درس تحقیرم میکند این کتاب ها تحقیرم میکنند. نفهمیدن، ناتوانی در یاد آوری، بهتر بودن شما دوست عزیز، غرور مشاور رتبه برتر و گفتن "لوبیاهارا باید از شب قبل خیس میکردید" آزارم میدهد. زندگی آرام شما و طوفان های هفتگی و روزانه زندگی من قلبم را میخراشد. اینکه شما بهتر هستید حسادت که نه واقعا مرا میکشد. اینکه حسابان تمام نشده و من هیچکدام از کتاب هایم را مرور نکرده ام باعث میشود بخواهم گریه کنم. تستهای ترکیبی و لعنتی خلاقانه تان، تستهای سطح بالایتان توی چشمانم زل میزنند و فحش های ناجور میدهند. اینکه باید مکث و سکوت از نا امیدی را به ناچار کوتاه کنم و در هپروت گم نشوم آستین لباسم را میکشد، نمیدانم، پاره میکند. این انتظارات و آرزوهایی که حالا بررسی کردن شرایط ورود به آنها نا امیدم میکند آزارم میدهند. نه آنقدر باهوش هستم که خیالم راحت باشد، نه آنقدر هوش کمی دارم که از خودم انتظاری نداشته باشم. اینکه تا قدری میفهمم و این امتحان مزخرف به آن اهمیت نمیدهد حس تنفر دارم. تحلیل های نازنین و گفتن اینجور است دیگر، ساده است، فلان است و اینکه واقعا انگار برای او ساده تر بود از سرم بیرون نمیرود.
اینکه احساس میکنم همه به من نگاه میکنند و اینکه میترسم باز هم بگویند :"فلانی؟ از تو انتظار دیگر میرفت." اذیتم میکند.
https://eitaa.com/ThePriory/3971
منم همینطور هیوا منم همینطور
سم
•
پس تو هم با من امشب زیر باران گریه کن. واقعا اه به همه چیز جز سیبیلای گربه سرکوچمون.
https://eitaa.com/dardeghalbam
خوشحال میشم اکانت زیبای شما و ممبرای گلتون رو تو چنلم ببینم=]
•
https://eitaa.com/chehreyeehsasat
معرفی میکنین لوطفا؟!:)
•
https://eitaa.com/rain_paper
اگر دوست داشتید، تشریف بیارید🌱
•
دوستان بنده از محتوا ها خبر ندارم اگه دوست داشتید محتواشونو حمایت بنمایید.
سلام ببخشید عاشق ترین زندگان چنل زده باز یا رفتش تلگرام؟ میشه اگر لینکی ازش دارید بدید؟😭
•
بله رفتن تلگرام.
https://t.me/namir_and_d
چنل اونی که نمیمیره خدمت شما.
هدایت شده از زندگی بی شیله پیله
محرم امسال این جوریه که علاوه بر مصیبت های واقعه صحنه کربلا میتونیم به یاد بچه های میناب، جوان های ناو دنا،اون پسری که جسدش تو مدرسه میناب پیدا نشد، اون بچه هایی که داشتن فوتبال بازی میکردن و با موشک خوشه ای شهید شدن، آدمای بیگناه حادثه دی، کودکان معصوم اپستین و شهدای جنگ دوم و سوم ناراحت بود و غصه خورد...
شاید این حوادث به جانسوزی و مظلومیت واقعه روز عاشورا نباشه ولی هرچی هست کمتر نیست!🥀
•صومعهدرختنارنگی•🍊
محرم امسال این جوریه که علاوه بر مصیبت های واقعه صحنه کربلا میتونیم به یاد بچه های میناب، جوان های
برای من که فرقی نمیکنه، دقیقا همونو داریم زندگی میکنیم. تفاوت جا و مکان و زمان و نژاد و علت و معلول مهم نیست، اون اتفاقات همه برام یه ماهیت دارن.