اگه شب جمعه سوره جمعه بخونه، کفاره گناهان
اگه سوره واقعه بخونه همنشین امیرالمومنین
اگه سوره اسرا بخونه سرباز امام زمان
اگه سوره کهف بخونه، شهید یا اینکه با شهدا محشور میشه...
امان از شب جمعه و فضیلت چنین سوره هایی😤
@sheitan_graphy
خوارج کسانی بودند که نظر خودشون رو بر امام جامعه ترجیح دادند و بعدا اعتراض کردند که چرا امام دیکتاتورانه عمل نکرد!
هشتگ تاریخ درحال تکرار...
@Sheitan_graphy
شیطان
هرسال محرم میاد و میره اما اطلاع کاملی از وقایع عاشورا و زندگی نامه امامت نداری. حتی یه بارم نشد وق
اینو پارسال گفتم :)
کسی انجام داد؟!
@Sheitan_graphy
از ماه رمضان تا الان که محرم شده پسرفت کردی یا پیشرفت؟
تونستی به وعده هایی که به خودت دادی عمل کنی؟
https://punz.ir/message/049Dvdx
اینجا جواب بدید.
@Sheitan_graphy
شیطان
از ماه رمضان تا الان که محرم شده پسرفت کردی یا پیشرفت؟ تونستی به وعده هایی که به خودت دادی عمل کنی؟
@sheitan_graphy1
ناشناس هاتون تو این کانال جواب داده میشه.
"غالبا نوشتن پسرفت."
چی میشه که بعداز تصمیمی که میگیری برای تغییر و پیشرفت، به جای اینکه به جلو حرکت کنی، هعی به عقب برگردی و پسرفت کنی؟
آیا دلیلی جز این داره که نسبت به روزای اول، اراده تون ضعیف میشه؟
آیا ضعیف شدن اراده تون دلیلی جز این داره که ارتباط تون با معنویات کم تر و کمتر میشه؟
آیا دلیلی جز این داره که نظم ندارید و نسبت به بعضی کارا تنبلی میکنید؟ :)
@Sheitan_graphy
اگه خسته شدی و بازم میخوای شروع کنی، همین سحر غسل کن و تو این
ماهی که مال امام حسین هست به خودش توسل کن که کمکت کنه که دوباره باز شروع کنی.
مطمئن باش شیطان میاد و ناامیدت میکنه.
اما اگه واقعا خسته ای از پسرفت،جلوش وایسا و بگو بسه دیگه!
اتفاقا فردا روز مناسبی برا توبه ام هست.
@Sheitan_graphy
خیلیا نمیدونن که این نماز رو میشه به نیت نماز توبه خوند و عین همین آثار و برکات رو کسب کنن :)
همون بهتر که ندونن☺️
اگه تصمیمت جدی نیست برا توبه و شروع دوباره، این پیام هارو نادیده بگیر و دوباره تو همین وضعی که هستی باقی بمون.ممنون :)
@Sheitan_graphy
مرددی که انجام بدی،نه ؟ :)
همیشه دو راهیا سخته.
بین جا موندن و رسیدن به کاروان حسین علیه السلام، یک انتخابه.
انتخابت چیه؟
جا میمونی و میگی بعدا میام؟
@Sheitan_graphy
شیطان
خیلیا نمیدونن که این نماز رو میشه به نیت نماز توبه خوند و عین همین آثار و برکات رو کسب کنن :) همون ب
برا کسی نفرست و فکر کن این مطلب اشتباست :)
در میان بنی اسرائیل عابدی بود.
وی را گفتند:
“فلان جا درختی است و قومی آن را می پرستند”
عابد خشمگین شد، برخاست و تبر بر دوش نهاد تا آن درخت را برکند.
ابلیس به صورت پیر مردی خوب بر مسیر او مجسم شد، و گفت:
ای عابد، برگرد و به عبادت خود مشغول باش!
عابد گفت: « نه، بریدن درخت اولویت دارد»، مشاجره بالا گرفت و درگیر شدند.
عابد بر ابلیس پیروز شد و وی را بر زمین زد و بر سینه اش نشست.
ابلیس در این میان گفت:
دست بدار تا سخنی بگویم، تو که پیامبر نیستی و خدا بر این کار تو را مامور ننموده است، به خانه برگرد، تا هر روز دو دینار زیر بالش تو بگذارم؛ با یکی زندگی کن و دیگری را انفاق کن و این بهتر از کندن آن درخت است.
عابد با خود گفت : “راست می گوید، یکی از آن را صدقه دهم و آن دیگری را هم صرف زندگی می کنم” و برگشت.
صبح روز بعد ،دو دینار دید و بر داشت. روز دوم دو دینار دید و برداشت و روز سوم هیچ نبود.
خشمگین شد و تبرش را برداشت. باز در همان نقطه، ابلیس پیش آمد و گفت:کجا؟
عابد گفت: می خواهم آن درخت را برکنم
گفت: دروغ است، به خدا هرگز نمی توانی این کار را بکنی!
با هم جنگیدند .
ابلیس عابد را زمین زد چون گنجشکی در دست!
عابد گفت:
” دست بدار تا برگردم. اما بگو چرا بار اول بر تو پیروز آمدم و اینک، در چنگ تو حقیر شدم؟”
ابلیس گفت:
” آن وقت تو برای خدا خشمگین بودی و خدا مرا مسخر تو کرد، که هرکس برای خدا کار کند، مرا بر او غلبه نباشد؛ ولی این بار برای دنیا و دینار خشمگین شدی، پس مغلوب من گشتی… ”
@Sheitan_graphy
شیطان
در میان بنی اسرائیل عابدی بود. وی را گفتند: “فلان جا درختی است و قومی آن را می پرستند” عابد خشمگی
فکر میکنید چرا اینو فرستادم؟
برداشتتون چیه؟