eitaa logo
آفندی و اقدام پژوهی
342 دنبال‌کننده
584 عکس
1.5هزار ویدیو
21 فایل
🍃﷽🍃 بررسی مسائل روز کشور
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از ابوذر خدادادی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
۲۴ تیر ۱۴۰۲
۲۴ تیر ۱۴۰۲
003.mp3
1.58M
╭━⊰✨﷽✨⊱━╮ @khanvadtarbiat ╰━•⊰❀ 🌸 ❀ ⊱•━╯ 🤝 رابطه صحیح زن و شوهر بخش سوم ⭕️ چرا داخل خانواده در مقابل ما، مقاومت شکل می‌گیرد؟ 🎙 ┄┅═✧❁🌼❁✧═┅┄ تقدیمی اندیشکده «خانواده، تربیت و اصلاح سبک زندگی» 🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃
۲۵ تیر ۱۴۰۲
004.mp3
2.01M
╭━⊰✨﷽✨⊱━╮ @khanvadtarbiat ╰━•⊰❀ 🌸 ❀ ⊱•━╯ 🤝 رابطه صحیح زن و شوهر بخش چهارم ⭕️ ظرف روان اطرافیان را پر نکنیم! 🎙 ┄┅═✧❁🌼❁✧═┅┄ تقدیمی اندیشکده «خانواده، تربیت و اصلاح سبک زندگی» 🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃
۲۵ تیر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
╭━⊰✨✨⊱━╮ @Quran124 ╰━•⊰ ❀ 🌸 ❀ ⊱•━╯ 📖 اندیشکده مجازی علوم "قرآن، عرفان، اخلاق و عقاید" وابسته به "دانشگاه ملی مجازی" بسته دویست و بیست و ششم را تقدیم می‌کند: ⏬ 📖 پیام یک صوت صفحه ۲۲۶ قرآن کریم «سوره هود» ✨🌸✧🌸🌸✧🌸✨ 📋 ترجمه صوتی و نکات تفسیری را نیز در پیام دوم و سوم ‌می‌بینیم. ⬇️ ═✨✧🌸✧✨═
۲۵ تیر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
╭━⊰✨✨⊱━╮ @quran124 ╰━•⊰ ❀ 🌸 ❀ ⊱•━╯ ↔️ ادامه بسته دویست و بیست و ششم قرآنی 📖 پیام دو ترجمه صوتی صفحه ۲۲۶ قرآن کریم «سوره هود» 📋 نکات تفسیری را در پیام سوم می‌بینیم. ⬅️ ✨🌸✧🌸✧🌸✨ 👆 تقدیمی اندیشکده علوم "قرآن، عرفان، اخلاق و عقاید" وابسته به "دانشگاه ملی مجازی" ═✨✧🌸✧✨═
۲۵ تیر ۱۴۰۲
╭━━⊰✨✨⊱━━╮ @Quran124 ╰━━•⊰ ❀ 🌸 ❀ ⊱•━━╯ ↔️ ادامه بسته دویست و بیست و ششم قرآنی 📖 پیام سه نکات تفسیری سوره‌های مبارکه «هود»صفحه ۲۲۶ قرآن مجید [۱] ✨🌸✧🌸🌸✧🌸✨ 1️⃣ آنها که نزد خدا آبرو دارند نباید طرد شوند. «مٰا أَنَا بِطٰارِدِ الَّذِینَ آمَنُوا» 🌸✨ 2️⃣ یاد قیامت، به موضع گیری‌های دنیوی جهت صحیح می‌دهد. «مُلاٰقُوا رَبِّهِمْ» ✨🌸 3️⃣ تحقیر مؤمنان به خاطر فقرشان، نشانه‌ی بی‌خردی است. «قَوْماً تَجْهَلُونَ» 🌸✨ 4️⃣ رضای مخلوق را با غضب خالق معامله نکنیم. «مَنْ یَنْصُرُنِی مِنَ اللّٰهِ إِنْ طَرَدْتُهُمْ» ✨🌸 5️⃣ نسبت به اولیای خداوند غلوّ نکنیم. « وَ لاٰ أَقُولُ لَکُمْ عِنْدِی خَزٰائِنُ اللّٰهِ وَ لاٰ... وَ لاٰ...» 🌸✨ 6️⃣ الطاف خداوند نصیب مؤمنان گمنام و ضعیف خواهد شد و کاری به خیال و وهم ما ندارد. «تَزْدَرِی أَعْیُنُکُمْ لَنْ یُؤْتِیَهُمُ اللّٰهُ خَیْراً اللّٰهُ أَعْلَمُ بِمٰا فِی أَنْفُسِهِمْ» ✨🌸 7️⃣ مهلت خداوند را نشانه‌ی درستی راهمان ندانیم. «فَأْتِنٰا بِمٰا تَعِدُنٰا» 🌸✨ 8️⃣ اراده خداوند، غالب بر تمام اراده هاست. «وَ لاٰ یَنْفَعُکُمْ نُصْحِی... إِنْ کٰانَ اللّٰهُ یُرِیدُ أَنْ یُغْوِیَکُمْ» (حتّی تأثیر سوز و سخن و نصیحت پیامبر، به خواست اوست) ✨🌸 9️⃣ برفرض در دنیا مجازات نشویم؛ سر و کار ما در قیامت با خداوند است. «هُوَ رَبُّکُمْ وَ إِلَیْهِ تُرْجَعُونَ» 🌸✨ 🔟 هر کس مسئول عمل خویش است. «إِنِ افْتَرَیْتُهُ فَعَلَیَّ إِجْرٰامِی» ✨🌸 1️⃣1️⃣ خداوند اخبار آینده را در اختیار انبیا قرار می‌دهد. «أُوحِیَ إِلیٰ نُوحٍ أَنَّهُ لَنْ یُؤْمِنَ» 🌸✨ 2️⃣1️⃣ توجّه به حضور خداوند، به انسان نشاط و دلگرمی می‌دهد و او را در برابر ناگواری‌ها مقاوم می‌کند. «وَ اصْنَعِ الْفُلْکَ بِأَعْیُنِنٰا» پاورقی _________________ ۱. تفسیر نور، تالیف استاد محسن قرائتی ✨🌸✧🌸🌸✧🌸✨ تقدیمی👆 اندیشکده علوم "قرآن، عرفان، اخلاق و عقاید" وابسته به "دانشگاه ملی مجازی" ══✨✧🌸✧✨══
۲۵ تیر ۱۴۰۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲۵ تیر ۱۴۰۲
10.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
•✿🍃°❀ °﷽ °❀°🍃✿• ↕️ قوای سه گانه! ندیدید؛ واقعاً نشنیدید؛ دشمن چه گفت؟!!! با سخنرانی : استاد شجاعی 🎤 •✾•~•✾•~•✾•~•✾• ↩️ جنگ بر ضد اسلام گرایی با کشتن مسلمانان فایده‌ای ندارد؛ فقط با فاسد کردن آنها می‌توان به پیروزی دست یافت... ••✾•🌿🌺🌿•✾•• @atrgolenarges313 https://t.me/httpatrgolenarges313 ┈••✾•🌿🌺🌿•✾••┈
۲۵ تیر ۱۴۰۲
11.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
•🌸°❀ ° °❀°🌸• بهترین راه برای درمان افکار منفی👏 دکتر انوشه🎤 ✨🌸✧🌸✧🌸✨ 🤔 چه مثال زیبایی برای فهم افکار مثبت و بالا بردنش زدند... یاد بگیر؛ نذر کنی که .... ✍️ پ . ن : استاد انوشه چه حرف خوبی زدند؛ نذر کن در زندگی دیگران سرک نکشی !!! و قانون حجاب یعنی بریده شدن همین سرک کشیدنها... یعنی دیواری که هر دزدی نتواند سرک بکشد... از کی یاد بگیرم؟!! °❀ ⃟⃟ ❀° 🌸°❀ ⃟⃟ ❀° کانال عطر گل نرگس @atrgolenarges313 و گروه باز «گروه ارتباطی اعضای کانال عطر گل نرگس» لینک در کانال نشر دهیم به عشق «صاحب الزمان» °❀ ⃟⃟ 🌸 ⃟ ⃟ ⃟✤° ═════
۲۵ تیر ۱۴۰۲
هدایت شده از ابوذر خدادادی
۲۵ تیر ۱۴۰۲
↔️ ادامه قسمت اول ╭━⊰✨﷽✨⊱━╮ @khanvadtarbiat 👌از سقوط امام محله به امام محراب تا شورش نوجوانان محله در بلوار شهر (قسمت ۲) ✍ مهدی جمشیدی 📝 ویراستاری: اتاق فکر اندیشکده [☆] ➡️... ثانیاً، با وجود این‌که ظرفیّت‌های انسانی و مالیِ در این مسجد، گسترده هستند، امّا از این توانمندی‌ها، برای فعّالیّت فرهنگی استفاده نمی‌شود و بخش‌های مختلف مسجد، دچار "توقف" یا "کم‌کاریِ محسوس" شده‌اند. ثالثاً، امام جماعت – بخوانید پیش‌نماز – نه اهل "کار فرهنگی در محله" است و از "برنامه‌ریزیِ فرهنگی" خبر دارد و نه "میدان واقعی" در اختیار جوانِ مؤمنِ انقلابی قرار می‌دهد و نه دو دهه‌ "تذکّر" و "امربه‎معروف" نسبت به ایشان اثری داشته است. یک مسجد با "امکان‌ها و قوّه‌های فراوان" از یک سو، و یک محلۀ "تشنه" و "رهاشده" از سوی دیگر. 3⃣ ما انتقاد خویش را به نزد "نهادهای فرهنگی" بردیم و گزارش دادیم که در این مسجد، چه می‌گذرد، از جمله به "مرکز رسیدگی به امور مساجد" مراجعه کردیم و ماجرای تلخِ "رهاشدگیِ فرهنگیِ محله" را شرح دادیم. رئیس این مرکز با گزارش جمعیِ ما در این مرحله و مراحل بعد، دریافت که امام جماعت این مسجد، سخت گرفتار "سستی" و "بی‌عملی" و "بی‌برنامه‌گی" است و ازاین‌رو، نتوانست از وی دفاع کند و وعدۀ تغییر داد، اما نتوانست به وعدۀ خود عمل کند. بعدها استدلال شد که چنانچه به مطالبۀ شما پاسخ مثبت بدهیم، "موجِ مطالبه‌گری" در مساجد دیگر نیز به راه خواهد افتاد، چنان‌که هم‌اکنون نیز در برخی از مساجد محله، جوانانِ انقلابی، برانگیخته و منتقد شده‌اند و خواهان "تحوّل" هستند. به‌هر‌حال، کار به اینجا رسید که بعد از یک‌سال مبارزه و مطالبه و تحوّل‌خواهیِ جوانانِ انقلابی، ...، ما را به مسجد فراخواند و جلسه‌ای با حضور دو طرف تشکیل داد و محترمانه و ملایم، جوانان را تهدید کرد که چنانچه به مطالبه‌گریِ خویش در مسجد ادامه بدهید، ناچارم که با شما "برخورد" کنم. در نهایت، جمع ما فروپاشید و پرچم به زمین افتاد. 4⃣ اغتشاش‌های اخیر، افزون بر سطح‌های خارجی و ملّی، "بافت محلی" نیز داشت و بر فریب‌خوردگیِ عدّه‌ای از "نوجوانان" و "جوانان" تکیه داشت. حال‌آن‌که چنانچه "مساجد"، بافت محله‌ها را در اختیار خویش گرفته بودند و بر محله، تسلّط داشتند و در اثر کار فرهنگیِ در طول دهه‌های گذشته، "هویّت‌سازی" و "مصون‌سازی" کرده بودند، هیچ‌گاه به این حجم از کار امنیتی و نظامی و ... حاجت نبود. اغتشاش اخیر، حاکی از "عفونت‌های فرهنگی" بود که در پیکر محله‌ها، نشست کرده بود. این عفونت‌ها، ریشه‌ در "کم‌کاری و رهاشدگیِ مساجد" نیز دارد. ما "مسجد" را باخته‌ایم و در امتداد آن، "محله" و "مدرسه" و "گروه‌های خودجوشِ فرهنگی" را. مسجد، "قطبِ فرهنگیِ محله" بود و اینک، "نمازخانه" است. و "امام جماعت" نیز "پیش‌نماز". "امام جماعتِ غیرمیدانی"، هرچه که انقلاب به ما داده بود را یک‌جا از ما گرفت. ما دیروز این دردها را دریافتیم و برخاستیم و هشدار دادیم، امّا ملامت و طرد شدیم، و امروز، "دُمل‌های چرکین"، سر بر افراشته‌اند. یک طرف، گیسوپراکنی است و سوی دیگر، عمامه‌پرانی. آن "اهمال‌کاری‌ها" و "سستی‌ها" و "محافظه‌کاری‌ها"، این "ریزش‌ها" و "هنجارشکنی‌ها" و "ارزش‌ستیزی‌ها" را به دنبال داشت. 5⃣ اغتشاش، تمام شد. آن پیش‌نماز نیز، همچنان در مسجد ... حضور دارد. نشان داد که قدرتِ سیاسی‌اش از جوانانِ مؤمنِ انقلابی، بسیار بیشتر است و با تکیه بر پشتوانه‌های نامرئیِ خویش، ماندنی‌ست. در عین حال، مسجد ... نیز همچنان "منفعل" و "بریده از میدان محله" و "غافل از صحنۀ جنگ نرم" است... . ادامه قسمت بعد
۲۵ تیر ۱۴۰۲