هدایت شده از [ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
قراره برای پک غدیر چی تهیه کنیم؟
۱۰۰×۱۰،۰۰۰ت استیکر
۱۰۰×۲۲۰۰۰ت تسبیح
۱۰۰×۱۸۵۰۰ت نبات
بدون هزینه ارسال، و خرید پاکت غدیری مجموع با این تعداد
5,050,000 ت
انشالله اگر پولای بیشتری جمع بشه، تعداد رو افزایش میدیم و البته که قصد داریم در کنارش اگر بشه شیرینی هم تهیه کنیم☝️
6037998245436281گودرزی قیمت هر یک پک 5500تومان
هدایت شده از [ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
12.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این روایت خیلی قشنگِ پیشنهاد میکنم ببینیدش((:
- حاجی الماسی علی مردِ!
به قول آیتالله مرعشی: برای امیرالمومنین کاری میکنید نگران نباشید علی مردِ((:
[𝗦𝗲𝗹𝗲𝗻𝗲|سِلنِـہ]
واریزی ها تا به امروز☝️
ماشاءالله به همت بچهها شش میلیون شد 😍☝️
[𝗦𝗲𝗹𝗲𝗻𝗲|سِلنِـہ]
قراره برای پک غدیر چی تهیه کنیم؟ ۱۰۰×۱۰،۰۰۰ت استیکر ۱۰۰×۲۲۰۰۰ت تسبیح ۱۰۰×۱۸۵۰۰ت نبات بدون هزینه ار
پویشمون و فراموش نکنید بچهها 🤏👀
هدایت شده از [ࢪایِـحـهـہےدِلــ [♡
غدیر، روزِ سپردن آسمان بود...🌿
روزی که دستهای آفتاب، بر بلندایِ “ولایت” ایستادند و ندایی آمد که زمان را به احترامِ عشق واداشت:
مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ
آن روز که آسمان حرف زد...☁️✨
هر که در آن روز، درآن سرزمین بود، شنید: ندایِ پروردگار، که بر لبانِ پیامبر جاری شد؛ آری غدیر، تجلیِ ارادهیِ خداوند بود. روزی که «امامت»، گوهرِ درخشانِ هدایت به « علی » سپرده شد. روزی که عشق معنای بلند تری یافت و مهر، مسیرِ همیشه را نشان داد.
اکنون در آستانه با مهر علوی این پیمانِ آسمانی، را باهم آغاز کرده ایم. | 14 خرداد | فرصتی دوباره برای زنده کردنِ این نور است. 🌟
-------------------------
|14 خرداد| روزی است که با هم، شکوهِ این عید را به تصویر می کشیم.
به همراهی و یاری شما عزیزان نیازمندیم، تا این طرح علوی، به دستِ توانمندِ شما ماندگار شود. 🤍
به قول آیتالله مرعشی: برای امیرالمومنین(ع) کاری میکنید نگران نباشید، علی مردِ!
📍 6037998245436281
گودرزی
انشالله قصد تهیه گیفتهایی با نشان غدیر و ولایت آقایمان علی بن ابی طالب(ع) داریم تا برای همگان جاودان بماند((:
- نبات سبز رنگ✨
- تسبیح سبز رنگ✨
- استیکر غدیری✨
قیمت هر پک 55تومن⚡️
- شیرینی✨
- پول سبز به عنوان عیدی✨ حداقل یک میلیون
باشد که مولا، علی(ع), توشهیِ راهمان باشد.💚
برای این پویش یادتون باشه که خواری هست در چشم دشمن و یهودیان! پس یک یاعلی شما یک تیر شلیک شده به دشمن هست((:
به نیابت شهدایی که عید غدیر امسال سالگردشون هست انشالله اقدام کنیم🙂☝️
سرداران رشیدمون، رهبرشهیدمون...
حسابی حواستون باشه((:
- از بچههای کانال دار اگر انشالله کسی توی پویش همراهی کرد، پیوی به من بگه انشالله به یادشون پک هایی پخش بشه🦋🇮🇷