𝑃𝐻𝐴𝑁𝑇𝐴𝑆𝑀𝐴
📜𝖩𝗈ιɳ 𝗈υɾ 𝖼𝗁𝖺𝗇𝗇𝖾𝗅
کتابخونعزیز🗣: میگم توی کتاب ناتوان من قصه گوی بهتریم یا کای؟ راستشو بگو قول میدم خنجرمو زیر گلوت نذارم _پی
─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫
کای☝️🏻 (گری جت شخصیمو بفرست دم خونه برای فرار اماده باشم)
کتابخونعزیز🗣: سلاممممن میگم میشه از چنل من حمایت کنید توش رمان میخوام بزارم اگه بریم بالا ( بیرم بالا شیرکاکائو میدم) https://eitaa.com/Shadowsfake
─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫
حمایت شون کنین🤝
کتابخونعزیز🗣: پسری؟
─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫
این بحث تموم شده بودا
کتابخونعزیز🗣: چند وقته کتابخونی؟
─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫
خیلی وقته راستش. از وقتی سواد درست حسابی داشتم
کتابخونعزیز🗣: بنظرت ناتوانو بخونم یا ملکه سرخ؟
─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫
ناتوان الهام گرفته(کپی شده) از ملکه سرخه. داستان هاشون تقریبا شبیهه بجز بخشی که ناتوان میره تو فاز هانگر گیمز. اگه میخوای بخونی یه کدوم رو بخون چون بنظرم هردو رو بخونی دومیه برات جذابیت کمتری داره
کتابخونعزیز🗣: شات از پین هاتت
─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫
پین ندارم
کتابخونعزیز🗣: زندرتون مکس نمیخواد؟
─۫۫─ּ┄─┄────────݁─݁─݁┈۫
مکس خانوم داریم