-شاهرگ !(:
فقط اونجایی که میگه :
مو حالُم خوش نی((((:
#خوشنیٰ
-عبور از ساعت دو شب
هدایت شده از حماسِـہ [باحالِمناسب]
فلفلا که دیروز ریختید گفتم نریز
حرف گوش کردی ؟😂🙂
-شاهرگ !(:
فلفلا که دیروز ریختید گفتم نریز حرف گوش کردی ؟😂🙂
اشکال نداره🤣!
من برای فلفل حاضرم جونمم بدم(:
#وییکفلفلیتمامعیارمیباشد😂🌶
-شاهرگ !(:
اخییی حالا نفر بعدی کیه خدا میدونه 😂🙂💔
#نهاربابروبچهایجهادیٰ
چقدر چسبید جای همه ممبرای گلم خالی😂(:
اون قسمت قرمز رنگ برای من بود🙂🤣