eitaa logo
[𝗦𝗲𝗹𝗲𝗻𝗲|سِلنِـہ‌]
1.7هزار دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
3.4هزار ویدیو
27 فایل
﷽ سلنه/ 𝘚𝘦𝘭𝘦𝘯𝘦 الهه‌ی ماه🌙 {رمانی عاشقانه امنیتی در دل کودتای دی‌ماه🎀🤍} ناشناس برای نظراتتون✨💌 https://6w9.ir/Harf_11173826
مشاهده در ایتا
دانلود
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینجا یه دختر بچه قرآن میخونه حاج احمد میره هدیه بده حاجی میگه حاج احمد زیرآبی که بلدی🤣🤏🏻 「➜ @hamed_alhilou |🤍
- استوری جدید،استادحسنین✨ 「➜ @hamed_alhilou |🤍
18.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- ویدیوی پادکست تعریف سید از داداشش❤️‍🩹🤏🏻 「➜ @hamed_alhilou |🤍
هدایت شده از [ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
سید درباره ی توانایی حاجی در تلاوت صحبت کردن درباره ی رفاقتشون گفتن و در آخر درباره ی برنامشون گفتن که قرار بود بیان اهواز برای محفل، که حاجی قرار بود خلبان هواپیماشون باشه :)))))))) اینو لیلی زحمت کشید
هدایت شده از اچ‌دو.شاکرحلو
8.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چند ثانیه از قربون صدقه ها و رفاقت نابشون>>>>😭 حامد دوستت داشتم ولی الاااااان... خیلی دوستت دارم:)✨️✨️✨️✨️✨️✨️ @h2_shakerhilou
هدایت شده از [ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
레일리‌‌: مجری: بهمون درباره علاقت به حامد بگو سید: نهه، دیدار خوبی بود (منظورش اینه که مصاحبه ی خوبی بود خرابش نکن 😅) حامددد :)) آره مردم خوب میدونن منظورم چیه😅 اول بزار حامد رو معرفی کنم، حامد شاکرنژاد از بچگی شروع کرد، قاری قرانِ، حافظ قرآنِ، به روایات عشر( روایات عشر یک توضیح بدم همون قرآنه ولی اختلاف در حرکات و مد داره معمولا که هر منطقه فرق داره و حفظ کردنش خیلی کار سختیه) بعضی وقتا حین قرائت، ما خسته میشیم پس نمی‌دونیم که چقدر از نفسمون باقی مونده، پس وقتی یک آیه ی طولانی رو می‌خونیم، توش می‌مونیم، توقع داریم که به آخرش نرسه، فراز خراب میشه یا تلاش میکنی که نفس بگیری یعنی حامد مثلا‌ وقتی نگاه می‌کنه، بدون اینکه بهش اشاره ای بدم مجری: بهت میرسه سید: کاملااا، همون نغمه، همون درجه، همه چیز رو ، این هوش موسیقایی وجود نداره، عجیبه.. من باشم یا آقای ابوالقاسمی یا بقیه.. اینجاست که میگم قطع میشه بعدش سید درباره ی رفاقت‌شون میگه سید: ۱۳ ممکنه یا ۱۴ که ما باهم هستیم، اولین داوری بین المللی‌ بود که باهم بودیم ۱۳ممکنه یا ۱۴ یا ۱۲ حامد علاوه بر اینکه، قاری و حافظ و خلبانه، مجری: خلبان؟ آره اون خلبانه متاسفانه جنگ شد، ماه رمضانی که گذشت ما سفری به تهران داشتیم، در ایام شهادت آقا ، من اونجا بودم و قرار بود ما مجموعه ی محفل بریم به اهواز یا بطور عام خوزستان، اونجا یک ورزشگاه هست که ۷۰ تا ۸۰ هزار نفر داره.. و قرار بر این بود که حامد خودش هواپیمای کوچیک رو برونه، اسمشونو نمی‌دونم درست.. ولی الان نمی‌دونم بهت بگم لطف خدا بود که نشد بریم( منظورش اینه که حاجی نروند ممکن بود بلایی سرشون بیاره🤣) در آخر یک جمله به فارسی به حامد بگو و اون جمله ی دوستت دارمِ آخرش :))) و تمام❤️
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی درموردت فکر میکنم تمام اجزای صورتم از لبخند برق میزنه!💕 قلب‌بنفش💜 "🤍@Hamin_mahfel"
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکم از زیبایی های محفل چهار ببینیم☝️🦋 منبع: روی ویدیو "🤍@Hamin_mahfel"