eitaa logo
شیطان
6.7هزار دنبال‌کننده
323 عکس
67 ویدیو
14 فایل
با من دوست میشی؟ :) به نام خدایی که قسم یاد کردم همه را گمراه کنم، غیر از بندگان مخلص را. ناشناسمون 🍎 https://punz.ir/message/049Dvdx @sheitan_graphy1 | کانال ناشناس @Tablighat_sheitan | تبلیغات شیطان
مشاهده در ایتا
دانلود
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امروز تا بعد از ظهر همه اتفاقات میفته... @sheitan_graphy
خب بعد از دهه اول دوست دارم باز به تنظیمات کارخانه برگردید و هرچیزی که تو این چند روز به دست اوردید رو با گناه از دست بدید :) @sheitan_graphy
گریه و اشکی که باعث نمیشه تو رفتارت تغییری ایجاد بشه و بعد هیئت باز همون اشتباهاتتو انجام میدی رو دوست دارم :) @sheitan_graphy
تنبلی و بیکاری رو دوست دارم. چراکه وقتی بیکار باشی فکر به گناه هم همراهش میاد :) @sheitan_graphy
22.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با گوشی و اینترنت همه زندگیا شبیه هم شده. اختیار از انسان گرفته شده و حتی نمیتونن از خودشون جداش کنن.. موقع خواب دسشویی غذا خوردن حتی درس خوندن. برا همین اسارت دسته جمعی انسان ها رقم خورده و برده داری این دفعه در قالب گوشیه. انسان برده گوشی شده :) @sheitan_graphy
دوست ندارم امشب با خوندن سوره جمعه یا واقعه ناراحتم بشم. میشه نخونی؟ 😤 @sheitan_graphy
نبینم برای سلامتی و تعجیل در فرج امام زمانت یه دونه صلواتم بفرستیااا😤 @sheitan_graphy
اگه گفته شه که شرط حضور در لشکر امام زمان، دست برداشتن از گناهه،چند نفر حاضرن از گناه دل بِکَنن و این شرطو قبول کنن؟ انتخاب تو چیه؟ :) @sheitan_graphy
تابستونو دیدی؟ حالا فکر میکنی جهنم چطور باشه؟ :) @sheitan_graphy
این که بعداز قطع هشدار حال نداری پاشی و نماز صبحتو بخونی خیلی قشنگ و دوست داشتنیه :) @sheitan_graphy
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خیلیا به امید فردا خوابیدن و دیگه بیدار نشدن. خیلیا هم خواستن بعدا توبه کنن ... :) @sheitan_graphy
ناراحتم :( @sheitan_graphy