eitaa logo
فرهنگی، سیاسی و اقتصادی
324 دنبال‌کننده
153 عکس
98 ویدیو
35 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
4_256380522182214004.amr
حجم: 1.69M
فایل های صوتی کتاب تربیت کودک 💟من دیگر ما💟 📝 نوشته: کارشناس برجسته تربیت کودک و خانواده... 📚 جلد یک ( 👈 مشکلات پیش روی تربیت در دنیای امروز ) 1⃣ جلسه سوم
8.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥⭕️استاد رائفی پور 📌 (خواااااهش میییکنم حتما ببینییییید)اگر نت ندارین دانلود کنید حدااقل پخش کنید 💯 🔖 اینجا شیعه خانه‌ی امام زمانه... هر رای اشتباه من و تو، میتونه ظهور رو به تاخیر بندازه... 🔺 لطفا تا میتونید این کلیپ مهم رو تا منتشر کنید تا همه بفهمند چه مسئولیت بزرگی به دوششون هست. حتی اگه کسی قصد نداره رای بده، توصیه میشه فقط یکبار این کلیپ رو ببینه... 🍃🍂🍃🍂🌹🍂🍃🍂🍃 🏅نشر آثار استاد رائفی پور @OstadRaefipoor1
🔴نکته اول: تو کدام یک از اینهایی؟! قبل از انتخاب همسر ✅ مشکل اصلیِ خیلی از دختران و پسران این است که قبل از انتخاب همسر، خودشان را انتخاب نکرده‌اند. ▫️انتخاب خویش، یعنی انتخاب هدف زندگی؛ یعنی انتخاب مسیر زندگی؛ یعنی انتخاب آنچه بهانۀ نفس کشیدن ماست. ▫️هر کسی، چه پسر و چه دختر، باید کسی را برای زندگی انتخاب کند که او هم در زندگی، به دنبال همان چیزی بگردد که خودش به دنبال آن می‌گردد؛ در زندگی چیزهایی برایش مهم باشد که برای خودش اهمّیت دارد. ✅ هدف زندگی، آن چیزی است که زندگی انسان را تفسیر و مدیریت می‌کند. 👈 "تفسیر می‌کند" یعنی انسان به امیدِ داشتن یا به دست آوردن آن زندگی می‌کند. 👈 "مدیریت می‌کند" یعنی انسان برنامه‌های زندگی خود را به گونه‌ای می‌چیند که به آن برسد و اگر آن را دارد، از دست ندهد. 📚نیمه دیگرم، کتاب اول، ص29
‼️عوامل طلاق‼️ انتخاب غلط ⛔️ 📣در صورتی که جوانان امروز برای زندگی مشترک، کفو خود را انتخاب نکنند، به صورت طبیعی در زندگی دچار مشکل می‌شوند. 💞کفویت به معنای همسویی در عقاید و اخلاق است. عقاید، نوع نگاه انسان👀 به زندگی است واخلاق هم روحیات انسان ☹😠😍😊را تشکیل می‌دهد. 💟خُلقیات متفاوت یعنی این که آنچه مرا عصبانی 😡 می‌کند، در همسرم حالت خاصّی ایجاد نکرده و یا حتی حالتی متّضاد😁 تولید کند. اگر چیزی به من احساس خوش‌بختی می‌دهد، به همسرم احساس خاصّی نداده یا احساس بدبختی بدهد و ... . 🌺گاهی خُلقیات ریشه در عقاید دارد. وقتی نوع نگرش زن و مرد به دین، خدا، زندگی، آخرت و... متفاوت باشد، در بسیاری از نقاط زندگی با هم به مشکل بر می‌خورند. زن و شوهری 💑در یک مراسم عروسی🎊 شرکت کرده‌اند که با شئونات اسلامی سازگار نبوده و مجلس گناه🔥است. یکی از آنها می‌خواهد از مجلس بیرون برود، دیگری اصرار بر نشستن دارد. یکی می‌گوید درست نیست که فامیل‌ها را ناراحت کنیم و دیگری می‌گوید اشتباه است که به خاطر مردم گناه کنیم. ⚠️نوع قضاوت متفاوت این دو، به نوع نگاه متفاوتشان به مردم و خدا برمی‌گردد؛ یکی معتقد است می‌توان در مواردی مردم را بر خدا ترجیح داد و دیگری اعتقاد دارد که هیچ گاه نباید این کار را کرد.‼️ 🌺🌺البته همیشه خلقیات ریشه در عقاید ندارد. بسیاری از انسان‌ها آن طور که فکر می‌کنند زندگی نمی‌کنند. بر اساس همین نکته است که باید گفت در انتخاب همسر، نباید تنها به حرف‌هایی که از طرف مقابل می‌شنوید👂 بسنده کنید؛ زیرا برخی از افراد مطابق عقیده‌شان حرف می‌زنند؛ اما عملشان با عقیده‌شان تفاوت دارد. 📚 از نوباتو، کتاب اول صفحه۳۷-۳۹
@Ostad_Shojae1_821159864.mp3
زمان: حجم: 10.86M
🌹سلام برمهدی فاطمه🌹: تهاجم، شبیخون و ناتوی فرهنگی برای مبارزه با بُعد فرهنگی انقلاب، حساب شده ترین حمله‌ی دشمن بر ساختار انقلاب بود. ـ چرا ؟ ـ آیا این تهاجم به نتیجه رسیده است؟ 🎤
4_256380522182214005.amr
حجم: 1.13M
فایل های صوتی کتاب تربیت کودک 💟من دیگر ما💟 📝 نوشته: کارشناس برجسته تربیت کودک و خانواده... 📚 جلد یک ( 👈 مشکلات پیش روی تربیت در دنیای امروز ) 1⃣ جلسه چهارم
🍀🍂🍀🍂🍀🍂🍀🍂🍀🍂🍀🍂🍀🍂 🍂در زندگی به بن‌بست رسیده بود. حسّ زندگی، از او گرفته شده بود. حال نماز خواندن نداشت. می‌خواست خودکشی کند؛ امّا جرأتش را نداشت. 🍂پیش یک مشاور رفته بود؛ از آن مشاورها! به او گفته بود باید دوستی از جنس مخالف، برای خودت پیدا کنی. مشاور گفته بود: «اگر حال نماز خواندن نداری، نخوان و احساس گناه هم نکن!». 🍂از دفتر مشاوره که بیرون آمد، به دنبال دوستی از جنس مخالف رفت. پیدا کردنش کاری نداشت؛ امّا این دوستی، راه چارۀ مشکلش نشد که هیچ، او را به چاه عمیق‌تری انداخت. 🍂حالا آمده بود پیش من. مرا ایستگاه آخر می‌دانست. به من می‌گفت: اگر نتوانی راهی پیش پایم بگذاری، کاری را که تا به حال جرأتش را نداشتم، انجام می‌دهم. 🍂راه‌کارهایی به او دادم. یکی از آنها این بود: هر هفته برای کمک به فقرا، کاری انجام بده؛ البته با دست خودت. مهم نیست چه چیزی کمک می‌کنی، مهم آن است که با دست خودت باشد؛ حتّی اگر یک سیب‌زمینی نپخته باشد. 🍀سه سال بعد، او را دیدم. جلو آمد. شناختمش. از او پرسیدم: چه خبر از خودکشی؟ خندید و گفت: همه چیز، تمام شد. به زندگی برگشتم. نمازم را هم می‌خوانم. خیلی خوش‌حال شدم. او ادامه داد: من آمده‌ام به شما بگویم آنچه مرا نجات داد، همان کمکی بود که باید با دست خودم به فقرا می‌کردم. هنوز هم این کار را ترک نکرده‌ام. من با این کار، به زندگی برگشتم. 🍀🍂🍀🍂🍀🍂🍀🍂🍀🍂🍀🍂🍀🍂 🔴رابطۀ این کار و بازگشت به زندگی، برای علومی که نگاهی حیوانی به انسان دارند، قابل توجیه نیست. شما باید تربیت را از نگاه دین، تحلیل کنید و دلیل به بن‌بست رسیدن این جوان را در دوری او از خدا پیدا کنید. این جوان، از خدا فاصله گرفته و زندگی برای او، مرگ تدریجی شده. از همین رو، دوست دارد هر چه زودتر از آن خلاص شود. 📚من دیگر ما، کتاب اول، ص29
🔴بازیگران داخلی فتنه شام (سوریه) قبل ظهور: 🔸قبل از حضور سفیانی بر اریکه قدرت، در فتنه طولانی شام بین دو جریان (رمحان) مخالف هم در سوریه، اختلاف و جنگ خواهد بود. از این دو جریان به رایة الاصهب (حکومت) و رایة الابقع (معارضین) نام برده شده است. تعابیر بسیار دقیق حاکی از رموزی است که پرده از اسرار برمی‌دارد و در راهگشا خواهد بود. ، معانی متعددی دارد از جمله: 1. «صهب: و هو لونٌ من الألوان من ذلك الصُّهْبَة: حُمرةٌ فى الشَّعر» 2. «أَصْهَب: یقال للابل إن خالطت بیاضَه حُمْرَةٌ، فهو أَصْهَب» 3. «رجلٌ‏ صَیهَبٌ‏: » 4. «الأصْهَب‏: الأسد» 5. «الأَصْهَب‏: الذی یعلو لونه‏ صُهْبَة و هی كالشُّقرة و الحمرة» 6. «صُهْبُ‏ السِبَال:‏ و هم » 7. «الأصهَب‏ من الإبل‏: الذى لیس بشدید البیاض» 8. «و على سائرِ الإبلِ و فجعلوها خیرَ الإبل» 9. «الصُّهْبَةُ: أَشْهَرُ الأَلوان و أَحسنُها» 🔸بنابراین طبق موارد فوق، : به مرد بلندقامت (رجل طویل) سفیدپوست و به سرخی می‏زند (إن خالطت بیاضَه حُمْرَةٌ) که در تحولات فتنه شام، مخالف اعراب هست (أعداء العرب) و بر سایرین نیز برتری دارد (تشریفها على سائرِ الإبلِ و فجعلوها خیرَ الإبل‏)‏ اطلاق می‌‏شود. 🔸لازم به ذکر است، زبان روایات در بیان اسامی شخصیت‌های ظهور، نمادین، رمزآلود، کنایه‌ای و حاکی از حقایق و واقعیاتی است. اصهب پی‌نوشت: 1. ابن فارس، معجم مقاییس اللغة، ج3، ص316. 2. ثعالبی، فقة اللغة، ص117. 3. فیروزآبادی، القاموس المحیط، ج1، ص125؛ ابن منظور، لسان العرب، ج1، ص533. 4. زبیدی، تاج العروس، ج2، ص157؛ ازدی، الماء، ج2، ص788. 5. ابن اثیر، النهایة فی غریب الحدیث و الأثر، ج3، ص62. 6. جوهری، الصحاح، ج1، ص166. 7. ابن منظور، لسان العرب، ج1، ص532. 8. ابن سیده، المحکم و المحیط الاعظم، ج4، ص209. 9. ابن منظور، لسان العرب، ج1، ص532. ✅برای آگاهی بیشتر: http://rajanews.com/node/315059