تو بزنگاه های زندگی همیشه بهترین کار ، پناه آوردن به خود مزخرفم بوده ..
ـ سعیده اسدشیر
بدون تو نمیتوانم زندگی کنم.
ولی نکته اینجاست،
با تو هم نمیتوانم.
- کافکا در نامه به فلیسه
گفت عشق نه!
بیا تا همیشه دوست بمانیم
دستش را رها کردم گفتم :
ببخشید ما به کسی که برایش روزی چندبار
از درون فرو می ریزیم دوست نمی گوییم.
- فرید صارمی
من در واقع چیز زیادی ندارم به تو بدهم؛
چای هست اگر مینوشی
من هستم اگر عشق میورزی
راه هست اگر رهگذری ...!
- عاشیق ویسل
من گمان میکردم که برای دلباخته کردنش
باید لبخند بر لبانش بنشانم،
ولی هربار که میخندید
این من بودم که عاشقش میشدم.
- ماریانو رومور