eitaa logo
منطقه بردگان
50 دنبال‌کننده
11.2هزار عکس
7.3هزار ویدیو
16 فایل
این کانال به بررسی اخلاق بردگان - بطور کلی - میپردازد. و گاهی هم به اخلاق نوکران.
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 سند منتشره کیفرخواست پسر محمدجواد ظریف به جرم قاچاق صوت و بسترسازی فنی جاسوسی در سند حاضر اشاره شده است که پسر محمدجواد ظریف به همراه دونفر توسط وزارت اطلاعات بازداشت شده است. در این سند اشاره شده است که پسر محمدجواد ظریف در سوریه و تهران اقدام به تجهیز و راه‌اندازی ترمینیشن کرده که بسترسازی فنی جاسوسی علیه کشور و مقاومت را هم فراهم کرده است و این موضوع ظاهراً با اطلاع محمدجواد آذری جهرمی وزیر وقت ارتباطات انجام گرفته است! حال جناب ظریف و جهرمی باید پاسخ بدهند که کاسب فیلترینگ چه گروهی هستند؟ ✅ @jonbeshsaybery
🧎چطوری امریکا زانو میزند 🔴 چین استفاده از آیفون را در سازمان‌های خود ممنوع کرد، مایکروسافت تلافی کرد 🔹دولت چین استفاده از آیفون را در سازمان‌های خود ممنوع کرده است، اما حالا مایکروسافت دقیقاً قصد دارد عکس این برنامه را در شعبه چین خود اجرا کند. براساس یادداشت مایکروسافت که توسط بلومبرگ مشاهده شده است، تمام کارکنان چین باید از سپتامبر ۲۰۲۴ (شهریور-مهر ۱۴۰۳) از آیفون استفاده کنند. ➕قابل توجه کسانیکه دنبال رفع تحریم هستند هر وقت مشابه اصلی رو ساختید خود آمریکا به التماس میافته و جنس خودشو مفتی بشما هدیه خواهد داد😜 @jonbeshsaybery
❌️چی باعث شده ماهسون، با توجه به بدبختی زنان کشور خودش، فکر کنه می تونه تو مسائل کشور ما دخالت کنه؟! همین رفتار خود بدبخت بین جریان غرب پرسته که آیینه تمام نماشون هم رشیدپوره! ‌ 🔻پ.ن :یه خواننده ترکیه‌ای از آقای پزشکیان درخواست کرده وضعیت خشونت علیه زنان در ایران رو بهبود بده ! توجه شما رو جلب می‌کنم به وضعیت خشونت علیه زنان طبق آمار WHO در ترکیه ! ‌ 🎬 #بیداری_مدیا برای بیداری وجدانها👇 @Bidari_Media
مقاله برای منطقه بردگان. در خبر است از حضرت علی ع. (بقول پزشکیان: عین) که فرمود: آشكار شدن درونها عنه عليه السلام : ما أضمَرَ أحَدٌ شيئا إلاّ ظَهَرَ في فَلَتاتِ لِسانِهِ، و صَفَحاتِ وَجهِهِ. معنی امام على عليه السلام : هيچ كس چيزى را در دل پنهان نكرد، مگر اين كه آن چيز، خود را در لغزشهاى زبان و حركات چهره اش نمودار ساخت. حالا به این عنوان و تیتر روزنامه هم میهن دقت کنید که نوشته: ظریف: حالا نوبت دنیاست. این تیتر و عنوان مرا یاد قصه ای از مثنوی معنوی مولوی جلال الدین محمد بلخی انداخت. که قصه میکند همراهی کردن سلطان محمود - با لباس مبدل - با دزدان را. تا آنجا که در بیتی میگوید: ما همه کردیم کار خویش را ای بزرگ آخر بجنبان ریش را. و قصه چنان باشد که (به روایت و تلخیص مرحوم مهدی آذریزدی) میگویند: سلطان محمود غزنوی از شبگردی خیلی خوشش می‌آمد. به‌طوری‌که می‌دانیم در زمان‌های قدیم کار دستگاه‌های دولتی مثل حالا مرتب نبود و بسیار اتفاق می‌افتاد که پادشاهان از احوال مردم بی‌خبر می‌ماندند. وزیران و امیران و دیگران هم که کار کشور را اداره می‌کردند به مردم ظلم می‌کردند و رشوه می‌گرفتند و خبرهای دروغ می‌دادند. این بود که بعضی از پادشاهان که می‌خواستند بیشتر و بهتر، از زندگی مردم و از وضع شهر باخبر باشند شبانه لباس عوضی می‌پوشیدند و به‌صورت درویش و گدا و کارگرِ شب‌کار با یکی از محرمان خود به‌طور ناشناس در شهر گردش می‌کردند و از حال‌وروز مردم باخبر می‌شدند. قیمت جنس‌ها را می‌پرسیدند، اگر در خانه‌ای صدای گریه و شیون می‌شنیدند از پیشامد کار تحقیق می‌کردند، اگر درجایی مردم جمع شده بودند داخل جمعیت می‌شدند تا ببینند چه خبر است و همین‌طور به مسجدها می‌رفتند، به مجالس عزا و شادی مردم سر می‌زدند تا ببینند مردم چه می‌کنند و چه می‌گویند و اگر کسی از داروغه و مأموران دولتی شکایت دارد از زبان مردم بشنوند و آن مأموران را عوض کنند یا تنبیه کنند، و خلاصه اینکه خبرهای راست و درست از دست اول و از خود مردم به دست بیاورند و هشیارتر و بیدارتر به کار مردم برسند تا خودشان در نظر مردم عزیزتر و محترم‌تر باشند. قصه‌هایی درباره گردش‌های شبانه شاه‌عباس بزرگ و پادشاهان دیگر در شب‌ها هست. این قصه را هم درباره سلطان محمود حکایت کرده‌اند: حکایت ریش نجات بخش یک‌شب سلطان محمود لباس کارگری پوشید و تک‌وتنها در شهر غزنین به گردش شبانه مشغول شد. شب زمستان بود و شهر خلوت بود و درها بسته بود و در کوچه‌ها گاه‌گاه سگی یا گدایی یا رهگذری دیده می‌شد و پادشاه در فکر آن بود که به گوشه‌های شهر سرکشی کند و ببیند آیا پاسبان‌ها بر سر کارشان هستند یا نه؟ سلطان محمود به یکی از میدان‌ها رسید و دید چهار پنج نفر در گوشه‌ای ایستاده‌اند و دارند آهسته حرف می‌زنند. همین‌که محمود خواست از پهلوی آن‌ها بگذرد جلوش را گرفتند و گفتند: «صبر کن ببینیم، کی هستی و کجا می‌روی؟» محمود گفت: «هیچی، من هم آدمی هستم مثل شماها، و در کوچه راه می‌روم مثل شماها، فرق من با شما این است که من به کار شما کاری ندارم ولی شما بیخودی از من بازپرسی می‌کنید.» یکی از آن چهار نفر گفت: «خیلی خوب، ما وقت پرحرفی نداریم، در جیب‌هایت چقدر پول داری؟» سلطان محمود خندید و گفت: «هه‌هه، اگر در جیب‌هایم پول داشتم که می‌رفتم در گوشه‌ای راحت می‌خوابیدم. من دارم فکر می‌کنم که پول کجا هست، ولی شما به کار من چه‌کار دارید؟» سلطان محمود با دزدان همراه می شود آن‌ها گفتند: «عجب! معلوم می‌شود تو هم مثل ما هستی، حالا که این‌طور است اگر کمی زرنگ باشی می‌توانی با ما همراهی کنی. ما هم داریم همین فکر را می‌کنیم که پول کجاست؟ می‌دانی؟ ما بیکاریم و نان نداریم و کارمان شب‌روی است، امشب هم می‌خواهیم برویم دزدی و داریم نقشه می‌کشیم، اما این کار خیلی مشکل است، باید از دیوار بالا رفت، باید هر دری را به یک فوت‌وفنی باز کرد، باید بی‌صدا بود، باید آماده فرار بود، صاحب‌خانه بیدار می‌شود، پاسبان سر می‌رسد، خطر دارد و گرفتاری دارد و خلاصه خیلی عرضه می‌خواهد، تو مردش هستی؟» سلطان محمود که هرگز به این‌جور آدم‌ها برنخورده بود هوس کرد با آن‌ها همراهی کند و از کارشان سر دربیاورد. این بود که جواب داد: «نمی‌دانم، من این کار را نکرده‌ام، ولی اگر مرا همراه ببرید می‌آیم، و کمک می‌کنم، اگر هم نمی‌برید می‌روم پی کارم.» دزدها گفتند: «نه، حالا که ما را شناختی نمی‌گذاریم بروی، برای اینکه ممکن است به پاسبان خبر بدهی و ما را گیر بیندازی، ناچار دست‌وپایت را می‌بندیم و تو را در کنج خرابه می‌اندازیم که هیچ‌کس صدایت را نفهمد، اگر هم بخواهی با ما همراهی کنی باید کاری بلد باشی که به درد ما بخورد وگرنه شریک دست‌وپا چلفتی لازم نداریم.»
محمود گفت: «اه، عجب گیری کردم، مثلاً چکار باید بلد باشم؟ شما که کارخانه صنعتی ندارید که کارگر متخصص بخواهد، از دیوار بالا می‌روید و مال کسی را برمی‌دارید، خوب من هم کمک می‌کنم.» دزدها خندیدند و گفتند: «به این سادگی هم نیست، ما هریکی‌مان هنری داریم و خاصیتی داریم که برای این کار به درد می‌خورد.» محمود پرسید: «مثلاً چه خاصیتی؟» دزدان از ویژگی های خود گفتند یکی از دزدها گفت: «خاصیت من در گوش من است. وقتی سگی صدا بکند می‌دانم چه می‌گوید و صدای سگی که آمدن دزد را خبر می‌دهد با صدای سگی که از گرسنگی پارس می‌کند تشخیص می‌دهم.» دومی گفت: «خاصیت من در چشم من است، هر جا که در تاریکی کسی را ببینم، روز بعد او را در هر لباسی ببینم می‌شناسم و این هنر وقتی بخواهیم مال دزدی را بفروشیم به درد می‌خورد که گیر نیفتیم.» سومی گفت: «خاصیت من در بازوی من است. من دیوارها را سوراخ می‌کنم و درها را از پاشنه درمی‌آورم به‌طوری‌که صدایی از آن برنخیزد.» چهارمی گفت: «خاصیت من در بینی من است. من خاک را بو می‌کنم و می‌فهمم خاک کجاست، بوی دکان زرگری را و بوی دکان پالان‌دوزی را از هم تمیز می‌دهم.» پنجمی گفت: «خاصیت من در پنجه من است، وقتی بنا باشد کمندی بر بالای دیوار بیندازیم و از آن بالا برویم من قلاب کمند را چنان با تردستی می‌اندازم که خوب گیر کند و بشود از آن بالا رفت.» بعد دزدها گفتند: «خوب، اگر تو را همراه ببریم تو برای ما چه خاصیتی داری؟ و چه هنری از تو سر می‌زند که به درد بخورد؟» سلطان محمود از ویژگی خود می گوید محمود فکری کرد و گفت: «این‌ها همه به کار می‌آید. ولی مال من از این‌ها هم مهم‌تر است. هنرهای شما تا وقتی به درد می‌خورد که گرفتار نشده باشید. ولی وقتی به دست پاسبان یا صاحب‌خانه گرفتار بشوید دیگر هیچ‌کدام از این خاصیت‌ها به دردتان نمی‌خورد، و هنری که من دارم خیلی عجیب است، خاصیت من در ریش من است که آزادی‌بخش است و نجات‌دهنده و اگر گناهکاری در دست پاسبان و جلاد هم گرفتار باشد و من ریش خود را بجنبانم فوری آزاد می‌شود.» دزدها گفتند: «ای‌والله، بارک‌الله. خاصیت تو از همه ما بیشتر است، آفرین به این ریش، حقا که پیشوای ما و قطب ما و رئیس ما تو هستی. ما حاضریم سهم تو را از همه بیشتر بدهیم و با خیال راحت به کارمان برسیم. یالله برویم، دیگر معطلی لازم نیست.» کوچه دست راست را گرفتند و روانه شدند. همین‌که قدری پیش رفتند یک سگ از جلو آن‌ها فرار کرد و پارس کرد. دزد صاحب گوش گفت: «سگ می‌گوید مرد بزرگی همراه شماست.» دیگران گفتند: «بله، مقصودش همین رفیق تازه است که ریشش نجات‌بخش است.» بعد به دیوار کوتاهی رسیدند. یکی گفت: «بالا رفتن از این دیوار خیلی آسان است.» صاحب بینی خاک آن را بو کرد و گفت: «فایده ندارد این دیوار دیوار خانه یک بیوه‌زن فقیر است.» بعد به دیوار بلندی رسیدند که از پشت آن درخت‌ها پیدا بود. صاحب پنجه، کمند را بر سر دیوار محکم کرد و از آن بالا رفتند و وارد باغ شدند و همین‌که نزدیک ساختمان رسیدند صاحب بینی خاک را بود کرد و گفت: «خوب جایی آمدیم، اینجا بوی خزینه‌ی جواهرات می‌دهد.» بعد در محل تاریک و امنی صاحب بازو، زمین را نقب زد و از زیر دیوار به خزینه رسیدند و هر چه می‌توانستند از طلا و نقره و جواهر و چیزهای قیمتی برداشتند و بی‌صدا از باغ گذشتند و با کمند از دیوار سرازیر شدند و رفتند در خرابه‌ای که نزدیک خندق خارج شهر بود همه را زیر خاک پنهان کردند و چون نزدیک صبح شده بود گفتند: «حالا متفرق شویم و فردا شب بیاییم سر فرصت آن‌ها را تقسیم کنیم» و قرار شد یکی از آن‌ها به‌صورت یک گدا در نزدیکی خرابه بماند تا شب بعد. به محمود هم گفتند: «تا اینجا کارمان به خیر گذشت. تو هم فردا شب بیا همین‌جا و سهمت را بگیر.» سلطان محمود به قصر بازگشت سلطان محمود هم پس‌ازاینکه جا و مکانشان و اسرار کارشان را یاد گرفته بود از آن‌ها جدا شد و به قصر خود برگشت. و فردا صبح آن سرگذشت را به وزیر مسئول گفت و چند مأمور و سپاهی فرستادند و اموال خزینه را ضبط کردند و دزدان را دستگیر کردند و دست‌بسته به دیوان عدالت آوردند. دزدها ترسان و لرزان در صف گناهکاران ایستاده بودند و قاضی به‌نوبت گناه ایشان را شرح داد و گفت: «مردم از دست این شبروان آسایش ندارند و حالا برای عبرت دیگران دستور می‌دهم به حساب این‌ها هم برسند، جلاد را خبر کنید.» هنوز جلاد نیامده بود که سلطان محمود با لباس رسمی به جایگاه خود وارد شد. در این موقع دزد صاحب چشم، که هر که را شب می‌دید روز می‌شناخت، به یاران خود اشاره کرد و گفت: «آن‌کسی که دیشب با ما همراه شد و ریشش خیلی خاصیت داشت همین سلطان محمود است.» دزد صاحب گوش هم تصدیق کرد و گفت: «سگی هم که دیشب صدا کرد و گفت مرد بزرگی همراه شماست همین را گفته است، من حالا می‌فهمم که مقصودش همین بوده است.»
در این وقت جلاد هم حاضر شد و قاضی از دزدها پرسید: «آیا به گناه خود اعتراف می‌کنید؟» دزدها گفتند: «بله، اقرار می‌کنیم ولی اگر می‌خواهی عدالت اجرا شود باید همه‌مان را باهم مجازات کنی، ما دیشب شش نفر باهم بودیم که خزینه را زدیم و حالا پنج نفریم.» قاضی گفت: «آن یکی دیگر را هم معرفی کنید.» گفتند: «کمی صبر کن، ما هریکی هنری و خاصیتی داشتیم و همه خاصیت خود را نشان دادیم و منتظر یک خاصیت دیگر هستیم. کسی هم هست که می‌تواند ما را نجات بدهد.» قاضی گفت: «به‌هرحال من ناچارم به جلاد دستور مجازات بدهم و جز پادشاه هیچ‌کس نمی‌تواند فرمان عفو بدهد.» جنباندن ریش سلطان محمود لبخندی بر لب داشت و همه منتظر ایستاده بودند و دزدها جرئت نداشتند رازی که می‌دانستند به زبان بیاورند. آخر یکی از آن پنج نفر این شعر را به صدای بلند خواند: ما همه کردیم کار خویش را  ای بزرگ، آخر بجنبان ریش را و سلطان محمود از این حرف خنده‌اش گرفت و دستور داد چون بار اول است که این گناه را کرده‌اند و اموال دزدی هم پس گرفته شده‌، این بار آن‌ها را عفو کنند و آن‌ها هم از دزدی توبه کنند. و بعد دستور داد هریکی را مطابق خاصیتی که داشتند به کاری بگمارند و به آن‌ها گفت: «یک‌بار وعده بخشش دادم و بخشیدم، بعدازاین برای هر گناهی مجازاتی هست.» و آما ... تیتری هم که روزنامه «خم میهن» زده عینا بیانگر منویات درونی و مخفی شبکه یهودی بهائی ساواکی ماسونی حجتیه ای و اسلاخطلبی چنبره زده بر اموال و اولاد و مقدرات این ملک و ملت است که دارند به غربیها میگویند: ما گرای حاج قاسم را که دادیم با نئو کشمیری هلیکوپتر را هم که به کوه زدیم در انتخابات هم به هر ترتیب و خیانت و جنایت و تقلبی که توانستیم با بهترین تکنیکهای جنگ روانی انگل.یسی و اینترنت یهودی سازمان سیا و تلگرام یهودی و واتساب اسرائیلی و «این.ستا.غرام»، و تبلیغات درون بازی کودکان و آذری جهنمی اطلاعاتی کثیف شنودگر و خائن و سعید یهودی کاشانی و علی یهودی اطلاعاتی و حسام الانگل.یسی و هر دوز و کلکی که توانستیم یک لمپن بیسواد را به قدرت رساندیم پس ما همه کردیم کار خویش را ای «یهود» آخر بجنبان ریش را ! یعنی ای اروپا و آمریکا و یهود حالا شروع کنید به حمله به ایران دیگه! تا کی میخواهید معطل کنید ؟ ما تا اینجا کار را پیش بردیم و از حالا به بعد نوبت شما است! و دهها معنی دیگر که میتوان از این صفحه اول برداشت کرد. بقول قرآن: يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا لَا تَتَّخِذُوا بِطَانَةً مِنْ دُونِكُمْ لَا يَأْلُونَكُمْ خَبَالًا وَدُّوا مَا عَنِتُّمْ « قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ » وَمَا تُخْفِي صُدُورُهُمْ أَكْبَرُ ۚ قَدْ بَيَّنَّا لَكُمُ الْآيَاتِ ۖ إِنْ كُنْتُمْ تَعْقِلُونَ یعنی ای کسانی که ایمان آورده‌اید! محرم اسراری از غیر خود، انتخاب نکنید! آنها از هرگونه شرّ و فسادی در باره شما، کوتاهی نمی‌کنند. آنها دوست دارند شما در رنج و زحمت باشید. (نشانه‌های) دشمنی از دهان (و کلام) شان آشکار شده؛ و آنچه در دلهایشان پنهان می‌دارند، از آن مهمتر است. ما آیات (و راه‌های پیشگیری از شرّ آنها) را برای شما بیان کردیم اگر اندیشه کنید! و ... و ... و ... پس مرگ بر یهودیان مخفی و یهودیان مخفی تر ! https://eitaa.com/SlaveState
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥حتما حتما سعی کنید ببینید 💥آقای ! دیپلمات آمریکایی در رابطه با برجام توضیح می‌دهد 💥خودشون میگن وااااای به حال ایران اکه دوباره گول آمریکا رو بخوره و بیاد سراغ توافق جدید ،بعد اینجا یه عده هستن هنوز میگن همه چیز کشور گره میخوره به آمریکا ✍میثم تمار ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌انتشار حداکثری با شما ✅ 🇮🇷 اتحادیه عماریون 🔺همدلی 🔻انقلابی گری @khakestary_amar
بله. در روایت است که هر اتفاقی که در بنی اسرائیل افتاده باشد در امت من هم خواهد افتاد. حتی اگر ماری از سوراخی به سوراخ دیگر رفته باشد. وقتی هر روز یک گناه جدید از مردم سر بزند توقع دارید به بلاهای جدید مبتلا نشوند؟ مردمی که به پزشکیان رای میدهند تا فحشا خانه های اینترنت فیلتر نشود و آنها به شهواتشان برسند لیاقتشان بیشتر از تب پشه ای نیست! که احتمالا همین هم بوسیله آزمایشگاههای بیوتروریستی آمریکا و یهود در منطقه ساخته و منتشر شده. دیروز به اسم چین و خفاش. و امروز به اسم دبی و پشه. و البته امارات همان اسرائیل سوم است. و هیچ اسمی هم از اوکراین و اسرائیل یعنی بزرگترین دارندگان آزمایشگاههای بیوتروریستی در منطقه نیست! خدا بر بنی اسرائیل شپش و خون و ... را مسلط کرد چرا بر ما ویروس و پشه بیماری زا و موش و ساس رختخوابی و سگهای ولگرد و هار و جذام و ... را مسلط نکند؟ آیه قرآن: أَمْ حَسِبْتُمْ أَنْ تَدْخُلُوا الْجَنَّةَ وَلَمَّا يَأْتِكُمْ مَثَلُ الَّذِينَ خَلَوْا مِنْ قَبْلِكُمْ ۖ مَسَّتْهُمُ الْبَأْسَاءُ وَالضَّرَّاءُ وَزُلْزِلُوا حَتَّىٰ يَقُولَ الرَّسُولُ وَالَّذِينَ آمَنُوا مَعَهُ مَتَىٰ نَصْرُ اللَّهِ ۗ أَلَا إِنَّ نَصْرَ اللَّهِ قَرِيبٌ بقره/۲۱۴ ترجمه: مى‌پنداريد كه به بهشت خواهيد رفت؟ و هنوز آنچه بر سر پيشينيان شما آمده، بر سر شما نيامده؟ به ايشان سختى و رنج رسيد و متزلزل شدند، تا آنجا كه پيامبر و مؤمنانى كه با او بودند، گفتند: پس يارى خدا كى خواهد رسيد؟ بدان كه يارى خدا نزديك است. در ضمن در خبر است که: گریه کنندگان بر امام حسین (بقول پزشکیان: عین) به مرگ بد نمیمیرند. مرگ بر یهودیان تلمودی!
هدایت شده از ژرفا
🍂 🔰موسسات مروج اندیشه سکولاریسم در جهان اسلام 🔹مرکز مطالعات و تحقیقات المسبار _ تلاشی برای نفی اسلام سیاسی 🔸 واقعیت این است که امروزه هیچ مرکز و موسسه مطالعاتی در جهان یافت نمی شود که رویکرد و راهبرد خاصی نداشته باشد و تنها به تحلیل واقعیات ها بپردازد. تحلیل ها همگی هدفمند و با غرض سوق دادن مخاطب به سمت خاصی نوشته می شود. این حقیقت امروز موسسات فرهنگی در جهان است. یکی از این موسسات که در جامعه فرهنگی ایران تاثیرات قابل ملاحظه ای داشته است و برخی از آثار فکری و تآلیفات آنها در ایران ترجمه شد، موسسه المسبار در کشور قطر است که رویکردی سکولاریستی دارد. 🔸مرکز مطالعات و تحقیقات مسبار بررسی نهضت های اسلامی و به طور کلی ابعاد فکری و سیاسی-اجتماعی را جهان اسلام هدف خود قرار داده است. این مرکز به جنبش‌های اسلامی معاصر، به فکر و عمل، نمادها و اندیشه‌های مختلف در جهان اسلام علاقه خاصی نشان می‌دهد و از بررسی جنبش‌های با ماهیت تاریخی نیز استقبال می‌کند. از این رو بخش مهمی از فعالیت مرکز مسبار به بررسی جنبش های اسلامی معاصر و بویژه رویکرد اسلام سیاس است که اثار این مرکز در این باره محل تأمل جدی است. 🔸با درنگی در نوشته ها و آثار و مقالات این مرکز چند محور مهم از راهبردهای این مرکز قابل شناسایی است. برخی از این محورها را مورد دقت قرار می‌دهیم 1️⃣ پیوند اسلام سیاسی با خشونت در بسیاری از آثار و مقالات این مرکز اسلام سیاسی پیوند ناگسستنی با خشونت و افراط گرایی دارد. خشونتی که از نظر نویسندگان این مرکز مطلقا امر نا مشروع است. و سعی می شود مخاطب نیز اینگونه تصور کند هر اقدامی به سمت اسلام سیاسی قدم نهادن در ورطه بروز خشونت های اجتماعی است. 2️⃣ تعارض ساخت ایدئولوژیک با عدالت بین فرق وادیان ادعای عدالت و درخواست بی طرفی از ساختار سیاسی نسبت به تمامی فرق و ادیان یکی از مهم‌ترین مبانی اندیشه سکولاریستی در جهان امروز است. المسبار نیز سعی دارد اصل علو مسلمین را مرود نکوهش قرار دهد و آن را یک فعل ناعادانه بنمایاند. مالیاتبه نام جزیه، برخود سلبی با غلات، عدم مشورعیت بخشی به بهائیت و ...خلاف عدالت مذهبی و برخورد با فرق انحرافی مانند صوفیه و فرقه های عرفانی و خانقاه پرور، ایزدیها (به بهانه رفتار خشن داعش) و ...همگی محکوم و خلاف حقوق عادلانه انسانی تصویر می شود. لذا اندیشه سکولاریستی این اتفاق را به نوعی جنگ نابرابر مذهبی بین حکومت و شهرندان توصیف می‎کند. امر که در بین تمام فقها امری پذیرفته شده است. 3️⃣ تعارض ساخت سیاسی اسلامی با آزادی اندیشه از راهبردهای این سایت سکولار این است که اساساً حکومت دینی با خشونت یکسان و این با جوهره دین یعنی آزادی و اختیار در تعارض است. از نظر سکولاریسم هر دینی که به سمت حاکمیت دینی و برپایی حکومت دینی می رود، لا جرم باید برای مواظبت از عقیده مردم احکامی را وضع کند و این باعث ایجاد احکامی مانند ارتداد و غیره می شود . لذا نفی قانون ارتداد در این سایت از پر رنگ ترین بخش ها است. اصلی مورد اجماع تمامی فقها تاریخ اعم از خاصه و عامه که حتی یک نفر نافی در بین بزرگان فقه ندارد. 4️⃣یکسان انگاری خروج بر طاغوت و خروج بر حاکم. یکی از راهبرد های سایت سکولاریستی مسبار، تبدیل مفهوم «خروج بر طاغوت» با مفهوم «خروج بر حاکم» است. آنها با فرق نگذاشتن بین حاکم طاغوتی و غیر طاغوتی سعی دارند هر نوع انقلاب و حرکت اصلاحی را ذیل حرمت خروج برحاکم که در فقه بررسی شده است، قرار دهند باید دقت کرد که در فقه اهل سنت نیز در یک بستر تاریخی این موضوع در فقه آنها وارد شده و این موضوع ناگوار در فقه آنها پذیرفته شده است. اصولی که در اندیشه اسلام سیاسی کاملا مورد تحول قرار میگیرد. از این رو یه نام امام خمینی اعلی اللهمقامه الشریف، ابوالاعلی مودودی، و سید قطب از پر تکرار ترین نام هایی است که در این سایت مورد نقد قرار می گیرند. 🔸حال سئوال این است که چطور برخی از موسسات ایرانی ندانسته به ترویج و ترجمه آثار این مرکز پرداخته اند و آن را در جامعه ایرانی ترویج کرده اند. پاسخ های علمی ژرفا به این چهار راهبرد سایت سکولار المسبار در فرسته های بعدی خواهد آمد. ما را دنبال کنید.... 🆔 @zharfa0
قابل توجه اونایی که میگن اینا رو امام حسین (ع) دعوت کرده !!!!!!☝️https://eitaa.com/joinchat/496304447C0939d7f4e6
مگه وقتی مدارس ما و آموزش غالی ما ساخته دست یهود و بهائت باشه ... انتظار داریم از توش ابن سینا و زکرای رازی و ... امثالهم دربیاد؟ این سیستم طاراحی شده برای نابود کردن استعداد و توانایی بچه های ما. یک مثال بزنم. در آمریکا طرف برنده جایزه نوبل میشه میره جایزه شو بگیره میگن چون دیپلم نداری نمیشه ! برو دیپلم بگیر و بیا ! یعنی طرف دیپلم نگرفته اما اجازه دادن بره دانشگاه و همه مراحل رو بگذرونه و تحقیقات کنه و تا حد جایزه نوبل پیش بره ولی در اینجا اسمش را میگذارند تجدیدی و بعد مردود و بعد تمام. و بعد شرط استخدام و کار و پیشرفت و ... همه چیز را ... وابسته میکنند به داشتن دیپلم کثافت ! اگر این پروژه یهودیا برای نابود کردن جامعه اسلامی نباشه ... پس ... چیه ؟ مرگ بر یهودی و بهائی و تلمودی !
مگه وقتی مدارس ما و آموزش غالی ما ساخته دست یهود و بهائت باشه ... انتظار داریم از توش ابن سینا و زکریای رازی و علامه حلی و ... امثالهم دربیاد؟ این سیستم طاراحی شده برای نابود کردن استعداد و توانایی بچه های ما. یک مثال بزنم. در آمریکا طرف برنده جایزه نوبل میشه میره جایزه شو بگیره میگن چون دیپلم نداری نمیشه ! برو دیپلم بگیر و بیا ! یعنی طرف دیپلم نگرفته اما اجازه دادن بره دانشگاه و همه مراحل رو بگذرونه و تحقیقات کنه و تا حد جایزه نوبل پیش بره ولی در اینجا اسمش را میگذارند تجدیدی و بعد مردود و بعد تمام. و بعد شرط استخدام و کار و پیشرفت و ... همه چیز را هم ... وابسته میکنند به داشتن دیپلم کثافت ! و یا طرف هزار عمل جراحی موفق داشته. میگن تو چون دیپلم نداری و دانشگو و بیسواد خونه نرفته ای ... پس ... مجرمی! و دستگیرش میکنن. چرا چون میخوان همه را وارد چرخه کثیف بردگی یهود و جهل و حماقت کنند تا کسی فرصت فکر کردن آزاد و نقد شبکه بردگی را نداشته باشد. اگر این پروژه یهودیا برای نابود کردن جامعه اسلامی نباشه ... پس ... چیه ؟ مرگ بر یهودی و بهائی و تلمودی !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 اظهارات وقیحانه و نژادپرستانه «آمیت هالیوی»، نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی از حزب لیکود به رهبری نتانیاهو: ◼️چیزی به نام مردم فلسطین وجود ندارد، هرگز وجود نداشته و نخواهد داشت؛ ملت فلسطین اختراعی بیش نیست! غزه وطن ماست؛ ما باید منطقه را از بحر تا نهر به کنترل درآوریم و رؤسای صهیونیسم در این مورد اتفاق نظر دارند! ◼️من فکر می‌کنم که ما سقوط کردیم؛ به نظرم بسیاری از اسرائیلی‌ها هم می‌دانند که ما گام‌به‌گام سقوط کرده‌ایم؛ می‌دانید این جنگ چند صد میلیارد هزینه داشت؟ اصلا می‌دانید از دست دادن بازدارندگی یعنی چه؟ 📍رسانه تحلیلی فراپـــلاس+📍 🆔 @fara_plus
صحنه به دار کشیدن آزادیخواهان تبریزی بدست لشگر قزاق روس به سال ۱۲۹۰ روز عاشورا هنگامی که روس ها در حال بدار کشیدن آزادیخواهان و دلاوران تبریز در روز عاشورای سال ۱۲۹۰ بودند صدای طبل و سنج از کوچه پسکوچه های تبریز شنیده میشد و مردم تبریز در حال عزاداری برای امام حسین علیه السلام بودند. عده ای زنجیر زن، عده ای سینه زن و عده ای قمه زن..... فرمانده روس اینگونه گفت: میترسیدم که آن جمعیت عظیم عزادار حسینی به آزادیخواهان مبارز تبریزی بپیوندند و در آن صورت چه بر سر ما می آمد !! اما جمعیت عظیم! مردم شیعه (سکولار)! عزادار فقط عزاداری و گریه کردند. زنجیر و سینه و قمه زدند و به اعدام ۹ دلاور آزادیخواه خود توجهی نکردند. آری این است نتیجه اسلام سکولار، این است اسلام منهای سیاست و این چیزی است که به شدت به دنبال ان است و برای آن میلیاردی هزینه میکند. براستی در هیئتی که دغدغه مبارزه با اسرائیل و آمریکا نباشد ابن زیاد سینه میزند، شمر اشک میریزد و یزید ضجه می زند... آری این است نتیجه بی بصیرتی و هیئت سکولار!         
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نظر رائفی پور بشنوید بدون تعصب حتی اگه ایشونو قبول ندارید یا ازش متنفرید بعد قضاوت کنید ... ما همه در یک کشتی هستیم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چقدر این سکانس سریال هفت سر اژدها با این روزهای کشور ما شباهت داره!!! حتما ببینید متین سلطان خواه که تقریبا شباهت با نقش مهدی هاشمی رفسنجانی داشت بعد از اینکه بخاطر مفاسد شدید اقتصادی به زندان افتاده میگه ما با قدرت رسانه کاری میکنبم که مردم با اینکه میدونن ما اینهمه دزدی کردیم (جبهه اصلاحات) و بهش ایمان دارن اما در نهایت پای صندوق های رای به ما رای میدن، واقعا چه اتفاقی افتاد؟ که قدرت رسانه ی اصلاحات تونست کاری کنه مردمی که با گوشت و پوست استخوان شون هشت سال نابودی کل کشور و اقتصاد و ارزش پول ملی و عزت شون رو در دوران روحانی دیدن که هردقت ایشون در صفحه تلوزیون ظاهر میشد با تمسخر با مردم صحبت میکرد و هرگز یکبار هم بین مردم نرفت یکبار دست یک نفر از مردم ایران رو در دست نگرفت اومد داخل تلوزیون با پررویی گفت اگه میخواید خوب زندگی کنید دوباره به ما رای بدین،مگه دوماه بیشتر از،شهادت کسی نگذشته که برای رسیدگی به محرومین در دورافتاده ترین جاهای کشور جون داد و یک شبانه روز کشید تا پیداش کنن، بعد مردم این سید مظلوم با این همه مردم داری رو فراموش کردن و رو آوردن به روحانی که هشت سال با مردم مثل ارباب رعیت برخورد کرد؟؟؟ چرا اینقدر باید فراموش کار و ساده لوح باشیم برای روشنگری مردم این کلیپ رو تا حد وجود منتشر کنید
باز هم نظریهء: مزیت ما بیشتر از آبگوشت بزباش نیست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دکتر علی اکبر عرب مازار، اقتصاددان، استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی: 🔹فرض کنید همین الان درست شد! فرض کنید رابطه با امریکا برقرار شد، همه تحریم‌ها هم لغو شد! رابطه بانکی هم برقرار شد، مرگ بر آمریکا هم تعطیل شد! 🔷بعد چی؟! 🔸مگه همین الان ترکیه با امریکا و اسراییل رابطه نداره؟ تو خیابان‌های ترکیه هرطور خواستی میتونی بگردی، عضو ناتو هم هست پس چرا تورم ترکیه ۸۰ درصده؟!حتما بشنوید استدلال زیبایی است. ┄┅═✧☫✧═┅┄ 🇮🇷 کانال /عضو شوید👇 @asatidenghlabi @asatidenghlabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥دکتر علی اکبر عرب مازار، اقتصاددان، استاد تمام دانشگاه شهید بهشتی: 🔹فرض کنید همین الان درست شد! فرض کنید رابطه با امریکا برقرار شد، همه تحریم‌ها هم لغو شد! رابطه بانکی هم برقرار شد، مرگ بر آمریکا هم تعطیل شد! 🔷بعد چی؟! 🔸مگه همین الان ترکیه با امریکا و اسراییل رابطه نداره؟ تو خیابان‌های ترکیه هرطور خواستی میتونی بگردی، عضو ناتو هم هست پس چرا تورم ترکیه ۸۰ درصده؟!حتما بشنوید استدلال زیبایی است. ┄┅═✧☫✧═┅┄ 🇮🇷 کانال /عضو شوید👇 @asatidenghlabi @asatidenghlabi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ظریف: «من، روحانی و پزشکیان میانه رو هستیم ولی امام خمینی ره و مقام معظم رهبری تندرو هستند.» ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️افشاگری دکتر مهدی غضنفری (وزیر اسبق صمت): "سال ۹۲ به دیدار روحانی رفتم و گزارشی از موجودی انبار کالاهای اساسی دادم که اوضاع خوبه و به تعداد کافی جنس هست. حسن روحانی هم تشکر کرد. اما چند ماه بعد در یک سخنرانی گفت انبارهای خالی تحویل گرفته تا به جامعه بگه به مذاکره نیاز داریم! انتشار حداکثری با شما ✅ 🇮🇷 اتحادیه عماریون 🔺همدلی 🔻انقلابی گری @khakestary_amar
آقای صفاریان‌پور توییت می‌زنند و از قطع یک درخت انتقاد می‌کنند. توییت چند هزار لایک می‌خورد و کارزار برکناری شهردار هم همزمان کلید می‌خورد. ایشان دوباره توییت می‌زنند و از پوک بودن و شکستن درخت در طوفان می‌گویند.توییت دوم فقط ۱۴۷ لایک می‌خورد. واقعیت در هیاهوی روایت اول گم می‌شود
🚫هیاتی سکولار/متن تلخ است! ⭕️هیاتی سکولار، سکولار هیاتی نیست. برخی فکر می کنند هیاتی سکولار جوان با کروات و هفت تیغ و یا زن بی حجاب یا غیره است. برخی دیگر فکر می کنند هیات سکولار طرفداران فلان روحانی اند که مورد حمایت انگلیسی ها هستند. برخی دیگر هیات سکولار را با انجمن خاک خورده حجتیه می شناسند؛ یا هیاتی که حرف سیاسی نمی زند. از این موارد بگذریم، نگران کننده نیستند. اما تا به حال درباره "هیاتی سکولار" شنیدید؟ هیاتی سکولار نگران کننده تر و عمومیت بیشتر دارند. هیاتی سکولار شاید در هیات غیر سکولار باشد. راه دور نرویم. از خودمان حرف می زنیم... هیاتی سکولار کسی است که محبت اش به اهل بیت از درب هیات فراتر نمی رود. تنها اثر اشک و ندبه اش حال خوب است و آرامش وجدان تخدیری. هیاتی سکولار ممکن است عکس امام و آقا هم در هیاتش باشد و در انتهای مجلس هم انقلاب را دعا کند. به خودمان رجوع کنیم ببینیم ثمره اشک را چه دانستیم. حضرت امام فرمود امام حسین به اشک ما نیاز ندارد. رهبر انقلاب فرمود اگر به اشک و ندبه است معاویه هم اهل مدح و مرثیه بر امیرالمومنین بود. سید بن طاووس در لهوف نقل می کند که وقتی اهل بیت به کوفه رسیدند، اهل شهر به پهنای صورت اشک می ریختند. پس اشک به تنهایی نشانه ولایت نیست. هیاتی سکولار کسی است که محبتش به امام به منصه عمل نمی رسد. عمل؟ کدام عمل؟ هر عملی؟ خیر. عملی که نصرت امام و منطبق بر نقشه ولایت باشد نه تشخیص و اجتهاد شخصی. برخی هیاتی و دیندارند و حتا اهل عمل. اما عمل شان نسبتی به خواسته و نصرت امام شان ندارد. نمونه تاریخی اش عبیدالله بن حر جعفی. گفت من نیستم اما اسب و شمشیرم برای شما. برخی تلاش می کنند، خرجی می دهند، کار و فعالیت دیندارانه هم دارند، اما کار امام شان را پیش نمی برند. مثل اینکه امام در کربلا باشد و ما در مدینه اهل مجلس علم و خدمت رسانی به نیازمندان و سفره انعام و غیره باشیم؛ شوخی نیست؟ پس وقتی از صحنه جدال حق و باطل زمان خویش غایب هستیم و طاغوت زمان خود را در معیت ولایت نفی و تکفیر نمیکنیم این گریه و بکاء برای ما ذره ای تقرّب الی الله ندارد. 📌نصرت امام در ایستادن مقابل دشمن است و آرایش جنگی دشمن امروز، در رسانه است. جنگ امروز، جنگ نهایی زینب کبری است؛ جنگ روایت ها؛ جهاد تبیین. حرف تمام است؛ هیاتی سکولار، "انقلابی بدون عمل" یا "عمل ناانقلابی" است. ♻️نشر_حداکثری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تصویب قانونی ضد زن که خوشحالی زنان را به همراه داشت!!! 🔰 برشی از سخنرانی به مناسبت هفته عفاف و حجاب
با این طرز رای دادن مردم ایران ثابت کردند که لیاقت ظهور را ندارند. اگر هم قرار باشد ظهوری باشد اول. بخاطر مردم با صلابت و نترس و شجاع و پای کار، یمن است. دوم. بخاطر حجم جنایات یهود در فلسطین است، و استقامت آن مردم. و سوم لبنان است و اقلیت محکم شیعه آن. و ... نه مردم منافق و تلگرتمی و اینستاغرامی و شهوت خواه و کوفی صفت ایرانی ! شعار ما اهل کوفه نیستیم، مال زمان جنگ بود و مردم زمان امام خمینی نه تربیت شده های دست معاویه و فرعون ماسون مغروق فی خلای کاخ فرح! الان باید گفت ما اهل کوفه هستیم گرای حاج قاسم میدهیم رئیسی شهید میکنیم بی حجاب به مجلس عزا میرویم دنبال رفع فیلتر برای دستیابی بهتر به شهوات هستیم. و ... و ... و ... بعد خدا چرا باید پرچم امام زمان را در ایران نگه دارد؟ یعنی چه چیز ما از مردم یمن برتر است؟ و ... بقول کتابهای طلبگی ... و الخ !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ ناگفته‌های تکان دهنده از اژدهای هفت سر فساد در پرونده کرسنت / میرکاظمی سکوت خود درباره فساد کرسنت را شکست. مسعود میرکاظمی: 🔹فساد کرسنت بسایر روشن و مسجل است و اسناد و اطلاعات آن قابل انتشار است.