eitaa logo
شیطان
6.7هزار دنبال‌کننده
327 عکس
67 ویدیو
14 فایل
با من دوست میشی؟ :) به نام خدایی که قسم یاد کردم همه را گمراه کنم، غیر از بندگان مخلص را. ناشناسمون 🍎 https://punz.ir/message/049Dvdx @sheitan_graphy1 | کانال ناشناس @Tablighat_sheitan | تبلیغات شیطان
مشاهده در ایتا
دانلود
هر کی راه اربعین رو میره،تو زندگیش راه امام حسین رو هم میره؟ :) @sheitan_graphy
تاحالا به عنکبوت دقت کردید؟ میدونید چه جاهایی خونه درست میکنه؟ خب حالا ربط عنکبوت با شیطان چیه؟ چند دقیقه فکر کنید اگه خواستیدناشناس جواب بدید. پست بعدی رو چند دقیقه دیگه میذارم. @sheitan_graphy
عنکبوت جایی خونه میسازه که امن باشه. یعنی جایی که محل رفت و آمد نباشه. شیطان هم به جایی نفوذ میکنه و به فکر ساخت خونه میفته که محل ذکر خدا نباشه. پس هرروزی که از یاد خدا دور شدی،بدون که در کمین نشسته :) وجه اشتراک بعدی اینه که؛ هر دو برای شکار،صبورن. عنکبوت ساعت ها یه جا در کمین طعمه میشینه. شیطان هم همینطوره. برای گمراه کردن عجله ای نداره. و وجه اشتراک بعدی اینه که؛ هردو جاهایی لونه میکنن که خیلی تو دیدرس نیست و کسی بهش توجه نداره. و شیطان دقیقا از جایی که فکر نمیکنی دعوت به گناه میکنه. ( اون زمانی که برا انجام گناه توجیه اوردی و به خودت میگی، نه بابا من که گناه نمیکنم، اون لحظه، لحظه سقوطت خواهد بود ) @sheitan_graphy
برا اربعین پولش از جیب خودشه. گرما و سختیاشو خودش تحمل میکنه. +غرشو یکی دیگه میزنه :) فکر میکنید چرا اینطوره؟ @sheitan_graphy
اونایی که رفتن پیاده روی اربعین و برگشتید. با شمام.... "هرچی جمع کردیو میخوام ازت بگیرم...." دوست دارم این پیامو شوخی بگیری و ازش رد شی. اما اون زمان که همه چیو به باد دادی، دوست دارم این پیام به یادت بیاد و حسرت بخوری که چرا مراقبت نکردی. و منم چقدردوست دارم که حسرت بخوری :) @sheitan_graphy
🔴 دعوا و نفرت من از آدم و بنی آدم از اول خلقت تا الان ادامه داشته و من برای گمراهی تک به تک شما، قسم خوردم. و این قسم در قرآن هم اومده؛ " قَالَ فَبِعِزَّتِكَ لَأُغْوِيَنَّهُمْ أَجْمَعِينَ" 📛من از هرکسی که معنویاتی در راه خدا کسب کنه بیزارم. میخواد با خوندن نماز باشه. میخواد با کربلا رفتن یا هیئت رفتن باشه. میخواد با گفتن ذکر باشه، میخواد هرچیزی باشه اصلا! اگه در راه خدا بودی به هرطریقی، مطمئن باش که تلاش میکنم که از این راه بیرونت کنم و هرچیزی که کسب کردی رو ازت بگیرم. چرا که؛ قَالَ فَبِمَا أَغْوَيْتَنِي، لَأَقْعُدَنَّ لَهُمْ صِرَاطَكَ الْمُسْتَقِيمَ. یعنی من بر سر راه مستقیم خدا برای دعوت به انحراف و گمراهی نشستم. ❌من خوش ندارم ببینم بنی آدم در راه خدا هستن. پس؛ ثمَّ لَآتِيَنَّهُمْ مِنْ بَيْنِ أَيْدِيهِمْ وَمِنْ خَلْفِهِمْ وَعَنْ أَيْمَانِهِمْ وَعَنْ شَمَائِلِهِمْ ۖ وَلَا تَجِدُ أَكْثَرَهُمْ شَاكِرِينَ. از پیش رو و از پشت سر، و از طرف راست و از طرف چپ آنها، به سراغشان می‌روم؛ و بیشتر آنها را شکرگزار نخواهی یافت. 🛑من برای این که فقط تو این راه نباشی و مثه خودم جهنمیت کنم،همه جانبه حمله میکنم. جهت طولانی نشدن ادامه رو پست بعدی میگم.... @sheitan_graphy
امیدوارم امشب نتونی یکی از این سوره هارو بخونی 😤 - سوره جمعه بخونه کفاره گناهان -اگه واقعه بخونه همنشین امیرالمومنین -اگه اسرا بخونه در رکاب امام زمان -اگه کهف بخونه شهید یا اینکه با شهدا محشور میشه. @sheitan_graphy
امروز هیچی جز صلوات نمیتونه عصبانیم کنه. پس عصبانیم نکن 😤 @sheitan_graphy
🔴بهترین دروغگوها کسایی‌ان که به خودشون دروغ میگن. مثلا برا نماز صبح بیدار شده و میدونه اگه ده دقیقه بیشتر بخوابه خواب میمونه اما خودشو قانع میکنه که خواب نمیمونه. اما هر روز این دروغو به خودش میگه و خواب میمونه. چه لحظه شیرینیه این اتفاق :) @sheitan_graphy
" ای علی! هر وقت نمازت رسید، آماده شو؛ وگرنه شیطان تو را سرگرم میکند." کاش این شب شهادتیه این توصیه پیامبر به گوش کسی نرسه😤 @Sheitan_Graphy
28.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴بالاخره پیامبر شهید شد یا نه؟! این که بعد از این همه مدت نمیدونید و از لفظ شهید برا پیامبر استفاده نمیکنید خیلی خوبه :) @sheitan_graphy