هدایت شده از City of stαrs
"الان فقط میدانم دانشمندان اشتباه میکردند؛
زمین مسطح است.
میدانم، چون درست از لبهاش پرت شدم و هفده سال است تلاش کردم خودم را نگه دارم. هفده سال است تلاش کردم خودم را دوباره بالا بکشم. اما وقتی هیچکس مایل نیست دست کمک به سویت دراز کند، غلبه بر جاذبه تقریبا غیرممکن است"
هدایت شده از .
اگه توهم داری از زندگی بدونِ "اینترنت بینالملل" روانی میشی این پیامو فوروارد کن.