-آسمان تو چه رنگ است امروز؟
آفتابیست هوا؟!
یا گرفتهاست هنوز؟من در این گوشه که از دنیا بیرون است(:
آفتابی به سرم نیست،
از بهاران خبرم نیست،
آنچه میبینم دیوار است!
آه این سخت سیاه🚶🏿♂((:
پ.ن : دیگه ابتهاجی ام نداریمکه،
با شعراش شبا رو
صبح کنیم!🌙
دوست داشتم یه بار ببینم شون٫٫
#ابتهاج
من آن ابرم که می خواهد ببارد دل تنگم هوای گریه دارد دل تنگم غریب این در و دشت نمی داند کجا سر میگذارد #ابتهاج
|
|
آخی اولین ناشناس شاهرگ🙂
-شاهرگ !(:
چه ابر تیره ای گرفته، سینه تو را . .
که با هزار سال بارش،
شبانه روز هم !
دل من طالب این است
که امشبی را صبح نشود//!
زمان در همین دقایق بایستد،
به بلندای قامت غم مان*
#شعرشب
-شاهرگ !(:
دل من طالب این است که امشبی را صبح نشود//! زمان در همین دقایق بایستد، به بلندای قامت غم مان* #شعرش
آخر ام صبح شد؛
حتی از صبح گذشت^^^