eitaa logo
تـسـ﷽ـنیـم تفسیرقطره‌ای‌نور،حجة الاسلام قرائتی‌ #فقط‌به عشق‌علی‌ع
1.7هزار دنبال‌کننده
7.4هزار عکس
3هزار ویدیو
97 فایل
کانال برهان درتلکرام https://t.me/joinchat/PyZlA2oWvG-fieBb آرشیو کانال تسنیم، شروع مجدد آیات قرآن درایتا @ARSIVTASNiM کانال دیگرما درایتا @Darmahzareghora نظرات 👇-کپی+صلوات نذرظهور https://eitaa.com/joinchat/97321157Gf8faec81aa
مشاهده در ایتا
دانلود
┅═✾🍃 ⃟ ⃟🌹 ⃟ ⃟🍃✾═┅ : « مامان من می‌خواهم در خانه برای خودم میکده درست کنم!» : «مدیریت خویشتن در بحرانهای ایجاد شده توسط شیاطین» ✍️ جمعه 12 مرداد بود که استاد درمورد انسانهایی که به بلوغ استفاده از میکده‌های انسانی رسیدند، صحبت می‌کردند! آرام آمد زیر گوشم گفت: مامان، میکده یعنی چه ؟ گفتم : یعنی جایی که تو را به یک عیش، به یک لذّت، به یک نشاط نورانی می‌رساند! گفت : آها یعنی یک هیئت خفن! گفتم : میکده برای همه‌ی آدمها یک تعریف ندارد! بعضی‌ها خانه‌هایشان هم برایشان میکده است و وقتی روی سجاده می‌روند به همان نشاط که ما از یک هیئت خفن می‌رسیم، می‌رسند! قرآن خودش هم مِی است و هم میکده... فقط «هفت خط» می‌خواهد که بتواند از آن به مستی برسد. • بعد از با عمه‌اش قرار داشتند باهم بروند هیئت! عمه جان امّا زیر قولش زد و ... نشد که بروند! می‌فهمیدم که دارد سعی می‌کند با غصه‌ای درونی و شاید خشم درونی‌اش مبارزه کند تا بروز خارجی نداشته باشد و بتواند کنترلش کرده و سپس بطور کامل خاموشش کند. امّا هر از گاهی هم غر ریزی را شروع می‌کرد و باز جلوی خودش را می‌گرفت. گفتم : می‌خواهی کمکت کنم پسرم؟ گفت : چه کمکی مامان؟ غصه‌ی من «غصه‌ی میکده» است!😅 عمه بدقولی کرد و این در حالیست که من نیاز داشتم بروم. گفتم : تو حق داری ناراحت باشی، ولی گاهی ما امتحان می‌شویم تا بفهمیم میکده‌هایی که قبلاً رفتیم اثر داشته یا نه ! به رشد و قدرت ما در مدیریت درون‌مان انجامیده یا نه ؟ • به فکر فرو رفت .... چند ثانیه بعد پرسید: خب من چگونه می‌توانم ناراحتی و احساس غرغری که درونم شکل گرفته را کنترل کنم ؟ گفتم : ناراحتی از یک بدقولی، طبیعی است، ولی شیطان می‌آید روی آن سوار می‌شود و آنقدر در این مسئله می‌دمد و بزرگش می‌کند و تو آنرا یک فاجعه می‌بینی! اولین کار این است که پای شیطان را از این ماجرا قطع کنی. گفت : آها فهمیدم ... دعای شماره 48 ؟ گفتم : بله ، ولی دعاهای 50 / 154 / 155 و ... نیز بسیار میتوانند کمک کننده باشند! یکی از دعاها را باهم خواندیم و نگاه کرد به من و گفت : مامان مداحی « رجائی کربلا » را برایم بگذار، من در خانه برای خودم میکده درست می‌کنم! گفتم: گاهی خدا همین را می‌خواهد که ما برای عاشقی وابسته به مکان نباشیم، تمرین کنیم تا بلد باشیم همه جا مدیریت خودمان را چه در فرونشاندن آتش‌های شیطان و چه در تامین نیازهای معنوی بدست بگیریم! لینک دسترسی به صفحه اختصاصی صحیفه سجادیه جامعه : blog.montazer.ir/sahife/ دریافت نسخه فیزیکی کتاب صحیفه سجادیه جامعه : mohipub.ir/product/sajjadieh/ 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
hoseein-kheyrodin.rajaei-karbala(128).mp3
10.66M
مداحی استدیویی «رجائی کربلا» حسین خیرالدین 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
🌺 ⃟🌿 -میگفت قرار‌نیست‌تو‌دنیا‌سختـےنکشیم.. قراره‌‌یا‌دبگیریم‌ڪه چجور‌ی‌با‌سختےهامون‌ڪنار‌بیایم! چجوری‌رشد‌کنیم.. اینجا‌بھشت‌نیست! بهشت‌اونوره،حالا‌اینڪه‌تو‌ توی‌این‌دنیا‌باهمه‌سختےهاش‌بھشت‌رو بچشـے..؛ بسته‌به‌نگاھِ‌خودت داره :)! 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏥 راه درمان پریشانی‌های شدید آخرالزمانی لینک دسترسی به صفحه اختصاصی صحیفه سجادیه جامعه : blog.montazer.ir/sahife/ دریافت نسخه فیزیکی کتاب صحیفه سجادیه جامعه : mohipub.ir/product/sajjadieh/ | montazer.ir 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
تهدیدِ فرصت ساز.mp3
10.37M
❌ راهکاری یک کلمه‌ای؛ برای تبدیل «تهدید حملات شیاطین» به «فرصتی برای رشد حداکثری»! blog.montazer.ir/sahife/ | montazer.ir 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
🔰 پدر خوانده های اصلاح طلب و عاقبت کابینه دولت چهاردهم 🔸اسامی شورای راهبری انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم و گمانه‌زنی‌های خروجی‌های آن دالّی بود بر جناحی و سهامی‌سازی دولتی که قرار بود کابینه آن ملی و فراجناحی باشد! 🔸با توجه به اظهارات و نطق‌های انتخاباتی آقای پزشکیان، توقع دولتی ملی و فراجناحی و نه ائتلافی و جناحی می‌رفت، اما از همان ابتدا و با تشکیل و معرفی اسامی شورای راهبری دولت چهاردهم مشخص شد که به قول معروف قرار است در بر همان پاشنه بچرخد. 🔸اسامی هراس‌انگیزی، چون علی شکوری راد، آذری جهرمی، شهیندخت مولاوردی، علی تاجرنیا، هادی خانیکی و... نشان می‌دهد که حاصل پخت و پز شورای راهبری دولت چهاردهم برای انتخاب وزیران چه آش شوربایی خواهد بود. 🔸دولتی که به گفته رئیس جمهور آن قرار بود «دولت سوم روحانی» نباشد، اکنون مشخص شده است که معجونی است از دولت‌های روحانی و خاتمی! این معجون نیز چه بر سر زندگی مردم آورد الله اعلم! 🔸بر اساس شنیده‌ها و اخبار غیررسمی، حضور افرادی همچون اسحاق جهانگیری، عباس آخوندی، عبدالناصرهمتی، مجید انصاری و... در کابینه دولت چهاردهم قوت گرفته است. افرادی که دهه ۹۰ زندگی مردم و اقتصاد کشور را نابود کردند، اکنون قرار است دوباره روی کار آمده و اندک جان و توان باقی مانده در کشور را نیز نابود کنند. 🔸واضح و آشکار است که لیبرال‌های رادیکال دهه ۹۰، نمی‌توانند زخم‌های اقتصاد، سیاست، فرهنگ و جامعه ایران را درمان کنند. مسعود پزشکیان اگر بخواهد برای حل مسائل بدخیم و پیچیده چالش‌های موجود ایران قدم بردارد، باید از این چهره‌های تکراری عبور کند، زیرا آزموده را آزمودن خطاست! 🔸پزشکیان باید از افراد بدنام و چهره‌های تکراری با کارنامه ضعیف پرهیز کرده و اعضای کابینه خود را از نیرو‌های کارآمد فاقد از تعصبات حزبی و گروهی انتخاب کند. 🇮🇷 🍃 @Darmahzareghoran الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج ✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۱۴ 🔸ر- رجعت کنندگان 💢روایات مربوط به رجعت کنندگان به دنیا متعدد هستند که برخی از مهمترین آنها میپردازیم: 💠امام صادق علیه‌السلام فرموده اند: 💢هیچ مومنی کشته شده نیست مگر اینکه باز میگردد تا به مرگ طبیعی از دنیا برود و برنمیگردد مگر مومنان محض و کافران محض.*۱ 💢اولین کسی که به دنیا برمیگردد، حسین بن علی(علیه السلام) و یارانش هستند، و نیز یزید بن معاویه و یارانش، که حضرت یک یک آنان را به هلاکت خواهند رساند*۲ 💢همراه قائم ۱۳ زن خواهند بود… برای مداوای مجروحین و رسیدگی به مجروحان…*۳ 💢در برخی روایات آمده امام زمان هنگام رحلت، سر بر زانوی امام حسین نهاده و جان میدهد و امام حسین کفن و دفن ایشان را انجام میدهند و ایشان سالهای بسیار زیاد پس از حضرت مهدی حکومت خواهند کرد*۴ 📚۱-تفسیر قمی، ج۲؛ ۲-تفسیر عیاشی، ج۲؛ ۳-دلائل الامامه، ص۲۵۹؛ ۴-کافی، ج۸ ص۲۰۶ 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
🍂ای روشنی ديده ی احرار كجائی؟ ای شمع فروزان شب تار كجائی؟ 🍂جانها به لب آمد ز فراق رخ ماهت هستيم همه طالب ديدار كجائی؟ تعجیل در فرج مولایمان صلوات 🌙 . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
❣ 🔅السَّلاَمُ عَلَى الدِّينِ الْمَأْثُورِ وَ الْكِتَابِ الْمَسْطُورِ... 🌱سلام بر مولایی که تنها نشانِ باقیمانده از دین و حجّت های خداست. 🌱سلام بر او که گنجینه علم الهی است. 📚 صحیفه مهدیه، زیارت پنجم حضرت بقیة الله 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
41.Fussilat.33.mp3
3.19M
🍃بسم الله الرحمن الرحیم الحمدالله رب العالمین🍃 ‌‌ 🎧 📖 ۲۴ تفسیر آیه ۳۳ سوره فصلت http://sokhanrani.iranseda.ir/detailsalbum/?g=210342 بااین اینک👆 همیشه به‌این آیه دسترسی دارید . 👈حجة الاسلام قرائتي 🌦 @Tasniim ─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─ .
⃟🌿 ⃟🌺 🕊 تفسیر آیه ۳۳ سوره فصلت 🕊 🍃 وَمَنْ أَحْسَنُ قَوْلاً مِّمَّن دَعَا إِلَي اللَّهِ وَعَمِلَ صَالِحاً وَقَالَ إِنَّنِي مِنَ الْمُسْلِمِينَ🍃 ترجمه 🔶 🍃 و كيست خوش سخن تر از كسى كه (مردم را) به سوى خداوند دعوت كند و (خود نيز) عمل شايسته انجام دهد و بگويد: «من از مسلمانان هستم»؟🍃 خداوند در آيه ى ۱۸ سوره ى زمر به مردم سفارش كرد كه سخنان را گوش دهيد و از احسن آن پيروى كنيد؛ اين آيه سخن احسن را دعوت الى اللّه مى داند، بنابراين وظيفه ى مردم آن است كه از ميان گويندگان دنبالِ كسى باشند كه روحش تسليم خدا و عملش صالح و دعوتش به راه خدا باشد. 📌 پیام ها 🌿 تبليغ دين، بهترين سخن است و بهترين سخنگوى هستى انبيا هستند. «و من احسن قولاً...» 🌿 بهترين سخن آن نيست كه علمى تر و خوش آهنگ تر باشد بلكه آن است كه مردم را به خدا دعوت كند و با هدف باشد. «دعا الى اللّه» 🌿 سخنى ارزش دارد كه گوينده ى آن اهل عمل باشد. «دعا الى اللّه و عمل صالحا» (گويندگان بى عمل به شدّت توبيخ مى شوند. «لم تقولون مالا تفعلون»، «اتأمرون الناس بالبر و تنسون انفسكم» 🌿 دعوتى ارزش دارد كه علاوه بر عمل، نشاط تسليم و رضا را به همراه داشته باشد. «انّنى من المسلمين» eitaa.com/Tasniim ─═इई 🍃🌸🍃ईइ═─ الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج ✨
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ابالفضل. .💔😭 •┈┈••••✾•🍃🌸🍃•✾•••┈┈• 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
"وَ لاَ خَرَجَ حُبُّکَ مِن قَلبیِ" مگر‌میشودتورادوست‌نداشت..!🤍 ‹حسین جان›  •┈┈••••✾•🍃🌸🍃•✾•••┈┈• ‌‌‌‎‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‎‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‎‌‎‌‌‎ 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
🕛 فرج برای هر کسی زمانی حاصل می‌شود که عقربه‌ی قلبش روی امام توقف کرده و تمام دلتنگی‌ها غم‌ها، شادی‌ها، هیجان‌ها، دغدغه‌ها و دویدن‌هایش حول محور امام دور بزند. montazer.ir 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
قرب به اهل بیت ۲۲.mp3
10.63M
من دلم تنگ نمیشه برا امام زمان علیه‌السلام! چرا ؟ چه مشکلی وجود داره ؟ مجموعه (علیهم‌االسلام) ۲۲ | montazer.ir 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 این فیلم سینمایی خیلی من رو متأثر کرد 🎙 صحبت‌های استاد محمد شجاعی پس از تماشای فیلم سینمایی «شور عاشقی» ♦️ در ایام شهادت حضرت رقیه سلام‌الله‌علیها و ورود کاروان اسرا به شام (از ۱۳ تا ۲۲ مرداد) با اکران این اثر، روضه مصور برگزار کنید. ⭕️ ثبت‌نام اکران مردمی در مساجد، هیئات و ... : 🌐 ekranmardomi.ir/movie/love-passion ☎️ 02142795050
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 اگر ناامید شدی و زندگی برات بی‌معنی و پوچ شد؛ یه اتفاق بدی داره درونت میفته باید زود به داد خودت برسی! | montazer.ir 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
📡 پوستر بالا سرفصل‌های سخنرانی استاد شجاعی در جلسه بیست و هشتم « انسان شناسی در آئینه صحیفه سجادیه» امروز یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ در شهر مقدس می‌باشد.👆 ✘ فایل صوتی این جلسه را نیز می‌توانید در آدرس زیر در «آرشیو پخش زنده» وب سایت مدیا منتظر مشاهده نمایید: media.montazer.ir/انسان-شناسی-در-آئینه-صحیفه-سجادیه-جلس-28/ 🎞 منتظر: رسانه رسمی استاد محمد شجاعی montazer.ir 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
۱۵ 🔸ر- رکن و مقام 💢در روایات مهدویت وقتی سخن از رکن و مقام (کنار کعبه) میشود، مربوط به یکی از موارد زیر است: 1⃣ محل بیعت مردم با حضرت مهدی در ابتدای ظهور. پیامبر صلی‌الله علیه وآله فرمودند: «مهدی امتم میان ایشان (امامان) محمدی است که زمین را از عدل و داد پر میکند… بخدا سوگند من کسانی را که میان رکن و مقام با او بیعت میکنند، میشناسم…»*۱ 2⃣ محل کشته شدنِ نفس زکیه و رخ دادنِ یکی از علائم حتمیِ ظهور. امام باقر علیه‌السلام پس از بیانِ پاره ای از نشانه های ظهور، فرمودند: «و جوانی از آل محمد که نامش محمد بن حسن -[یا نفس زکیه]- است، بین رکن و مقام کشته شود…»*۲ 📚۱-کمال الدین ج ۱ باب ۲۴ ۲-کمال الدین ج ۱ باب ۳۲ 🍃 @Tasniim الّلهُـمَّـ؏جـِّل‌لِوَلیِّـڪَ الفــَرَج .