کارهایشان لکنت زبان دارند . من از طریق دوستان متوجه برخی اقدامات شدم که این دولت بلد نیست آنها را مدون کند و به اطلاع مردم برساند.
علی علیزاده :
اصولگرایان از عقل و فهم و ضریب هوشی پایینی برخوردارند و با رانت بالا آمده اند. اگر یک صدم کارهای دولت رئیسی را خاتمی و روحانی انجام داده بودند صد برابر تبلیغ می کردند اما اصولگرایان بی خاصیت و ناشی هستند
( وقتی دولت رئیسی توسط باندهای احاطه شده مشاوران نفوذی اصلاحات در دولت سیزدهم . توانسته اند نیروهای نخبه و کارآمد ولایی و جهادی را خانه نشین کنند باید زبانشان دراز باشد و دولت رئیسی را بی خاصیت و ناشی معرفی کنند در حالیکه نیروهای دلسوز نظام هنوز خانه نشین هستند و از بی مهری رئیسی دلخورند .
عباس عبدی :
مشکل رئیسی این است که تیم و باند ندارد . ناچار شد تیم مدیران میانی روحانی را نگهدارد تا سیستم متلاشی نشود
و از طرفی شبیه باند آستان قدس و برخی مدیران قوه قضائیه را که هر دو گروه تجربه اجرایی در حد قوه مجریه را نداشتند را به صحنه آورد .
دهباشی :
شرایط دولت در سال ۱۴۰۱ مانند شرایط دولت در سال ۱۳۸۸ است ،
یعنی قرار گرفتن در یک پیچ خطرناک و بعد از آن سراشیبی اما همانطور که سال ۸۸ با موضوع تقلب اجازه ورود به مرحله سراشیبی را ندادند ، در سال ۱۴۰۱ هم دوبار در حال تست شانس خود هستند .
بار اول جواب نداد و حالا با دلار ادامه می دهند که آن هم جواب نخواهد داد .
ابراهیم متقی :
تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران نشان داده مردم هیچگاه شورش نمی کنند . جریان پشت سر شورش مهسا امینی باز هم خطای محاسباتی کرده و با دسیسه دلار نیز راه به جایی نخواهد برد و دولت بر اوضاع مسلط خواهد شد .
دلیل این موج فشار هم اثرات کوتاه مدت و میان مدت قراردادها با چین است که بزودی اثرات مثبت آن بر اقتصاد ایران نمایان خواهد شد .
6.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅افطاری دختر یزدی و پسر همسایه
┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
:
🌎اولینحوزهعلمیهباآموزشمجازیدرایتا🌍
خیلی دوست داشتم دروس حوزه رو یادبگیرم
اما بخاطر کمبود وقت حوزه واسم
دست نیافتنی بود تا اینکه با این کانال آشنا شدم😎👇
https://eitaa.com/joinchat/620691459C9bbc9ccb63
حتی طلبههامونم از اینجا آموزش میبییند👆
با کمترین وقت بیشترین کیفیت و برترین آموزش رو خواهی دید😎✅
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یه روش کاربردی برای وقتی که میخوای چاپ رو از لباس جدا کنی👌🏻
🍏🍏🍏
♦️ ️پیوند دراویش گنابادی با عبدالحمید اسماعیل زهی!
🔴 قدیما یه جوکی بود. میگفتن اگه جوجه تیغی با مار ازدواج کنه بچه شون چی میشه؟
بعد بقیه با صدای بلند میگفتن:
سیم خاردار.😂😂😂
🔹 ملاقات محمداسماعیل صلاحی قطب خود خوانده دراویش گنابادی با عبدالحمید اسماعیلزهی پرده دیگری از رفتار سیاسی جریان مکی را آشکار کرد.
🔹 در حالی که سالها در دارالعلوم اهلسنت مکی، اندیشه صوفیه مذمت و گاه تکفیر هم شده، همآوایی سران این دو جریان عجیب است.
🌎🌎🌎
🚨به حال بعضی از مردم باید گریست.
مجری و تهیهکننده برنامه «زندگی پس از زندگی» گفت که یکی از تجربهگران مرگ موقت که در این برنامه از حجاب گفته بود، آنقدر مورد حمله مخالفان حجاب قرار گرفت که کارش به عمل مغز کشید!
عباس موزون، در یک گفتوگوی زنده مجازی گفت: در فصل دوم برنامه که دو سال پیش پخش شد بعد از آنکه خانم نعمتاللهی یکی از تجربهگران مرگ موقت از این گفت که قبلا حجابش طور دیگری بود و حتی پدرش از حجابش ناراحت بود، وقتی رفتم و برگشتم و آنجا نتیجه این کارها را دیدم، حجابم درست شد... در فضای مجازی آنقدر به او حمله کردند که همین یکی دو ماه قبل بهخاطر این حملات، عمل مغز باز انجام داد.
وی افزود: در فصل سوم هم وقتی خانم عبداللهی گفت که حجابش کامل نبوده و بعد از این تجربه حجابم کامل شد، در محل کارش چنان طرد شد که خانهنشین شد و به ما زنگ زد و گریهکنان گفت که بیچارهاش کردهاند! مسائلی که برای خانم مختارزاده در فصل دوم یا خانم قربانی در فصل سوم هم رخ داد.
مجری «زندگی پس از زندگی» افزود: این اتفاقات قبل از جریانات امسال رخ دادند، ما هیچ کدام از این موارد را دستچین نکردیم و اصلا موضوع برنامه ما این نبوده، موضوع برنامه ما عالم غیب است.
موزون یادآور شد: خانم خمسه هم مثل موارد قبلی بود و امسال برنامهاش پخش شده و کار تحقیق و پژوهشش سال گذشته انجام شده بود؛ مادرش با ما تماس گرفته و گفته که بهخاطر نظراتی که علیه او نوشتند نگران است.😓
اینجا باید به واقع پرسید
حمله برخی مدعیان ضد دین به هر نظر و تفکر و هر کسی که مطابق میل آنها نیست، دقیقا در کجای مفهوم آزادی که لقلقه زبانشان کرده اند جای دارد؟!!
حتی اگر یک نفر در جنگ شناختی و هجوم نرم دشمن آسیب دیده و شما توانسته باشید با روشنگری و جهاد تبیین او را در مسیر اهلبیت (ع) و انقلاب اسلامی که امتداد راه آنان است قرار دهید، قطعا جزء مجاهدان فی سبیل الله خواهید بود.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺
با معرفی کانال سیاست و فرهنگ به دوستان و جوانان آسیب دیده از شبهات و وارونه نمایی دشمن، در جهاد بزرگ تبیین علیه جریان تحریف دشمن سهیم باشیم.
☘️☘️☘️☘️☘️☘️
https://eitaa.com/Shabaniesarouie
🔰 ضرورت نگاه جامع و شبکهای به الگوی پوشش
پوشش عفیفانه، فرهنگ جاریِ ما درطول تاریخ این کهن سرزمین بوده و در آموزههای دینی ما نیز مورد تأکید قرار گرفته است.
سبک پوشش و آرایش، بهعنوان یکی از شاخههای «سبک زندگی» بهشدت تحت تأثیر عوامل زیرساختی و کلان جامعه قرار دارد و ... متأثر از ساختارهای فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی میباشد.
بنابراین با یک موضوع تکبعدی و جزئی مواجه نیستیم که بهطور مستقل مورد تحلیل و تجویز قرارگیرد؛ لذا هرگونه برنامهریزی در این حوزه، بدون نگاهی کلان و طرحی جامع، اثربخشی مطلوب، عمیق و پایداری را نخواهد داشت. البته این نکته به معنی بیتفاوتی حاکمیت و جامعه دینی به مسأله پوشش و عفت عمومی نیست، بلکه التفاتبخشی نسبت به رویکردها و اقداماتی است که فارغ از ریشهها، بسترها و مقیاسِ درگیری فرهنگی، صرفاً به سطوح خُرد، میدانی و فردی بسنده میکنند.
الگوی پوشش، یکی از وجوه درگیری تمدنی غرب با اسلام است که غرب برای آن بهصورت سازماندهیشده، برنامهریزی و هزینه میکند، آنها در این تقابل، هدفمند و همافزا عمل میکنند و ما _به لحاظ نظری و عملی_ پراکنده و ناهماهنگ.
از طرف دیگر، سکولاریسم پنهانی که در سیستم آموزشی و رسانهای ما جریان دارد نیز پازل جریان معارض را تکمیل میکند.
احکام پوشش در اسلام نه تنها نشانگر منع حضور زن در اجتماع نیست بلکه نشان میدهد اسلام روابط اجتماعی زن را مبتنی بر نگاه انسانی و باتوجه به عواطف فطری و لطافت وجودی او تنظیم و بر استحکام خانواده و سلامت اخلاقی جامعه تأکیدکرده، اما غرب، حضور زن را برمحور جنسیت و مادیگرایی ترسیم کرده است.
تمدن غرب، حجاب را سدی بزرگ در برابر رواج نظام سرمایهداری و سبک زندگی غربی میداند که برای شکستن مقاومت فرهنگی جامعهی ایرانی و فعالسازی گسلهای درونی، بر روی آن تمرکز کرده است.
از سوی دیگر نواقص نظام حکمرانی بویژه درحوزه معیشتی و نابرابری در توزیع فرصتها، بستر و شیب جامعه را برای نمادهای ارزشی همچون حجاب، نامناسب و منفی مینماید.
درحالیکه حاکمیت شیب محیطی را درجهت الگوی تراز باید تنظیم کند اما اینک عرصه عمومی برای رعایت پوششِ تراز هموار نیست و به طور مثال به لحاظ اجتماعی و اقتصادی، هزینهها و محذورات خاصی را در پی دارد.
در این میان اتفاقات تلخی نیز روی میدهد که بر نگرانی جامعه میافزاید؛ گاهی حوادثی چون ماستپاشی در شاندیز، (فارغ از چند و چون ماجرا) تصویری بیمنطق و مشمئزکننده از حامیان حجاب را ترسیم میکند و گاهی شاهد برخوردهای تند و خشن در برابر تذکرات برخواسته از حساسیتهای مذهبیِ جامعه هستیم.
این چالشهای اجتماعی ریشه در کمتوجهیها، تناقضات و دوگانگیهایی دارد که در عرصهی سیاستگذاری و تصمیمسازی در کشور وجود دارد و اینگونه خود را در سطح جامعه نشان میدهد.
ما از سویی درصدد حفظ فرهنگ بومی، معنویتِ تاریخی و ارزشها و نمادهای مذهبی در جامعه هستیم و از سویی با تجویز الگوی توسعه غربی و ترویج تفکرات سرمایهداری و نئولیبرالی، بهجای حرکت به سمت عدالت، (بهعنوان یکی از آرمانهای اصلی انقلاب) به سوی شکاف طبقاتی حرکت کردهایم و این شرایط باعث شکلگیری و تشدید گسلهای اجتماعی میشود.
یکی از مهمترین بخشهای زیرساختی در معماریِ سبک زندگی، نظام آموزش و پرورش است که عملاً کارکرد مطلوبی در این حوزه نداشته و با وجود تجارب موفق (که بهصورت موردی اجرا شده) و طرحها و ایدههای مؤثر که نمونهای از آنها را در ماههای گذشته به وزیر آموزشوپرورش ارائه کردهایم و علیرغم تمرکز جریان معارض، بر مدارس دخترانه برای ایجاد گسست و التهاب، همچنان با کوتاهی و غفلت جدی در این حوزه مواجهیم.
موارد مؤثر دیگری همچون سازمان رسانهای، فضای مجازی، مدل شهرسازی و الگوی ساخت مسکن، صنعت مدلینگ و زنجیرهی طراحی، تولید و توزیع پوشاک، فضای اداری و نحوه مواجهه دستگاههای اجرایی با این موضوع، ... [نیز] نیاز به توجه جدی دارد که در این خصوص با طرح سوال از وزیر فرهنگ و وزیر صمت، از آنها خواستهایم تا نسبت به مسئولیتهایشان در این حوزه پاسخگو باشند.
طرح فعلی کمیسیون فرهنگی مجلس نیز که بدون توجه به اهمیتِ هنجارپذیری و درونیسازی این حکم الهی، بر کنترل هوشمند و محدودیتهای اجتماعی تمرکز کرده دارای نواقص، آسیبها و تبعات زیادی است و نیاز به بازنگری اساسی دارد.
آنچه به اجمال مورد تأکید این یادداشت قرار دارد، ضرورت نگاه جامع و شبکهای به الگوی پوشش است چراکه برخورد با منکر، اگر خلاصه در عوامل خُرد شود و از برخورد با ریشهها و جریانهای سازماندهیشده که به اشاعه منکر میپردازند غفلت شود، اثر مطلوب را نخواهد داشت بلکه ممکن است ناخواسته در طرح جریان معارض قرار گرفته و پازل آنها را تکمیل کند.
✍️ مهدی عسگری
7.53M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جانبازی که به دلیل فلج شدن حنجره با گاز خردل، سالهاست که غذا را از طریق معده دریافت میکند و نه دهان و حلق.
همه مسئولین و ما مردم، امنیت و آرامشمان را مدیون رنجهای این عزیزان و خانواده آنها هستیم.
✍️ از جهاد تبیین
علی ملازاده