eitaa logo
آفندی و اقدام پژوهی
352 دنبال‌کننده
584 عکس
1.5هزار ویدیو
21 فایل
🍃﷽🍃 بررسی مسائل روز کشور
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
8163141647.mp3
13.2M
╭═••⊰💠﷽💠⊱••═╮ @Quran124 ╰═••⊰💠⊱○⊰💠⊱••═╯ 🌺 شیرینی🔄 "اصل بقا و حیات روح" 📣 [جلسه بیست وپنجم ] (استاد امینی خواه) 🔊 (باز نشر) ◀️ موضوع : ادامه داستان آقای دکتر و توضیح بهشت برزخی ۱_دو نوع بهشت داریم ۲_ اختیار ورود و خروج در بهشت برزخی ۳_ قوانین متفاوت بهشت برزخی ۴_ توصیف دکتر از بهشت برزخی ۵_ محدودیت های برزخ از جنس صورت است ۶_برزخ همه کمالات عالم ماده را دارد ۷_تعریف انسان توسط فلاسفه غربی ۸_توضیح مختصر تعریف منطق از انسان ۹_ انسان خودش نوع خودش را تعیین می‌کند ۱۰_ در عالم بالا خوبی ها و بدی ها درنهایت کمال ۱۱_وجود لذت های مادی منهای نواقص در برزخ ۱۲_اصالت وجود و اصالت ماهیت ۱۳_اصل با وجود، ماهیت در ذهن ۱۴_اسماءالله، صورت های روی زمین ۱۵_واجب نور، واجب نار ۱۶_ درست و غلط وحدت وجود ۱۷_همه چیز جلوه ای از خدا ۱۸_ کمال از خدا و نقص از موجودات است ۱۹_حق یعنی واقعیت، باطل یعنی توهم ۲۰_ قدرت مطلق فقط خداست ۲۱_تفکرات داعش وار در مورد به بهشت ۲۲_تفسیری از آیه عند ملیک مقتدر ۲۳_دیدار بهشتیان مختلف با امام حسین(ع) ۲۳_مقصود خداوند از آوردن انسان به دنیا ۲۴_ ادامه توصیف دکتر از بهشت ۲۵_تمام اجزای خانه های بهشتی از نور است ۲۶_ در جهنم نور خدا جلوه نمی‌کند ۲۷_هرچه کیفیت عمل بیشتر،نور برزخی بیشتر ⏰ زمان۳۱:۳۳ ══✨✧🌸✧✨══ تقدیمی اندیشکده علوم "قرآن، عرفان، اخلاق و عقاید" وابسته به "دانشگاه ملی مجازی" ------------------------------------
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
╭━⊰✨✨⊱━╮ @Quran124 ╰━•⊰❀ 🌸 ❀ ⊱•━╯ 📖 اندیشکده مجازی علوم "قرآن، عرفان، اخلاق و عقاید" وابسته به "دانشگاه ملی مجازی" بسته هشتاد و هفتم را تقدیم می‌کند: ⏬ 📖 پیام یک صوت صفحه ۸۷ قرآن کریم «سوره نساء» ✨🌸✧🌸🌸✧🌸✨ 📋 ترجمه صوتی و نکات تفسیری را نیز در پیام دوم و سوم می‌بینیم. ⬇️ ═✨✧🌸✧✨═
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
╭━⊰✨✨⊱━╮ @Quran124 ╰━•⊰❀ 🌸 ❀ ⊱•━╯ ↔️ ادامه بسته‌ هشتاد و هفتم قرآنی 📖 پیام دو ترجمه صوتی صفحه ۸۷ قرآن کریم «سوره نساء» 📋 نکات تفسیری را در پیام سوم می‌بینیم. ⬅️ ✨🌸✧🌸🌸✧🌸✨ 👆 تقدیمی اندیشکده علوم "قرآن، عرفان، اخلاق و عقاید" وابسته به "دانشگاه ملی مجازی" ═✨✧🌸✧✨═
╭━━⊰✨✨ ⊱━━╮ @Quran124 ╰━━•⊰❀ 🌸 ❀ ⊱•━━╯ ↔️ ادامه بسته هشتاد و هفتم قرآنی 📖 پیام سه نکات تفسیری سوره مبارکه « نساء» صفحه ۸۷ قرآن مجید [۱] ✨🌸✧🌸🌸✧🌸✨ 1️⃣ پیمان‌های نامقدّس دشمنان علیه حقّ، هرگز به نتیجه‌ی مطلوب نمی‌رسد و در برابر اراده‌ی خدا سودی ندارد. «فَلَنْ تَجِدَ لَهُ نَصِیراً» 🌸✨ 2️⃣ منفور خدا، همیشه مغلوب خواهد بود. «وَ مَنْ یَلْعَنِ اللّٰهُ فَلَنْ تَجِدَ لَهُ نَصِیراً» ✨🌸 3️⃣ از قضاوت‌های نابجای دیگران درباره دینتان نگران نباشید. «أَمْ لَهُمْ نَصِیبٌ» 🌸✨ 4️⃣ منشأ همه نعمت‌ها و بهره گیری‌ها فضل خداست. «مِنْ فَضْلِهِ» به جای آرزوی زوال نعمت دیگران؛ از خداوند آرزوی فضل او را داشته باشید. ✨🌸 5️⃣ پوست جدید، به خاطر چشیدن عذاب شدید است. (چون در سوختن، بیشتر درد و سوزش مربوط به پوست است واگر آتش به استخوان برسد؛ درد کم می‌شود). «بَدَّلْنٰاهُمْ جُلُوداً» 🌸✨ 6️⃣ معاد جسمانی است. «بَدَّلْنٰاهُمْ جُلُوداً» ✨🌸 7️⃣ هرگز عذاب، به خاطر استمرار، برای کافران عادّی نمی‌شود. «لِیَذُوقُوا الْعَذٰابَ» 🌸✨ 8️⃣ در تربیت باید بیم و امید در کنار هم باشد. در آیه ۵۶ «بیم» بود و آیه ۵۷، «امید». ✨🌸 9️⃣ ایمان و عمل صالح دو شرط اساسی برای ورود به بهشت است. «آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصّٰالِحٰاتِ سَنُدْخِلُهُمْ» 🌸✨ 🔟 لطف خدا سریع تر از قهر اوست. (در آیه ۵۶ برای دوزخیان حرف«سوف» بکار رفته که نشانه «آینده دور» است؛ ولی در آیه ۵۷ حرف«سین» «فَسَیُدْخِلُهُمْ» که نشانه «آینده نزدیک» است.) ✨🌸 1️⃣1️⃣ در ادای امانت و دادگری، ایمان شرط نیست. نسبت به همه‌ی مردم باید امین و دادگر بود. «أَهْلِهٰا، النّٰاسِ» 🌸✨ 2️⃣1️⃣ اگر مردم هم خیانت در امانت یا ستم در قضاوت را نفهمند؛ خدا بینا و شنواست. «إِنَّ اللّٰهَ کٰانَ سَمِیعاً بَصِیراً» ✨🌸 3️⃣1️⃣ نشانه ایمان واقعی، مراجعه به خدا و رسول، هنگام تنازع و بالا گرفتن درگیری هاست؛ و اطاعت در شرایط عادّی کار مهمّی نیست. «فَإِنْ تَنٰازَعْتُمْ» 🌸✨ 4️⃣1️⃣ اگر همه فرقه‌ها، قرآن و سنّت را مَرجع بدانند؛ اختلاف‌ها حل شده؛ وحدت و یکپارچگی حاکم می‌شود. «فَرُدُّوهُ إِلَی اللّٰهِ وَ الرَّسُولِ» پاورقی _______________ ۱. تفسیر نور، تالیف استاد محسن قرائتی ✨🌸✧🌸🌸✧🌸✨ تقدیمی👆 اندیشکده علوم "قرآن، عرفان، اخلاق و عقاید" وابسته به "دانشگاه ملی مجازی" ══✨✧🌸✧✨══
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔊 اطلاعیه🔊 چرا کار دسته جمعی و تشکیلاتی آری؟↕️ سلام ✴ اگر حضرتعالی هم:⏬ ◀️ تصمیم و اراده قطعی، ◀️ شرایط علمی و فنی لازم، ◀️ حوصله و وقت کافی، دارید، به "اتاق های فکر" مرتبط به اندیشکده های وابسته به "دانشگاه ملی مجازی" زیر پیوندید. 1️⃣ اندیشکده "آینده پژوهی و آفندی" 2️⃣ اندیشکده "اجتماعی، سیاسی و دفاعی" 3️⃣ اندیشکده "خانواده، تربیت و اصلاح سبک زندگی" 4️⃣ اندیشکده "عرفان، قرآن، اخلاق و عقاید" 5️⃣ اندیشکده "پاسخ به سوالات، رفع شبهه و شایعات" ✴ به اقتضای اهداف هر اندیشکده، محتوای تولیدی باید کاملا محتوای علمی، آموزشی، تربیتی و اخلاقی، مستند، غیرتکراری، به روز و جذاب، برای عامه مردم باشد. (نه صرفا اقشار مذهبی و انقلابی) لذا محتوا در اتاق فکرها(که شما در آینده یکی از اعضای آن خواهید بود) غالبا توسط اهل علم با مدرک کارشناسی ارشد و دکترا یا معادل آن (که آشنایی مناسبی با ظرافت های مجازی و هنری دارند) بررسی یا تهیه خواهدشد و سپس توسط عوامل اجرایی به جمعیت هدف، ارسال می شود. ✴ اگر معتقد به "تبیین درست" و "تاثیرگذار" هستید و می خواهید در این جهاد مجازی، "همکاری فعالانه و منظم" داشته باشيد، بشرط آنکه: 1️⃣ وقت مناسب، 2️⃣ دغدغه جدی، 3️⃣ و پشتکار لازم را دارید و معتقد به کار 4️⃣ علمی، 5️⃣ هدفمند، 6️⃣ روشمند، 7️⃣ سیستمی 8️⃣ و درازمدت هستید، به آیدی @Abozar1342 پیام دهید، تا به تناسب تخصص، تجربه و علاقه تان، به عضویت "اتاق فکر" مربوط درآیید. ✴ پس از تکمیل تولیدات در "اتاق فکرها"، نتایج بصورت "سیستمی" به 👈 ۳۶۰ گروه و کانال پرجمعیت، ارسال می گردد.
╭═••⊰💠﷽💠⊱••═╮ @Quran124 ╰═••⊰💠⊱○⊰💠⊱••═╯ ✅ نزد معصومین ترك دلبستگى به دنيا مراد است، نه استفاده از آن‏ ✍ شرح معارف، ٱیة الله سعادت پرور امام سجاد علیه السلام: 🔘 «أَللَّهُمَّ! ارْزُقْنِى التَّجافِىَ عَنْ دارِ الْغُرُورِ، وَ الْإِنابَةَ إِلى‏ دارِ الْخُلُودِ، وَ الْإِسْتِعْدادَ لِلْمَوْتِ قَبْلَ حُلُولِ الْفَوْتِ» 🔘 از نظر حضرت امام سجاد عليه ‏السّلام "به تجافى از دار غرور و دلبستگى نداشتن توجه فرموده ‏اند؛ نه قطع رابطه و علقه از دار دنيا؛ زيرا بشر از دنياست و نمیتواند به آن توجه نداشته باشد و ادامه حيات دهد." 🔘 و از طرفى ممكن نيست بدون بهره‏ گيرى از تعلّقات، به غرض غايى از خلقت رسيد، با اين همه بستگى تمام به آن، سبب انحراف از توجّه به غرض غايى مى‏ شود. ✨🌸✧🌸🌸✧🌸✨ تقدیمی👆 اندیشکده علوم "قرآن، عرفان، اخلاق و عقاید" وابسته به "دانشگاه ملی مجازی" ══✨✧🌸✧✨══