🔵 از آقای حقشناس پرسیدن شما شبها سوره واقعه رو میخونید؟
فرمود: قبلا میخوندم.☺️
میدونید که سوره واقعه روزی آدم رو زیاد میکنه،
🌹 فرمودن که قبلا اینقدر روزیم زیاد شد و دمِ دست و بالم پر شد که دیگه سوره واقعه رو نمیخونم! بجاش یه سوره دیگه رو میخونم.
🌺 عزیز دلم ...
الهی که فرهنگ و روحیهات جوری بشه که "هر کی خواست فکر تو رو مشغول کنه از خدا"، فکر کنی داره فحشِ فامیلی به تو میده!!!😒
💢 احساس توهین بکنی!
بلند بشی بگی چکار میکنی با من؟😕
فرمود: اَلمؤمِنُ مَغموُر بِفِکرَتِه،
مؤمن غرقِ فکرشه. ...
کجاست؟ تو فکره!...☺️
✅ البته میدونید، همونجوری که توجه، تمرین میخواد، تفکرِ خوب هم #تمرین میخواد.
✅ آدم باید #تمرین کنه که هر فکری توی ذهنش نیاد. بالاخره آدم نمیشه بدون فکر باشه
اگه "با اختیار خودت" سراغ فکرای خوب نری
فکرای بد به طور خودکار میان توی ذهنت.
💢 به جای اینکه به یه گل خوشبو فکر کنه میره به یه بووووق فکر میکنه!😒
آخه میدونید به بعضیا باید گفت: ببین... تو رو خدا فکر نکن!
⭕️ تا میاد فکر کنه یاد حسرت ها و حسادت ها و حرص ها و کینه ها و... میفته!
بابا ول کن تو رو خدا! این چه فکرایی که تو میکنی؟ خودت اذیت میشی بیچاره!😒
🔵 از امشب همه اعضای محترم که سالک الی الله هستن
👈🏼 دقت کنن که در طول روز و شب، چه افکاری میاد توی ذهنشون که واقعا ارزش نداره بهش فکر کنن.
اون افکار رو مراقب باشن که زیاد بهش میدون ندن! انصافا 99 درصد مشکلات زندگی با این کار حل خواهد شد!😊🌹
#کنترل_ذهن_برای_تقرب :
http://eitaa.com/joinchat/1367539744C38a905eac9
❥●•°o.O﷽•°o.O❥●
ما سامرا نرفتہ
گداے تو مےشويم
اے مهربان امام
فداےتو مےشويم
هادےِ خلق،
ڪورے چشمان گمرهان
پروانگان شمع
عزاے تو مےشويم
🥀شهادت امام هادی (علیه السلام)به همه عزیزان تسلیت باد
──┅●○▪️◾️
@Tanhamasirikerman
▪️◾️○●┅──
8.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 #کلیپ ویژه
⭕️پیش بینی ده سال پیش استاد #رائفی_پور از طراحی هدفمند ویروسها و نبرد بیولوژیک آمریکا با #چین و دیگر کشورها
#کرونا
🇮🇷 @IslamLifeStyles
🏴🏴🏴
سلام علیکم
عبادات رجبتون مقبول درگاه الهی🙏
امروز رو ویژه تسلیت میگم به شما و همه شیعیان دلسوخته ایی که آرزوی دیدن سامرا بر دلشون هست.
✅انشاء الله بزودی با ظهور فرزند عزیزشان سامرا هم از غربت و غریبی درمیاد،
و...
و دیگه چهار طرف حرم مطهر تیربار و مسلسل نصب نمیشه😔
آخه این همه غربت بعد از این همه سال که گذشته....😭