10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خوشحالی سید از نیومدن حسنین و میگن خودم تلاوت میخونم وعینک دودی میزنم🤣
نمیدونم ولی ای کاش کنکوری وجود نداشت ....
فردا قراره استرس سه سال رو باهم یه جا تحمل کنم
چطور قراره فردا صبح از خواب پا بشم ؟
بچه ها فقط ازتون التماس دعای مخصوص دارم ✨🤲🏻
کنکور فردا رو اصلا نمیدونم چطور قراره بدم ولی شما بیشتر برای کنکور تیرم دعا کنید :)