━╋ ⸼࣪📼𓂅˖
همه دارن دتیز میذارن💔 کاش منم ممبرام زیاد بود میذاشتم... تا آخر تابستون یکم زیاد بشین شاید بذارم نم
سکوت اگه دتیز بزاری اولین نفر خودم شرکت می کنم🙏
━╋ ⸼࣪📼𓂅˖
سکوت اگه دتیز بزاری اولین نفر خودم شرکت می کنم🙏
عرررررررررررنبنژهژنینیینهژهژمژهبمخزخژنژ هم زخ😭😭😭😭😭😭
━╋ ⸼࣪📼𓂅˖
به جاش میتونید واسه تولدم بهم کادو بدین نقاشی–(من در حال دستور دادن🤣🤣🤣)
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
━╋ ⸼࣪📼𓂅˖
عه برم بکشم-
وای نه شوخی کردممژمسمزمبهلخیممزمزهینبخزنبخب
زحمت نکش بچه چشمات اذیت میشه😭😭😭😭😭 همین که پرسیدی هم کفایته به خدا😭😭😭