eitaa logo
[𝗦𝗲𝗹𝗲𝗻𝗲|سِلنِـہ‌]
1.7هزار دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
3.4هزار ویدیو
27 فایل
﷽ سلنه/ 𝘚𝘦𝘭𝘦𝘯𝘦 الهه‌ی ماه🌙 {رمانی عاشقانه امنیتی در دل کودتای دی‌ماه🎀🤍} ناشناس برای نظراتتون✨💌 https://6w9.ir/Harf_11173826
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از [ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
레일리‌‌: مجری: بهمون درباره علاقت به حامد بگو سید: نهه، دیدار خوبی بود (منظورش اینه که مصاحبه ی خوبی بود خرابش نکن 😅) حامددد :)) آره مردم خوب میدونن منظورم چیه😅 اول بزار حامد رو معرفی کنم، حامد شاکرنژاد از بچگی شروع کرد، قاری قرانِ، حافظ قرآنِ، به روایات عشر( روایات عشر یک توضیح بدم همون قرآنه ولی اختلاف در حرکات و مد داره معمولا که هر منطقه فرق داره و حفظ کردنش خیلی کار سختیه) بعضی وقتا حین قرائت، ما خسته میشیم پس نمی‌دونیم که چقدر از نفسمون باقی مونده، پس وقتی یک آیه ی طولانی رو می‌خونیم، توش می‌مونیم، توقع داریم که به آخرش نرسه، فراز خراب میشه یا تلاش میکنی که نفس بگیری یعنی حامد مثلا‌ وقتی نگاه می‌کنه، بدون اینکه بهش اشاره ای بدم مجری: بهت میرسه سید: کاملااا، همون نغمه، همون درجه، همه چیز رو ، این هوش موسیقایی وجود نداره، عجیبه.. من باشم یا آقای ابوالقاسمی یا بقیه.. اینجاست که میگم قطع میشه بعدش سید درباره ی رفاقت‌شون میگه سید: ۱۳ ممکنه یا ۱۴ که ما باهم هستیم، اولین داوری بین المللی‌ بود که باهم بودیم ۱۳ممکنه یا ۱۴ یا ۱۲ حامد علاوه بر اینکه، قاری و حافظ و خلبانه، مجری: خلبان؟ آره اون خلبانه متاسفانه جنگ شد، ماه رمضانی که گذشت ما سفری به تهران داشتیم، در ایام شهادت آقا ، من اونجا بودم و قرار بود ما مجموعه ی محفل بریم به اهواز یا بطور عام خوزستان، اونجا یک ورزشگاه هست که ۷۰ تا ۸۰ هزار نفر داره.. و قرار بر این بود که حامد خودش هواپیمای کوچیک رو برونه، اسمشونو نمی‌دونم درست.. ولی الان نمی‌دونم بهت بگم لطف خدا بود که نشد بریم( منظورش اینه که حاجی نروند ممکن بود بلایی سرشون بیاره🤣) در آخر یک جمله به فارسی به حامد بگو و اون جمله ی دوستت دارمِ آخرش :))) و تمام❤️
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی درموردت فکر میکنم تمام اجزای صورتم از لبخند برق میزنه!💕 قلب‌بنفش💜 "🤍@Hamin_mahfel"
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکم از زیبایی های محفل چهار ببینیم☝️🦋 منبع: روی ویدیو "🤍@Hamin_mahfel"
[𝗦𝗲𝗹𝗲𝗻𝗲|سِلنِـہ‌]
#گزارش_واریزی
بچه‌ها فقط یک میلیون و چهارصد دیگه لازم داریم، یاعلی🦋
@Sselenne کانالِ رمان خودمه، نیست رمانش سیاسی مذهبیِ از کودتای دی ماه تا جنگ رمضان اگه دوست داشتید خوشحال میشم بخونیدش و نظرتون رو بگید🦋💙
هدایت شده از [ࢪایِـحـهـہ‌ےدِلــ⁦ ⁦[♡
غدیر، روزِ سپردن آسمان بود...🌿 روزی که دست‌های آفتاب، بر بلندایِ “ولایت” ایستادند و ندایی آمد که زمان را به احترامِ عشق واداشت: مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ آن روز که آسمان حرف زد...☁️✨ هر در آن روز، درآن سرزمین بود، شنید: ندایِ پروردگار، که بر لبانِ پیامبر جاری شد؛ آری غدیر، تجلیِ اراده‌یِ خداوند بود. روزی که «امامت»، گوهرِ درخشانِ هدایت به « علی » سپرده شد. روزی که عشق معنای بلند تری یافت و مهر، مسیرِ همیشه را نشان داد. اکنون در آستانه این پیمانِ آسمانی، ما پویش « طرح غدیر » را با آغاز کرده ایم. | 14 خرداد | فرصتی دوباره برای زنده کردنِ این نور است. 🌟 ------------------------- |14 خرداد| روزی است که با هم، شکوهِ این عید را به تصویر می کشیم. به همراهی و یاری شما عزیزان نیازمندیم، تا این طرح علوی، به دستِ توانمندِ شما ماندگار شود. 🤍 📍
6037998245436281
انشالله قصد تهیه گیفت‌هایی با نشان غدیر و ولایت آقایمان علی بن ابی طالب(ع) داریم تا برای همگان جاودان بماند((: باشد که مولا، علی(ع), توشه‌یِ راهمان باشد.💚
الحمدلله بخش کمی مونده دیگه 🥲☝️