eitaa logo
محسن‌ مجتهدزاده « شیخ قمی »
77.9هزار دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
2.3هزار ویدیو
188 فایل
✅ کانال رسمی «شیخ‌قمی» در ایتا پیام مستقیم به «شیخ قمی» ↙️ @sheijqomi_tablighGharb کانال تخصصی محتوای «جهادتبیین» ↙️ @Israel666 کانال نظرات کاربران↙️ @SheijQomi_Comments 💠حمایت مالی 💳↙️ : @SheijQomi2
مشاهده در ایتا
دانلود
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
تعداد 12 عدد فیلم ضبط شده کلاس درسی قیمت اصلی هر جلسه 12 تومان (جمعا 144 تومان) با تخفیف هر جلسه 8 تومان (جمعا 96 تومان) نوع محصول: فیلم ضبط شده کلاس با فرمت MP4 تعداد 12 عدد ترم اول کلاس شیخ قمی جهت خرید این درس در یوتیوب و دریافت لینک های درس به ادمین محترم مراجعه فرمائید.
ویدئوی خانم فاطمه تازه مسلمان اهل ایالت متحده آمریکا (لاتین تبار) در این ویدئو شجاعانه توضیح می دهد که چطور به مکتب اهل بیت ع مشرف شده است مناسب هست که دوستان این ویدئو را لایک کنند و نشر بدهند https://www.youtube.com/watch?v=IQh4h2hYv2M ایشون یک کانال دیگه هم داشت که به علت فشار های وهابیت بسته شده است. ایشون بدون هیچ حمایت مالی و فقط به عشق اهل بیت ع در حال تولید ویدئو درباره اسلام و اهل بیت ع هست. ویدئوی ایشون درباره عید غدیر> https://www.youtube.com/watch?v=tFbszyuP6yc ویدئوی ایشان درباره رزیه یوم الخمیس و منع برخی از وصیت نوشتن رسول خدا ص https://www.youtube.com/watch?v=UKF3DpxvQ3I نکته بسیار مهم این هست که مطالب ایشان با حفظ رعایت وحدت با برادران اهل سنت و بدون هیچ توهینی نسبت به ایشان ارائه می شود و البته مکتب اهل بیت ع را تبلیغ می کنند . امیدواریم جویندگان حق شجاعانه این مسیر را ادامه بدهند و از فشار و ملامت دشمنان نهراسند ان شاءالله.
❤️ ❤️ حسینیه مجازی👇 🟢شامل: سخنرانی و روضه به زبان اسپانیایی و حدیث خوانی (کامل الزیارات)، مقتل خوانی، منبر محرم در «حسینیه مجازی» به زبانهای فارسی و اسپانیایی و با هدف: 1⃣ایجاد آمادگی جهت زیارت اربعین 2⃣عزاداری با معرفت 3⃣جهانی سازی عزاداری حضرت سیدالشهداء علیه السلام 🔵 حمایت از برگزاری این دوره ها به صورت آتش به اختیار و با هدف افزایش معرفت حسینی 👌حمایت از کانال در یوتیوب ✅روضه و منبر آنلاین به زبان اسپانیایی ✅با بیش از 1.5 میلیون بازدید ✅ بیش از 1200 ویدیو ✅با 9200 فالور 💎 هزینه تولید و نشر هر سخنرانی حدود 15 دلار (حدود 300 هزار تومان) 💫هر فردی به اندازه ارادت و توان مالی خویش می‌تواند در این امر خیر و ارزشی سهیم و شریک باشد. ان شالله که بواسطه این حمایت‌های خالص و خدایی مورد عنایات ویژه اهل بیت علیهاالسلام و خصوصا اباعبدلله علیه السلام شویم. 🔆لینک نذر «حسینیه مجازی» 👇 https://idpay.ir/eftarimanavi 💠نمونه سخنرانی ها و روضه های تولید شده به زبان اسپانیایی در «حسینیه مجازی» در یوتیوب:👇 https://www.youtube.com/c/SheijQomi
Relato del Martirio de Abdullah Ibn Hassan sobrino del Imam Husain a.s. https://youtu.be/K6G1Z59TjIc YouTube روضه اسپانیایی حضرت عبدالله بن حسن https://www.aparat.com/v/bK743 در آپارات
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
روضه تاسوعا حضرت عباس اسپانیایی Rowzeh del Excelentísimo ABBAS en el día de TASUAA https://youtu.be/3jziO2xJndw
Rowzeh del día TASUAA de Excelentísimo ABBAS https://youtu.be/k0gkKYsY-oY
de Ali AKBAR el primogénito del Imam HUSÁIN https://youtu.be/WHL9QJAHmZE روضه حضرت علی اکبر به اسپانیایی
37.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ویدئوی تولیدی با حمایت از جنایت جدید امارت متحده عربی عبری با هدف عادی سازی حضور یهودیان اسرائیلی در این کشور با شعار صلح ادیان و پلورالیزم دینی واقعا لازم هست که مومنین انقلابی در حوزه سینما و مستند سازی نقدهای عالمانه و قوی خود نسبت به وادادگی مفتضحانه و وقیحانه این شیخ نشین بی اعتبار را نقد و در شبکه های اجتماعی رسوا سازند. امیرالمؤمنین علی علیه السلام فرمود: کسی که به هنگام یاری ولیّ (رهبر) خود، بخوابد با لگد دشمن از خواب بیدار خواهد شد. منبع : https://www.facebook.com/NasDailySpanish
❣️باسمه تعالی 🔆مرکز تخصصی تربیت مبلغه غرب🔆 ویژه دوره های آموزشی تخصصی در فضای مجازی 🌎 https://t.me/TablighGharb — - — - — - — - — - — - — - — - — ‏🔵🟢🔴 با دوره تخصصی تربیت مبلغه غرب🔴🟢🔵 🎧🗺 فایل صوتی توضیحات استاد شیخ قمی، درباره ضرورت ها، روش، مخاطب و سرفصل‌های دوره تخصصی مجازی تربیت مبلغه زباندان غرب 1.🗺🎧 https://t.me/TablighGharb/23 — — 🎧🗺 معرفی دوره تخصصی تربیت مبلغه غرب و پاسخ به سوالاتی همچون: این دوره چیست؟ / چه چیزی یاد می گیریم؟ دوره تخصصی مجزا است یا رشته حوزوی است؟ چه موقع گواهی می دهید؟ / آیا اعزام هم دارید؟ 2.🗺🎧 https://t.me/TablighGharb/187 — — — - — - — - — - — - — - — - — - — ‏🔵🟢🔴 با استاد دوره ها🔴🟢🔵 🔖رزومه استاد شیخ قمی / Sheij Qomi ، مدرس دوره ها: — مدیر حوزه امام علی ابن ابیطالب ع ویژه طلاب آمریکای لاتین — مدرس در دانشگاه های مسیحی آمریکای لاتین — مدیر مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین — مدرس زبان اسپانیایی 3.📋 https://b2n.ir/012795 — — 🔖«شیخ قمی» نویسنده ی کتاب "مسیحیت در آمریکای لاتین" که در سنای آمریکا با عنوان زیر معرفی شده است ✨سند چشم انداز نفوذ روحانیون شیعه در آمریکای لاتین✨ 4.✴️ https://t.me/TablighGharb/868 — — 🔖گزارش فعالیت های کانال اسلامی «شیخ قمی» در یوتیوب: مربوط به فعالیت های انجام شده تا نیمه آذر 1397 . 5.✳️ https://t.me/TablighGharb/1467 — — 🔖 گزارش سنای آمریکا در مورد «شیخ قمی» و نفوذ ایران در آمریکای لاتین: 6.✴️ https://t.me/TablighGharb/806 — — 🔖اولین فرهنگ اصطلاحات تخصصی اسلامی به زبان اسپانیایی که توسط «شیخ قمی» تدوین و تألیف شده است: 7.✳️ https://t.me/TablighGharb/1813 — — 🔖 کلیپ گزارشی حضور تبلیغی «شیخ قمی» در دانشگاه های غربی: 8.🎬 https://t.me/TablighGharb/25 — — 🔖نمونه فعالیت های تبلیغی استاد شیخ قمی در غرب پس از مراجعه به لینک زیر، پیام های بعدی آن را نیز مشاهده فرمایید: 9.🔗 https://t.me/TablighGharb/449 🔖آمار بازدید کانال اسپانیایی شیخ قمی در یوتیوب مربوط به 19 خرداد 1399: 10.🔗 https://t.me/TablighGharb/2777 — - — - — - — - — - — - — - — - — @TablighGharb
4_5963247978062809399.pdf
207.8K
📌 فایل PDF | دربارۀ برخی اتهامات اخیر «خبررسان‌های طرفدار دولت»☝️☝️☝️☝️ 🔴 علیرضا پناهیان: آمادۀ هزینه‌هایی بیش از این مقدار بودم و هستم/ رهبری فرمودند تحول هزینه دارد 🔸در شب هشتم هیئت هنر، علیرضا پناهیان به برخی از اتهامات رسانه‌های طرفدار دولت پاسخ داد. 📱 نسخه مناسب مطالعه در تلفن همراه @Panahian_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 مدافع سند۲۰۳۰ یکی از مدافع های اصلی سند۲۰۳۰ را بشناسید حسن روحانی تا اخر دولت دوازدهم از ۲۰۳۰ نخواهم گذشت!این درحالیست که رهبر معظم انقلاب بارها هشدار دادند در مورد این سند و گفتن جلوی تقی زاده ها را بگیرید در این کلیپ ببینید روحانی مخالف شعار مرگ‌بر آمریکا هم بود! @manenqelabiam
*چالش‌های تبلیغ بین‌الملل* در گفت‌وگو با مبلغی که اسپانیولی زبان‌ها او را با عنوان «شیخ قمی» می‌شناسند *قدس آنلاین:* کمتر از یک هفته از شروع رسمی سال تحصیلی حوزه‌های علمیه با دستورالعمل‌های ویژه دوران کرونا می‌گذرد. این فرصت را بهانه خوبی دانستیم تا با حجت‌الاسلام محسن مجتهدزاده که با عنوان «شیخ قمی» شناخته می‌شود از چالش‌های عرصه تبلیغ بین‌الملل و پیچیدگی‌های تخاطب با مخاطب غیرایرانی گفت‌وگو کنیم که در ادامه می‌خوانید. *در مصاحبه با برخی خبرگزاری‌ها یکی از چالش‌های تبلیغ در عرصه بین‌الملل را عقیم‌سازی انقلاب با محدود شدن به مرزها معرفی کرده بودید. چالش روبنایی و زیربنایی معطوف به همین یک مورد است؟* *من چالش را تعارض میان واقعیت‌های عرصه بین‌الملل و رفتار برخی مسئولان می‌دانم.* یعنی ما یک عرصه انقلاب اسلامی داریم که شامل یک امام امتی است که ولی فقیه ماست که اندیشه جهانی دارد و مبلغین و طلاب جوان حاضرند اندیشه‌های این مرد بزرگ را به عالم برسانند ولی در این میان برخی مسئولان فکر می‌کنند از لحاظ اندیشه بیشتر از مردم و بعضاً ولی می‌فهمند و به همین دلیل به صلاحدید خود دچار خودسانسوری می‌شوند و به تعبیر بهتر دچار انقلاب سانسوری می‌شوند. به عبارتی طوری می‌شود که فردی که یک پست رسمی دارد تمام تلاشش این است که اصرار داشته باشد که انقلاب هیچ تعارضی با فرهنگ غرب ندارد. اصرار می‌کند که اگر قرار باشد عناصر فرهنگی از ایران منتقل شود محدود صرف به موسیقی ایرانی و چیزهایی در این ادبیات باشد. *اصرار دارد که اگر قرار است ما چیزی را از اسلام منتقل کنیم، آمریکایی‌ها را ناراحت نکند و اسم آن را حساسیت‌زایی می‌گذارند.* برخی مسئولان تلاش می‌کنند تا طلاب جوانی که این اندیشه‌ها را ترویج می‌کنند، کنترل کنند به حساب اینکه این‌ها خیلی جوان‌اند و زیادی انقلابی کار می‌کنند. این نگرانی اول ما به خصوص در عرصه بین‌الملل است. همین چند سال گذشته رهبری چند نقطه از جهان و زبان‌ها را بیان کردند و فرمودند که ما در این مناطق عمق راهبردی داریم و اصرار داریم که روی این زبان‌ها کار بشود. *جالب است یکی از مسئولانی که در عرصه تبلیغ بین‌الملل مسئولیت خیلی مهمی داشت، در همان روزها به بنده اصرار می‌کرد که شما سعی کنید فعالیت‌هایتان در حوزه زبان اسپانیایی و تربیت مبلغ در این حوزه را کاهش دهید.* انگار نگاه برای این بود که ما هر چقدر طلبه زبان‌بلد داشته باشیم، موی دماغ می‌شوند و به قول خودشان ایجاد حساسیت می‌کنند. شما فکر کنید اگر 100هزار طلبه در زبان‌های مختلف داشته باشیم، آنجا دیگر معطل نظر فلان مسئول نمی‌مانند و همچون جریان جهادی و راهیان نور آتش به اختیار در عرصه بین‌الملل هم فعال می‌شوند. در همین روزهای کرونا به خصوص در فضای مجازی ما تأثیر چندبرابری این فعالیت‌ها را دیدیم که خروجی خوبی هم داشته‌اند؛ *یک نمونه‌اش کار ارزشمند مجموعه آقای پناهیان است که کانالی به زبان انگلیسی در یوتیوب بالا آورده بود که حتی مورد استقبال مخاطبان اسپانیولی زبان قرار گرفت.* انتظار این است که بقیه نخبگان انقلابی هم تیم‌هایی را فعال کنند و این اندیشه‌ها را به اندازه فهم و نیازهای مردم جهان ترجمه و در اختیار آن‌ها قرار دهند. *همین جریان جرج فلویدی که در آمریکا اتفاق افتاد یک زخم کهنه نژادپرستی است که سال‌ها در آمریکا بوده و ما برای این مرض و زخم کهنه در اندیشه حضرت امام(ره)، آقا، آیات، روایت‌ها و مطالب فراوانی داشتیم که باید بلافاصله به سرعت این‌ها را تولید و ترجمه و در این فضا پمپاژ می‌کردیم.* نباید بگذاریم که این اندیشه‌ها بیات شود و روی زمین بماند. به نظرم با نیازی که مخاطب در غرب دارد هنوز این فاصله پر نشده است و این خلأ هنوز وجود دارد. آن‌ها به شدت نیازمندند و ما به شدت در این زمینه‌ها غنی هستیم و این حجم بالای نیروی انسانی می‌خواهد که اگر من بخواهم عدد و رقم بگویم به چیزی حدود 100هزار آدم زبان‌بلد به زبان‌های گوناگون نیاز داریم تا دست به تولید و پمپاژ بزنند. حرف آیت‌الله جوادی آملی پارسال این بود که ما باید طلبه هگل وهایدیگرخوانده تربیت کنیم و برای تخاطب با جهان باید زبان آن‌ها را بلد باشیم. چگونه دستگاه تبلیغات و سیاست‌گذار آن باید این روند را شروع کند؟ صهیونیست‌ها و استکبار برای مدیریت فعلی جهان مراکز پژوهشی تخصصی راه می‌اندازند و از نخبگان هر منطقه مثلاً از هند یا همین ایران جذب می‌کنند. 🖋ادامه در پایین...
🖋ادامه از بالا... اکنون اندیشکده *چتم‌هاوس* در انگلستان یا شورای سیاست‌گذاری روابط خارجی آمریکا و خیلی از دانشگاه‌هایی را می‌توانید پیدا کنید که به اسم پروژه‌های علمی مشغول کارهای امنیتی هستند و با رویکردهای تخصصی مطالعاتی به صورت فرهنگ‌شناسی با جزئیات مشغول هستند. برای نمونه پایان‌نامه‌ای با عنوان «گونه‌شناسی عزاداری در مناطق جنوب تهران» داشتند که بعدها ما نتایجش را دیدیم که سعی در تأثیرگذاری در نوع عزاداری‌ها داشت. شما ببینید که این‌ها برای عزاداری‌ها و منابر که نقاط ثقل ما هستند برنامه‌ریزی می‌کنند یا فرقه‌هایی را در متن کانون تشیع درست می‌کنند. ما اگر بخواهیم در عرصه بین‌المللی تأثیرگذاری کنیم باید عیناً همین الگو را بومی‌سازی کنیم. *نخبگان همسو با انقلاب اسلامی را از نقاط مختلف جهان جذب کنیم و در کنار آن نخبگان خودمان را در این حوزه‌ها به صورت تخصصی آماده کنیم.* پیشنهاد خود ما شکل‌گیری مراکز تخصصی منطقه‌ای در حوزه بود. در هر زبانی باید افرادی داشته باشیم که مثل کف دست آن منطقه را بشناسند که این نیز جز با کار تخصصی، ممکن نیست. *شما خودتان «مرکز تربیت مبلغ آمریکای لاتین» را در فضایی خارج از ساختارهای رسمی حوزه بنا کردید. این تحول در ساختار چطور باید صورت بگیرد؟* علمدار بزرگ ما حاج‌قاسم که توسط جریان صهیونیستی به شهادت می‌رسد، نشان می‌دهد که هر که در فضای بین‌الملل بخواهد تأثیرگذار باشد با سه مانع مهم روبه‌رو خواهد شد که این سه مانع درصدد حذف یا محافظه‌کار شدن او هستند. بنا به تجربه نخستین مانع را بحث زهد می‌دانم. *خیلی از اوقات طلبه‌های جوان یا دانشجوهای انقلابی با انگیزه‌های جهادی ورود می‌کنند ولی در دهه چهارم یا پنجم زندگی‌شان هزینه‌های زندگی‌ آن‌ها جدی می‌شود و برایشان دغدغه‌هایی را پیش می‌آورد که ممکن است آن‌ها را از این دور خارج کند.* وقتی آن نگاه مخلصانه و زاهدانه کمرنگ شود و فرد به سمت منافع مادی برود این منافع همراه با محافظه‌کاری است. آسیب بعدی بعضی مسئولانی هستند که عمدتاً در نوع نگاهشان هم دنبال خروجی‌های زودبازده هستند. انتظار دارند کار تبلیغ بین‌الملل بوته خربزه و هندوانه باشد ولی عرصه تبلیغ بین‌الملل مثل درخت گردو است. *این عرصه، عرصه تمدنی است که بعضاً شاید 100 سال بعد جواب بدهد.* اصرار بر اینکه خروجی کار در دوران مسئولیت یک فرد به نتیجه برسد، سبب شده که کارهای بزرگ عرصه بین‌الملل آسیب ببینند. نکته بعدی حسادت است و دست آخر بحث نفوذ مطرح است. *در نگاه تبلیغی برخی معتقدند که عنصر تبلیغی باید در یک نقطه پس از مدتی استقرار یابد. مدل مطلوب چیست؟* جمع‌بندی من از بهترین مدل پس از 15 سال کار در عرصه بین‌الملل و مسئول اعزام طلبه بین‌الملل این است که ما باید به دو مدل فکر کنیم؛ نخست نخبگان ایرانی است که بروند و در خارج از کشور تشکیل خانواده بدهند و عضو آن خانواده و عنصری از آن قوم شوند. مثل آن کشیش 70 ساله دربار اسپانیا که وقتی به او خبر دادند که شهر پوئبلا در مکزیک فتح شده است و نیاز به فردی داریم که برود و آنجا کلیسای مرکزی و به قول ما حوزه تربیت کشیش بزند، به آنجا رفت و در بازه 20 ساله تا 90 سالگی مؤسس کلیسا و مسیحیت در آن منطقه شد. اگر با همین مدل مسیحیان، فرد با این نگاه که قرار است با خانواده آنجا برود و بومی آنجا بشود و این اتفاق بیفتد، بهترین مدل مهاجرت مؤمنین به اقصی نقاط عالم است. مدل دوم نیز این است که ما مؤمنین عالم را به مهاجرت به ایران فرابخوانیم و البته بسترسازی فرهنگی را برای آن انجام دهیم. به نظرم هنوز در کشور ما چنین بستر فرهنگی وجود ندارد که ما در کشورمان مؤمنین عالم را داشته باشیم. اگر این دو محور با همدیگر در کنار آن مراکز تخصصی منطقه‌ای و مسئولان انقلابی قرار بگیرد نهضت ما همان گونه که قابلیت جهانی شدن داشته است، در وسعت بیشتری گسترش خواهد یافت. *لینک مصاحبه در روزنامه قدس 24شهریور* http://www.qudsonline.ir/news/720094/%D8%AA%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%BA-%D8%A8%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%84%D9%84-%D9%85%D8%AB%D9%84-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D8%AA-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D8%AA
هدایت شده از KHAMENEI.IR
🔰 لوح | خوش خط و خالِ سمّی 🔻رهبر انقلاب‌اسلامی: «فراعنه‌ عالَم اصرار دارند با مواردی مثل همین سند 2030 در آموزش و پرورش کشورها نفوذ کنند؛ چون کارهایی را که به وسیله نظامی به‌آسانی نمیتوانند انجام بدهند، با تأثیر آموزش و پرورش میتوانند انجام بدهند. متأسّفانه در کشور ما هم بعضی از اجزای 2030 به وسیله‌ آدمهای ناباب یا غافل اجرا میشود».۹۹/۶/۱۱ 💻 @khamenei_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حذف قرآن از تصویر مربوط به درس اول کتاب اول #۲۰۳۰ادامه_دارد