6.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 پیشنهاد دولت خاتمی برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی و خلع سلاح حزب الله
⭕️ دولت خاتمی به آمریکا پیشنهاد داده بود در صورت لغو تحریمها، ایران حزب الله لبنان را خلع سلاح و رژیم صهیونیستی را به رسمیت میشناسد، آمریکا اعلام میکند اینها کافی نیست، باید قدرت موشکی و هستهای رو هم تحویل بدید!
🔴 آیا وزارت اطلاعات در آن سال ها در این خصوص وظایفی برای صیانت از امنیت ملی در مقابله با تصمیمات این چنینی که با اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی ضدیت دارد و اینگونه تصمیمات به وضوح به پرتگاه کشاندن کشور عزیزمان ایران را هدف قرار داده را نداشته است؟
✅ سیدحسن موسوینژاد
✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi
AUD-20210819-WA0012.mp3
8.5M
🔉 سخنرانی آتشین استاد مهدوی ارفع شب عاشورای امسال در خصوص کرونا و شرایط اسفناک فعلی کشور
⭕️ دوستان حتما تا آخر گوش کنید.
#عاشورا #محرم #امام_حسین
✅ تحلیل سیاسی و جنگ نرم
@tahlile_siasi
@tahlile_siasi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ گزارش سیانان از خیابان منتهی به فرودگاه کابل:
همکار سابق آمریکاییها میگه #بایدن قول داده بود به افرادی که با نیروهای آمریکایی کار کردهاند ویزا بده ولی الان توصیهنامهای میخواهند که هيچکس نداره. نفر بعدی هم میگه من که کارت سبز دارم را هم نپذیرفتند.
نتیجه اعتماد به #آمریکا.
🇮🇷 #اتحادیه_عماریون
🔺#همدلی
🔻#انقلابی_گری
@khakestary_amar
21.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ گزارش عجیب CNN از ژاپن: اینجا تلفات خودکشی از کرونا بیشتر شده...!
🇮🇷 #اتحادیه_عماریون
🔺#همدلی
🔻#انقلابی_گری
@khakestary_amar
نام این سوار کار فرانک هایسه. او در سال 1923 هنگام مسابقه، در اثر سکته قلبی درگذشت.😞
جسد او بر روی اسب ماند و به عنوان نفر اول مسابقه از خط پایان عبور کرد. او هيچ وقت در عمرش اول نشده بود!
🇮🇷 #اتحادیه_عماریون
🔺#همدلی
🔻#انقلابی_گری
@khakestary_amar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 انحراف به سبک انگلیسی
🔞 مراسم قمه زنی بر سر کودک خردسال توسط فرقه شیرازیه معروف به شیعه انگلیسی که مورد حمایت رسانه ای و معنوی انگلیس و امریکا می باشند...
⚠️ هشدار / کسانی که دارای بیماری قلبی هستند لطفا مشاهده نکنند
🇮🇷 #اتحادیه_عماریون
🔺#همدلی
🔻#انقلابی_گری
@khakestary_amar
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 دسترسی به اطلاعات دور زدن تحریمها، با کمک مدیران فاسد
وقتی مدیرای رانتخوار وزارت، آتوی خرابکاریهاشون دست انگلیس میوفته و به راحتی تن به وطنفروشی میدن😏
🇮🇷 #اتحادیه_عماریون
🔺#همدلی
🔻#انقلابی_گری
@khakestary_amar
🌐 *دانشگاه غرب، ابزار سلطه بر شرق*🌐
✍️ *«دانشگاه»*، نهاد مهمی در حکومتهای غربی با نظام لیبرال کاپیتالیسم است که هرگز بدون هدف سرمایهگذاری برای آینده کشورهایشان، هیچ دانشجویی از ملل شرق و جنوب را آموزش نمیدهند و حتی در شعب این دانشگاهها در کشورهای ثالث نیز، بدون این هدفگذاری، به کسی «مدرک تحصیلی» هم نمیدهند؛
📚 و هیچ استثنایی در هیچ رشتهی تحصیلات عالی برای دانشجویان سایر ملل قائل نیستند؛ اما در بعضی از رشتهها صریحتر و در بعضی دیگر، پیچیدهتر عمل میکنند.
🔰 مثلاً در *علوم مهندسی*، عموم دانشجویان خارجی، بعداً به قول خودشان در کشورهای «جهان سوم»، خواسته یا ناخواسته، شبیه به دلالان «بازاریاب» برای تولیدات و صنایع مهندسی کشور محل تحصیلشان عملمیکنند و غالب آموختهها و تحقیقات و مقالات و تجربیات و حتی تربیت دانشجویان هموطنشان، در خدمت پیشرفت علوم و فنون و شکوفایی صنعت و اقتصاد کشور محل تحصیل سابقشان قرار میگیرد؛ و صنعت و تجارت و تولید و دانشگاه مملکتشان را در جهت منافع کشور محل تحصیلشان قرار میدهند.
🔰در *علوم پزشکی* هم به نوعی دیگر در خدمت به کمپانیهای داروسازی و تجهیزات پزشکی و... و هماهنگ با نهادهای بین المللی غربی، مثل «سازمان بهداشت جهانی» قرار می گیرند.
🔰اما در *علوم انسانی*، ماجرا خیلی پیچیدهتر میشود؛ مثلاً: با رشتههای علوم سیاسی، اقتصاد، مدیریت، حقوق، فلسفه، هنر و... برای خودشان «نیروی انسانی ماهر» تربیت میکنند، تا اداره امور جوامع و حکومتها در کشورهای دانشآموختگان، مطابق اراده دول غربی و اندیشهی استادان غرب شکل بگیرد...
✅ البته محتوای دروس رشته های علوم انسانی دانشگاههای تمام کشورهای عقب مانده، ترجمه، اقتباس و تقلید از کتب درسی دانشگاههای غربی است، زیرا استادان این دانشگاهها، به درستی باور کرده اند که همین محتواها، عامل پیشرفت غرب بوده است؛ اما نمیدانند که در مقام مقایسه، تطبیق مسیحیت قرون وسطایی «ضدعلم» بر اسلام «علم گستر»، یک اشتباه نیست، بلکه یک جهالت وحشتناک و خیانتبار است.
❌ یک نمونهی برجسته، عملکرد *«مستشرقان و استادان مدارسعالی شرقشناسی غرب»* است؛
✍️ آنها عموماً دانشجویان کشورهای شرقی و آفریقایی را ظاهراً به یک *«دادوستدعلمی»* دعوت میکنند که با کمک *«علوم شناختی» و «عملیات روانی»*، نتیجهی دادوستد استاد_دانشجو، قطعاً «مجذوبیت استاد به شرق» نیست، بلکه فارغالتحصیلی به معنای «پذیرش تفکرغرب درباره شرق» توسط دانشآموخته است:
📚 استاد، *«اطلاعات ملی و هویت شخصی دانشجو»* را از او میگیرد؛ او را در یک فرایند علمی *«شبهات در برابر بدیهیات»* زیر رگبار وسوسهها گرفته و بیامان بمباران میکنند، ذهنش را خسته و غیرفعال و خنثی میسازند و با شیوه ظاهری *«تز_آنتیتز_سنتز»*، او را ازخودیت خویشتنش تهی میسازند تا در نهایت با کسب اطمینان از وادادگی و عدول یا عبور او از همه ارزشهای دینی و ملی، با دادن *«مدرک علمی»*، یکی از این دو مأموریت را نانوشته برایش طراحی میکنند: یا او را به مثابه عنصری برای جذب سایر هموطنانش و جاسوسی علمی علیه کشورخودش به خدمت بگیرند؛ یا او را به میان خانواده و قبیله و شهر و ملتش برگردانند تا بعد از آن، به عنوان یک «استاد» و «دانشمند»، هرآنچه را که آموخته به جوانان سرزمینش بیاموزاند و *«هیولایِ ترس»* از آیندهشان و *«دیوِ یأس»* از تمام داشتههایشان و *«جنِ تردید»* در باورها و عقایدشان را در ذهن و ضمیر آنان القاء کرده و *«بختک احساس پوچی و بدبختی و ذلت»* را بر جانشان مسلط کند...
✍️ ادامه دارد...
📑*دانشگاه و الیناسیون*
👤محمدعلی رامین
🗓۲۹ مرداد ۱۴۰۰
📚 *دانشگاه و الیناسیون*📚
✍️ موضوع بحث، *بازشناسی وضعیت روانی مسخشدگان و بیفطرتانی است که تحت تأثیر شرایط تحمیلی «ذهنیتسازی در دانشگاههای غرب»، ناخواسته، اما آگاهانه، پذیرای ذهنیتگرایی مفرط شده و با نفی عقلانیت معطوف به ادراکات فطری خویش، بسیاری از بدیهیات و عینیات جهان پیرامونی را انکار نموده و ذهنیات تحمیل شده بر خود را توأم با رنج جانکاه «بیخویشتنی»، هم به درون دانشگاههای کشور وارد کردهاند و هم از طریق رسانهها برای همگان ذهنیت_سازی میکنند.*
🔰این پدیده، معمولاً در کودکان، به صورت *عارضهی «ذهنیتگرایی مفرط» به عنوان یک «بیماری روانی» شناخته شده که علوم «روانشناسی، روانکاوی و روانپزشکی» در فرایندهای طولانی به درمان این «رنجوری» میپردازند تا کودک آسیبدیده، بتواند به واقعیات بدیهی جهان پیرامون خود تمکین کند و از ستیز با هنجارها و طرد دیگران و انزواطلبی درون خانواده، تحقیر همسالان در مدرسه و گریز از نظم و نظام جامعه، نجات پیدا کند.*
🌐 این ماجرا، البته در دههی اخیر، در شبکههای اجتماعی با کمک رسانههای غربی، شبیه به یک *«پاندومی ذهنیتسازی و ذهنیتگرایی» بشدت در قشرهای گوناگون جامعه در حال گسترش است و اگر این آسیبدیدگان روانی بتوانند تکیهگاه اصلی نظام اسلامی، یعنی «دانشگاه» را آلودهسازی کنند، واگیری «نفی بدیهیات و عینیات»، با هیچ واکسنی قابل درمان و حتی قابل مهار هم نخواهد بود.*
✍️ مفهوم لاتین «الیناسیون» با دو کلمه آلمانی ( Entäusserung و Entfremdung) به معنای *ازخودبیگانگی و خودانکاری و بیخویشتنی* ترجمه شده؛ و آن *حالتی است که یک انسان، خودیت و هویت خود را آگاهانه رها کند یا ناآگاهانه از دست بدهد و بیگانگی از خویشتن و بریدگی از ریشهی فکری و عقیدتی و فرهنگی و نفی هویت تاریخی خویش را پیشهی خود سازد.*
✅ چون مسأله کمی ناشناخته است، ریشهیابی تاریخی آن در غرب، نیاز به توضیح دارد:
📚 «الیناسیون» یکی از واژگان یونانی است که بعد از فراز و فرودهای انقلاب فرانسه (از پیروزی تا جنگهای ناپلئون بناپارت و...)، از متون اناجیل مسیحی (نامه پولُس به فیلیپر: چگونگی تبدیل شدن خداوند به حضرت مسیح «تبدیل روح مطلق پدر(خدا) به شاکله پسر(مسیح)» تحت عنوان «کِنوسیس» استخراج و توسط فریدریش شیلینگ نظریه پرداز ایدهآلیست آلمانی تحت تأثیر اندیشه فلسفی کانت و فیخته، تفسیری تازه گردید.
📚 در فلسفه دیالکتیک هگل، مفهوم «الیناسیون» با عناوین («Entaeusserung» و «Entfremdung») و پردازش پدیدهی «تغییر و تبدیل در روابط میان هویت و ماهیت، ظاهر و باطن، عینیت و ذهنیت» و با کمک افزودن روش «تضاد و تناقض» نوسازی و مفهوم پردازی شد.
📚 ولفگانگ گِس با مترادف دانستن دو مفهوم یونانی و آلمانی «Entaeusserung=kenosis»، منتج از همین معنا را به یک مکتب فلسفی تبدیل کرد.
📚 دیگرانی همچون فیخته(فیشته) و سپس کارل مارکس و اِنگِلس برداشتهای خاص مادیگرایانه خود را از آن استنتاج کردند؛ و حتی نیشیتانی کِیجی، فیلسوف ژاپنی آن را با فلسفه بودایی شونیاتا (تخلیه مطلق روح و روان) منطبق بر اندیشه بودایی دانست؛
✔️ و بالاخره توسط زیگموند فروید، وارد مباحث روانشناسی جدید شد و بوسیله دیگران در علوم روانکاوی و جامعهشناسی و مردمشناسی و غیره مورد بهرهبرداری فراگیر قرار گرفته و در نهایت *برای انجام عملیاتروانی با ترکیب علومشناختی، مورد سوءاستفاده سیستمهای امنیتی مسلط بر مراکز علمیدانشگاهی و رسانهای غرب، بهمنظور بیگاریگرفتن از نیروهایانسانی شرق، کارکردی ویژه پیدا کردهاست*.
✍️ ادامه مطلب:
*دانشگاهِغرب، دانشجویِشرق را به «انسانِجهانِسوم» تنزل میدهد*
🗓۲۹ مرداد ۱۴۰۰
👤محمدعلی رامین