eitaa logo
تدبر حسینی
238 دنبال‌کننده
4.7هزار عکس
1.3هزار ویدیو
116 فایل
مباحث تدبر استادضرابی "تدبردر کلمات قصار امام حسین علیه السلام _ " محرم ۱۴۴۲ "وتدبر در کلمات ائمه اطهار علیهم السلام" جلسات تدبر در قران استادضرابی که بین سالهای ۷۹ تا ۹۹ ضبط شده و به لطف الهی ادامه دارد ... ارتباط با ادمین : @z_ziaie
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💞شهادت فرشته های کوچک 🌹 تصویری از دو خواهر لبنانی به نام ایمان و تالیا نصر که در حمله اسرائیل به البزوریه لبنان به شهادت رسیدند💔 🌎📡@moqavematnews_ir
مددی یا ابوفاضل 🚩🚩🚩🚩🚩 از این مرافعه بی فتح بر نمی‌گردیم ⚔⚔⚔⚔⚔⚔ @Tadaborehussaini
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
7.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
درس توحید در بیان سید مقاومت : ملکوت آسمان وزمین بدست اوست ومااورا می پرستیم وسرباز اوهستیم ..... @Tadaborehussaini
هدایت شده از تدبر حسینی
🌅🍃🌅🍃🌅🍃🌅🍃🌅🍃🌅 بِسْمِ الله الرَّحْمن الرَّحیم‏ اَلْحَمْدُلله رَبِّ الْعالَمینَ و الصَّلوةُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ الطّاهِرینَ و‏ ‏‏لَعْنَةُ الله عَلی اَعْدائِهِمْ اَجْمَعینَ اِلی یَوْمِ الدّین.‏ مروری بر کتاب شریف سرالصلاة امام خمینی قدس سره ۱۶/صفحه یک 🌅« سرّ اجمالی نماز اهل معرفت » چه خبرهاست خدایا که ندارم خبری کو مرا خضر رهی تا که نمایم سفری 📃در ديدگاه حضرت امام خميني (ره)، توجه به بسیط بودن حقیقت نماز، و همچنین توجه به چیستی این حقیقت بسیط، از مقدمات فهم اسرار نماز محسوب می‌شود. 📝 مشاهده حقایقی در پرتو نور نماز، از جمله، شهود فنای صور طبیعی در صور ملکوتی، از جمله اجزا و صور مرکب نماز در حقیقت بسیط آن، یا فنای مفصل در مجمل(فنای کثرت در وحدت) و نیز شهود مجمل در مفصل(شهود وحدت در کثرت)، یا به تعبیر دیگر همان درک مضمحل شدن صور طبیعی و دنیایی در قیامت صغری و کبری، ، کمالی است که محتاج به فهم صحیح و عمل به مقتضای آن است،.....👇 🔸شرح استاد ضرابی /مهرماه ۱۴۰۳ @Tadaborehussaini
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌅🍃🌅🍃🌅🍃🌅🍃🌅🍃🌅 مروری بر کتاب شریف سرالصلاة امام خمینی قدس سره ۱۶/صفحه دوم « سرّ اجمالی نماز اهل معرفت » 🖌امام راحل(ره) در اشاره به این معنا، چنین می‌فرماید: « فصل سوم: سرّ اجمالی نماز اهل معرفت: ‎‏چنانچه واضح است، نماز مرکّب است به حسب صورت مُلکی آن، از‏‎ ‎‏اوضاع و هیئات و اذکار و قرائت و ادعیه؛ گرچه به حسب حقیقت و صورت‏‎ ‎‏ملکوتیّه، دارای وحدت و بساطت است؛ و هرچه به افق کمال نزدیکتر شود‏‎ ‎‏وحدتش کاملتر شود، تا منتهی به غایت کمال شود که حصول قیامت کبرای آن‏‎ ‎‏است ... و وحدت‏‎ ‎‏صور مُلکیّه تابع وحدت صور ملکوتیّۀ غیبیّه است، چنانچه در محل خود مقرّر‏‎ ‎‏است. و حصول وحدت تامّۀ صور ملکیّه به فنای آنها در باطن ملکوت است،‏‎ ‎‏‎‏که از آن تعبیر به قیامت صغری شود.‏ ‏» 📗(سر الصلوة،ص1۳) 👇 🔸شرح استاد ضرابی /مهرماه ۱۴۰۳ @Tadaborehussaini