eitaa logo
تـسـ﷽ـنیـم تفسیرقطره‌ای‌نور،حجة الاسلام قرائتی‌ #فقط‌به عشق‌علی‌ع
1.7هزار دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
3هزار ویدیو
97 فایل
کانال برهان درتلکرام https://t.me/joinchat/PyZlA2oWvG-fieBb آرشیو کانال تسنیم، شروع مجدد آیات قرآن درایتا @ARSIVTASNiM کانال دیگرما درایتا @Darmahzareghora نظرات 👇-کپی+صلوات نذرظهور https://eitaa.com/joinchat/97321157Gf8faec81aa
مشاهده در ایتا
دانلود
✘ ما ابد درپیش داریم. • دنیا و آخرت دو جهان «تو در تو» و موازی‌اند؛ یعنی دنیای ما درحال ساختن آخرت ماست. • دنیا مستقل از آخرت نیست، بلکه فقط برای تمرینِ زندگی در آخرت، آفریده شده است. • اگر بینش کسی نسبت به آخرت اصلاح شود، دنیایش را ارزان نمیفروشد. • وای به لحظه‌ای که میفهمیم تمام عمر، خدا مشتاق و منتظر و در دسترس ما بوده ولی ما عمر و مخصوصاً جوانی‌مان را مشغول بازی در دنیا بوده‌ایم ! montazer.ir 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
یاد خدا ۶۸.mp3
11.85M
مجموعه ۶۸ | بسیاری از انسانها به «شوکِ لحظه‌ی وفات» و «گیجی و حیرانی و تنهاییِ زمان انتقال به برزخ» مبتلا می‌شوند. علّت چیست و چگونه می‌توان خود را از این خطر حفظ کرد؟ montazer.ir 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 سلام بر آن نَفَس های طیّب که با معلم زمان ❤️ به ما چنین آموخت: نَفَس معلم، نَفَس طیّب است! اساتید فرهیخته وگرانقدر روزتون مبارک 🌷🌷 الهی سلامت وسربلند وعاقبت بخیرباشید 🌺🌺 الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| عدم توجه و رعایت حقّ عظیم معلّم، گاهی شاگرد را تا قعر جهنّم ساقط می‌کند! منبع:جلسه ۵۴۲ از مبحث خانواده آسمانی montazer.ir 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
پیامبر صلی الله علیه و آله: مَن تَعَلَّمتَ مِنهُ حَرفا صِرتَ لَهُ عَبدا ؛ از هر کس که حرفى آموختى ، بنده او شده اى. عوالی اللآلی ج۱ ص ۲۹۲ 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
امام علی علیه السّلام: قُم عَن مَجلِسِکَ لِاَبیکَ وَ مُعَلِّمِکَ وَ اِن کُنتَ اَمیراً؛ به احترام پدر و معلمت از جای برخیز، گرچه فرمان روا باشی. غررالحکم، ح ۲۳۴۱ 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
امام سجّاد علیه السلام: حَقُّ سائِسِکَ بِالعِلمِ ، التَّعظیمُ لَهُ و التَّوقیرُ لِمَجلِسِهِ و حُسنُ الاِستِماعِ إلَیهِ ؛ حق استاد تو این است که بزرگش دارى و محضرش را محترم شمارى و با دقّت به سخنانش گوش بسپارى. کتاب من لایحضره الفقیه ج۲ ص۶۲۰ 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
پیامبر صلی الله علیه و آله: اللّهُمَّ اغْفِر لِلمُعَلِّمینَ و أطِل أعمارَهُم و بارِک لَهُم فی کَسبِهِم ؛ خدایا ! آموزگاران را بیامرز ؛ عمرشان را دراز و کسبشان را با برکت کن. تاریخ بغداد ج۳ ص ۶۴ 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
امام صادق عليه‏ السلام: تَواضَعُوا لِمَن طَلَبتُم مِنهُ العِلمَ؛ در پيشگاه كسى كه از او دانش مى‏ آموزيد، فروتن باشيد. كافى ج ۱ ص ۳۶ 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
🍁سخت است بدون تو تحمل به خدا برگرد وسیله‌ی توسل به خدا... 🍁آن کس که تو انتظار داری نشدم این جمعه خودت بیا توکل به خدا... تعجیل در فرج مولایمان صلوات 🌙 . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❤️ 🌼 بیا گـل نرگس جهان جای توست 🌸 دو صد ترانه به لبها، همه برای توست 🌼 بیا گل نرگس به جان تشنه عشق 🌸 دعا دعای ظهور است، و همه برای توست 🤲 ✋ سلام خورشید عالم‌‌ تابان ☀️ 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
38.Sad.49-54.mp3
3.12M
🍃بسم الله الرحمن الرحیم الحمدالله رب العالمین🍃 ‌‌ 🎧 📖 ۲۳ تفسیر آیه 49_50_51_52_53_54 سوره ص http://sokhanrani.iranseda.ir/detailsalbum/?g=209028 بااین لینک👆 همیشه به‌این آیه دسترسی دارید . 👈حجة الاسلام قرائتي 🌦 @Tasniim ─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─ .
⃟🌿 ⃟🌺 🕊 تفسیر آیه ۴۹ تا ۵۴ سوره ص 🕊 🍃 هَذَا ذِكْرٌ وَإِنَّ لِلْمُتَّقِينَ لَحُسْنَ مَآبٍ (۴۹)🍃 🍃 جَنَّاتِ عَدْنٍ مُّفَتَّحَةً لَّهُمُ الْأَبْوَابُ (۵۰)🍃 🍃 مُتَّكِئِينَ فِيهَا يَدْعُونَ فِيهَا بِفَاكِهَةٍ كَثِيرَةٍ وَشَرَابٍ (۵۱)🍃 🍃 وَعِندَهُمْ قَاصِرَاتُ الطَّرْفِ أَتْرَابٌ (۵۲)🍃 🍃 هَذَا مَا تُوعَدُونَ لِيَوْمِ الْحِسَابِ (۵۳)🍃 🍃 إِنَّ هَذَا لَرِزْقُنَا مَا لَهُ مِن نَّفَادٍ (۵۴)🍃 ترجمه 🔶 🍃 اين ياد (ما در دنيا از آنان) است و البتّه براى پرهيزكاران بازگشتگاهى نيكو (در قيامت) خواهد بود.🍃 🍃 باغ هاى جاودانه اى كه درهايش به روى آنان گشوده است.🍃 🍃 در آن جا (بر تخت ها) تكيه مى زنند (و) ميوه هاى فراوان و نوشيدنى در آن جا طلب مى كنند.🍃 🍃 و در كنارشان همسرانى است كه به شوهرانشان چشم دوخته و هم سالند.🍃 🍃 اين است آن چه براى روز حساب به شما وعده داده مى شود.🍃 🍃 اين رزق ماست كه براى آن پايانى نيست.🍃 📌 پیام ها 🌿 نقل تاريخ نبايد سرگرمى باشد بلكه بايد هدفدار و وسيله ى هوشيارى باشد. «واذكر... هذا ذكر» 🌿 ذكر، ابعاد مختلفى دارد: قرآن ذكر است، «نحن نزّلنا الذكر» نماز ذكر است، «اقم الصلاة لذكرى» تاريخ بزرگان نيز ذكر است. «هذا ذكر» (تاريخ بزرگان وسيله يادآورى و درس آموزى است). 🌿 تقوا وسيله ى خوش عاقبتى است. «للمتّقين لحسن مآب» (كلمه «مآب» به معناى مرجع و بازگشت است). 🌿 براى جذب مردم، به كلّى گويى اكتفا نكنيد. (تنها به «حسن مآب» اكتفا نشده، بلكه به دنبال آن آمده است: «جنّات عدن...») 🌿 شناخت تاريخ گذشته و توجّه به جاذبه هاى آينده، در گرايش مردم به حقّ مؤثّرند. «واذكر... حسن مأب جنّات عدن» 🌿 انواع نعمت در بهشت جمع است. تعدّد باغ ها «جنّات» ابديّت «عدن» سهل الوصول بودن «مفتحة لهم الابواب» وفور و كثرت «فاكهة كثيرة» 🌿 نشانه همسر خوب آن است كه به غير شوهر چشم ندوزد. «قاصرات الطرف» 🌿 نعمت هاى بهشتى، هم حساب و كتاب دارد «يوم الحساب» و هم دائمى است. «ماله من نفاد» 🌿 معاد، جسمانى است. (تكيه كردن بر تخت، خوردن ميوه، نوشيدن شراب و داشتن همسر، همه و همه نشانه آن است كه معاد جسمانى است). «متكئين، فاكهة، شراب، قاصرات الطرف» eitaa.com/Tasniim ─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─ الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج ✨ .
29.37M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎙اکولایزر قرائت استدیویی حرز ۵۰ همراه با ترجمه همزمان ※ مداومت بر این دعا، دافع تمام وسوسه‌های چهارگانه شیطان، سِحرها و گره‌ها و بن بست‌های زاییده دست شیاطین جنی و انسی و موانع بوجود آمده بدست آنها و ... است. • با صدای محمود معماری • تولید شده در استودیو موسیقی انسان‌ِتمام 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
※ بسته محتوایی ویژه « شهادت امام صادق علیه السلام » • صفحه ویژه مناسبتی شهادت امام صادق علیه السلام در وب سایت مدیا منتظر، آماده است برای استفاده تمام عزیزانی که یا برای بهره گیری معنوی و یا برای تأمین محتوای صفحات اجتماعی خود بدنبال محتوای مناسب این مناسبت می‌باشند. کلیک کنید: media.montazer.ir/tag/امام-صادق-علیه-السلام/ • آدرس این صفحه در سایت منتظر / مدیا منتظر / مناسبت ها / مناسبتهای مذهبی/ امام صادق علیه السلام باشد. | montazer.ir 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
💬 : «وقتی آدم به شرم می‌رسد، انگار «یک چیز مهم» که در درونش گم شده بود پیدا می‌شود!» ✍️ آمدم «گپ روز» بنویسم با موضوع روز ! دیدم بچه‌ها موضوع را برایم گذاشته‌اند : «آثار رفاقت با قرآن» هرچه فکر کردم دیدم نمی‌شود. شبیه مرده‌ی در کفن که دستانش بسته است، دستانم به تعبیر قرآن «مَغْلُولَةً إِلَى عُنُقِكَ» است ! انگار دستانم را بسته‌اند و دور گردنم انداخته‌اند جوری که بهره‌ای از «قرآن» ندارد. نوشتن از چیزی که سابقه‌ات در آن خراب است، خودِ «شرم» است دیگر! نوشتن ندارد... • با خودم گفتم : پدر و مادرها، وقتی خطری را به فرزندشان گوشزد می‎‌کنند و راهکارش را هم می‌دهند؛ بعد همین بچه می‌رود خودش را صاف می‌اندازد در دل خطر... و با یک نکبت یا مصیبت جدید برمی‌گردد؛ نصف «حرص و جوششان» این است، مگر من به تو همه‌ی اینها را نگفته بودم؟ مگر من راه چاره‌اش را نشانت نداده بودم؟ چرا پس دقت نکردی و حالا «سهم من از مصیبتِ تو بیش از خودِ توست» و حتی توان درک همین جمله را هم نداری! ✘ و انگار... بعد از اینهمه عمر، تازه امروز نشستم جای خدا ! و دارم از چشمان او، تمام خطاها و گرفتاری‌هایی که نتیجه‌ی نشنیدن و نفهمیدن راهکارها و تذکراتش بود را دوره می‌کنم! و تازه می‌فهمم «سهمِ درد خدا، از مصائبِ خودکرده‌ی من» خیلی بیشتر از سهم خودم بود! چون همه‌ی خطرات را با تذکرها و هشدارهای جدی برایم نوشته بود و راهکار داده بود و من نخواندم و نفهمیدم! • وقتی آدم به شرم می‌رسد، انگار یک چیز مهم که در درونش گم شده بود پیدا می‌شود! و آن چیز مهم، شاید «فهم» است ! شاید «یقین» است! شاید «اینبار با بقیه‌ بارها فرق می‌کند» است! √ باید رفتارمان با قرآن عوض شود! خون دلش را هم خودمان می‌خوریم... هم خدا ! 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۲۱ 🔅آیه‌ای از سوره بقره 📖و اِذِابْتَلى اَبْراهيمَ رَبُّهُ بِكَلِماتٍ فاتمهن... [بقره/۱۲۴] و (به یاد آورید) هنگامیکه خداوند، ابراهیم را با وسائل گوناگونی آزمود و او به خوبی از عهده این آزمایشها برآمد. 🔹مفضل میگوید: از امام صادق علیه السلام پرسیدم در این آیه، منظور از «کلمات» چیست؟ امام فرمودند : منظور همان کلماتی است که آدم از پروردگارش یادگرفت و توبه کرد؛ آن وقتی که گفت: "خدایا به حق محمّد، علی، فاطمه، حسن و حسین، توبه ام را بپذیر" و توبه اش پذیرفته شد؛ او توّاب و رحیم است. 🔹عرض کردم: معنای «فَأتَمَّهُن» چیست؟ امام فرمودند: « یعنی تمام کرد ایشان را تا قائم به عدد .» 📚البرهان فی تفسیر القرآن، ج۱، ص۳۱۷ کمال الدین، ج۲، ص۳۵۸ 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ورزشگاه سلتیک اسکاتلند به آخرالزمان و بیداری ملت ها و قیام انسان های آزادی خواه سلام کنید.... 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢سردار رادان: ما به حکم قانون قسم یاد می‌کنیم که تا حمایت مردم را داریم به‌هیچ‌عنوان در جنگ شناختی و حوزۀ اجتماعی که رهاشده برای رسیدن به عفت دختران لحظه‌ای درنگ نخواهیم کرد. 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
🔔 سلام برای حمایت از و سامان دادن به وضع حجاب و عفاف 📞 حتما با ۱۱۰ یا ۱۹۷ تماس بگیرید ضمن خداقوت از این عزیزان بابت زحماتشون برای مقابله با حرام شرعی و حرام سیاسی تشکر کنید 📲 بدلیل ضبط مکالمات این تماسها به عنوان مرجعی برای نظرسنجی و افکار جامعه قابل استناد هست. این کمترین کار برای قرار گرفتن در جبهه حق هست 💎 تولی و تبری جزیی از فروع دین ماست و مثل نماز و روزه واجب است. با استعانت از حضرت زهرا با مدد از به نیت همراهی با شهدا تماس بگیرید : ۱۱۰ ☎️ ۱۹۷ بسم الله .. برای حمایت از نیروهای خدوم پلیس این پیام را نشردهید . 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
✨ای روشنی تمام دل ها! ما منتظریم تا بیایی... ✨ای ماه و شکوه آسمان ها! ای خوب ترین! بگو کجایی؟ تعجیل در فرج مولایمان صلوات 🌙 . .