eitaa logo
افرا 🇵🇸🇮🇷
233 دنبال‌کننده
557 عکس
347 ویدیو
1 فایل
چشمه ای در کوه می جوشد . . . منم؛ "دختری با کوزهء شعری به روی شانه اش" با من حرف بزن، شاید منتظرت باشم: @shadmonavar
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌸🍃°• 🍃﷽ °• کس از این نمک ندارد، که تو ای غلام داری دل ریشِ عاشقان را نمکی تمام داری نه من اوفتاده تنها، به کمند آرزویت همه کس سر تو دارد، تو سر کدام داری؟ ملکا! مها! نگارا! صنما! بتا! بهارا! متحیرم، ندانم، که تو خود چه نام داری؟ نظری به لشکری کن، که هزار خون بریزی به خلاف تیغ هندی، که تو در نیام داری صفت رخام دارد، تن نرم نازنینت دلِ سخت نیز با او، نه کم از رخام داری همه دیده‌ها به سویت، نگران حُسنِ رویت مَنَت آن کمینه مُرغم، که اسیر دام داری چه مخالفت بدیدی، که مخالطت بریدی؟ مگر آن که ما گداییم و تو احتشام داری به جز این گنه ندانم، که محب و مهربانم به چه جرم دیگر از من سر انتقام داری؟ گِله از تو حاش لله، نکنند و خود نباشد مگر از وفای عهدی، که نه بر دوام داری نظر از تو برنگیرم، همه عمر تا بمیرم که تو در دلم نشستی و سر مقام داری سخن لطیف سعدی، نه سخن که قند مصری خجل است از این حلاوت، که تو در کلام داری ✨غزل ۵۶۸ دیوان اشعار سعدی ‌‌╔═🌸°═══╗ ❥@SheroShaaf ╚═══°🍃═╝
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
Mohsen Chavoshi @RozMusic.comMohsen Chavoshi - Jahane Fasede Mardom Ra.mp3
زمان: حجم: 9M
🌸°• جهان فاسد مردم را بریز دور و در این دوری به عطر نافه‌یِ خود خو کن کمین بگیر جهانت را سپس شکارچیانت را به تیرِ معجزه، آهو کن مفصل‌اند زمستان‌ها و برف نسخه‌ی خوبی نیست برای سرفه‌ی گلدان‌ها، گلی نمانده، خودت گُل باش تو را بکار و شکوفا شو تو را بچین و تو را بو کن دلم دف است نیستانا! نگاهِ صوفی ناخوانا! جهان پریشیِ مولانا! دهان پریشیِ مولانا! تو خانقاه منی، با من بچرخ و یاحق و یاهو کن شب است؛ یک تنه زیبا شو و چند ماه شکیبا شو سپس مرا متولد کن، بتاب رویِ شبم دریا و جوجه اردک زشتم را، به زیر بال‌وپرت قو کن کسی نمیشنود ما را اگر که رویِ سخن داری و درد حرف زدن داری، اگر دهانِ خودت هستی اگر زبانِ خودت هستی به گوش‌هایِ خودت رو کن دو تا بریده‌یِ از شانه دو تا خجول، دو دیوانه منم دو دست که میخواهم بغل بگیرمت ای جنگل تفقدی... نظری... چیزی... به این دو ساقه‌یِ کم رو کن مسم که پخش‌وپلا هستم دچار درد و بلا هستم تو عادلی که طلا هستی به کیمیای مساواتت تو را بدل به خودت اما، مرا به بدل به ترازو کن تو را ببوس که لب‌هایت هنوز طعمِ عسل دارد تو را بخواه که آغوشت هنوز میلِ بغل دارد تو را بکار و شکوفا شو تو را بچین و تو را بو کن ‌‌╔═🌸°═══╗ ❥@SheroShaaf ╚═══°🍃═╝
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
19.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💌 سرشار از آسمان پُرِ بالِ کبوترم... برای زلالی حالتان ‌‌╔═🌸°═══╗ ❥@SheroShaaf ╚═══°🍃═╝
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
💌 تو مهتابی و من مرداب، خوشحالم که امشب هم مرا از دور می‌بینی، تو را از دور می‌بوسم ‌‌╔═🌸°═══╗ ❥@SheroShaaf ╚═══°🍃═╝
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
°•♥️•° پارسایی‌‌دیدم‌‌برکنارِدریا که زخم پلنگ داشت، و به‌هیچ‌دارو بِه‌نمیشد مدت‌هادرآن رنجوربود و شکرِخدای‌عزّوجل علی الدوام گفتی... پرسیدندش که : شکر چه می‌گویی؟! گفت: شکر آن‌ که به مصیبتی گرفتارم، نه به معصیتی ! گلستان‌سعدی:) ‌‌╔═🌸°═══╗ ❥@SheroShaaf ╚═══°🍃═╝
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا