اینم بگم که اولش که حسنین اومد
جناب شاکر نژاد نبود
بعد همه میگفت حامد بیاد و اینا
حسنین میگفت اگه تلاوقت خواستید خودم هستم
اگه عینک چند رنگ خواستید خودم هستمم😭😂
#ارسالی
[𝗦𝗲𝗹𝗲𝗻𝗲|سِلنِـہ]
اینم بگم که اولش که حسنین اومد جناب شاکر نژاد نبود بعد همه میگفت حامد بیاد و اینا حسنین میگفت اگه
بعدشم آسید جلال عینک دودی شون رو دادن به حسنین
حسنین گزاشت گفت الان دیگه خود حامدم 😂😍😭😭😭😭😂😂😂😂😍😍
میدونید سوپرازشون چی بود؟؟
یه مداح اورده بودن به نام اقای نعمتی که قمی بودن * متاسفانه اسم کوچیکشون رو یادم نمید
و مولودی برای بچه های قمی با لهجه قمی خوندن 😂😍😭
https://eitaa.com/Ramezaan_mahfel/35977
فقط دادم اون لحظه فقط به رسوندن اون پاکت به یکی از اساتید فکر میکردم .
اونقدری شلوغ بود که حتی جواب سلام خودمم نشنیدم😭💔