eitaa logo
غروب احساسات؛
39 دنبال‌کننده
46 عکس
54 ویدیو
0 فایل
دوست دارم که خودم را ز خودم دور کنم، خود من با خود من در خود من میجنگد..! ---------- اینجا یه کانال دلیه و اگر فکر می‌کنی وقتت توش گرفته میشه لفت بده. من اون دنیا پاسخگوی وقت تلف شده‌ی شما نیستم.
مشاهده در ایتا
دانلود
گشنمه
ولی «حالت تهوع» و «سرگیجه» و «تپش قلب» قالب تره.
درد دل کردن برای تو حضوری بهتر است..
شب علی اصغر هم گذشت..
ابی عبدالله یه فکری به حالم کن.
بخدا دیگه نمیشه
خواهشاً تو روابط تون قهر کردن رو عادی نکنید دعوا کردن رو عادی نکنید فاصله گرفتن رو عادی نکنید
غروب احساسات؛
خواهشاً تو روابط تون قهر کردن رو عادی نکنید دعوا کردن رو عادی نکنید فاصله گرفتن رو عادی نکنید
همه اینا برا اینه که به طرف بفهونی ازش ناراحتی، برا اینکه وقتی طرف چند بار یه حرکتی رو میزنه که داره اذیتت میکنه و تو میگی نکن باز گوش نمی‌ده بکشی عقب بفهمه رفتارش غلط بوده، اون رفتار رو متوقف کنه و بدونه اگه تو رو میخواد باید اون رفتار رو بزاره کنار!
غروب احساسات؛
خواهشاً تو روابط تون قهر کردن رو عادی نکنید دعوا کردن رو عادی نکنید فاصله گرفتن رو عادی نکنید
ولی وقتی یه چیزی رو عادی میکنید تو رابطه، طرف انگار شرطی میشه به اینکه من هر کاری دلم بخواد میکنم،میکنم،میکنم تهش با یه عذرخواهی جمعش میکنم می‌ره دیگه
من که اصرار ندارم تو خودت مختاری یا بمان یا که نرو، یا نگهت می‌دارم...
من هیچ وقت به بستنی نه نمیگم، وقتی نه گفتم بدون یه اتفاقی افتاده.