eitaa logo
🚩تنهامسیرآرامش‌استان‌کرمان
2.2هزار دنبال‌کننده
9.7هزار عکس
10.9هزار ویدیو
56 فایل
جهت ارائه انتقاد، پیشنهاد و ارتباط با ادمین کانال👇 @YASNA8686 در این کانال مباحث کاربردی و تربیتی تشکیلات تنهامسیر آرامش ارائه خواهدشد 🌹☘🌹☘🌹 http://eitaa.com/joinchat/1367539744C38a905eac9
مشاهده در ایتا
دانلود
📷 ضدعفونی اتوبوس‌های همگانی توسط گروه‌های جهادی طلاب عکس: مهدی پدرام‌خو
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌙 قدمش مبارک بود و وجودش پر خیر و برکت 👈✅میلاد دردانه عالم بزرگ مردکربلا باب الحوائج علی اصغر علیه السلام مبارک. میلاد بابرکت 2باب الحوائج هست ضمن دعای سلامتی و خیر و عاقبت بخیری استغاثه برای فرج هم یادمون باشه.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌺بسم الله الرحمن الرحیم 🌺 سلام تک تک شما عزیزان☺️ 🌺❤️🌺❤️🌺❤️🌺❤️🌺❤️🌺 و عرض تبریک به مناسبت ولادت باب الحوائج آقا «جواد الائمه علیه السلام» 🌺❤️🌺❤️🌺❤️🌺❤️🌺❤️🌺 بریم سراغ تدریس امشب👇
🚩تنهامسیرآرامش‌استان‌کرمان
#کنترل_ذهن برای #تقرب 21 🔵 گفتیم که انسان باید تلاش کنه تا علاقه های خودش رو تغییر بده. خیلی از عل
برای 22 🔵 در درس های قبل گفتیم که آدم اگه به علاقه های بدش فکر نکنه کم کم اون علاقه های بد، ضعیف میشه. 💢 اما اگه مدام به علاقه های منفی خودش فکر کنه هر روز بدتر میشه. تا جایی که دیگه نمیتونه جلوی خودش رو بگیره و سراغ گناه میره. در روایت میفرماید: ✔️ مَن کثُرَ فِکرُهُ فی اللذّات غَلَبَت علیه کسی که زیاد فکر کنه به لذت‌ها، غلبه پیدا میشه بر او.
لذت که گفته شده منظور لذت های سطحی هست. ⭕️ بعضی از آدما رو میبینی که 30 سالش شده ولی هنوز یاد نگرفته که "به بعضی چیزا نباید فکر کرد"😒 🔥 مثلا حسادت یه خصلتی هست که خیلی زود توی آدم پیدا میشه. چرا؟ ریشه ش توی فکر کردنه! ⭕️ هی میشینه به بهتر شدن اوضاع دیگران فکر میکنه! میگه آخه چرا انقدر وضع فلانی خوب شده؟ 💢 بعد هی به این فکر میکنه که خودش عقب افتاده! انقدر فکر میکنه تا شعله های حسادت روحش فوران کنه...
❌ یا هر اتفاق بدی که می افته زود دنبال مقصر میگرده! میشینه فکر میکنه ببینه کیو میتونه مقصر اعلام کنه! کلا این روحیه بدی هست که آدم برای مشکلاتش دنبال مقصر بگرده. 💢 بر میگرده میگه: من میدونم! فلانی باعث همه بدبختیای منه! همه مشکلاتم تقصیر فلانیه!😤 یا یه نفر از اطرافیانش حواسش نبوده یه اشتباهی کرده بعد میشینه پیش خودش هی فکرای منفی میبافه! 😒
✅ آدم باید رو مدیریت کنه که سراغ هر فکر بیخودی نره. 🔵 حالا چرا نمیگیم کنترل ؟ چرا میگیم کنترل ؟ 👈 چون حتی یه لحظه هم نباید به اون افکار بد کنی چه برسه که بخوای در موردشون فکر کنی! 🔵 خب حالا چرا میگیم مدیریت ذهن و چرا نمیگیم مدیریت توجه؟ ✔️ برای اینکه سعی کنی اصلا ازش آگاهی هم پیدا نکنی!