اینم بگم که اولش که حسنین اومد
جناب شاکر نژاد نبود
بعد همه میگفت حامد بیاد و اینا
حسنین میگفت اگه تلاوقت خواستید خودم هستم
اگه عینک چند رنگ خواستید خودم هستمم😭😂
#ارسالی
[𝗦𝗲𝗹𝗲𝗻𝗲|سِلنِـہ]
اینم بگم که اولش که حسنین اومد جناب شاکر نژاد نبود بعد همه میگفت حامد بیاد و اینا حسنین میگفت اگه
بعدشم آسید جلال عینک دودی شون رو دادن به حسنین
حسنین گزاشت گفت الان دیگه خود حامدم 😂😍😭😭😭😭😂😂😂😂😍😍