سلام 🌹
سلام به این صبح بهاری در دل زمستان سرد.⛈🌹
الهی دلهاتون به گرمی تجمع های ولایی و بصیرتی دیروز باشه.☀️
انشاءالله دل امام زمان ازتون شاد باشه که همیشه در صحنه اید.🌷
سلام🌷
روز پرستار به همه پرستارهای عزیز کانال مبارک.💐
و به همه اونایی که زینت شناسنامه هاشون زینب هست.🌹
و خوشبحال همه خونه هایی که نام زینب زینت جمعشون هست.🌸
میلاد حضرت زینبسایت هدانا.mp3
زمان:
حجم:
5.1M
🌺 #زینب ای گل محمدی،
🌺 همدم حسین خوش آمدی
🎤🎤 حاج میثم مطیعی
فیلتری به نام ولایت
✅ وقتی داریم مبارزه با هوای نفس می کنیم بایدبرخی دوست داشتنی های خودمون رو کنار بذاریم.
🔸 و "طبق دستورات خدا " عمل کنیم تا کم کم به خدا برسیم.
👌🏼 حالا یه مطلب مهم!
💢 اگه برنامه و دستور رو خدا مشخص کرده باشه و انسان هم کاملاً اون ها رو عمل کنه، بازم یه مشکلی باقی میمونه! ⁉️
⭕️ حتی اگه در سختی ها هم به تقدیر الهی راضی باشیم، باز هم ممکن هست که هوای نفسمون یه فریبی به ما بده!
🔷 در واقع اگه تمام دستورات رو هم به خوبی گوش کنیم ممکنه بازم «مَن» باقی مونده باشه.
😒
- خدایا، تکلیف و تقدیر رو که به خودت سپردیم.
راضی هم هستیم. عبد هم شدیم؛ دیگه چه مشکلی هست؟🙄
* خداوند میفرماید: انگار داری پسر خاله میشی! ما کجا؟ تو کجا؟ انگار هنوز یه مقدار «مَن» داری!
✅ برای اینکه معلوم بشه که نفس ما خودخواهی هاش کاملاً تموم شده، خداوند متعال لطف میکنه و "یه فیلتر" در مسیر بندگیِ انسان قرار میده.
🔶👌🏼 اون فیلتر مهم، «پذیرش ولایت هست.
🤔چه جالب تاحالا از این دید بهش نگاه نکرده بودم👇
👆👆
نقطه نهایی پاکی انسان
✅🔷 اگه قرار شده حرف خدا رو بشنویم، این پیامبر (ص) هست که حرف خدا رو میرسونه.
💢 اگه کسی بگه: خدایا من میخوام مستقیماً از خودت دستور بگیرم نه از پیامبرت؛ همچین آدمی خیلی متکبر هست! 😒
*خداوند میفرماید: «تو زمانی واقعا پا روی هوای نفست گذاشتی که علاوه بر دستورات من، دستورات هر کسی رو که من بهش ولایت میدم رو گوش بدی...»
حالا معلوم میشه که واقعا ولایت پذیر هستی یا نه!
🌺 پذیرش ولایت، نقطۀ نهایی مشخص شدن پاکی انسان هست.
🚸 ولایت همون چیزیه که ابلیس نتونست بپذیره و بعد از 6000 سال معلوم شد که دروغ میگفته و هنوز هواپرستی داره...
👈کلا پذیرش ولایت و طغیان نکردن در پذیرفتنش کار سختی میشه اگر پای خودمون به تنهایی وسط باشه.😳
👈میخوام اینو بگم که در پذیرش ولایت باید از الگوهایی مثل زینب سلام الله کمک گرفت.🌹
نگاه کنیم ببینیم چطوری اونی بودن که امامشون میخواست.
یا مثل برادرشون عباس علیه السلام 🤔
حتی یک قدم جلوتر یا عقب تر از امام زمانش نبود.🌸
یا مثل مادرشون خانم فاطمه زهرا سلام الله ...🌹
فکر کنم دیگه داره مجلس روضه میشه
🌷خدایا در این روز قشنگ کمک کن منم معنای درست ولایت پذیری رو بفهمم و در عمل هم واقعی باشم.
آمین🌷
سلام دوباره به همه هم استانی های عزیزم🌷
دوستانتون رو به کانال دعوت کنید.
🔹لینک کانال تنهامسیر استان کرمان 👇
http://eitaa.com/joinchat/1367539744C38a905eac9
🔹بذارید یه قرار عاشقی بذاریم تو این شبای بلند سرد زمستونی،که اتفاقا جمع خانواده توش گرمتره و بعدش مبحث کنترل ذهنمون رو شروع کنیم👇