eitaa logo
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
305 دنبال‌کننده
20 عکس
12 ویدیو
0 فایل
میمانی بمان ، میروی برو که من دگر به ماندن خود نیز ایمانی ندارم . من اینجام ماهزاد : @Xx_gzl -
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
اره به خودم افتخار میکنم که قرار نبود توی هر جمعی پیدام کنی ، که اهل پارتی و شلوغی و نمایش نبودم ،
به من سخت گذشت عزیزم ، نه فقط از اینکه رفتی از این که رفتی و من هنوز مونده بودم ، از این که تو درحالِ آشنا شدن با یه آدم جدید بودی ! و من هنوز داشتم با خاطره‌ی تو زندگی می‌کردم . سخت گذشت وقتی فهمیدم چیزی که برای من هنوز اسمش عشق بود ، برای تو فقط یه فصل از زندگیت بود ؛ فصلی که تموم شد اما من انگار لای همون صفحه‌ها جا موندم . من با هر پیامِ نرسیده ، با هر سکوتِ طولانی ، با هر «دیگه مثل قبل نیستی» ، کم‌کم فرو ریختم . . آروم آروم ، جوری که حتی خودم هم نفهمیدم کی از درون این‌همه خسته شدم . و دردناک‌ترین بخشش این بود که تو داشتی جلو می‌رفتی و من هنوز ایستاده بودم همون جایی که تو از من گذشتی . آدم بعضی وقتا از رفتنِ کسی نمی‌شکنه ، از این می‌شکنه که می‌فهمه طرف مقابل برای سرگرمی اومده بود سمتش درصورتی خودش واقعا داشت عاشق میشد : ) - دلنوشته ی 5 . ˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
به من سخت گذشت عزیزم ، نه فقط از اینکه رفتی از این که رفتی و من هنوز مونده بودم ، از این که تو درحا
واقعا چیشد یهو ؟ یهو همه چی ریخت بهم ، رفت پی کارش منم که همون غزلِ بچه بودم نمیفهمیدم چی داره میشه .. فکر میکردم همیشه هستی ولی خب بزرگ شدم انگار ، یا شایدم تو بزرگی کردی و رفتی . حالا همه چی خراب شد ، همه چی رفت ! ولی من هنوز گاهی یواشکی دلتنگ اون غزلی میشم که حالش با تو خوب بود ؛ همونی که وقتی بودی ، دنیاش قشنگتر بود ، همونی که هنوزم وقتی بهت فکر میکنه ، یادش میره چقدر بهش بد کردی . خلاصه که نمیدونم چی بگم ، فقط اینکه حواست به خودت باشه . - دلنوشته ی 6 . ˓ 𝘎𝘏𝘢𝘡𝘢𝘓𝜗𝜚 ˒
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا