خواهشاً تو روابط تون
قهر کردن رو عادی نکنید
دعوا کردن رو عادی نکنید
فاصله گرفتن رو عادی نکنید
غروب احساسات؛
خواهشاً تو روابط تون قهر کردن رو عادی نکنید دعوا کردن رو عادی نکنید فاصله گرفتن رو عادی نکنید
همه اینا برا اینه که به طرف بفهونی ازش ناراحتی، برا اینکه وقتی طرف چند بار یه حرکتی رو میزنه که داره اذیتت میکنه و تو میگی نکن باز گوش نمیده بکشی عقب بفهمه رفتارش غلط بوده، اون رفتار رو متوقف کنه و بدونه اگه تو رو میخواد باید اون رفتار رو بزاره کنار!
غروب احساسات؛
خواهشاً تو روابط تون قهر کردن رو عادی نکنید دعوا کردن رو عادی نکنید فاصله گرفتن رو عادی نکنید
ولی وقتی یه چیزی رو عادی میکنید تو رابطه، طرف انگار شرطی میشه به اینکه من هر کاری دلم بخواد میکنم،میکنم،میکنم تهش با یه عذرخواهی جمعش میکنم میره دیگه