eitaa logo
تـسـ﷽ـنیـم تفسیرقطره‌ای‌نور،حجة الاسلام قرائتی‌ #فقط‌به عشق‌علی‌ع
1.7هزار دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
3هزار ویدیو
97 فایل
کانال برهان درتلکرام https://t.me/joinchat/PyZlA2oWvG-fieBb آرشیو کانال تسنیم، شروع مجدد آیات قرآن درایتا @ARSIVTASNiM کانال دیگرما درایتا @Darmahzareghora نظرات 👇-کپی+صلوات نذرظهور https://eitaa.com/joinchat/97321157Gf8faec81aa
مشاهده در ایتا
دانلود
☝️☝️ 🌿 اكثر حكومت ها در آغاز كار خود چراغ سبز نشان مى دهند و محبوبيّت نسبى دارند ولى به تدريج از محبوبيّت و قدرت آنها كاسته مى شود، ليكن حكومت سليمان خوش عاقبت بود. «حسن مأب» eitaa.com/Tasniim ─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─ الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج ✨ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
※ دل شکسته‌ی عشّاق را ندیده بخر، چه می‌شود اگر این مرتبه ضرر بدهی؟ «پاتوقِ قرار جمعه‌ها در یک دقیقه» Esteghase.com 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
سلام و صبح بخیر ※ پیام ریپلای شده، پست صبحِ دیروز است که درمورد آثار «حرز کامل صبح و شب» (دعای ۲۲ صحیفه سجادیه جامعه) صحبت کردیم. • صحیفه جامعه حرزهای متنوع و بسیاری دارد که برای تمام حالات روحی و تمام میل‌های انسانی طراحی شده و مناسب است. حرز ۲۲ کمی طولانی است و ممکن است برای عزیزانی که تازه اُنس با صحیفه را آغاز کرده‌اند میل کمتری نسبت به آن وجود داشته باشد. • حرز شماره ۲۳ • و حرز شماره ۲۹ که با کیلک بر لینک‌های زیر در دسترس شماست، بسیار کوتاه ولی جامع بوده، و ان‌شاءالله سپر محافظ و دافع قدرتمند تمام بلایاها و مصائب و فتنه‌ها و حملات شیاطین جنی و انسی خواهند بود. این نعمت، نعمتی نیست که به سادگی بتوان از کنار آن گذشت👇 💎 حرز شماره ۲۳: eitaa.com/ostad_shojae/34173 💎 حرز شماره ۲۹ : eitaa.com/ostad_shojae/33728 «استودیو موسیقی انسان تمام» 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
💬 : «لقمه حلالی که دعا پشتش باشد: بچه‌هایت را اینجوری عاقبت بخیر می‌کند!» ✍️ از سالها قبل مادرش را می‌شناختم! مترون (ریاست پرستاری) بیمارستان بود. یکی از بهترین و بزرگترین بیمارستان‌های قدیم تهران. • روزی که فهمیدم پوریا فرزند این مادر است، و حالا شده همسر افسانه، که یکی از نزدیک‌ترین دوستانم بود، از تعجب شاخ درآوردم. آنقدر این پسر بی‌شیله پیله و بی‌تکلّف بود که باورم نمی‌شد پسر همان مترون باکلاس و وزینی است که حداقل چهل سال پیش مترون یک بیمارستان بزرگ بوده و به چند زبان خارجی مسلّط است. • هر چه بیشتر می‌شناختمش تعجبم از اینهمه رهایی‌اش از «کلاس» و «مقام» و «مال» و «تعلقات دست و پاگیر دنیا» بیشتر یقینی می‌شد اما هرگز فکر نمی‌کردم این بشود عاقبتش .... • روزی که شهید شد و بالای دست هزاران نفر بدرقه شد و آمد و ... درِ قطعه شهداء را برایش باز کردند و در ردیف «شهدای امنیت» آرام گرفت: کنار مادرش ایستاده بودم و به کلماتش دقت می‌کردم. • همان خانم مترون باکلاس چهل سال پیش که حالا به سختی راه می‌رفت، هر چند دقیقه یکبار همه‌ی صدای ضعیفش را جمع میکرد و ناله می‌زد : «این گل پرپر من/ هدیه به رهبر من» برای من که سالها می‌شناختمش، جوّ کادر درمان و فضای حاکم در این طیف از مشاغل را می‌شناختم، این جمله عجیب بود! این رضایت عجیب بود! این شادی عجیب بود! • این خانم چگونه به اینجا رسیده بود، که خداوند عزّت «مادر شهید» بودن را آنهم با این حجم از رضایت و شادی قسمتش کرد؟ • این سوال دیوانه‌ام کرده بود انگار! به طلبِ فهمیدنش رسیده بودم انگار ! که .... مادرش دستش را از روی دسته‌ی ویلچیرش برداشت و بازوی مرا گرفت و مرا به سمت آغوش خود کشید! سرم را گذاشتم روی سینه‌اش ! گفت : سالها آمدید خانه ما و رفتید! گفتم : عزّتش امروز برای من کافیست! گفت : من می‌دانم پوریا را چرا برای دفاع از رهبرش خریدند! نفسم انگار حبس شد. او داشت پاسخ مرا میداد بی‌آنکه بداند ... ✘ ادامه داد : من با درآمد شبکاری بیمارستان پوریا را بزرگ کردم. آنوقتها که پرستار کشیک بخش بودم و می‌دویدم دنبال صدای ناله‌ها... الآن دارم اجابت «خدا خیرت بدهد» و «خدا عوضت بدهد»های بیمارانم را به چشم می‌بینم ! لقمه حلالی که دعا پشتش باشد: بچه‌هایت را اینجوری عاقبت بخیر می‌کند! من پوریا را با شادی هدیه کردم، چون با شادی از من خریدند! شادیِ رضایت بیمارانم .... •با خودم گفتم: چه وسعت روحی دارید شما... که همین الآن هم بی‌آنکه بدانید با دو جمله تمام جان مرا سرشار شادی و آرامش کردید و خودتان خبر ندارید! ※ این شد عاقبت مادرشهید «پوریا احمدی» ! همان خانم مترون باکلاس و وزین بیمارستان معیّری! فقط «عشق» است که تمام موانع را کنار می‌زند و تو و نسل تو را برای محبوبت خریدنی میکند! 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| اگه زندگیت یهو به هم ریخت! • یا مشکلات لاینحل، فتنه‌های عجیب و غریب، بیماری‌ها و ... به سمتت هجوم آوردن! • یا قلبت قفل شد و رابطه‌ات با خدا بهم خورد؛ ✘ اول برو «لقمه» ات رو بررسی کن! منبع : جلسه ۱۸ از مبحث زندگی زیبا montazer.ir 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| سه شاه کلید تربیتی ؛ که اگر نباشند، مهندسی‌ترین فرمول‌های تربیتی هم اثری نخواهند داشت! منبع : جلسه ۱۸ از مبحث زندگی زیبا montazer.ir 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
حرامِ حلال نما.mp3
7.52M
| 💥 یه وقتهایی ما مطمئنیم «لقمه»مون حلاله، ولی حقیقتِ موضوع این نیست. ما درگیر لقمه حرام هستیم و نمی‌دانیم و یا جدی نمی‌گیریم ! منبع : جلسه ۳ از مبحث مهارت های زندگی۲ montazer.ir 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
📡 پوستر بالا سرفصل‌های سخنرانی استاد شجاعی در جلسه هجدهم « انسان شناسی در آئینه صحیفه سجادیه» امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر مقدس می‌باشد.👆 ✘ فایل صوتی این جلسه را نیز می‌توانید در آدرس زیر در «آرشیو پخش زنده» وب سایت مدیا منتظر مشاهده نمایید: media.montazer.ir/انسان-شناسی-در-آئینه-صحیفه-سجادیه-جلس-18/ 🎞 منتظر: رسانه رسمی استاد محمد شجاعی montazer.ir 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
۱۷ 🔅آیه ای از سوره نور 📖 «وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنْكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُمْ فِي الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِنْ قَبْلِهِمْ وَلَيُمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِي ارْتَضَىٰ لَهُمْ وَلَيُبَدِّلَنَّهُمْ مِنْ بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا ۚ يَعْبُدُونَنِي لَا يُشْرِكُونَ بِي شَيْئًا ۚ وَمَنْ كَفَرَ بَعْدَ ذَٰلِكَ فَأُولَٰئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ»*۱ 💠امام صادق علیه السلام درباره این آیه می‌فرماید: 🔅«این آیه درباره حضرت قائم و اصحابش نازل شده است.»*۲ 💢 خداوند وعده داده است کسانی که ایمان آورند و کارهای شایسته انجام دهند، حکمرانان روی زمین خواهند بود. خدا هیچ وقت خلف وعده نمی کند، چون خلف وعده نقص است و نقص در امر خدا راه ندارد؛ پس حتی اگر از عمر دنیا فقط یک روز باقی مانده باشد، آن روز را آنقدر طولانی می کند تا امام مهدی ظهور کرده و با ظهورش امنیت و آرامش در تمامی عالم برقرار می شود. 📌اگر دوست داری از زمینه سازان ظهور باشی باید کار شایسته را بشناسی. چه کاری شایسته تر از کسب رضایت امام زمان و تلاش برای نزدیک کردن ظهورش. 📚۱. سوره نور، آیه ۵۵ 📚۲. البرهان،ج۴، ص۸۹ 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌌 ✨ از آمد و رفت فتنه‌ها دل تنگیم ✨ای جلوه حق بیا که باطل برود... 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
🌱فصلی که در نبود تو آید بهار نیست اصلا زمین بدون شما برقرار نیست... 🌱هر لحظه از فراق و غم دوری شما کار تمام مان که به جز انتظار نیست... تعجیل در فرج مولایمان صلوات 🌙 . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❤️ 🌼 بیا گـل نرگس جهان جای توست 🌸 دو صد ترانه به لبها، همه برای توست 🌼 بیا گل نرگس به جان تشنه عشق 🌸 دعا دعای ظهور است، و همه برای توست 🤲 ✋ سلام خورشید عالم‌‌ تابان ☀️ 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
38.Sad.41-42.mp3
3.53M
🍃بسم الله الرحمن الرحیم الحمدالله رب العالمین🍃 ‌‌ 🎧 📖 ۲۳ تفسیر آیه 41_42سوره ص http://sokhanrani.iranseda.ir/detailsalbum/?g=209015 بااین لینک👆 همیشه به‌این آیه دسترسی دارید . 👈حجة الاسلام قرائتي 🌦 @Tasniim ─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─ .
⃟🌿 ⃟🌺 🕊 تفسیر آیه ۴۱ و ۴۲ سوره ص 🕊 🍃 وَاذْكُرْ عَبْدَنَا أَيُّوبَ إِذْ نَادَي رَبَّهُ أَنِّي مَسَّنِيَ الشَّيْطَانُ بِنُصْبٍ وَعَذَابٍ (۴۱)🍃 🍃 ارْكُضْ بِرِجْلِكَ هَذَا مُغْتَسَلٌ بَارِدٌ وَشَرَابٌ (۴۲)🍃 ترجمه 🔶 🍃 و بنده ى ما ايّوب را ياد كن، آن گاه كه پروردگارش را ندا داد كه: شيطان مرا به رنج و عذاب افكنده است.🍃 🍃 (به او گفتيم:) پاى خود را بر زمين بزن (تا از زير پاى تو چشمه اى جارى كنيم) اين چشمه ى آبى خنك براى شستشو و نوشيدن است.🍃 «نُصب» به معناى رنج و سختى است، «رَكض» كوبيدن پا بر زمين است و «مغتسل» به آب يا محل شستن گويند. چنانكه در روايات آمده است: حضرت ايّوب داراى اموال و فرزندان و امكانات بسيار بود و همواره خدا را سپاس مى گفت. شيطان به خداوند عرضه داشت كه اگر ايّوب را شاكر مى بينى به خاطر نعمت فراوانى است كه به او داده اى، اگر اين نعمت ها از او گرفته شود او بنده ى شكرگزارى نخواهد بود. خداوند به شيطان اجازه داد بر دنياى ايّوب مسلّط شود. او ابتدا اموال و گوسفندان و زراعت هاى ايّوب را دچار آفت و بلا كرد امّا تأثيرى در ايّوب نگذاشت. سپس بر بدن ايّوب سلطه يافت و او چنان بيمار گشت كه از شدّت درد و رنجورى اسير بستر گرديد، امّا با اين حال از مقام شكر او چيزى كاسته نشد. چون ايّوب از اين امتحان سخت الهى به خوبى پيروز برآمد، خداوند دوباره نعمت هاى خود را به او بازگرداند و سلامت جسمش را بازيافت. خداوند براى بازگرداندن سلامتى به جسم ايّوب، به او فرمان مى دهد كه با كوبيدن پا بر زمين، به قدرت الهى چشمه اى از آب جارى سازد و با شستشوى بدن خود در آن آب، جسمش را از هر بيمارى پاك گرداند. تحمّل سختى از سوى انبيا بركاتى دارد، از جمله: الف) مردم درباره آنان گرفتار غلوّ نمى شوند. ب) آنان مقام ويژه اى در اثر صبر، دريافت مى نمايند. ج) اگر الگوها و بزرگان نيز سختى ببينند، فقرا و ضعفا و بيماران تحقير نمى شوند. د) مردم، راه برخورد با مشكلات را از آنان مى آموزند. بر اساس روايات، برخى مردم گمان كردند كه حضرت ايّوب، گناهى را مرتكب شده كه گرفتار چنين بلايى شده است و لذا او را شماتت مى كردند. در حالى كه بلا براى اوليا مايه ى رشد و كسب درجه است. در اين سوره، داستان متفاوت دو پيامبر الهى مطرح شده است: يكى حضرت سليمان، پيامبرى كه بالاترين قدرت و امكانات را داشت. ديگرى حضرت ايّوب، پيامبرى كه سخت ترين تلخى ها را براى مدّتى طولانى چشيد. امّا قرآن هر دو پيامبر را با عبارت «نعم العبد» ستايش مى كند. زيرا رفاه و رنج، هيچكدام نتوانست آنها را از مدار بندگى خدا خارج سازد. آرى، غوّاص و صيّاد ماهر چه در درياى شور و چه در درياى شيرين كار خود را به بهترين وجه انجام مى دهد و شورى و شيرين آب در صيّادى و غوّاصى او اثرى ندارد. 📌 پیام ها 🌿 تاريخ مردان بزرگ نبايد فراموش شود. تاريخ انبيا حتّى براى پيامبر اسلام سازنده است زيرا آشنائى با مشكلات ديگران مايه تقويت صبر و شكيبايى است. «واذكر عبدنا ايوب» 🌿 ايّوب بنده حقيقى خداوند بود. «عبدنا» 🌿 شكوه كردن از مشكلات، نزد خدا مانعى ندارد. «نادى ربّه انّى مسّنى الشيطان» 🌿 شيطان بر روح و اعتقاد اولياى خدا سلطه اى ندارد امّا مى تواند در مورد جسم آنان، نقش ايذايى داشته باشد. «مسّنى الشيطان بنصب» 🌿 رنج ها و مصيبت ها ميدانى مناسب براى وسوسه شياطين است. «بنصب» (بنابراين معنى كه: شيطان به سبب رنج ها با من تماس مى گيرد.) 🌿 دعا جلوه اى از عبوديّت است. «عبدنا ايوب اذ نادى ربّه» 🌿 براى رفع گرفتارى ها و مشكلات، دعا كنيم. «نادى ربّه انّى مسّنى الشيطان» 🌿 دعاى انبيا مستجاب مى شود و به دنبال سختى ها گشايش است. «اركض برجلك» 🌿 همه جا چشيدن سختى ها نشانه ى دورى از خدا نيست. (گاهى اولياى خدا سخت ترين شرايط را تحمّل مى كنند، در حالى كه با زدن پا بر زمين چشمه ى آب خنك برايشان جارى مى شود.) «هذا مغتسل بارد» 🌿 شستشو با آب سرد براى سلامتى نقش مهمى دارد. «مغتسل بارد و شراب» (آب شستشو نيز بايد تميز و قابل آشاميدن باشد). 🌿 طبيعت مسخّر خداوند است و خداوند آن را مسخّر اولياى خود مى كند. «اركض برجلك هذا مغتسل بارد و شراب» eitaa.com/Tasniim ─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─ الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج ✨ .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجموعه قسمت بیست و نهم : «تنوع در خلقت لاک پشت» • من همه‌ چیز را برای تو خلق کردم! و تو را برای خودم! • تو همه چیز را برای خودت و خودت را برای من می‌دانی؟ montazer.ir 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
✘ وقت «ذکر» حواست باشد قبل از شما اول خدا یادت کرده است! خدا که یادت می‌کند؛ اگر زرنگ باشی و جدی، می‌نشینی به آن «یاد» پاسخ می‌دهی و خلوتی در درونت با خدا ایجاد میکنی! در اینصورت «یاد دوم» خدا شامل حالت می‌شود (فَاذْكُرُونِي أَذْكُرْكُمْ) و اثرات این «یاد دوم»، اطمینان قلب و آرامش بعد از آن است (أَلَا بِذِكْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ)! | montazer.ir 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
یاد خدا ۶۷.mp3
10.46M
مجموعه ۶۷ | √ چطور میشه شبیه خدا شد و کسی رو بدون هیچ توقع و نیازی دوست داشت؟ montazer.ir 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| کسی که اتفاقات مهم این روزها را نمی‎‌تواند بفهمد؛ بزودی با ظهور امام زمان علیه‌السلام غافلگیر شده و توان انتخاب و حرکت از او سلب خواهد شد. منبع : استغاثه montazer.ir 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
♨️اهمیت دعا برای ظهور امام زمان علیه السلام 🔸سید بن طاووس رحمه الله در وجوب و اهمیت دعا برای امام زمان علیه السلام می‌فرماید: «أن الدعاء له من مهمات أهل الإسلام و الإیمان» یعنی: «دعا برای علیه السلام از تکالیف مهم اسلام و ایمان می باشد. » 🔸سپس در جای دیگر می‌فرماید: «یجب أن تقدم حوائجه على حوائجك و مراده على مرادك» یعنی: «واجب است مقدم بداری حوائج آن حضرت را بر حوائج خودت و مُراد آن حضرت را بر مُراد خودت. » 🔸پر واضح و مبرهن است که بزرگترین و مهم ترین حاجت آن حضرت فرج و ظهورشان می‌باشد پس به این فتوای سید بن طاووس رحمه الله است برای ظهور آن حضرت دعا کنیم. 📚جمال الاسبوع، ص ۵۰۵ و ۵۳۰ برگرفته از واجب فراموش شده،ص۱۸۳ 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۱۸ 🔅آیه‌ای‌ از سوره حدید 📖«أَلَمْ یَأْنِ لِلَّذینَ آمَنُوا أَنْ تَخْشَعَ قُلُوبُهُمْ لِذِکْرِ اللَّهِ وَ ما نَزَلَ مِنَ الْحَقِّ وَ لا یَکُونُوا کَالَّذینَ أُوتُوا الْکِتابَ مِنْ قَبْلُ فَطالَ عَلَیْهِمُ الْأَمَدُ فَقَسَتْ قُلُوبُهُمْ وَ کَثیرٌ مِنْهُمْ فاسِقُون. اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ یُحْیِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِها قَدْ بَیَّنَّا لَکُمُ الْآیاتِ لَعَلَّکُمْ تَعْقِلُون»*۱ 🔸 امام صادق علیه السلام در مورد این آیه فرمودند: «آیه‌ی «ألَمْ یَأْنِ...» درباره مردم زمان غیبت نازل شده است و مراد از «امد» زمان غیبت است. 🔸سپس فرمود: آیا نشنیده ای قول خداوند را که می‌فرماید: «اعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ...» یعنی حضرت قائم با عدالت آن را زنده می‌کند، بعد مردنش به وسیله ظلم و ستم پیشوایان گمراه.»*۲ 📌پیام آیه شریفه این است که ای «منتظرانِ خاتم الاوصیاء» شما مانند «منتظران خاتم الانبیاء» نباشید! «هنگامی که این کتاب و پیامبری را که از پیش شناخته بودند نزد آن ها آمد، به او کافر شدند.»*۳ 🔹 دلیل این کفر و سرپیچی را می‌توان: حسادت، دلبستگی و حرص شدید نسبت به دنیا، برخورد ابزاری با دین، خود برتر بینی و روحیه استکباری و ...دانست. 💢 حالا که می‌دانیم حسادت و دنیا طلبی و جهل تاریخ مصرف ندارد، و ممکن است ما هم به آن مبتلا شویم، پس باید از آن پیشگیری کنیم، چون گاهی برای درمان دیر می‌شود. 📚 ۱. سوره حدید، آیه ۱۶و۱۷ ۲. الغیبه، ص ۲۴ و ۲۵ ۳. سوره بقره، آیه ۸۹ 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
🍂ای قبله‌ی نمازگزارانِ آسمان هجر تو کرده قامتِ اسلام را کمان... 🍂خورشید تابه کی به پس ابرها نهان عجِّل علی ظهورکَ ياصاحب الزمان... تعجیل در فرج مولایمان صلوات 🌙 . .